Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Diagnostika

#1 12.06.2017 19:55:35

Zobák310
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 848
Založená vlákna
Místo: Jihlava
Motorka: KTM 350
Věk: 1989
5 0

Diagnostika

Diagnostika

Akce: Výrobce:
Kraj: Model: Nové:
Město: Rok: Cena:
Web: E-mail: Telefon:

Zdravim uplne mimo misu ale neni tu nekdo z mistnich co maji diagnostiku na koncern vw?ja o nikom nevim tak zkusim tady.idealne z vysociny co by byl ochotnej dojetk do jihlavy.nejede mi auticko pri jizde se rozblikalo zhaveni auto zheblo a uz nejde natocit.2.0 tdi 125 kw.zadax to nechci.diky


Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.

 offline 

 

#2 12.06.2017 20:28:52

Re: Diagnostika


Zobák310:

To není v Jihlavě servis. Diagnostiku ( zvlášť na vw) musí mít snad každý i menší servis (soukromník), aspoň na Kladně to tak je.


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#3 12.06.2017 20:36:34

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Diagnostika


jestli nikoho rychle neseženeš, doporučuji mrknout na nějaké VW/šhade forum, kabel byl tuším KKL (za 2kila), SW se da stáhnout na netu a mrknout na to sám, případně dotázat na foru...
Diagnostika však není všespásná, a nespoléhal bcyh na ní na 100% bral to jen jako vodítko, může to být mechanická závada, atd.(upadlá kostra, zaoxidované konektory, nejde nafta (nevím jestli má podávací el. čerpadlo)), nebo jen ucpaný palivový filtr atd..
Radši se poptej po někom kdo v okolí VW dělá a má dobré refence, jinak se ti může stát, že budeš měnit díly a výsledek bude jen fůra utrcených peněz a nepojízdné auto..

třeba u CR motorů jak se začne vydírat pumpa tak zasere vstřiky a jen budeš řešit následek namísto příčiny..


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#4 12.06.2017 20:52:45

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: Diagnostika


Zobák310:

Jaký auto ( VW,Schade,Audi )r.v. a kod motoru máš ? V základu ty motory vypadají identický,ale jsou mezi něma rozdíly v rámci koncernu a jejich modelů.

Jinak zkus tady něco vyčíst,popř najít někoho z diag. poblíž.

http://dieselpower.cz/forum/

nebo 

https://forum.skodahome.cz/

Zkopírováno z  https://www.autorevue.cz/techto-20-moto … m/ch-52664

Volkswagen 2.0 TDI „Piezo-PD“
Kódy:  BKP, BMR, BRD, BMN
Výroba: 2004 až 2008
Nasazení: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Škoda Octavia RS TDI (do 2008), Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125 kW
Více na: https://www.autorevue.cz/techto-20-moto … m/ch-52664

Důvod:  Šestnáctiventilové dvoulitry TDI-PD měly již samy o sobě hodně drahých vrtochů, takže úspěšně kličkovat mezi různými více či méně problematickými verzemi dokáží podle kódů motoru a jejich více či méně problematických ročníků jen opravdoví znalci koncernové techniky.
Dvojnásobné „nedoporučení“ se však týká verzí vybavených nevyzpytatelným vstřikováním Piezo-PD. Trysky trpí na zakarbonování, piezojednotky se často zkratují a řídící modul pak v ochraně vyřadí celý vstřikovací systém z provozu, byť by jinak mohly být tři válce plně funkční.
Upozornit je třeba také na „nekompatibilitu“ systémů PD s filtry DPF (u 125 kW vždy), na riziko selhání mazání u všech verzí s modulem vyvažovacích hřídelí (VW Passat, Audi) i vzácnou, leč existující možnost selhání rozvodů po vylomení šroubu vodící kladky.
Více na: https://www.autorevue.cz/techto-20-moto … m/ch-52664

Editoval MotoDriver (12.06.2017 21:04:25)


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#5 12.06.2017 21:05:44

Zobák310
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 848
Založená vlákna
Místo: Jihlava
Motorka: KTM 350
Věk: 1989
5 0

Re: Diagnostika


Samozrejme ze tu maji servisi diagnostiku ale musel bych hlavne resit podval atd.pak prijedes do servisu a vyplaznes 1500 jen za napichnuti tak to resim jako vzdy vsechno co nejekonomicteji.nakonec mi to pred chvilkou napich bratranek ale pise mu to jen kody a u toho zavada neznama.podle strejcka gugla neco se vstrikama a dal sem zjistil ze to ve valnym pripade muze bejt ten kabel v oleji pod ventilovim vikem.jinak jedna se o leona fr tdi pd 125kw rok 08.ten svazek se da prej promerit tak to ted lakam ven.


Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.

 offline 

 

#6 12.06.2017 21:07:12

Zobák310
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 848
Založená vlákna
Místo: Jihlava
Motorka: KTM 350
Věk: 1989
5 0

Re: Diagnostika


Proc cpat nekomu 3 litry jen za to ze ti to nabodne a treba sunda viko vymeni kabel plus material.


Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.

 offline 

 

#7 12.06.2017 21:19:25

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: Diagnostika


Zobák310:

Tak at se zadaří zjištění závady a oprava za co nejmíň  geer  a14 
Já sem si taky nedávno užil s 1,4 16V fab I,na emisích neprošla,asi možná lambda,tak sehnat diagnostiku,kod závady a asi 4 možnosti co tomu může bejt,nakonec po různým proměřování a zkoušení lambda vpředu.


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#8 12.06.2017 21:27:38

Zobák310
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 848
Založená vlákna
Místo: Jihlava
Motorka: KTM 350
Věk: 1989
5 0

Re: Diagnostika


MotoDriver:

Laboruju vzdycky jen se zavadou na dilech nesetrim.doufam ze to bude jen ten svazek kabelu jestli to budou vstriky tak to bude horsi.nejhorsi je ze si bez kompu dneska ani nevyseres jak u aut tak u motorek a ted to do toho padne i moje oblibeny 2t kdyz tam narvou strikacky.


Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.

 offline 

 

#9 12.06.2017 21:36:11

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: Diagnostika


Zobák310:

Jo no ím novější stroj tím je to horší.
Ještě rada k tomu motoru. Zkus zjistit jestli se na tvý auto vztahuje svolávací akce na vstřiky ( výměna )
je to už staršího data,ale co kdyby. Dle VIN v Seatu.

kód: 23J6 zapsaná v servisce v zadu, pokud ji ještě nemáš, tak v kufru u rezervy nalepený štítek

zdroj: https://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=95&t=48905


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#10 12.06.2017 21:46:33

Zobák310
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 848
Založená vlákna
Místo: Jihlava
Motorka: KTM 350
Věk: 1989
5 0

Re: Diagnostika


MotoDriver:

Diky za tip zitra okouknu. ano 


Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.

 offline 

 

#11 12.06.2017 22:12:44

kornout
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1140
Založená vlákna
Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
Věk: už veterán
Tel: asi 100x deně :-(
1 0

Re: Diagnostika


PPD to je, nejspíš odešel vstřik, je ve zkratu. Shodíš výko ventilů a postupně po jednom zkoušíš odpojit. Až trefíš správnej, tak to chytne na 3 válce. Diagnostikou to poznám hned kterej to je. Tohle ty pieza dělaj normálně, ale ty vstřiky měnily u VW jeden čas bezplatně, ty špatný série.
PS: ješe si nezapoměn zkouknout osičku k olejovýmu čerpadlu, to je taky dobrá bolest toho tvého motoru.


umím prd, ale strašně mě to baví lol

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů