Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (115)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha T7

#101 06.11.2017 22:21:52

Stanďour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 270
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: XT600 Z
Věk: 38
Tel: komurkowy
1 0

Re: Yamaha T7


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#102 06.11.2017 22:30:56

Re: Yamaha T7


Stanďour:
Nebude nic, jen další prototyp... jsou to sráči, fuj...


účet zrušen na žádost uživatele.

 offline 

 

#103 07.11.2017 07:25:20

Stanďour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 270
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: XT600 Z
Věk: 38
Tel: komurkowy
1 0

Re: Yamaha T7


 a22 Je to dráma, jak u KTM, tak u Yamahy


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#104 07.11.2017 09:54:45

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 597
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 6O5518894
1 1

Re: Yamaha T7


 offline 

 

#105 08.11.2017 11:55:41

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1248
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ TE 310 I, TA 650, HQ 701
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#106 08.11.2017 12:19:04

Stanďour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 270
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: XT600 Z
Věk: 38
Tel: komurkowy
1 0

Re: Yamaha T7


offroaderTE:

25 let brandu Tenere smile Moje koza je r.v. 86 a hádejte jak se jmenuje, tak nevím
.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#107 09.11.2017 08:58:12

Re: Yamaha T7


A potom ze to nejde vyk! 
Vzduchac, radovy dvouvalec, 35kw, max kroutak ve 4000tis.ot/min, strikacka zrejme splnujici EURO4.
Agregat pro pro cenduro jak vysity. Jen to musi stvorit pricmoudlici aby ukazali Japoncom a Rakusakum ze to jde, kdyz se chce.

 offline 

 

#108 09.11.2017 09:17:49

Re: Yamaha T7


kick-start: Ale kdo to tu koupi? U nás v Evropě se hraje na objem a výkon. Jak neni na motoru u cendura číslo 1200 a a vejš není to ono. To že pár jedinců by chtělo něco jiného je jim u prdele. Pro mě byla zatím cela Eicma zklamáním a bude zase rok čekat ,jestli něco nevyleze na 2019  a1 .

 offline 

 

#109 09.11.2017 09:35:29

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 437
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Kawasaki KLX 250
0 0

Re: Yamaha T7


Kome:

Tak to já bych si zase, asi poprvé za posledních deset let, vybral smile 

 offline 

 

#110 09.11.2017 09:39:27

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1136
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KTM950ADV, KX250 89', YZ250
Věk: 34
5 0

Re: Yamaha T7


kick-start napsal(a):

A potom ze to nejde vyk! 
Vzduchac, radovy dvouvalec, 35kw, max kroutak ve 4000tis.ot/min, strikacka zrejme splnujici EURO4.
Agregat pro pro cenduro jak vysity. Jen to musi stvorit pricmoudlici aby ukazali Japoncom a Rakusakum ze to jde, kdyz se chce.

Hotovej enduristův sen, motorka z Indie podobnejch parametrů  lol  lol 

 offline 

 

#111 09.11.2017 10:03:04

Stanďour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 270
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: XT600 Z
Věk: 38
Tel: komurkowy
1 0

Re: Yamaha T7


Já jsem celkem rád, těch novinek nebo očekávaných novinek je po delší době dost - Yamaha, KTM, BMW, Triumph, MotoGuzzi, jenom aby to už bylo


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#112 09.11.2017 10:04:40

Re: Yamaha T7


Kome:

Jak kdo to koupi??? Byt tento motor(s logem Yamaha) v ramu XT660Z Tenere tak jdou prodeje do tisicu kusu. K cemu je v terenu 55kw jako ma T7, nebo 49kw z jednobuchu Hq701? 35kw-2valec-vzduch te doveze na kraj sveta, komprese 9,5:1 znamena dlouhe servisni intervaly a najezd mnoha desitek tisic km do GO. Kolik myslis ze vydrzi Hq701 s prasackym vykonem 49kw a kopmpresi 12,7:1? Tuhle kompresi maji ostre WR-F a EXC-F a servisuji se jak casto???
Konzumni spolecnost a tahle doba tlaci vyvojare konstruovat motory jejichz parametry realne vyuzije malokdo. Na zivotnosti agregatu se zas tak moc nehledi. Jak veli konzum nasi doby spotrebovat do mrtva a zahodit.
Ti kluci z Indie maji uvazovani posazene trosku jinde nez tady u nas v moderni-spotrebni Euro-pe. Tam se jeste porad premysli ve stylu, kdyz si koupim novou motorku tak mi vydrzi po cely muj zivot. Tak ted zkusili zkonstruovat agregat ktery vyhovi legislative u nas v Euro-pe.

 offline 

 

#113 09.11.2017 10:14:22

Re: Yamaha T7


Kome napsal(a):

....... To že pár jedinců by chtělo něco jiného je jim u prdele......

Konecne to nekdo pochopil ano 
Oni si umi spocitat,  kolik by potrebovali prodat kusu,  aby se jim investice vyplatila....
Se divim,  kdyz vsichni vite,  jaky moto je top slagr,  ze nezalozite manufakturu a neudelate to.  Komponenty nakoupite - tam tezko neco lepsiho vymyslite, ram vam z crmo posvaruje tigem kdejakej najmutej kolchoznik.... a uz jen zhomologovat. Kdyz to zvladne nejakej ind,  cinan,  ....tak s vasim potencialem znalosti to bude jedna basen ano  ano 

Vase narky porad dokola je uz slusna trapnost + tema ktm 790 to samy ne 

Agregat royal Enf.  jako vysity pro "c"enduro  lol  lol 
Jejich jednovalec vazi +50kg, tohle bude jeste tezsi krava ....
Ty jejich moto jsou jen kola,  motor,  trubky,  sedlo a nadrz... Nic navic nez musi byt a vaha 200 kg... a ted hodte jeste leseni pro rally kokpit,  zvetseny nadrze pro + 25 litru,  zdvihy 300mm, ram aby se nevlnil v zatezi 200 kg naklad .....a odtucnete to na 160kg  lol  lol  lol 

Potom pochopite,  ze nejdrazsi na takovy motorce je to,  co na ni neni - a to vysoka hmotnost....   lol  lol 

 offline 

 

#114 09.11.2017 10:23:37

Re: Yamaha T7


SethX napsal(a):

Hotovej enduristův sen, motorka z Indie podobnejch parametrů  lol  lol 

No,  podivej ma vlastnicky vztahy ktm a potom muzeme s jistotou napsat,  ze indove plni nase enduro sny a nejen je na jednicku  ano  ano  lol  lol 

 offline 

 

#115 09.11.2017 10:24:08

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1136
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KTM950ADV, KX250 89', YZ250
Věk: 34
5 0

Re: Yamaha T7


Janek napsal(a):

Kome napsal(a):

....... To že pár jedinců by chtělo něco jiného je jim u prdele......

Konecne to nekdo pochopil ano 
Oni si umi spocitat,  kolik by potrebovali prodat kusu,  aby se jim investice vyplatila....
Se divim,  kdyz vsichni vite,  jaky moto je top slagr,  ze nezalozite manufakturu a neudelate to.  Komponenty nakoupite - tam tezko neco lepsiho vymyslite, ram vam z crmo posvaruje tigem kdejakej najmutej kolchoznik.... a uz jen zhomologovat. Kdyz to zvladne nejakej ind,  cinan,  ....tak s vasim potencialem znalosti to bude jedna basen ano  ano 

Vase narky porad dokola je uz slusna trapnost + tema ktm 790 to samy ne 

Agregat royal Enf.  jako vysity pro "c"enduro  lol  lol 
Jejich jednovalec vazi +50kg, tohle bude jeste tezsi krava ....
Ty jejich moto jsou jen kola,  motor,  trubky,  sedlo a nadrz... Nic navic nez musi byt a vaha 200 kg... a ted hodte jeste leseni pro rally kokpit,  zvetseny nadrze pro + 25 litru,  zdvihy 300mm, ram aby se nevlnil v zatezi 200 kg naklad .....a odtucnete to na 160kg  lol  lol  lol 

Potom pochopite,  ze nejdrazsi na takovy motorce je to,  co na ni neni - a to vysoka hmotnost....   lol  lol 

  ano   ano2 

 offline 

 

#116 09.11.2017 10:37:22

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1136
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KTM950ADV, KX250 89', YZ250
Věk: 34
5 0

Re: Yamaha T7


Janek napsal(a):

SethX napsal(a):

Hotovej enduristův sen, motorka z Indie podobnejch parametrů  lol  lol 

No,  podivej ma vlastnicky vztahy ktm a potom muzeme s jistotou napsat,  ze indove plni nase enduro sny a nejen je na jednicku  ano  ano  lol  lol 

Počkat, počkat neříkej, že Indové maji nějakej velkej podíl v KTM??  yikes 

 offline 

 

#117 09.11.2017 10:55:25

Re: Yamaha T7


kick-start napsal(a):

Kome:

Jak kdo to koupi??? Byt tento motor(s logem Yamaha) v ramu XT660Z Tenere tak jdou prodeje do tisicu kusu. K cemu je v terenu 55kw jako ma T7, nebo 49kw z jednobuchu Hq701? 35kw-2valec-vzduch te doveze na kraj sveta, komprese 9,5:1 znamena dlouhe servisni intervaly a najezd mnoha desitek tisic km do GO. Kolik myslis ze vydrzi Hq701 s prasackym vykonem 49kw a kopmpresi 12,7:1? Tuhle kompresi maji ostre WR-F a EXC-F a servisuji se jak casto???
Konzumni spolecnost a tahle doba tlaci vyvojare konstruovat motory jejichz parametry realne vyuzije malokdo. Na zivotnosti agregatu se zas tak moc nehledi. Jak veli konzum nasi doby spotrebovat do mrtva a zahodit.
Ti kluci z Indie maji uvazovani posazene trosku jinde nez tady u nas v moderni-spotrebni Euro-pe. Tam se jeste porad premysli ve stylu, kdyz si koupim novou motorku tak mi vydrzi po cely muj zivot. Tak ted zkusili zkonstruovat agregat ktery vyhovi legislative u nas v Euro-pe.

Ale ten motor je kovadlina. Stejně jako ten v T7. Kawa ted vylezla s peknym dvouvalcem  400ccm s 45HP a je to poměrně lehký motor s tím by se dalo něco postavit do 180kg. Já jsem nenáročný, stačí mi 30-40hp ,slušná světlost, alespon 250mm zdvihy a nějaka ochrana před vetrem.

 offline 

 

#118 09.11.2017 11:04:16

bolux
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 108
Založená vlákna
Motorka: tt 600s , kle 500
Věk: 26
1 0

Re: Yamaha T7


Kome:na tu kawu sem taky koukal, on už i ten Versys-X 300 má docela dobrej základ tak by to mohli trochu posunout do advenčr módu a mohli by se dostat zas na úroveň KLE big_smile

 offline 

 

#119 09.11.2017 11:23:29

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 597
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 6O5518894
1 1

Re: Yamaha T7


Janek napsal(a):

Agregat royal Enf.  jako vysity pro "c"enduro  lol  lol 
Jejich jednovalec vazi +50kg, tohle bude jeste tezsi krava ....
Ty jejich moto jsou jen kola,  motor,  trubky,  sedlo a nadrz... Nic navic nez musi byt a vaha 200 kg... a ted hodte jeste leseni pro rally kokpit,  zvetseny nadrze pro + 25 litru,  zdvihy 300mm, ram aby se nevlnil v zatezi 200 kg naklad .....a odtucnete to na 160kg  lol  lol  lol 

Potom pochopite,  ze nejdrazsi na takovy motorce je to,  co na ni neni - a to vysoka hmotnost....   lol  lol 

Souhlas. A bezporuchovy ty Enfieldy zrovna nejsou.

 offline 

 

#120 09.11.2017 11:34:12

Re: Yamaha T7


bolux: jen ten motor má versys z ninji a nemá žádnej spodek. A ty tlumiče se 140mm zdvihu jsou poněkud silniční.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů