INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Na lítačku
Na lítačku
Ahoj, sorry, stále se to tu omývá, ale každý má nějaké specifika a mě se nechce pro mé účely do motorky investovat 170,- jako kolega vedle, byť mám podobné výhledy, takže proto nové téma..
Můj případ - skoro tříletý prcek, další se narodí v lednu, na cestování či častější ježdění na motorce ani pomyšlení. Silniční šly z garáže, tak chci něco špinavého, za čím vždycky zdrhnu a v čem se můžu podlubat. Na silnici není s takovým nájezdem ani co dělat, než leštit.. Chcu nějaký "křáp" u kterého mě nebude srát, že to protáhnu jednou, dvakrát do měsíce po okolí a zbytek to prostojí v garáži - která je bokem. Takže i něco, z čeho se člověk nesesype když mu to čornou.. Rozhodně by to mělo jet a nebýt moc těžké, ideálně 2T, i kvůli údržby, u stroje za takový peníz preferuji samodomo. Takže buď nějaké starší ostré nebo ještě mě napadá XR 400, ale za tu neví co by chtěli vzhledem k roku a technice. A jelikož jsem spořádaný otec od rodiny, tak chci něco na papírech .
Řekněme, že strop 80t, ale klidně i za 20 . Nejlepší poměr cena/výkon/údržba/r.v.?
Pro inspiraci..
Jde mi o nějaké zkušenosti, tipy pro můj konkrétní případ. Nemám ambice závodníka, ale spíše fotříka, který se chce občas provětrat, podlubat
Editoval macikcz (13.12.2016 13:39:31)
Re: Na lítačku
Hezká, seškrcená? Jak je to řešeno - dorazem na plynu jak za starých časů nebo řídící jednotky a podobné nesmyslnosti?
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Na lítačku
macikcz napsal(a):Hezká, seškrcená? Jak je to řešeno - dorazem na plynu jak za starých časů nebo řídící jednotky a podobné nesmyslnosti?
Nijak, má to napsaný jen v techničáku
Re: Na lítačku
SethX:
a proooč? to nedává smysl, ne? Nebo to mají všechny?
- GG300
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 252
- Založená vlákna
- Motorka: BXT 300
- Věk: 55+
- 3 0
Re: Na lítačku
ohledně homologace...euronormosračky....
macikcz napsal(a):SethX:
a proooč? to nedává smysl, ne? Nebo to mají všechny?
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: Na lítačku
SkejT: Skvělý tip. Až na to, že cokoli se s tím stane, je prakticky neřešitelné. Tohle bych doporučil snad nepříteli... Na lítačku ? TT, XT, DR....LC4. Nebo zmiňovaná XR 400, ale husa je opravdu šlápnutí do h....
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
- dawe109
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 74
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň-jih
- Motorka: TT 600
- Věk: 29
- Tel: 725797297
- 0 0
Re: Na lítačku
Ahoj, z toho co pises bych ja osobne sahnul po TTR, zadna baterka, udrzbu doma taky zvladnes a za me je to i krasna masina :-) Ja mam stary TT 600 rv 86 a svezt se dostanu taky cca 2x za mesic na hodku dve...pro me tedy idealni stroj na cisteni makovice..bohuzel bez TP...
Re: Na lítačku
dawe109:
dík za tip, tahle je hezká, více jsem jich nenašel :-D.. Není to oproti třeba XR už spíše těžší, cestovnější?
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: Na lítačku
SkejT napsal(a):tank: psal "křáp"
křáp jo. Ale zase takovej hříšník to asi nebude, aby se musel trestat takovouhle husou
To XR bude asi optimální. jinak bych se klidně (bez touhy investovat více) kouknul i po DR 350, TT 350. No a nebo nasypat do něčeho novějšího, lehčího....ale nasypat je opravdu nasypat. Lacině koupená lehká holka může být spíš na zlost, než na svezení.
Editoval tank (14.12.2016 10:17:55)
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
Re: Na lítačku
macikcz napsal(a):a] Chcu nějaký "křáp" u kterého mě nebude srát, že to protáhnu jednou, dvakrát do měsíce po okolí a zbytek to prostojí v garáži b) Rozhodně by to mělo jet a nebýt moc těžké, ideálně 2T, i kvůli údržby, u stroje za takový peníz preferuji samodomo. c) A jelikož jsem spořádaný otec od rodiny, tak chci něco na papírech .
Řekněme, že strop 80t, ale klidně i za 20
Kdyz vezmu v potaz b) tak mas volbu mezi Yamaha WR250F KTM EXC-F 250. Vsechno ostatni (napr. zde nabizene Husqwarny atd...)co se servisu a dostupnosti ND tyce, je velky risk, si neco takoveho pritahnout do baraku. 2T enduro je v teto cenove relaci a vahove kategorii, rocnik max 2010 a to jsou porad strasne splasene potvory.
Pokud by to nutne nemuselo byt s TP mas mnohem vic moznosti: za prve) Jestli se chces primarne "jen obcas povozit" po lesnich cestach tak klidne nejakou starou XT, TT, XR, tam ti 15tis bude stacit. Ale jakmile na ni sjedes mimo cestu je to opruz se s tou vahou tahat a uz vubec nemluvim o tom nastartovat ji kdyz s ni flaknes a uleje se ti, protoze tyhle vrany jsou vetsinou bez starteru. O technickem stavu se nezminuji, tam je to loterie, but jezdis nebo montujes a platis. za druhe) Pokud se chces vozit na lehke s tim ze nebudes jezdit jen po cestach, ale obcas to strihnes i nekam do lesa (do porostu, svaznice, atd...) a neplanujes zdolavat nejake vylozene technicke pasaze mohla byt dobra volba YZ250F. Je to sice cross, ale do terenu je to podle me lepsi nez motorky z odstavce "za prove" Treba tahle vypada hezky a za rozumny penizk, ale musi se to videt nazivo https://www.motoinzerce.cz/motorky/yama … 250-f.html
K tomu inzeratu na TTRE jsou tu prispevky 4644 az 4647 http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=6449&p=233
Re: Na lítačku
tohle nemá stk bůh ví jak dlouho (i když u toho asi nebude problém zařídit, aby to blikalo, brzdilo, houkalo, ale bůh ví co všechno chcou), za tohle neví co by chtěl .. To už bych raději vzal tuhle, s tím, že do toho něco stříknu ze startu a mám klid.. je to už přecijen jinde než XR a s tím mým ježděním nemá moc smysl řešit náklady na údržbu.. než najedu třeba 70mth tak to rychleji zreziví.. 250 4t - vím, že to jede, ale přecijen to nechcu moc trápit s mými parametry 193/107..
co říkáte na to exc?
Editoval macikcz (14.12.2016 14:17:24)
Re: Na lítačku
Zoltar:
díky, zařazuju do užšího výběru
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Na lítačku
XR400 bomba, je lepší jak TTR. TTR je fajn ale oproti xr, horší váha. Za cenu toho exc bych se podíval i po crf250l strašně příjemná motorka.... Jo jinak pokud by jsi chtěl zkusit ostrou, raději bych šáhl po 4t než 2t Mě ve finále provoz 4t vyjde levněji než provoz 2t.
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Zdenda67
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 170
- Založená vlákna
- Místo: Moravskoslezky
- Motorka: Exc six days 350
- Věk: Tak akorát
- 0 0
Re: Na lítačku
Resil jsemm to samé,nejsem extra jezdec tak. Jsem vzal 4t a jsem spokojen...cena,rv,mth,stav proto sem ji vzal...ztm jen leju benzin...
- Wenca24
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 468
- Založená vlákna
- Místo: Jeseník
- Motorka: Transalp, Konopnice
- 0 0
Re: Na lítačku
Ja jsem si z podobnych důvodu kupoval na jaře KLX 250 , 2009... A stejně jsem na tom skoro nic nenajel...byl jsem rad, kdyz jsem se svezl na konopnici do prace a zpatky oklikou
Re: Na lítačku
kick-start napsal(a):macikcz napsal(a):a] Chcu nějaký "křáp" u kterého mě nebude srát, že to protáhnu jednou, dvakrát do měsíce po okolí a zbytek to prostojí v garáži b) Rozhodně by to mělo jet a nebýt moc těžké, ideálně 2T, i kvůli údržby, u stroje za takový peníz preferuji samodomo. c) A jelikož jsem spořádaný otec od rodiny, tak chci něco na papírech .
Řekněme, že strop 80t, ale klidně i za 20
Kdyz vezmu v potaz b) tak mas volbu mezi Yamaha WR250F KTM EXC-F 250. Vsechno ostatni (napr. zde nabizene Husqwarny atd...)co se servisu a dostupnosti ND tyce, je velky risk, si neco takoveho pritahnout do baraku. 2T enduro je v teto cenove relaci a vahove kategorii, rocnik max 2010 a to jsou porad strasne splasene potvory.
Když vezmu b. tak má možnost třeba dalších 20 různých strojů a skoro vše bude lepší jak starý olítaný EXC 250 4T.
Jak už tu někdo napsal, nejlehčí motorka je ta, která ne nemusí moc zvedat Počítej s tím, že motorka, která ti bude stát v garáži a bude fungovat spolehlivě 2 dny v měsíci, ... o tu musí být dobře postaráno, ošetřená elektrika, dobrý gufera všude, karbec 1A, aby to startovalo na "drc" i po odstávce, vše fungovalo, jak má, udělaný tlumiče, ve kterých nebude voda, protože ta je těžší, oddělí se od oleje a spodní díly tlumičů jdou do řiti ..... prostě investice do starýho verku pro stav "připravená na sezónu" cca 80 - 100 dle základní ceny. Můžeš si mazat med kolem pusy, že to půjde levnějc, ale až to poctivě sečteš, když něco koupíš, pořešíš servis okolo, tak mi dáš nejspíš za pravdu. Leda jít cestou, blbýho sedláka a třeba to vyjde - kup něco a jezdi, dokud to půjde
|