Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha T7

#161 28.06.2018 07:59:42

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: Yamaha T7


sirr:

A to hodnotíš po jednom vyzkoušení na rozbité cestě? smile V době, kdy jsem měl TTR, dostal známej s 690R v lese pěkně na prdel. TT600E jsem nejel, ale podvozek to má jak XT, ne? Možná jsem přehnaně kritickej a měl jsem moc vysoký očekávání v terénu, na silnici je motorka dobře ovladatelná a stabilní, i při jízdě stylem pořád plnej plyn žrala do 6.5l, což je oproti starým karburátorům super, ale ať Ti jí kamarád půjčí, až budou sračky a zkus se otočit na úzké lesní cestě, kde jsou vyjetý koleje. Díky mega super rejdu je už z tohohle o generaci lepší zážitek.. lol 

Editoval green.bear (28.06.2018 08:13:58)

 offline 

 

#162 28.06.2018 08:30:53

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: Yamaha T7


green.bear:
jsi měl asi špatný kus  wink  Co jsem mněl možnost KTM 690 vyzkoušet, tak s výfukem a mapou šla na zadní i na trojku (převod tedy nevím) a KTM 690 Duke valí po silnici přes 200 (převody opět nevím).

 offline 

 

#163 28.06.2018 10:56:50

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: Yamaha T7


Sirr:

Jestli jezdí závody, asi to nebude úplně seriovka, co? smile

Palo7:

Měl jsem Rko s vyššími zdvihy, ještě jednosvíčka. Ale známej má tu novou dvousvíčku, jede to plus mínus stejně, respektive na vyjížďce jsem nezpozoroval, že by jedna nebo druhá měla výkonově navrch.

Co jsem motorově čekal od 690 splnil Husaberg FE 570, o schopnostech v enduru se ani nebavím. Tím bych povídání o KTM uzavřel a budu se držet tématu. smile

K Tenere: Přijde mi jako překopaný Tracer 700 s možností jízdy v lehkém/možná středním terénu. Jsem zvědavý, jakou nasadí cenu, snad to nebude zas 300 kolíků.. smile

 offline 

 

#164 28.06.2018 11:37:36

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


green.bear: asi jsi tu 690ku neměl pořádně naladěnou nebo fakt nevím, vloni jsem po dlouhém rozhodování a čekání co kdejaká fabrika naslibovala a co nakonec vyplivne pořídil HQ 701. Mám doma v garáži TE310 a TA 650, chtěl jsem něco na Adventure jezdění. něco lehčího než TA a pohodlnějšího a hlavně s větší nádrží než TE310. Požadavek byl motka na ježdění po Balkánu, tzn. přesuny po asfaltu a pak drcení šotolin. Motorka mě překvapila hned v několika rovinách...výkon jaxviňa (otevřené sání a výfuk GPR), na 4ku jde plynem na zadní (a když to ani nechceš  a25 ) . Neskutečný podvozek, nevlní se, v terénu jako přibitá. Můžu říct že na ní i v těžším terénu vyjedu skoro to co na TE310. Je zážitek si na ní zadriftovat, ten příhradový rám nebo jak se jmenuje je úžasně pevný a motka dělá přesně to co se po ní chce. Ta váha cca o 40 kg navíc oproti TE310 není vůbec poznat a to jsem ji tahal z bažiny!!! Je úžasně vyvážená, vodím si ji doma v rukách po dvoře a je jako laňka :-)  heart  Je pravdou že má díru mezi 1kou a 2kou. Buď musím letět na dvojku a spojkovat a když už na to v korytě potoka nebo na větvích nemám koule musím výrazně zpomalit a dát za jedna... dá se na to zvyknout. Do předu jsem dal kolečko o zub menší a zlepšilo se to, ta díra mezi kvalty tam samo furt je. Trochu zklamání je jet z motkou na silnici, dost mi to kopalo do řidítek a jízda byla jako na velbloudu, bylo to předním haltrem, po vyvážení předního kola se jízda výrazně zklidnila. Přidal jsem kapotáž, přední přídavnou nádrž, rally stupačky, šusplech a jiné vyfikundace. Příští týden mě čeká ostrá zkouška motky v Transylvánských alpách, tak pak podáme s Petarďákem report. Nevím zda je tak nebetyčný rozdíl mezi KTM 690 a HQ 701, ale nemyslím si to.

Enduru zdar a HQ zejména  a1 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_34447607_1676977219018521_245978467873587200_n.jpg

Editoval offroaderTE (28.06.2018 11:54:47)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#165 28.06.2018 13:09:22

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: Yamaha T7


offroaderTE:

Dane, už jsem se k tomu nechtěl vracet, ale nedá mi to. smile Husku jsem nejel, papírově v serii má o 9kW víc než moje ex KTM, oba jsme měli otevřené sání a výfuk, asi jede teda líp, na té mojí zvednout předek na 4ku byť přes spojku byla utopie. Na Bergovi 450 jsem jezdil mezi dědinama za 6 propružením ve stupnách a přidáním plynu. 690 hrabala, nezvedala se. Srovnáváš dual s ostrou a říkáš, že vyjedeš skoro to samo.. Stav se, vezmu ostrou, jestli dáš víc jak hodinu po kopcích, který jezdím, veřejně se tady omluvím a uznám, že jsem pouze neschopný využít kvalit velkoobjemové KTM/HQV. smile Když si pro ní borec přijel (jezdil předtím Berga 550 myslím), první slova po návratu z testovací jízdy byla: "Ty vole, to nejede." Koukal jsem na video kluka, co jezdí SM a umí věci, o kterých si můžu nechat zdát, jak testuje SM 701. Co myslíš? Po pár minutách říkal, že je to líný jak 690 od KTM. Zajímavé bylo, že 701 enduro hodnotil líp, že je pocitově silnější. Každý má postavené priority jinak. Co jednomu nesedne, druhý opěvuje. Já čekal agresivní buchar, který se mi bude snažit amputovat ruce a místo toho jsem jezdil s hodným strejdou. Jak jsem psal výš, tyhle moje choutky splnil Berg 570, to je neurvalej hajzl, kterej tě ve vteřině sundá, když omylem vrkneš plynem,ale přitom pokud máš najeto a víš, co děláš, dá se s ním bez problémů jezdit. Věřím, že taková notorka je pro spoustu lidí k ničemu, ale mě se tohle prostě líbí. Měl jsem rohlík na držce po hodně dlouhé době (naposled když jsem přesedlal z obstarožního V2 na R1) a přistihl jsem se, že mě baví i jen si hrát s plynem na lesňačce a sledovat, jak moc mě ten chuligán bude chtít sundat, když dám na 4ku plnej. Pohádkovej zážitek. smile No ale na Adventure ježdění nepoužitelný stroj.

 offline 

 

#166 28.06.2018 13:46:04

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


green.bear: no nesedla ti prostě, mne ano, na mne osobně jede až moc, ale jak jsem vyndal restriktor z laufu a dal tam molitanový filtr do airboxu, oceňuju hlavně to jak motka krásně kráčí odspodu, motor se nezahlcuje a furt jede. 

No nic, tohle je vlákno o T7, tak uvidíme jaká bude Yamaha, jak se jim podaří naladit motor a podvozek na tu váhu ...


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#167 29.06.2018 08:53:08

Re: Yamaha T7


V dnesni dobe stazene EURO-normou se normalniho endura uz tezkoo dockame. (Leda ze by vyvynuli special pro Cinu jako Skodovka ktera tam stale prodava auta s atmosferickymi 1.6MPI a nam cpe TSI-turba) Tem co chteji 2V na cestovani nezbude nic jineho nez zakoupit neco ze starsi osvecene produkce podle vlastni preference vzduch-voda, radovy-V-cko, atd....., zgeneralkovat (dokud jsou jeste sehnatelne nove dily) a podvozek predelat podle svych predstav.

- Zrucnejsi si poradi s dily z jinych motorek.
http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/137_africa-stavba01.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/137_africa-stavba02.jpg

- Mene zrucni, nebo lenivejsi - ale zato prachatejsi nakupem dilu na miru.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=102560

- A ten zbytek bude cekat a cekat na to co jim mozna naserviruje nejaky vyrobce aby nakonec zjistili, ze to stejne neni to prave co ocekavali.

 offline 

 

#168 29.06.2018 15:08:54

Re: Yamaha T7

 offline 

 

#169 05.07.2018 11:30:12

Re: Yamaha T7


green.bear napsal(a):

offroaderTE:

