INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Yamaha T7
Re: Yamaha T7
sirr:
A to hodnotíš po jednom vyzkoušení na rozbité cestě? V době, kdy jsem měl TTR, dostal známej s 690R v lese pěkně na prdel. TT600E jsem nejel, ale podvozek to má jak XT, ne? Možná jsem přehnaně kritickej a měl jsem moc vysoký očekávání v terénu, na silnici je motorka dobře ovladatelná a stabilní, i při jízdě stylem pořád plnej plyn žrala do 6.5l, což je oproti starým karburátorům super, ale ať Ti jí kamarád půjčí, až budou sračky a zkus se otočit na úzké lesní cestě, kde jsou vyjetý koleje. Díky mega super rejdu je už z tohohle o generaci lepší zážitek..
Editoval green.bear (28.06.2018 08:13:58)
- offroaderTE
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1497
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
6 0
Re: Yamaha T7
green.bear: asi jsi tu 690ku neměl pořádně naladěnou nebo fakt nevím, vloni jsem po dlouhém rozhodování a čekání co kdejaká fabrika naslibovala a co nakonec vyplivne pořídil HQ 701. Mám doma v garáži TE310 a TA 650, chtěl jsem něco na Adventure jezdění. něco lehčího než TA a pohodlnějšího a hlavně s větší nádrží než TE310. Požadavek byl motka na ježdění po Balkánu, tzn. přesuny po asfaltu a pak drcení šotolin. Motorka mě překvapila hned v několika rovinách...výkon jaxviňa (otevřené sání a výfuk GPR), na 4ku jde plynem na zadní (a když to ani nechceš ) . Neskutečný podvozek, nevlní se, v terénu jako přibitá. Můžu říct že na ní i v těžším terénu vyjedu skoro to co na TE310. Je zážitek si na ní zadriftovat, ten příhradový rám nebo jak se jmenuje je úžasně pevný a motka dělá přesně to co se po ní chce. Ta váha cca o 40 kg navíc oproti TE310 není vůbec poznat a to jsem ji tahal z bažiny!!! Je úžasně vyvážená, vodím si ji doma v rukách po dvoře a je jako laňka :-) Je pravdou že má díru mezi 1kou a 2kou. Buď musím letět na dvojku a spojkovat a když už na to v korytě potoka nebo na větvích nemám koule musím výrazně zpomalit a dát za jedna... dá se na to zvyknout. Do předu jsem dal kolečko o zub menší a zlepšilo se to, ta díra mezi kvalty tam samo furt je. Trochu zklamání je jet z motkou na silnici, dost mi to kopalo do řidítek a jízda byla jako na velbloudu, bylo to předním haltrem, po vyvážení předního kola se jízda výrazně zklidnila. Přidal jsem kapotáž, přední přídavnou nádrž, rally stupačky, šusplech a jiné vyfikundace. Příští týden mě čeká ostrá zkouška motky v Transylvánských alpách, tak pak podáme s Petarďákem report. Nevím zda je tak nebetyčný rozdíl mezi KTM 690 a HQ 701, ale nemyslím si to.
Enduru zdar a HQ zejména
Editoval offroaderTE (28.06.2018 11:54:47)
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Yamaha T7
offroaderTE:
Dane, už jsem se k tomu nechtěl vracet, ale nedá mi to. Husku jsem nejel, papírově v serii má o 9kW víc než moje ex KTM, oba jsme měli otevřené sání a výfuk, asi jede teda líp, na té mojí zvednout předek na 4ku byť přes spojku byla utopie. Na Bergovi 450 jsem jezdil mezi dědinama za 6 propružením ve stupnách a přidáním plynu. 690 hrabala, nezvedala se. Srovnáváš dual s ostrou a říkáš, že vyjedeš skoro to samo.. Stav se, vezmu ostrou, jestli dáš víc jak hodinu po kopcích, který jezdím, veřejně se tady omluvím a uznám, že jsem pouze neschopný využít kvalit velkoobjemové KTM/HQV. Když si pro ní borec přijel (jezdil předtím Berga 550 myslím), první slova po návratu z testovací jízdy byla: "Ty vole, to nejede." Koukal jsem na video kluka, co jezdí SM a umí věci, o kterých si můžu nechat zdát, jak testuje SM 701. Co myslíš? Po pár minutách říkal, že je to líný jak 690 od KTM. Zajímavé bylo, že 701 enduro hodnotil líp, že je pocitově silnější. Každý má postavené priority jinak. Co jednomu nesedne, druhý opěvuje. Já čekal agresivní buchar, který se mi bude snažit amputovat ruce a místo toho jsem jezdil s hodným strejdou. Jak jsem psal výš, tyhle moje choutky splnil Berg 570, to je neurvalej hajzl, kterej tě ve vteřině sundá, když omylem vrkneš plynem,ale přitom pokud máš najeto a víš, co děláš, dá se s ním bez problémů jezdit. Věřím, že taková notorka je pro spoustu lidí k ničemu, ale mě se tohle prostě líbí. Měl jsem rohlík na držce po hodně dlouhé době (naposled když jsem přesedlal z obstarožního V2 na R1) a přistihl jsem se, že mě baví i jen si hrát s plynem na lesňačce a sledovat, jak moc mě ten chuligán bude chtít sundat, když dám na 4ku plnej. Pohádkovej zážitek. No ale na Adventure ježdění nepoužitelný stroj.
- offroaderTE
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1497
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
6 0
Re: Yamaha T7
green.bear: no nesedla ti prostě, mne ano, na mne osobně jede až moc, ale jak jsem vyndal restriktor z laufu a dal tam molitanový filtr do airboxu, oceňuju hlavně to jak motka krásně kráčí odspodu, motor se nezahlcuje a furt jede.
No nic, tohle je vlákno o T7, tak uvidíme jaká bude Yamaha, jak se jim podaří naladit motor a podvozek na tu váhu ...
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Yamaha T7
V dnesni dobe stazene EURO-normou se normalniho endura uz tezkoo dockame. (Leda ze by vyvynuli special pro Cinu jako Skodovka ktera tam stale prodava auta s atmosferickymi 1.6MPI a nam cpe TSI-turba) Tem co chteji 2V na cestovani nezbude nic jineho nez zakoupit neco ze starsi osvecene produkce podle vlastni preference vzduch-voda, radovy-V-cko, atd....., zgeneralkovat (dokud jsou jeste sehnatelne nove dily) a podvozek predelat podle svych predstav.
- Zrucnejsi si poradi s dily z jinych motorek.
- Mene zrucni, nebo lenivejsi - ale zato prachatejsi nakupem dilu na miru. https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=102560
- A ten zbytek bude cekat a cekat na to co jim mozna naserviruje nejaky vyrobce aby nakonec zjistili, ze to stejne neni to prave co ocekavali.
Re: Yamaha T7
green.bear napsal(a):offroaderTE:
Dane, už jsem se k tomu nechtěl vracet, ale nedá mi to. Husku jsem nejel, papírově v serii má o 9kW víc než moje ex KTM, oba jsme měli otevřené sání a výfuk, asi jede teda líp, na té mojí zvednout předek na 4ku byť přes spojku byla utopie. Na Bergovi 450 jsem jezdil mezi dědinama za 6 propružením ve stupnách a přidáním plynu. 690 hrabala, nezvedala se. Srovnáváš dual s ostrou a říkáš, že vyjedeš skoro to samo.. Stav se, vezmu ostrou, jestli dáš víc jak hodinu po kopcích, který jezdím, veřejně se tady omluvím a uznám, že jsem pouze neschopný využít kvalit velkoobjemové KTM/HQV. Když si pro ní borec přijel (jezdil předtím Berga 550 myslím), první slova po návratu z testovací jízdy byla: "Ty vole, to nejede." Koukal jsem na video kluka, co jezdí SM a umí věci, o kterých si můžu nechat zdát, jak testuje SM 701. Co myslíš? Po pár minutách říkal, že je to líný jak 690 od KTM. Zajímavé bylo, že 701 enduro hodnotil líp, že je pocitově silnější. Každý má postavené priority jinak. Co jednomu nesedne, druhý opěvuje. Já čekal agresivní buchar, který se mi bude snažit amputovat ruce a místo toho jsem jezdil s hodným strejdou. Jak jsem psal výš, tyhle moje choutky splnil Berg 570, to je neurvalej hajzl, kterej tě ve vteřině sundá, když omylem vrkneš plynem,ale přitom pokud máš najeto a víš, co děláš, dá se s ním bez problémů jezdit. Věřím, že taková notorka je pro spoustu lidí k ničemu, ale mě se tohle prostě líbí. Měl jsem rohlík na držce po hodně dlouhé době (naposled když jsem přesedlal z obstarožního V2 na R1) a přistihl jsem se, že mě baví i jen si hrát s plynem na lesňačce a sledovat, jak moc mě ten chuligán bude chtít sundat, když dám na 4ku plnej. Pohádkovej zážitek. No ale na Adventure ježdění nepoužitelný stroj.
nejsi jediný, kdo to řešil, tohle by mělo pomoct http://www.novaracing.co.uk/ProductKTM690WRGearset.html jinak po přeměření na brzdě ukazuje 2016 690/701 max. 62 koní, nový motor bude mít o něco víc asi... s Akrapem nejspíš i přes těch 70.
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Stanďour
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 516
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
3 0
Re: Yamaha T7
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- Stanďour
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 516
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
3 0
Re: Yamaha T7
T700 - 205kg plná
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- bobkuuu
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1286
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
1 2
Re: Yamaha T7
Ale bez paliva ako 660 mala mať 208,5 a váha ukázala hmotnosť prázdnej cca 204kg + 24l benálu
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
- Stanďour
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 516
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
3 0
Re: Yamaha T7
V článku na m.cz píšou včetně plné nádrže. BTW kačena 189kg suchá, to znamená cca stejně.
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Re: Yamaha T7
F800GS před deseti lety nemusela mít ABS a další elektroniku. Když to z KTMky vytaháš, dostaneš se níž. F800GS měla nenastavitelné přední odpružení, tohle bude mít předek i zadek a určitě i se špičkovými komponenty. Je to poplatné době a myslím, že to bude skvělá motorka. Yamaha bude po úpravách za sto tisíc taky dobrá
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- offroaderTE
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1497
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
6 0
Re: Yamaha T7
Miguel: o kolik se může snížit hmotnost demontáží ABS .. o 3-4 Kg ???
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
Re: Yamaha T7
Mezi první F800GS a tou z posledního roku výroby je rozdíl v hmotnosti 7 kg... nejspíš toho bude víc než jen ABS...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
|