INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Ktm 790
Re: Ktm 790
offroaderTE:
Když už se dívám na nějaký test jakou motorku si v životě nekoupím, tak to jsou videa o endurech. Sršňa sleduju rád, ale vlastně si z toho co říká nic neberu ohledně motorky. Jen mě baví, jak to po lopatě, vidlácky podává. Prostě se nesere, což se mi líbí. o ten test vlastně vůbec nejde
Re: Ktm 790
JirkaR napsal(a):offroaderTE: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej... Když chci vidět vypovídající test endura, je naštěstí dost zahraničních recenzí.
Všeobecně je to zakořeněno v lidech z dob bolševika, že vše musí být zkorumpované a podplacené. Hodně lidí soudí podle sebe. Je to smutné, nikdo si to nechce připustit, ale bohužel to tak je. Nebudu se tu dohadovat, jestli ten, nebo tenhle test je lživý ( jak psal Miguel tobě guláš chutná, mě ne). Tobě vyhovuje zahraničí recenze protože stoprocentně je pravdivá, protože testy v Česku jsou přece všechny podplacené a já se tomu musím smát.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Ktm 790
Toho advíka 790r si chci určitě vyzkoušet ale myslim si že 950 SER z baráku nepujde zase takovej posun to nebude hlavně v terénu a těch max 300km za den na silnici moje prdel zvládne. Jel někdo obě tyto moto a má porovnání hlavně v terénu-myšleno ne jen šotoliny a lesní cesty prostě offík na těžkej z nazutejma mx-enduro gumama. Jinak tu lavici bych na ser-ku dal taky
Dékuji.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Ktm 790
Prochal11: není úplně jednoduché ty mota porovnat většinou majitel SERka, které má "v ruce" a detailně vyladěné k obrazu svému (nastavené pérování, sekundární převod, poloha řídítek, páček, řadičky, ale i pneu a tlaky aj.) sedne na chvíli, na 790R v základním nastavení, nebo v nastavení dle představ úplně jiného pilota - majitele.... Najdi dnes naprosto sériové SER a porovnávej ho se sériovou 790R...
Pocitově ať jedu nebo jen tlačím z dílny, je 950 obrovská a těžká motorka, 790 je lehké, přerostlé EXC... když si odmyslíš, vjemový šok, ze zdánlivě dole široké nádrže, je motorka všude kde sedíš i stojíš extra úzká ... pro opravdu OFF ježdění, jsou u 790 "tragédie" široké ráfy, hlavně zadní, odpovídající rozpláclé 150ce gumě, která zajistí vysokou stabilitu, při palbě na silnici i s nákladem +200kg, ale v terénu je to celkem marnost a to i když se najde dobrodruh, který na ráfek 4,5" "naprzní" gumu 140/80 pořád je to zoufalství.... pokud chceš opravdu OFF-bike je nemalá investice do kol, s ráfy 1,85" a 2,50" vlastně nutnost... pak je to už totální kolo s opravdu RALLY podvozkem pro nás, řadové smrtelníky, je sériový X-Plor opravdu TOP a i Sršeň, někde mezi řádky, přiznal že pro běžné enduromrdání je je jeho příplatkový podvozek až neúměrně tuhý a tvrdý...
Motoricky je to opět o zvyku v ovládání a chování motoru s karbecy a se vstřikem, ten projev je prostě jiný a musíš se na něj přeladit hlavně ty a tvoje zápěstí, což zas není otázka krátkého svezení, pak je 790 o fous živější a ostřejší, ale možná s o fous slabším spodkem... dík lehké klice, nejde podtočit tolik jako 950...
OFF-ABS a kontrola trakce je těžce návyková a když se naučíš jí správně využívat, je to obr pomoc a posun A úplně jiná písnička, je porovnávání na téma spotřeba/dojezd
Prostě, pokud bys srovnával "svou" vychytanou/doladěnou 950 se kterou jsi sžitý, se "svou" vychytanou/doladěnou 790 s kterou máš stejně najeto, myslím že by to byl mega posun vpřed Další, otevřená kapitola, je a bude dlouhodobá spolehlivost u 790, ale i ta se krom počátečních much, jeví dobře, já mám za rok jen (bezproblémových) 8000km s nemalým off podílem, ale na F.B. si píšu s klukem z Čech, který za rok dranděním po Balkáně aj. už atakuje 40tkm a bez závad
Editoval PETARDAK (02.06.2020 07:48:19)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- bolux
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: tt 600s , kle 500
- Věk: 26
- 1 0
Re: Ktm 790
Prochal11: myslím že snad Žlábek zkoušel jak serko tak 790, a 790 je prý zas o třídu jinde, uplně ve všem
Re: Ktm 790
bolux napsal(a):Prochal11: myslím že snad Žlábek zkoušel jak serko tak 790, a 790 je prý zas o třídu jinde, uplně ve všem
jako s tím gulášem, tobě chutná, mě ne, kdo má pravdu? SER s 36 litry paliva /Safari tank plus zadních 6 litrů/ mi ukázalo na váze 200 kilo. LC8 je megazábavný motor, nic lepšího jsem neřídil, ale mám svody dva do jednoho, což se projeví na daleko lepším projevu. No a s tím souvisí, že mi to trochu víc topí, protože v sérii s 2 laufama SER netopí vůbec, ale vůbec, to jsem asi u jiné motorky nezažil, zřejmě tím, jak není nikde oplastovaná. No a nehorázně žere, to stříkačka určitě nedělá Nemá žádnou elektroniku, žádné kontroly trakce, ABS, nic. Takže klidně můžu přezout na motárdové kola a nebude mi elektronika blbnout apod. Z druhé strany, doba je jinde, chytře nastavená elektronika ti zachrání život na asfaltu při krizovém brždění, v terénu furt motorka nelítá ze strany na stranu, nemusíš nonstop spojkovat... Motor ze 790ky mi přišel dost nudný, proti LC8. Takže bych to řekl asi takhle: na zábavu, na vyblbnutí na polňačkách a šotolinách, tam by mě asi SER bavilo víc. I po patnácti letech ta motorka stojí 200+ a objevuje se jich sakramálo, takový osud 790ku určitě nepotká, navíc nejpozději příští rok bude určitě 9kilo /možná bude dřív HQ Norden 901, možná budou stejně?/. Ale jako každodenní motorka v současném světě bude 790ka vítěz...
Editoval Miguel (02.06.2020 08:19:56)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Ktm 790
Měl jsem doma a současně testoval oba naprosto sériové stroje. SER je prostě jedinečný Kult Bike své doby. Analogový s pořádnýma koulema a taky žízní. Na váze je lehčí než 790, pocitově je to jiné SER je vysoké, malý rejd. Není to motorka pro každého..
790 je produkt na vyděláváni peněz, částečně made in China. Po koupi pro off ježdění je třeba ještě zainvestovat, jak bylo řečeno.. po presednutí ze SER je to takový tlustý kastrát se zřejmě zasahujícími asistenty, pro mě jakoby nesvobodná na plynu (těžko popsat) Po zvyknutí si a nasazení správných kol je to univerzální a aktuálně asi nejlepší off 2v bike, co je ke koupi. Přesto, že mi na ni vadí spousta konstrukčních řešení.. je to vlastně Duke 790 u kterého Ktm našla způsob, jak ho prodávat o 100tisíc dráž 😎
Re: Ktm 790
Podle mého je asi stejně lepší /stejně řešené nádrže, obě motorky mají štít, Superenduro je trochu jiná kategorie/ srovnávat s 990 Adventure, což se koneckonců i jinde stalo https://www.advpulse.com/adv-bikes/ktm- … adventure/
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Ktm 790
A jen doplňková informace, ve stejném roce, kdy stálo 990 Adventure R - 369 000 Kč, stálo Super Enduro R - 350 000,- takže laciné taky určitě nebylo. A to jsou ceny z roku 2006, kdy byla průměrná mzda cca 20 000, dneska máme 34 000 a ceny jsou prakticky stejné...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Ktm 790
jopr: Hodně lidí soudí podle sebe.
Předpokládám, že pořekadlo "podle sebe soudím tebe" si právě pravděpodobně uplatnil na sebe a tím vymyslel tu věc s komunismem. Neznám tě, ty neznáš mě a tak je podivuhodné, že si dovolíš někoho soudit podle jedné věty. Docela by mě zajímalo, proč sem taháš komunismus, když ani nevíš, jak jsem starý. Na druhou stranu se na tebe nezlobím. Každý má právo na svůj názor a nálada ve společnosti není pozitivní.
S Pepou jsem měl čest být a obrázek jsem si udělal vlastní. A u zadávání komerční recenze (sice jiného artiklu) jsem měl čest být, takže mám představu, jak to chodí. Myslet si, že komerční recenze je objektivní je naivní. Nikde jsem nenapsal, že zahraniční recenze je 100% pravdivá. Pro mě je ale lepší vycházet z více zdrojů. Ideálně nekomerčních recenzí majitelů nebo lidí, kteří tomu rozumí, recenzují více strojů, mají porovnání, dlouholeté zkušenosti, nejsou ovlivněny zadavatelem), než z jedné recenze české, komerční recenze.
Nejlepším zdrojem informací je vlastní, nepřenositelná zkušenost.
Re: Ktm 790
JirkaR napsal(a):jopr: Hodně lidí soudí podle sebe.
Předpokládám, že pořekadlo "podle sebe soudím tebe" si právě pravděpodobně uplatnil na sebe a tím vymyslel tu věc s komunismem. Neznám tě, ty neznáš mě a tak je podivuhodné, že si dovolíš někoho soudit podle jedné věty. Docela by mě zajímalo, proč sem taháš komunismus, když ani nevíš, jak jsem starý. Na druhou stranu se na tebe nezlobím. Každý má právo na svůj názor a nálada ve společnosti není pozitivní.
S Pepou jsem měl čest být a obrázek jsem si udělal vlastní. A u zadávání komerční recenze (sice jiného artiklu) jsem měl čest být, takže mám představu, jak to chodí. Myslet si, že komerční recenze je objektivní je naivní. Nikde jsem nenapsal, že zahraniční recenze je 100% pravdivá. Pro mě je ale lepší vycházet z více zdrojů. Ideálně nekomerčních recenzí majitelů nebo lidí, kteří tomu rozumí, recenzují více strojů, mají porovnání, dlouholeté zkušenosti, nejsou ovlivněny zadavatelem), než z jedné recenze české, komerční recenze.
Nejlepším zdrojem informací je vlastní, nepřenositelná zkušenost.
Můj příspěvek byl myšlen na českou společnost nikoli na tvou osobu, protože kdyby si mě znal, tak to víš. To, že komerční testy cílí na větsinu populace (psal i Janek) ví i debil, ale děkujeme za osvětu a objevení Ameriky, dnes se vše počítá na peníze bohužel. Ale i ten komerční test podle některých vždy podplacený, protože sakra já na to mám úplně jiný názor a přesto vlak nejede, má také něco do sebe a nebude zase tak daleko o pravdy. Nálada ve společnosti není pozitivní, nicméně já si žiju krásně a tu náladu si vytváří každý sám a já jí mám pozitivní. S tvou poslední větou se stoprocentně ztotožňuji.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: Ktm 790
jopr:
Re: Ktm 790
Pro pobavení. Nebudu zakládat nové vlákno s cílem škodit obchodu, ale trochu mě to přece jen zaskočilo:) Objednal jsem plexi na 790/890ku od české renomované firmy. Levné to nebylo a když mi přišlo plexi a tři držáčky za skoro šest tisíc /s poštovným po ČR pětikilo/ říkal jsem si, že to už asi bude vážně renomovaná firma, když Wunderlich nebo Touratech nechtějí víc, než 3-4 tisíce. Při vybalení se ale zjistilo, že v celém plexi jsou takové drobné tečky a je to prostě šmejd. Oslovil jsem tedy prodejce a odpověď mě zaskočila ještě více: "Michale, my o tom víme, pošli nám to zpátky a mi ti pošleme nějaké, na kterém to není tak vidět" No ty píčo. Plexi za šest litrů aušus a já dostanu nějaký hezčí... a vysvětlení ještě lepší: zvolili jsme nevhodný technologický postup a až uděláme formu, už budou hezký, ale do tý doby máme jenom tyhle... Reklamace vyřízena, peníze vráceny, v tomto ohledu nelze říct půl slova. Snad jen tolik, že kdybych to plexi poslal zpátky jenom tak z plezíru, vrátí mi ty peníze taky, ale nedozvěděl bych se, v čem je problém))
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
|