Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha TT 600 R

#21 26.11.2016 09:14:39

Re: Yamaha TT 600 R


Vy jste opravdu .... produkt dnešní doby. Nic vám není dost, všechno vám je málo. Dřív lidi na Jawách dobývali co se dalo ... a byli šťastní, že to jde.
Není se čemu divit, že dnes většina chce / musí mít nějaký baby na šoustání, jednu na výchovu dětí, další na práci, ... komu jedna nestačí, ani tisíc není dost ano 
Co to vzít jako v pohádce tisíce a jedné noci? O čem to je si najděte ano 
Dualy jako ttr, klr, afrika, tenere, a mnoho dalších toho zvládnou po silnici i v terénu víc, než vy plačky dohromady lol 

 offline 

 

#22 26.11.2016 09:44:32

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Yamaha TT 600 R


Janek:

neříkej, že by ses dobrovolně a radostně s vysoce specializovanou šlapkou nespustil  ee1  a1 

http://www.am-news.it/wp-content/uploads/2011/01/Sherco_ST290_moto_trial.jpg


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#23 26.11.2016 09:56:02

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Yamaha TT 600 R


Janek:  usch 
Asi to nejde paušalizovat.
Stavoval jsem se v Liberci na "nádraží" u maníka co dělá moto, a říkal, že jich jezdí tlupa XT/TT/TTR a jedn KTM po ose do Rumunska, Moldavie atd (chlapy v rozmezí 40-65let) a mě by asi upadla prdel už v čechách.

já to vidím tak: "jsi mladej máš čas nemáš prachy....si starší máš prachy nemáš čas...." a podle toho přispůsobuješ styl, např. žena se mnou najezdila za mlada kiláků na J250a J350 a neprotestovala, teď ji nalož na XT/TTR..půjde radši pěšo (a já budu taky radši) lol 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#24 26.11.2016 10:11:44

Re: Yamaha TT 600 R


mart napsal(a):

Janek:

neříkej, že by ses dobrovolně a radostně s vysoce specializovanou šlapkou nespustil  ee1  a1 

http://www.am-news.it/wp-content/upload … _trial.jpg

Nikdy neříkám nikdy lol 

Beru to tak, že pokud chceš jezdit závodní enduro, mx, trial, ... a k tomu cestovat, na jedný moto to nejde dost dobře, ale dual ve smyslu dual 50/50 - bez ambic honit vteřiny - je mnoho motorek, co tohle 99% splňují. I když takovej Charlie umí honit vteřiny i na lc4 ano  ano + mnoho dalších
Ono nemusíš mít ani koule lol  ... spíš jse o to srdce ano 
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=287346#p287346

 offline 

 

#25 26.11.2016 19:17:28

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha TT 600 R


Já jsem zvolil dualsport kvůli svobodě pohybu a kvůli chuti naučit se základy. Na naháči mě to nešlo  big_smile 
Zatím je to tak, že čekám na dosažení limitů motorky. Jsem zvědav jestli se při tom mým plácání taky dočkám  big_smile 
Tím neodsuzuju ostrý motorky, jen konstatuju při objektivním pohledu na vynaložené finance a volný čas, že mi to tak stačí.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#26 26.11.2016 19:29:54

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Yamaha TT 600 R


Janek napsal(a):

mart napsal(a):

Janek:

neříkej, že by ses dobrovolně a radostně s vysoce specializovanou šlapkou nespustil  ee1  a1 

http://www.am-news.it/wp-content/upload … _trial.jpg

Nikdy neříkám nikdy lol 

Beru to tak, že pokud chceš jezdit závodní enduro, mx, trial, ... a k tomu cestovat, na jedný moto to nejde dost dobře, ale dual ve smyslu dual 50/50 - bez ambic honit vteřiny - je mnoho motorek, co tohle 99% splňují. I když takovej Charlie umí honit vteřiny i na lc4 ano  ano + mnoho dalších
Ono nemusíš mít ani koule lol  ... spíš jse o to srdce ano 
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=287346#p287346

některý ty navigační rally musí bejt fakt zajímavý  ano 

když se vrátím k TTR, tak na něm mi trochu vadily jen dvě věci, že nemělo rám vedenej pod motorem (kvůli ochraně motoru při přejíždění klád, šutrů, atp.) a absence šestky kvůli delším přesunům,
jinak na něj vzpomínám jen v dobrým  ano  a když to vezmu do důsledku, tak by mi na to howno co jezdím stačilo dodnes, jen by mi bylo líto s ním mlátit tak jako s WR


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#27 26.11.2016 21:05:16

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 44
0 0

Re: Yamaha TT 600 R


Jde o to,že...

                                            O PENÍZE JDE VŽDY "AŽ" NA PRVNÍM MÍSTĚ.

U endura to platí dvounásob.Prostě pokud se budeme bavit o enduru pro hobbýka tak TTRko je jeho typycký představitel.Jsou tady modernější a ostřejší endura ale jejich servis je kolikrát nad lidské možnosti běžného uživatele.Měl jsem WRF i TTR a vím o čem mluvím.Ne že by WRko nebylo držák a i když jsem z financema neměl problém,v té době co jsem ho měl,bylo to hodně na peněžence znát.A to jsem jenom hobbýk.Co teprve kdybych na tom lítal závody.U WRka jsem musel pořád na něco myslet u TTRka jsem nic neřešil a jezdil..Zase mít dvě motky,no asi by to bylo nejideálnější ale to už máme investice dvě. :-) No a právě tyhle  endura jsou miřeny pro skupinu lidí,kteří nemají žádné velké závodní ambice.Co se prostě vydají po ose na nějakou trať,tam si udělaj pár koleček a jedou zase po ose domů a ti zkušenější,když si troufnou,si můžou zajet nějaký sranda mač a motka to v poho dá.Prostě pro hobbýky se už nic nedělá pokuď pominu KTM 690 r nebo Husku 701 a to je škoda.

A co bych TTRku asi vytknul je váha...jinak nic.

Pokud bych si měl představit nějakou motorku pod pojmem ENDURO tak je to právě TTR.

Editoval Jardasonyx (26.11.2016 21:25:00)


Co rána to metr!

 offline 

 

#28 27.11.2016 10:23:53

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Yamaha TT 600 R


Jardasonyx:
co to trošku porovnat s XR650 či XR600? ano 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#29 27.11.2016 10:38:18

Re: Yamaha TT 600 R


Slow napsal(a):

Jardasonyx:
co to trošku porovnat s XR650 či XR600? ano 

Jedna za 18 a druha bez 2 za 20  lol 

 offline 

 

#30 27.11.2016 12:40:37

driftak
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 501
Založená vlákna
Motorka: XR650R FE 501
3 0

Re: Yamaha TT 600 R


Slow:

z XR 600 by se srovnávat určitě dalo i s XR650L, ale 650R už je to poněkud vyšší liga,tuhost stroje, ovladatelnost, výkon... Podobně rozdílny jako XR650R a 690 enduro.

https://www.youtube.com/watch?v=1grSGNin_qA

 offline 

 

#31 27.11.2016 13:09:52

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Yamaha TT 600 R


Taky už jsem měl pár motorek. Když se podívám zpětně, tak TT-R mi vyhovovala že všech nejvíc a hned bych ju zas bral. Ale stojijou teď o 15-20tis víc, než za kolik jsem prodal svou před 6ti nebo 7mi rokama. A to mi přijde jako úlet...


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#32 27.11.2016 20:00:49

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Yamaha TT 600 R


 a4 

Navrc.WR-F napsal(a):

Taky už jsem měl pár motorek. Když se podívám zpětně, tak TT-R mi vyhovovala že všech nejvíc a hned bych ju zas bral. Ale stojijou teď o 15-20tis víc, než za kolik jsem prodal svou před 6ti nebo 7mi rokama. A to mi přijde jako úlet...

Moje slova  ano  smile ...... Čím víc oježděný, tím dražší  lol 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#33 28.11.2016 01:00:26

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 44
0 0

Re: Yamaha TT 600 R


Slow:
Myslím si že XR 600 R a TT 600 R jsou si hodně podobné motorky,které si odjakživa konkurovali.XR 600 jsem neměl ale vím že maj lepší karburátor proti TTRu,je tam lepší odezva na plyn jinak asi výkonostně i užitkově asi hodně podobný,možná je XRko lehčí o nějaké to kilo.
Co se týká XRRa tak i když jej každý řadí do tzv jakoby hobby třídy je to ostrej závodní stroj vyrobenej pro Dakar,Baja a lesní závody USA.Aspoň tedy v době uvedení na trh.Nejde to s TTRem moc srovnat.

Je to něco jako Husaberg 650.Mimochodem máme ho ve vesnici a měl sem možnost porovnat tyto stroje.

Honda uvádí že motor by měl vydržet min to co starý vzducháč.Pro hobbýka je to překońovaný až moc :-).Myslím že by stačilo cca 50ps.
A porovnání z 690 r?Nevím no myslím si že už jenom váhově když to srovnáme je to asi všem jasný :-) co bylo na co určený.Ale jo,pokuď by jsem měl obě zařadit do tzv kategorie dualsport kde se uvádějí 3 hmotnostní kategorie bude stejně to XRRo v té nejlechčí.

Je škoda že XRa a TTčka výrobci pohřbili.

Ale o TTRku jsem uažoval když jsem chtěl koupit stroj.Víceméně jsem měl v plánu za 1. TTR za 2.XRR a za 3.WRF.No a TTR jaké jsem si představoval nebylo do WRa po zkušenosti se mně nechtělo :-) a XRR se naskytlo tak nějak z ničeho nic a bylo rozhodnuto.Jinak by dopadlo to TTR asik.:-)


Co rána to metr!

 offline 

 

#34 28.11.2016 08:20:40

Re: Yamaha TT 600 R


Tez jako byvaly majitel, narozdil od vsech ostatnich zde nostalgicky vzpominajicich, bych uz ji do baraku nechtel. Jezdit s ni v terenu kolem komina je utrpeni a kdyz nema starter je to utrpeni 2-nasobne. O nejakem cestovani po vlastni ose nemuze byt taky rec a presuny v ramci desitek km (mozna i jedne ci dvou stovek km) zvladnou stejne uspesne i mensi kubatury, ktere jsou ovsem v terenu podstatne zabavnejsi.
Pro to prckani kolem komina, ktere na techhle 1V provozujeme, bohate staci XR400 jen skoda ze nema starter. U XT-TT350 zamrzi ze jejich vyvoj skoncil ve stejne dobe jako vystupovani skupiny Kern. Jediny schopny kousek v kategorii dualsport je tak Suzuki DR350SE r.v. 98 a 99 (protoze tyhle dva modelove roky mely tlumice z ostrejsi bezpapirove verze R) Tahle motorka v techto dvou rocnicich je u nas bohuzel hodne spatne sehnatelna.

Kategorie 1V 600ccm dual sportu me uplne zklamala. Kdyby ty motory nebyly 1V, ale radove 2-valce, vzduchace, starter+kick, ve stejnych podvozcich a stejne vahy tak to by bylo uplne neco jineho. To bych jim tu neohrabanost v terenu odpustil protoze cestovani s nimy by bylo uplne nekde jinde. Predstavte si XT, TT, XR, vsechno stejne jak je zname, jen misto jednoho hrnku by tam byly dva.

 offline 

 

#35 28.11.2016 19:48:03

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Yamaha TT 600 R


kick-start:

no myslím, že 2V a "malo obsahovém" enduru zkoušelo pár firem v minulosti a i v novodobé historii a vcelku rychle to zabalily...(v minulsti Moto Morini X2 a nedávno třeba třeba Aprilia RXV, SRV). Vše bylo dáno vznikem pouštních rally a jejich oblibou, kde ze začátku frčely 1V vzducháče...

Zase na tohle "cestování" v duchu dualsportu tu byl Transalp, SuperTenere, KLE atd)
myslím si že by to šlo proti sobě (dualsport 2V s rozumnou hmotností a problém s chlazením vzduchem, nebo vodou a těžké)..v 80-90 léta by seriozní výrobce nenabídl nezávodní moto se servisem v motohodinách.

1V moto do terenu
2V moto na silnici
4V motor v plechovce
6V motor ve sportovním autě lol (třeba oblíbena 147 s bussem)
8V a více motory užitkových vozidel... wink 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#36 29.11.2016 12:31:18

Jiri
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 15
Založená vlákna
Motorka: TT600R, XT660Z
Věk: 52
0 0

Re: Yamaha TT 600 R


Já hledal dual pořád - XT600, pak XT660R, pak DRZ400S, pak XT660Z Tenere a výsledek je, že mám 2 (XTZ a TTR) a teprve, když jsem na XTZ nazul silniční gumy, tak si užívám nesrovnatelně víc na silnici a v terénu mohu zajet tam kam jsem s předchozími nemohl a nebojím se, co se stane, když se složím s TTR. Bohužel jsem tím hledáním ztratil dost času a tak si terén už neužiju kvůli limitům v hlavě (52)  sad 

 offline 

 

#37 29.11.2016 13:39:51

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Yamaha TT 600 R


Jiri: Vo-e  tongue seš "mladej kluk"  ano pořiď místo lokomotivy, lehoučkou, obratnou, ostrou 250-350/2T-4T a uvidíš kam se limity posunou gp  gp  gp  cool 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#38 29.11.2016 19:01:25

Barney.m
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 130
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: DR 350
Věk: '93
0 0

Re: Yamaha TT 600 R


kick-start napsal(a):

Tez jako byvaly majitel, narozdil od vsech ostatnich zde nostalgicky vzpominajicich, bych uz ji do baraku nechtel. Jezdit s ni v terenu kolem komina je utrpeni a kdyz nema starter je to utrpeni 2-nasobne. O nejakem cestovani po vlastni ose nemuze byt taky rec a presuny v ramci desitek km (mozna i jedne ci dvou stovek km) zvladnou stejne uspesne i mensi kubatury, ktere jsou ovsem v terenu podstatne zabavnejsi.
Pro to prckani kolem komina, ktere na techhle 1V provozujeme, bohate staci XR400 jen skoda ze nema starter. U XT-TT350 zamrzi ze jejich vyvoj skoncil ve stejne dobe jako vystupovani skupiny Kern. Jediny schopny kousek v kategorii dualsport je tak Suzuki DR350SE r.v. 98 a 99 (protoze tyhle dva modelove roky mely tlumice z ostrejsi bezpapirove verze R) Tahle motorka v techto dvou rocnicich je u nas bohuzel hodne spatne sehnatelna...

Takže, asi nemá moc smysl měnit DR350 za TTR600, pokud bych chtěl postoupit na silnější? Ostrou nechci a takové 690 Enduro, které by se mi líbilo je pořád moc drahé.  nee1 

 offline 

 

#39 29.11.2016 19:24:28

tank
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1640
Založená vlákna
Místo: HK
Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
Věk: x+55
5 2

Re: Yamaha TT 600 R


PETARDAK napsal(a):

Jiri: Vo-e  tongue seš "mladej kluk"  ano pořiď místo lokomotivy, lehoučkou, obratnou, ostrou 250-350/2T-4T a uvidíš kam se limity posunou gp  gp  gp  cool 

Máš recht. Já takovouhle kočičku (exc 450) pořizoval k padesátinám, po LC 4. A na sloníka sice vzpomenu, ale....tyhle hračky jsou prostě jinde. A to jsem tehdy přemýšlel nad LC4/640,690, TTr...
Asi bych litoval. Na hodnou si můžu sednout zpátky kdykoliv, ale čím je člověk starší, tím víc má k "ostrým " respekt -až zbytečný.


Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.

 offline 

 

#40 29.11.2016 19:29:26

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 44
0 0

Re: Yamaha TT 600 R


Janek:

No ja musím dát za pravdu Jankovi.Není to motorkou ale tak z 99,99% rukama.
Už jsem to tady jednou na forum dával a dám to znova:

https://www.youtube.com/watch?v=leGx5Nb9kwo&t=129s

Tady asi každý zapomíná co ENDURO motorka je.
Pokud mi je známo,tak enduro je mašina co nejjednodušší robustní konstrukce z min nutnou povinnou výbavou a schopné se pohybovat v jakékoliv terénu,většinou nebo původně jednohup.Hlavně kvůli váze.Nevím o tom že by se na tomhle měli lámat kilometrové rekordy.

Co se týka TTR tak si myslím že je to silná,spolehlivá a hodně robustní mašina pro hobby jezdce.To že neváži 100kg neznamená že je to špatně.Ona váha jde ruka v ruce ze spolehlivostí.Čim lehči to je,tím míň to vydrži.A vo to tady de.Jo WRo je v každm ohledu lepší nebo každá lehká,ale za jakou cenu?S TTRem můžu všude a dělat všechno,kdežto z ostrou jen to jedno.A to hobby jezdec nepotřebuje.
Mimochodem chtěl bych vidět borce na vlastní oči jak z TTRa dostane v terénu maximum.Myslím že tady na foru jich moc nebude.
Kdyby ji vyráběli ještě neváhám ani minutu.


Co rána to metr!

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů