INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Na lítačku
Re: Na lítačku
Hmm kuci, dobře vy co máte endura, to jsem se ocitl asi v prominentní společnosti pracháčů, kteří kupují na každou sezonu novou a starší prodají, protože se nevyplatí servis
Ale notak, mazat med kolem huby si nebudu, ale vím kolik stojí chleba i pístní sada, co stojí gufero do vidle, tlumiče, řetězovka, ložiska, atp. A na 80 se možná dostanu s opravdu motorkou po smrti a ještě bych k tomu musel být profík, který pozná sebemenší problém, kterého si jako hobík všimnu, až se bude blížit expirace tohoto dílu. Tak to vyměním, až bude třeba, né až bude mimo stoprocentní stav.. Prostě se starou hujdou jako ke staré hujdě.. Nečekám zázraky, nejsem profík, nebudu tak jezdit, nepotřebuji stav nové. Samozřejmě servisní intervaly dodržuji..
Rozhodl jsem se pro exc 300
Editoval macikcz (14.12.2016 21:46:59)
Re: Na lítačku
macikcz napsal(a):Hmm kuci, dobře vy co máte endura, to jsem se ocitl asi v prominentní společnosti pracháčů, kteří kupují na každou sezonu novou a starší prodají, protože se nevyplatí servis
Ale notak, mazat med kolem huby si nebudu, ale vím kolik stojí chleba i pístní sada, co stojí gufero do vidle, tlumiče, řetězovka, ložiska, atp. A na 80 se možná dostanu s opravdu motorkou po smrti a ještě bych k tomu musel být profík, který pozná sebemenší problém, kterého si jako hobík všimnu, až se bude blížit expirace tohoto dílu. Tak to vyměním, až bude třeba, né až bude mimo stoprocentní stav.. Prostě se starou hujdou jako ke staré hujdě.. Nečekám zázraky, nejsem profík, nebudu tak jezdit, nepotřebuji stav nové. Samozřejmě servisní intervaly dodržuji..
Rozhodl jsem se pro exc 300
ttak potom písni co a jak jsi koupil ..... Když koukám na inzerci, tak pokud se takový EXC 300 ještě hejbá a není to rok pod 2000, tak ceny cca 60 .... zbytek si dopočítáš snadno
Re: Na lítačku
macikcz:
Doporučuji ti se na 300 2T někde svést v terénu než si to koupíš,na začátek mi to přijde strašne moc. Jede to hodně sám ji mám , jezdím asi 8 let.. Před tím jsem měl wr 250 f yamahu. Idealni motorka na naučeni a velky držák co se servisu týká. Ono jizda na silnici a v terenu je uplne neco jineho, pamatuju si když jsem pujčil to wr borcum co jezdi silnici tak v terenu byli uplně v šoku.
Re: Na lítačku
Scorpion27:
Díky za tip, je to stejné jako se silnicema - to začínání mám na mysli, že by do toho měl jít člověk postupně. Mě se to zkrátka nechce absolvovat - prodeje, nákupy, pojistky, stk, úřady. Už jsem toho otočil tolik, že mě to zkrátka nebaví.. Tak prostě jdu rovnou do toho, že se s tím poperu, posilovna to pro mne bude dobrá - potřebuju a při těch kratších, méně častých, výletech aspoň budu vědět, že jsem někde byl. Důležité je, že to má spodek, tak to nebude třeba ze začátku vytáčet, ať mi to někde neustřelí a pak si zvyknu. Motorka je každá stejná - o hlavě, zápěstí a citu.. Bude to boj a to si myslím mě právě bude bavit.
Editoval macikcz (14.12.2016 22:34:50)
Re: Na lítačku
peTTR napsal(a):To je právě to. Chceš se svézt jednou za čas, na 2t si nikdy nezajazedíš pokud na tom nebudeš jezdit častěji. Vím o tom své, dokud jsem jezdil 3x týdně tak jsem si na 300 2t zajezdil jak pán. Pak přišla práce, přítelkyně (zatím polovina starostí ). U mě se to teď rovná jednou týdně, koupil jsem 4t a zajezdím si zatím nejlíp co jsem kdy jezdil. (dřív jsem do terénu uznával jen 2t, kvůli obratnosti ).
Ale jak dlouho trvalo, nez jsi to pochopil Jinak naprosty souhlas.
Re: Na lítačku
macikcz:
Hele máme podobný příběh ( já 22 a 4 měsíce děti ), nevím, kde bydlíš, jestli na vesnici a kdykoli můžeš vypadnout na projížďku do lesa, tak super (ale píšeš, že budeš parkovat u kámoše). Jestli ve městě, jako já a na vyjížďku musíš dojíždět, Tak asi ta exc300 po vlastní ose nic moc, hovno tomu rozumím , ale kluci maj pravdu. Píšeš, že už nechceš absolvovat nákup, prodej atd., ale jak píšou kluci vyzkousej si něco a radši kup něco hodnejšího a za rok uvidíš (to snad zvladneš jednou za rok prodej atd.), navíc pořád nevím co chceš jezdit, na začátku zmiňujes tt atd. stroje a pak chceš 300 exc. Já jezdím půl roku, začínal jsem na poli a mrdlání a teď už zkouším extrém, který si se mnou hraje jak s malým děckem a baví mě to, motorce co mam už na ten extrém dochází dech, ale pořád je to chyba jezdce, až se zlepším koupím něco lepšího. Kluci co ti tu rádi, si dělají většinou vše na motorce sami, protože tomu rozumí , jestli ty to neumiš a koupíš vrak, tak si připrav dost peněz, jak tu píší kluci. Hele, hlavně ať si koupíš cokoli, tak budeš mít pusu od ucha k uchu, protože enduro je pecka
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: Na lítačku
jopr:
Neparkuju u kámoše, ale kousek od bydliště - 10 min pěšky . Jsem z místku, projet se tu někam dá, ale nějaký přejezd po ose nutný je. Beru na vědomí. Jde mi kapku i o rozměry motorky, ty 125 a 250 4t mi púřijdou jako pitbiky.. mám 193
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: Na lítačku
macikcz:
Tak to vazis aspon metrak ne? 250 4t bys musel festovne hnat a trpela by. Vubec bych se 450 nebo 300 nebal.
- haus1
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: kousek od MB
- Motorka: 690EnduroR ; EXC 450 Six Days ; XRV 750 RD07 ; CRF 1000A
- 0 0
Re: Na lítačku
macikcz: ..... Motorka je každá stejná - o hlavě, zápěstí a citu.. ....
Tohle platí na silnici nebo možná na rovince nebo louce. V terénu bohužel ne, tam se jezdí trochu jinak. 300 2T si koupit určitě můžeš, na začátek to je ale bez pochybu jedna z nejhorších voleb, kor nějakej starej ročník za 80tis. Na zkušenosti ze silničního ježdění zapomeň, v terénu budeš začínat téměř od nuly.
Re: Na lítačku
Je to porad stejne, 75% z nas (tu 1/4 k tomu dovedli rodice) zacinalo na nejakem Jawa-CZ home-crosuu, potom po ziskani ridicaku prislo neco na silnici a dalsi krok bylo zpet neco do terenu. Uz ne samodomo, ale tovarnou vyrobeny cross-enduro a samozrejme v te nejvyssi palbe. Proc se crcat na nejake 125-200 2T, nebo 250 4T kdyz si muzu rovnou poridit delo 300 2T, 450-500 4T. (prodavat, kupovat moto je fakt opruz, resit prihlaseni, evidencku, pojistku, STK, take to nesnasim) Koupim rovnou neco poradneho, nebudu to muset uz v budoucnu menit. Skoro vsichni jezdi na poradnych strojich, velkych kubaturach, tak proc bych to nezvladl i JA. MX1 a E2 jsou na startovnim rostu nejnabytejsi kategorie, neco na tom bude!
Az casem zjistis ze prat se s prekonovanou mrchou hned od zacatku nebylo zrovna to nejlepsi rozhodnuti. Ze i na male kubature se da vyjet velky kopec, lehkost a hravost neni to stame jako vykon a setrvacnost. Skakat po start pace neni problem do te doby nez jednou potrebujes rychle zmizet kvuli blizicimu se autu revirnika ci myslivce a ona potvora zrovna nechytne i kdyz predtim 10x z 10ti chtla na drc. atd.....
Je to porad stejny, kazdy si ten zacatek musi uzit, aby mel na co vzpominat.
Re: Na lítačku
haus1:
v terénu tě může překvapit terén, v provoze provoz, takže u obojího když se lekneš a hrkneš po plyně když nemáš, tak jsi v pytli, je to o zápěstí a o hlavě.. ale beru k srdci i to co píšete, když jsem kupoval první silnici, byla to podobná písnička, ale je fakt, že teď plánuju jezdít spíše méně jak více..
Re: Na lítačku
macikcz:
Tím hodnejším jsem nemyslel 125, nebo 250 4t, když vím, že máš 107kg. Hodnejší než tu 300 exc, ale jak je tu psáno, každý si těma zkušenostma musí projít. Hlavně zapomeň, že je to jako na silniční, jak píšeš, že tam tě překvapí provoz a brát za plyn je stejný riziko, jako v lese. Neboj to poznáš
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: Na lítačku
macikcz:
Abych ti ilustroval jak vtipně to celé zní, tak si představ takovouhle situaci na automobilovém fóru:
Ahoj, je mi 30let, ale ještě jsem v autě neseděl. Jako své první auto si koupím formuli. Je to jen o hlavě a o pravé noze. Když budu jezdit krokem, bude to v pohodě a až se trošku naučím budu s ní jezdit třeba i předepsaných 90 km/h. Rychleji určitě ne, nemám ambice závodníka :)
Nikdo nepopírá, že když pojedeš opatrně, tak s tou formulí dojedeš i do práce a nákupní tašku odvezeš na klíně. Uznej ale sám, že Fábie by byla lepší. S tou by jsi byl v práci určitě i rychleji, pohodlněji, jednodušeji.
Nemluvě o tom, že i když už s tou formulí budeš nějakej čas bojovat a budeš si myslet, že ti to už docela jde, stačí aby jsi pak přijel přijel mezi lidi, které taky baví jezdit autem a zjistíš, že osmnáctiletej kluk, co si tu fábii koupil, tak umí jezdit mnohem lépe než ty :D
PS.: Aby jsi mě blbě nepochopil, klidně si kup ostrou, ale mnohem vhodnější pro fotříka, co si chce jen tak pobublat, bude 450 4T než 300 2T (navíc exc300 jen s 5 kvaltama) ;) A jako nejvhodnější mi příjde třeba DRZ :/
Editoval NoEnd (15.12.2016 12:10:20)
Re: Na lítačku
Ja nechapu kde se vzala myslenka ze 250 4T je mala motorka a jeji motor nema vykon na to aby uvezl 100kg naklad. EXC/SX, WR/YZ je 250 i 450 stejne velka (vyska sedla, svetla vyska, rozvor, nosnost). At mas 180cm nebo 200cm budes na 250 i 450 sedet stejne. A ze by motor 250 neuvezl 100kg jezdce . Jako zacatecnik budes rad ze ho budes vyuzivat na 50% a az se trosku vyjezdis tak ze 3/4 maximalne. Kdyz poletis po lesni ceste 40km/h a prijde nejaka mensi krizovka (vetev pres cestu, prudka zatacka, hlubsi kaluz) tak budes mit plny brejle ukocirovat to i na 250 nechcele na 450/300. Postav se napr. k nejake YZ250F a s troskou soudnosti se na ni zadivej. Z te masiny jde strach, pokud mas alespon trosku predstavu o tom co dokaze. Tvrdit ze 250 te nauveze nebo ze se na ni nevlezes je hovadina na N-tou.
Je to stejne jako tvrdit ze 600 silnice je slaba a na jezdeni (nebavim se o okruhu) je litr to prave orechove. Pritom na kdejake okresce toho litra povodi i slusny jezdec na 600ccm motardu nebo 390 Dukovi.
Editoval kick-start (15.12.2016 13:28:43)
Re: Na lítačku
macikcz napsal(a):......, ale je fakt, že teď plánuju jezdít spíše méně jak více..
Jestli te to chytne, tak te doma neuvidej .Tohle je jinej svet, za 1/2 roku endura jsem zazil vic, jak za 20 let na silnici ... nasel jsem to az v 6a30ti Kdyz jsem byl v es u korbera, tak rikal, ze 300_2t doporucuje i zacatecnikum, necha se naladit na hodny spodek + ma potencial, kdyz se neco naucis. Dulezity je se nepredposrat. 250 4t je blbost, pokud fakt nevis, proc tu motorku chces. Klidne kup 450 4t nebo 300 2t a neboj se toho Top volba co nejnovejsi 350 4t, ale to asi bude mimo tvuj real.
Re: Na lítačku
Janek:
je to mimo a i kdyby nebylo pro mé použití zbytečné
|