INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR7
- haus1
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: kousek od MB
- Motorka: 690EnduroR ; EXC 450 Six Days ; XRV 750 RD07 ; CRF 1000A
- 0 0
Re: AJP PR7
PR7 je fakt zajimava motorka, jsem moc rad ze jsem se na ni mohl svezt. Tak jeste jednou diky Joprovi ;-)
A co se tyce te 690, hul bych nad ni po tak kratke jizde nelamal. To clovek pozna spise rozdily nez to co mu bude nebo nebude dlouhodobe vyhovovat. Kor kdyz mela v tech extra srack.. pneu s cca 5mm vzorku a to co ti nesedlo bylo mozna jenom pro tebe nezvykle/jine uzivatelske nastaveni. Trojuhelnik stupacky / sedlo / riditka je prekvapive u obouch motorek vyrazne jinej.
Kazdopadne jizda na te PR7 ve me zanechala fakt dojem. Vybornej dojem !!
Re: AJP PR7
AJP FANS CZ:
Sedlo mi nepadá a to jezdím skoro pořád ve stupačkách, ale možná jste ho měli špatně nasazené, když jsem ho sundal poprvé a znovu zaklapl (říkal jsem si, jé to jde snadno), pak jsem si všiml uprostřed větší mezery (nelícovalo to), drželo to, ale říkal jsem si kurva takhle to nebylo, musí se to jakoby zezadu zasunout dopředu a né z výšky, chvíli mi to trvalo, než jsem na to přišel. Obtisk nemám a to už jsem šel i na dorazy. Už mám dávno špunty c19 a vzadu xt754 červenou a super, na těch origo to za mokra klouzalo, jako prase. Prochal11: nejel, nemůžu sloužit Haus 1: jo jasně, že po pár km nemůžu hodnotit, ale byl to pro mě opravdu rozdíl sednout na 690. Ergonomie, řídítka, stupačky vůbec mi to nesedlo, ale jak si říkal, vše by se dalo určitě nastavit Další krocan to jistí a zase se můžeš svézt, ale příště pořádnou pneu
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR7
Strejda-GC napsal(a):sirr:
Můžu vědět čím si tahle motorka zaslouží diskuzi, když ji má akorát jopr? Vést tady diskuzi ve stylu "je to lepší než KTM" nebo "má to budoucnost" považuji za ztrátu času.
Asi mas pravdu. Kdyz jsem tu cetl, ze Jopr ma PR7, tak jsem neveril. V pameti jsem mel nedavny reci o tom, jak 250 PR5 bohate staci k nauceni a vic motoru do terenu je zbytecny, jak ho chytlo hard enduro a jak do toho pujde ... No a najednou ctu, jak PR7 ma lepsi oodvozek jak extreme High level od AJP, jak ho chytla velka a jak se snazi stacit klukum na motokrosech. Usmal jsem se pri predstave, jak na tube videl video Tobbyho vodiciho rallyovku ...a rekl si, ze to vypada podobne, jako jezdi on na PR7 . Ale hele, kdyz neplanovane prijel az pred barak a nabidl svezeni, delal jsem nejdriv jako ze nechci, ale chtel jsem a za chvilku byla moto z kary dole. Na prvni pohled mi zarazilo, kolik odstinu a povrchu hlinikovych dilu je na motorce. Nejhorsi byl asi pravy dekl motoru, ktery vypada vizualne jako po najezdu 100000 km a z toho x zim v soli, a to myslim, neprehanim ....jako z jinyho motoru. Na oko celkove pusobi tenhle multihlinik jev rusive - al ram hruby sedy, kyvka jina, motor jiny .... Nevzhledny adapter predni brzdy a kotouc 300 mm bude do terenu dost na rane. Dal me trklo sedlo. Ma pekny detail jako cerveny sev, ale na boku moc plochy k protrzeni a tvar spodni casti je divny. Na sezeni pohodlny, ve stupackach neprekazi a predni cast je docela uzka. Umisteni lambdy a hlavne vedeni kabelu je vylozene odflaknuty - nepobiram. Celkove se provedeni PR7 libi vic jak u PR5, kokpit a predni cast je vcelku jednoducha. Plasty a nadrz - Acerbis, zajimala by me cenovka jak dilu kokpitu tak nadrze. Meli by mit k dispozici nejaky karbonovy kryty spodnich hran nadrze, protoze jedno svezeni po asfaltu a bude probrousena. Celkove nadrz pusobi mekkce a asi nebude ani problem s uchycenim vyfukovy koncovky k nadrzi, protoze pri padu se to podda. Chladice jsou dva a kazdy ma svuj ventilator, coz je dobre. Nejak nebyl vic cas kouknout pod sukni, asi by se naslo vic chyb. Bez pochyb to pusobi jako usity horkou jehlou, ale je videt i snaha. Hold dan za maly rozpocet na vyvoj, testovani, dotazeni detailu. Prvni rozjeti s obavama, protoze je velky nezvyk, kdyz nevidis predni kolo. Taky clovek ceka, ze to bude tezkopadny, neochotny ...... Ale ty vole, kdyz se pohne, je to fakt prekvapeni. Uplne automaticky jdes do stupacek, nepremyslis, jestli se ti chce nebo ne. Ze nevidim predni kolo mi najednou nevadi, protoze je perfektne ovladatelna, staci zatlacit do stupacky a jde krasne lehce do zatacky a to i v pesine v lese mezi stromy, jen prislapnes a bez prodlevy jedes cik cak . Vic problemu mi dela manipulace pri otaceni pred barakem v pomaly rychlosti, ale kdybych nebyl na pozemku sousedky, zkusil bych ji hned otocit kolem nohy. Podvozek je mnamozni. Nic jsem neklikal, jen sednul a jel. Vjel jsem do lesa na korenovou pesinu s mensimi vymoly a cekal problem ..... ale nic, jak zehlicka Lesni cesta rozbredla od dlouhych destu ... koukam na tacho a je tam 65. Kdyz jsem mel na bergoji tacho, jezdil jsem tam do 60. Kolecko cca 10 min koncim po asfaltu. Zkousim co je v motoru a prichazi velky zklamani. Motor nahore nejede, zvuk z koncovky Doma nic moc, spis tichy ...prisel mi takovy "plechovy" Uz chapu, k cemu je tam tablet, na ceste to totiz bude velka nuda. 120 je na tacho vcelku rychle, prijemna rychlost. Nesleduju krom rychlomeru nic jinyho. Predni brzda brzdi paradne a zadni taky. Hlavne v terenu me prekvapuje jeji ucinnost. Jopr me vyhnal na kolecko jeste jednou a uzivam si to moc. Proste v lese je jako doma, lehkost rizeni je zabavna, je moc znat nadrz pod sedlem. Je v ni ledva par litriku, coz pridava hravosti. Jak se zmeni ovladani s plnou si netroufam odhadovat. Tentokrat neobjizdim jeden takovy zmrdecek vyjezd s hupem dole a nahore tak 60st prudky vse jilovy. Na bergu to mam za mokra 50/50 a ono je hodne mokro a jil rozbredly ... no co, Jopr rekl vyzkousej si ji, tak je to na nej . Upe v pohode, 754 se zakousla i pres tu jilovou brecku a byl jsem nahore nez bys rekl svec. V tu chvili jsem byl fakt odvarenej. Na lesni ceste mam uz poetickych 69 a ta svine jede tak lehce a jiste az se bojim, co by bylo "priste". Limituje me me vnimani rychlosti nez rychlost realna. Umim si predstavit, ze motor bude v terenu hodnejsi. Kdo zacina, bude mit honku. Reakci na otoceni plynem je to asi jako lehka 450, ale preci jen tady se hejbe vic hmoty. Motku vracim s radosti, protoze se dostava sakra rychle pod kuzi . Je dobra a ne ze ne. Emoce jsou jinde nez pri jezdeni na lehky, musi se to vyzkouset. Je tu opravdovy dual, po kterym dost lidi prahne, co zvladne hodne lehce i tezky teren a presun po ose nebude utrpeni.
Jestli 690, 701, SWM..... nebo PR7? To je na kazdym. Jen pozor, aby volba nebyla na zaklade strachu. Pro - jizdni vlastnosti - v terenu obvzlast - ochrana motoru - alternativa k produkci KTM - kokpit v zakladu
Proti - absence volby map by mela byt v zakladu - neni verze enduro s jednoduchou maskou. To by se mi libilo + moznost dokoupit rally kit jako stavebnici .... - cena v zakladu - dealerska sit
Nedivim se Pepovi, ze se jezdi lip jak na PR5, jen si ji mohl jeste rok nechat a poradne zamortizovat a ucit se na ni. S touhle to muze byt drazsi sranda, az pojde na klade k zemi Za sebe jsem cekal o motorky min.
Tak si ji Pepo, ty vole, uzivej a doufam ze se tema nezvrhne v serii reklamaci a jak si Prochy pro motorku vzdy ochotne prijede a zdarma pri tom promaze prepacko ....
Editoval Janek (31.05.2020 13:37:32)
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: AJP PR7
Hmotnost plně natankovaného motocyklu je 165 kilogramů
koľko to natankuje a čo ya to chcú?
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: AJP PR7
Tak ty víka je asi jediný co na tom motoru dělaji ne? Ty povrchy jsou tim že nemaj všechny formy opískovaný na stejnej dezen, na leštění nebyly už prachy
Re: AJP PR7
Janek:
dík, užiju si jí neboj K tomu motoru na silnici, že zklamání: po výměně spojky pozoruji taky rozdíl, s tou první to jelo, jak z praku 150, 160. S novou 130, sice na drapakach, ale pocitově fakt horší, tak nevím, jestli to souvisí se spojkou. K těm odstínům hliníku : na enduroškole dostala dost zabrat a asi třikrát zůstala kolama nahoru a vytekl olej, který se zapekl na vařicím motoru. Kluci v Plzni jen kroutili hlavou, nad chudinkou zuboženou. Bobkuuu: kluci chtěj znát asi skutečnou hmotnost, oni se dost liší od udávané skoro u všech značek. Jinak nádrž je na 17 litrů a stojí 278 k + 1000Eu ten lepší komplet výfuk. Ajpfans: vyfotím
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR7
Janek:
Paradoxně největší info o motorce děláš ty a ne majitel...je to o spoustě let za řídítkama nebo o hlavě? Čtu tady doporučení na výztuhy, minule tu byl boj, že výztuhy ne...
Re: AJP PR7
A díky za další červené palce
Re: AJP PR7
bobkuuu napsal(a):jopr: ja som teraz po troch rokoch prišiel na to, že Tenera nemá 208,5 natankovaná ako písali ale prázdna čiže +24l paliva ale cez víkend ide preččč
To si děláš prdel:)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: AJP PR7
Strejda-GC napsal(a):Janek:
Paradoxně největší info o motorce děláš ty a ne majitel...je to o spoustě let za řídítkama nebo o hlavě? Čtu tady doporučení na výztuhy, minule tu byl boj, že výztuhy ne...
Spíš bych řekl, že je to o motorce. Když jsem sednul z KLX na Berga, říkal jsem si, co je to za peklo motorku a trvalo víc jak 60 - 100 mth, než jsem si zvykl. Přesto jsem obhajoval, jak je to skvělá motorka a nesmyslně se tu "hádal" do krve. V jednom ohledu je fakt skvělá - nárazuvzdorná a lepší nenajdeš . Ale když se svezeš na novějších strojích, snad každá je v jízdních vlastnostech lepší a to včetně AJP:ano: . PR7 má v sobě geny PR5 a přitom má motor + 600 a na svoje zařazení slušnou váhu. a jke to nová motorka. Jen sebevrah by do dnešního konkurenčního světa poslal špatnou motorku. Zkus se svézt a jsem si jistý, že řekneš wau. Jasně, když k tomu dáš další +/-, tak už to takový wau nebude, ale je fakt dobře, že taková motorka na trhu je. Většinou vycházíme z porovnání a kdo se někdy svezl na KLR, XT, TT, DR, ..... tak tohle musí jednoznačně přivítat. Trabl je, že my jsme ještě pořád naučený vybírat motorku podle toho, kolik dá mth na píst. Starý WR dá podle dobových záznamů + 800 a proto je to dobrý enduro a etalon. Na bergu mám teď asi 600 a furt jede, tak je to poctivý enduro Jenže mě už spíš zajímá, jak se na který motorce jede, jaký má jízdní vlastnosti a kdybych měl love, koupím klidně motorku, která potřebuje GO po každých 150 mth .... ale kurva ať se mi na ní dobře jede I u PR7 budeme spíš hodnotit poměr cena x užitní hodnota, místo poměru motorka x radost z jízdy. Viděl jsem 690, kterou majitel byl z nespolehlivosti nucený komplet překopat na karbecovou verzi - jezdil rallly závody .... pár lidí nedojelo závody, protože to začlo kvokat. Podvozek 690 na prvních ročnících byl dost špatný, o motorech a trablech se spotřebou oleje čteš i u nových moto .... Teď je tu 1. rok PR7 a opravdu si zaslouží dobu hájení a musíme dát čas na doladění případných much až masařek . A uvidíme za pár let, jestli ano nebo ne. Chtělo by to další ekonomicklou krizi a jestli AJP Factory přežije, tak dobrý
Re: AJP PR7
sirr:
ND na AJP normálně jsou na stránkách Streetmoto. Názory jiných, no nevím, protože všem co jsem to půjčil byli nadšení, ale většina z nich jsem vůbec nechodí a nechtěj vědět jejich názor na offmoto. Zítra se přijede svézt kluk z Prahy a jsem dohodnutý s klukem z Chomutovska, že tam přijedu pojezdit. Schodnost dílů Pr7 s ostatními menšími Ajp bude minimální.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR7
V pondělí jsem nafoukal pneu na 2,5 a jel to projet, kvůli tomu, jak se mi zdálo, že to po výměně spojky jede míň. Tak jsem vytáhl 160 km/h na špalkách, takže dobrý, spojka taky. Nic méně, jak se volalo do Portugalska, tak mi bylo doporučeno na mé víc hard ježdění dát o 2 zuby větší rozetu, je na cestě.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR7
offroaderTE napsal(a):jopr:
musíš dávat origo ? nedělá se nic v náhradě?
Jestli myslíš rozetu, tak nemám tušení, můžu se ti zeptat, ale já chci originál.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: AJP PR7
jopr: : na Tenere som mal -2 zuby kolečko a + 3 zuby rozeta inak som to len plynom nedal na zadné, teraz premýšľam čo dám na 690-ku tá má sily na rozdávanie
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
Re: AJP PR7
kiwibibo:
Na origo pneu úplně v poho 160 bez vibrací na silnici, ale jezdit s ní po silnici je škoda a polňačky za sucha co si troufneš, ale na mokru nedržely. Teď mám drapáky (C19 a 754 červenou mitasky)s nafoukanýma 160, ale to jsem se na tom už vlnil, 130 v poho, ale to bys je oddělal za pár km. Jezdím je nafoukaný na 0,8 a po poli jsem jí kalil 120 ale trochu se vlnila. Ta motorka je doma v terénu, takže na silnici je sice v poho, ale asi by jí to dlouhodobě nechutnalo.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
|