Dane, už jsem se k tomu nechtěl vracet, ale nedá mi to. smile Husku jsem nejel, papírově v serii má o 9kW víc než moje ex KTM, oba jsme měli otevřené sání a výfuk, asi jede teda líp, na té mojí zvednout předek na 4ku byť přes spojku byla utopie. Na Bergovi 450 jsem jezdil mezi dědinama za 6 propružením ve stupnách a přidáním plynu. 690 hrabala, nezvedala se. Srovnáváš dual s ostrou a říkáš, že vyjedeš skoro to samo.. Stav se, vezmu ostrou, jestli dáš víc jak hodinu po kopcích, který jezdím, veřejně se tady omluvím a uznám, že jsem pouze neschopný využít kvalit velkoobjemové KTM/HQV. smile Když si pro ní borec přijel (jezdil předtím Berga 550 myslím), první slova po návratu z testovací jízdy byla: "Ty vole, to nejede." Koukal jsem na video kluka, co jezdí SM a umí věci, o kterých si můžu nechat zdát, jak testuje SM 701. Co myslíš? Po pár minutách říkal, že je to líný jak 690 od KTM. Zajímavé bylo, že 701 enduro hodnotil líp, že je pocitově silnější. Každý má postavené priority jinak. Co jednomu nesedne, druhý opěvuje. Já čekal agresivní buchar, který se mi bude snažit amputovat ruce a místo toho jsem jezdil s hodným strejdou. Jak jsem psal výš, tyhle moje choutky splnil Berg 570, to je neurvalej hajzl, kterej tě ve vteřině sundá, když omylem vrkneš plynem,ale přitom pokud máš najeto a víš, co děláš, dá se s ním bez problémů jezdit. Věřím, že taková notorka je pro spoustu lidí k ničemu, ale mě se tohle prostě líbí. Měl jsem rohlík na držce po hodně dlouhé době (naposled když jsem přesedlal z obstarožního V2 na R1) a přistihl jsem se, že mě baví i jen si hrát s plynem na lesňačce a sledovat, jak moc mě ten chuligán bude chtít sundat, když dám na 4ku plnej. Pohádkovej zážitek. smile No ale na Adventure ježdění nepoužitelný stroj.

nejsi jediný, kdo to řešil, tohle by mělo pomoct
http://www.novaracing.co.uk/ProductKTM690WRGearset.html
jinak po přeměření na brzdě ukazuje 2016 690/701 max. 62 koní, nový motor bude mít o něco víc asi... s Akrapem nejspíš i přes těch 70.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#170 24.10.2018 14:04:46

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


Taky se těším. Snad to nebude zklamání jako Honda.
https://www.motorkari.cz/clanky/moto-no … 40310.html


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#171 06.11.2018 08:30:22

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: Yamaha T7


Tak tu to máte porovnání s ktm 790


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2631_screenshot_2018-11-06-17-28-19.png


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#172 06.11.2018 08:31:44

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: Yamaha T7


Jsem zvědav na ceny v Cr,jako 8,5 usd je za mé Teda super cena


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#173 06.11.2018 09:22:36

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


T700 - 205kg plná  ano 


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#174 06.11.2018 18:39:53

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Yamaha T7


Ale bez paliva ako 660 mala mať 208,5 a váha ukázala hmotnosť prázdnej cca 204kg + 24l benálu


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#175 06.11.2018 20:06:30

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


V článku na m.cz píšou včetně plné nádrže.
BTW kačena 189kg suchá, to znamená cca stejně.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#176 07.11.2018 07:35:56

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: Yamaha T7


obě zklamaly  a8  BMW F800GS před deseti lety vážila stejně  a30 
zatím jediné funkční cestovní enduro pro mně je moje upravené XT660R, jen mně chybí jeden válec  mad . No aspoň zatím ušetřím


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3991_jpeg.jpg

 offline 

 

#177 07.11.2018 08:32:50

Re: Yamaha T7


Palo7 napsal(a):

obě zklamaly  a8  BMW F800GS před deseti lety vážila stejně  a30 
zatím jediné funkční cestovní enduro pro mně je moje upravené XT660R, jen mně chybí jeden válec  mad . No aspoň zatím ušetřím


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 1_jpeg.jpg

F800GS před deseti lety nemusela mít ABS a další elektroniku. Když to z KTMky vytaháš, dostaneš se níž.
F800GS měla nenastavitelné přední odpružení, tohle bude mít předek i zadek a určitě i se špičkovými komponenty.
Je to poplatné době a myslím, že to bude skvělá motorka.
Yamaha bude po úpravách za sto tisíc taky dobrásmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#178 07.11.2018 10:01:36

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: Yamaha T7


takto nějak to vidím taky. Může přesvědčit jen příznivou cenou
http://motosvet.cz/novinky/511-yamaha-t … konal.html

 offline 

 

#179 07.11.2018 10:19:31

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


Miguel: o kolik se může snížit hmotnost demontáží ABS .. o 3-4 Kg ???


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#180 07.11.2018 12:55:59

Re: Yamaha T7


Mezi první F800GS a tou z posledního roku výroby je rozdíl v hmotnosti 7 kg... nejspíš toho bude víc než jen ABS...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů