INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Yamaha TT 600 R
Re: Yamaha TT 600 R
Vy jste opravdu .... produkt dnešní doby. Nic vám není dost, všechno vám je málo. Dřív lidi na Jawách dobývali co se dalo ... a byli šťastní, že to jde. Není se čemu divit, že dnes většina chce / musí mít nějaký baby na šoustání, jednu na výchovu dětí, další na práci, ... komu jedna nestačí, ani tisíc není dost Co to vzít jako v pohádce tisíce a jedné noci? O čem to je si najděte Dualy jako ttr, klr, afrika, tenere, a mnoho dalších toho zvládnou po silnici i v terénu víc, než vy plačky dohromady
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Yamaha TT 600 R
Janek: Asi to nejde paušalizovat. Stavoval jsem se v Liberci na "nádraží" u maníka co dělá moto, a říkal, že jich jezdí tlupa XT/TT/TTR a jedn KTM po ose do Rumunska, Moldavie atd (chlapy v rozmezí 40-65let) a mě by asi upadla prdel už v čechách.
já to vidím tak: "jsi mladej máš čas nemáš prachy....si starší máš prachy nemáš čas...." a podle toho přispůsobuješ styl, např. žena se mnou najezdila za mlada kiláků na J250a J350 a neprotestovala, teď ji nalož na XT/TTR..půjde radši pěšo (a já budu taky radši)
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Yamaha TT 600 R
Jde o to,že...
O PENÍZE JDE VŽDY "AŽ" NA PRVNÍM MÍSTĚ.
U endura to platí dvounásob.Prostě pokud se budeme bavit o enduru pro hobbýka tak TTRko je jeho typycký představitel.Jsou tady modernější a ostřejší endura ale jejich servis je kolikrát nad lidské možnosti běžného uživatele.Měl jsem WRF i TTR a vím o čem mluvím.Ne že by WRko nebylo držák a i když jsem z financema neměl problém,v té době co jsem ho měl,bylo to hodně na peněžence znát.A to jsem jenom hobbýk.Co teprve kdybych na tom lítal závody.U WRka jsem musel pořád na něco myslet u TTRka jsem nic neřešil a jezdil..Zase mít dvě motky,no asi by to bylo nejideálnější ale to už máme investice dvě. :-) No a právě tyhle endura jsou miřeny pro skupinu lidí,kteří nemají žádné velké závodní ambice.Co se prostě vydají po ose na nějakou trať,tam si udělaj pár koleček a jedou zase po ose domů a ti zkušenější,když si troufnou,si můžou zajet nějaký sranda mač a motka to v poho dá.Prostě pro hobbýky se už nic nedělá pokuď pominu KTM 690 r nebo Husku 701 a to je škoda.
A co bych TTRku asi vytknul je váha...jinak nic.
Pokud bych si měl představit nějakou motorku pod pojmem ENDURO tak je to právě TTR.
Editoval Jardasonyx (26.11.2016 21:25:00)
Co rána to metr!
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Yamaha TT 600 R
Jardasonyx: co to trošku porovnat s XR650 či XR600?
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: Yamaha TT 600 R
Slow napsal(a):Jardasonyx: co to trošku porovnat s XR650 či XR600?
Jedna za 18 a druha bez 2 za 20
Re: Yamaha TT 600 R
Slow:
z XR 600 by se srovnávat určitě dalo i s XR650L, ale 650R už je to poněkud vyšší liga,tuhost stroje, ovladatelnost, výkon... Podobně rozdílny jako XR650R a 690 enduro.
https://www.youtube.com/watch?v=1grSGNin_qA
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: Yamaha TT 600 R
Taky už jsem měl pár motorek. Když se podívám zpětně, tak TT-R mi vyhovovala že všech nejvíc a hned bych ju zas bral. Ale stojijou teď o 15-20tis víc, než za kolik jsem prodal svou před 6ti nebo 7mi rokama. A to mi přijde jako úlet...
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Yamaha TT 600 R
Navrc.WR-F napsal(a):Taky už jsem měl pár motorek. Když se podívám zpětně, tak TT-R mi vyhovovala že všech nejvíc a hned bych ju zas bral. Ale stojijou teď o 15-20tis víc, než za kolik jsem prodal svou před 6ti nebo 7mi rokama. A to mi přijde jako úlet...
Moje slova ...... Čím víc oježděný, tím dražší
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Yamaha TT 600 R
Slow: Myslím si že XR 600 R a TT 600 R jsou si hodně podobné motorky,které si odjakživa konkurovali.XR 600 jsem neměl ale vím že maj lepší karburátor proti TTRu,je tam lepší odezva na plyn jinak asi výkonostně i užitkově asi hodně podobný,možná je XRko lehčí o nějaké to kilo. Co se týká XRRa tak i když jej každý řadí do tzv jakoby hobby třídy je to ostrej závodní stroj vyrobenej pro Dakar,Baja a lesní závody USA.Aspoň tedy v době uvedení na trh.Nejde to s TTRem moc srovnat.
Je to něco jako Husaberg 650.Mimochodem máme ho ve vesnici a měl sem možnost porovnat tyto stroje.
Honda uvádí že motor by měl vydržet min to co starý vzducháč.Pro hobbýka je to překońovaný až moc :-).Myslím že by stačilo cca 50ps. A porovnání z 690 r?Nevím no myslím si že už jenom váhově když to srovnáme je to asi všem jasný :-) co bylo na co určený.Ale jo,pokuď by jsem měl obě zařadit do tzv kategorie dualsport kde se uvádějí 3 hmotnostní kategorie bude stejně to XRRo v té nejlechčí.
Je škoda že XRa a TTčka výrobci pohřbili.
Ale o TTRku jsem uažoval když jsem chtěl koupit stroj.Víceméně jsem měl v plánu za 1. TTR za 2.XRR a za 3.WRF.No a TTR jaké jsem si představoval nebylo do WRa po zkušenosti se mně nechtělo :-) a XRR se naskytlo tak nějak z ničeho nic a bylo rozhodnuto.Jinak by dopadlo to TTR asik.:-)
Co rána to metr!
Re: Yamaha TT 600 R
Tez jako byvaly majitel, narozdil od vsech ostatnich zde nostalgicky vzpominajicich, bych uz ji do baraku nechtel. Jezdit s ni v terenu kolem komina je utrpeni a kdyz nema starter je to utrpeni 2-nasobne. O nejakem cestovani po vlastni ose nemuze byt taky rec a presuny v ramci desitek km (mozna i jedne ci dvou stovek km) zvladnou stejne uspesne i mensi kubatury, ktere jsou ovsem v terenu podstatne zabavnejsi. Pro to prckani kolem komina, ktere na techhle 1V provozujeme, bohate staci XR400 jen skoda ze nema starter. U XT-TT350 zamrzi ze jejich vyvoj skoncil ve stejne dobe jako vystupovani skupiny Kern. Jediny schopny kousek v kategorii dualsport je tak Suzuki DR350SE r.v. 98 a 99 (protoze tyhle dva modelove roky mely tlumice z ostrejsi bezpapirove verze R) Tahle motorka v techto dvou rocnicich je u nas bohuzel hodne spatne sehnatelna.
Kategorie 1V 600ccm dual sportu me uplne zklamala. Kdyby ty motory nebyly 1V, ale radove 2-valce, vzduchace, starter+kick, ve stejnych podvozcich a stejne vahy tak to by bylo uplne neco jineho. To bych jim tu neohrabanost v terenu odpustil protoze cestovani s nimy by bylo uplne nekde jinde. Predstavte si XT, TT, XR, vsechno stejne jak je zname, jen misto jednoho hrnku by tam byly dva.
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Yamaha TT 600 R
kick-start:
no myslím, že 2V a "malo obsahovém" enduru zkoušelo pár firem v minulosti a i v novodobé historii a vcelku rychle to zabalily...(v minulsti Moto Morini X2 a nedávno třeba třeba Aprilia RXV, SRV). Vše bylo dáno vznikem pouštních rally a jejich oblibou, kde ze začátku frčely 1V vzducháče...
Zase na tohle "cestování" v duchu dualsportu tu byl Transalp, SuperTenere, KLE atd) myslím si že by to šlo proti sobě (dualsport 2V s rozumnou hmotností a problém s chlazením vzduchem, nebo vodou a těžké)..v 80-90 léta by seriozní výrobce nenabídl nezávodní moto se servisem v motohodinách.
1V moto do terenu 2V moto na silnici 4V motor v plechovce 6V motor ve sportovním autě (třeba oblíbena 147 s bussem) 8V a více motory užitkových vozidel...
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Yamaha TT 600 R
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- Barney.m
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 130
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: DR 350
- Věk: '93
- 0 0
Re: Yamaha TT 600 R
kick-start napsal(a):Tez jako byvaly majitel, narozdil od vsech ostatnich zde nostalgicky vzpominajicich, bych uz ji do baraku nechtel. Jezdit s ni v terenu kolem komina je utrpeni a kdyz nema starter je to utrpeni 2-nasobne. O nejakem cestovani po vlastni ose nemuze byt taky rec a presuny v ramci desitek km (mozna i jedne ci dvou stovek km) zvladnou stejne uspesne i mensi kubatury, ktere jsou ovsem v terenu podstatne zabavnejsi. Pro to prckani kolem komina, ktere na techhle 1V provozujeme, bohate staci XR400 jen skoda ze nema starter. U XT-TT350 zamrzi ze jejich vyvoj skoncil ve stejne dobe jako vystupovani skupiny Kern. Jediny schopny kousek v kategorii dualsport je tak Suzuki DR350SE r.v. 98 a 99 (protoze tyhle dva modelove roky mely tlumice z ostrejsi bezpapirove verze R) Tahle motorka v techto dvou rocnicich je u nas bohuzel hodne spatne sehnatelna...
Takže, asi nemá moc smysl měnit DR350 za TTR600, pokud bych chtěl postoupit na silnější? Ostrou nechci a takové 690 Enduro, které by se mi líbilo je pořád moc drahé.
- tank
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1640
- Založená vlákna
- Místo: HK
- Motorka: KTM EXC 450, LC4 640
- Věk: x+55
- 5 2
Re: Yamaha TT 600 R
Máš recht. Já takovouhle kočičku (exc 450) pořizoval k padesátinám, po LC 4. A na sloníka sice vzpomenu, ale....tyhle hračky jsou prostě jinde. A to jsem tehdy přemýšlel nad LC4/640,690, TTr... Asi bych litoval. Na hodnou si můžu sednout zpátky kdykoliv, ale čím je člověk starší, tím víc má k "ostrým " respekt -až zbytečný.
Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka.
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Yamaha TT 600 R
Janek:
No ja musím dát za pravdu Jankovi.Není to motorkou ale tak z 99,99% rukama. Už jsem to tady jednou na forum dával a dám to znova:
https://www.youtube.com/watch?v=leGx5Nb9kwo&t=129s
Tady asi každý zapomíná co ENDURO motorka je. Pokud mi je známo,tak enduro je mašina co nejjednodušší robustní konstrukce z min nutnou povinnou výbavou a schopné se pohybovat v jakékoliv terénu,většinou nebo původně jednohup.Hlavně kvůli váze.Nevím o tom že by se na tomhle měli lámat kilometrové rekordy.
Co se týka TTR tak si myslím že je to silná,spolehlivá a hodně robustní mašina pro hobby jezdce.To že neváži 100kg neznamená že je to špatně.Ona váha jde ruka v ruce ze spolehlivostí.Čim lehči to je,tím míň to vydrži.A vo to tady de.Jo WRo je v každm ohledu lepší nebo každá lehká,ale za jakou cenu?S TTRem můžu všude a dělat všechno,kdežto z ostrou jen to jedno.A to hobby jezdec nepotřebuje. Mimochodem chtěl bych vidět borce na vlastní oči jak z TTRa dostane v terénu maximum.Myslím že tady na foru jich moc nebude. Kdyby ji vyráběli ještě neváhám ani minutu.
Co rána to metr!
|