INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Gratoluju k miminku Co rozhodlo, žes nešel do 250?
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Díky za gratulace.. rozhodla dobrá cena. A do 250 jsem nešel proto protože jsem neměl možnost jí nikde zkusit a myslím si že 300 lépe prodám ojetou. 300 jsem zkoušel na vyjíždce a to mi sedělo i sedí.. Nový model nebude dlouho k dispozici za rozumný peníz. Tříkilo překročilo tak 3 krát co jsem od toho očekával.. Jsem maximálně spokojen..👍😀
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Scorpion27
Myslim že výrok, že 300 prodáš líp jak 250 moc pravdivej neni, jasně je to novej model, třeba se trh trochu pozmění, ale těch 250 je obecně míň a 300 je na ,,každym rohu" E:písm
Editoval SojkinXR6R (01.09.2016 07:01:17)
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
To nevim, kde vidíš tu radlici, místo předního blatníku
Už si viděl na 17 ty světla, jak přední tak zadní?
Editoval enduroracer (01.09.2016 08:18:42)
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Bavil sem se spíš vyloženě o motorizaci, než o optice...
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Model 2016 je pro mě daleko hezčí než 2017.. Ty světla 2017 jsou něco otřesného.. a ještě rozdíl 40 tisíc nahoru za 2017 to nedám. 300 lépe prodám si myslím každý to chce a motor trochu více vydrží.Lidi jsou do toho poblaznění,o 250 2t moc lidi nevědí že jsou dobré.. A takoví co o tom vědí těch je málo.
- curcab
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 367
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC
- Věk: 33
- 0 0
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Fajn prehled !! Dlouho jsem se odhodlaval si ty rozdily nekde precist , ale trpelivost ruze prinasi...
sirr napsal(a):SojkinXR6R: Tys napsal uživateli Scorpion27, že co pořídil je "novej model" - já odpověděl, že novej model je až od roku 2017, už i opticky je stroj jiný...(mě víc oku lahodící) Citace z článku co jsem ti sem dával : " Husqvarna představuje ostrá endura modelového roku 2017 a mluví o nich jako o nové generaci, která nemá s předchozími modely lautr nic společného. Sedmnáctky jsou o něco menší, lehčí a zároveň výkonnější. pokud nečteš články, tak ti to vytáhnu : - Oproti šestnáctkám je úplně jiné pérování WP, které se schovává za označení XPlor. - Nové jsou také CNC frézované brýle - Sedmnáctkové modely dostaly úplně jiný zadní tlumič - Třídílná podsedlovka je nyní vyrobena z kompozitu, který obsahuje 30 % karbonu. Díky této technologii by měla být mnohem pevnější a lehčí, což ve výsledku znamená jedno kilo dolů. - ocelový rám je kompletně nový a pyšní se o 20% vyšší torzní pevností a o 30 % menší podélnou tuhostí. - Drobné změny zaznamenala i hliníková kyvka. - Kompozicová podsedlovka ukrývá airbox a vzduchový filtr. Konstrukce zaručuje jednoduší montáž i demontáž filtru. Podle inženýrů by se měla dát vyměnit jednou rukou a pochopitelně bez použití nářadí. Kromě toho je filtr lépe chráněn. - Inovace se týkají také chladičů vybavených novým systémem mřížek. - Vývojový tým zapracoval také na „samočistících“ stupačkách, - Je milé, že se na Husky ve fabrice sériově montuje alespoň plastový protektor motoru a obyčejné chrániče páček. - Pedál zadní brzdy se prodloužil o centimetr. - Kilo váhy se ušetřilo na Li-Ion baterce - Dvoutaktní i čtyřtaktní motory jsou nyní menší a lehčí. Největší pozornost se pochopitelně věnovala centralizaci hmoty a snížení vibrací. Právě menší vibrace jsou citelné hlavně u velkých dvoutaktů. - U všech se zapracovalo na výfukovém systému - a v továrně byly osazeny karburátory Mikuni - Změny zaznamenaly také převodovky. - váha TE 300 102,4 kg
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-ji … 34645.html Copyright © Motorkari.cz Ale každýho věc... - z hlediska dalšího prodeje jetého stroje, většina kupců kouká po co nejnovějších strojích a pokud je rok přelomový jako mezi 2016 a 2017 - většina sáhne po novějším typu... , možná i česká zabedněnost ... nevím...
i pád na držku je pohyb vpřed.
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
curcab napsal(a):Fajn prehled !! Dlouho jsem se odhodlaval si ty rozdily nekde precist , ale trpelivost ruze prinasi...
sirr napsal(a):SojkinXR6R: Tys napsal uživateli Scorpion27, že co pořídil je "novej model" - já odpověděl, že novej model je až od roku 2017, už i opticky je stroj jiný...(mě víc oku lahodící) Citace z článku co jsem ti sem dával : " Husqvarna představuje ostrá endura modelového roku 2017 a mluví o nich jako o nové generaci, která nemá s předchozími modely lautr nic společného. Sedmnáctky jsou o něco menší, lehčí a zároveň výkonnější. pokud nečteš články, tak ti to vytáhnu : - Oproti šestnáctkám je úplně jiné pérování WP, které se schovává za označení XPlor. - Nové jsou také CNC frézované brýle - Sedmnáctkové modely dostaly úplně jiný zadní tlumič - Třídílná podsedlovka je nyní vyrobena z kompozitu, který obsahuje 30 % karbonu. Díky této technologii by měla být mnohem pevnější a lehčí, což ve výsledku znamená jedno kilo dolů. - ocelový rám je kompletně nový a pyšní se o 20% vyšší torzní pevností a o 30 % menší podélnou tuhostí. - Drobné změny zaznamenala i hliníková kyvka. - Kompozicová podsedlovka ukrývá airbox a vzduchový filtr. Konstrukce zaručuje jednoduší montáž i demontáž filtru. Podle inženýrů by se měla dát vyměnit jednou rukou a pochopitelně bez použití nářadí. Kromě toho je filtr lépe chráněn. - Inovace se týkají také chladičů vybavených novým systémem mřížek. - Vývojový tým zapracoval také na „samočistících“ stupačkách, - Je milé, že se na Husky ve fabrice sériově montuje alespoň plastový protektor motoru a obyčejné chrániče páček. - Pedál zadní brzdy se prodloužil o centimetr. - Kilo váhy se ušetřilo na Li-Ion baterce - Dvoutaktní i čtyřtaktní motory jsou nyní menší a lehčí. Největší pozornost se pochopitelně věnovala centralizaci hmoty a snížení vibrací. Právě menší vibrace jsou citelné hlavně u velkých dvoutaktů. - U všech se zapracovalo na výfukovém systému - a v továrně byly osazeny karburátory Mikuni - Změny zaznamenaly také převodovky. - váha TE 300 102,4 kg
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-ji … 34645.html Copyright © Motorkari.cz Ale každýho věc... - z hlediska dalšího prodeje jetého stroje, většina kupců kouká po co nejnovějších strojích a pokud je rok přelomový jako mezi 2016 a 2017 - většina sáhne po novějším typu... , možná i česká zabedněnost ... nevím...
Uz tomu chybi jen dopsat kontrolu trakce a prepinac map z led signalizaci a pohodlnem prepinanim za jizdy.
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
xfany:
Samo ta trakce jen u 4t.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Prochal11 napsal(a):xfany:
Samo ta trakce jen u 4t.
Diky, ted tu skaredou moto mame v kompletu
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
nové modely sou luxus a těžko se pro ně bude hledat konkurent. Jenom nechápu proč je udělali tak ošklivé.... Přitom KTM sou krasavice
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
sirr napsal(a):Prochal11 napsal(a):xfany:
Samo ta trakce jen u 4t.
Kontrolu trakce by mely mit HQ 2t motokrosy, u enduro 2t jsem se to nikde nedocet...
Kontrolu trakce, mají(můžou mít) jen 4T KTM i HUSQ ... jednotka, sleduje zařazený kvalt, polohu plyn. rukojeti (z TPS) a vyhodnocuje zrychlení (nárůst otáček) a dle potřeby omezí dávku vstřiku u 2T karburátoru, nemá jaksi co snímat a ani co regulovat...
A názor k volbě novinky u KTM/HUSQ... pořád je to poměrně malá továrna a vývoji u novinky obvykle něco "neklapne"... u 4T endur jsou motory stejné (odvozené) od loňských novinek MX které už si snad vychytáním "mušek" prošly... ale motory 2T 250/300 jsou zcela nové a přepracované proti MY2016... a nechal bych rád pozici "pokusných králíků" na jiných... nehledě že v případě HUSQ získal s 16kou kvalitnější př. vidlici (4CS) než je na novince...
A samo, Scorpion27 "BYG GRATULACE" k nové hračce
Editoval PETARDAK (01.09.2016 17:55:59)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
PETARDAK napsal(a):sirr napsal(a):Prochal11 napsal(a):xfany:
Samo ta trakce jen u 4t.
Kontrolu trakce by mely mit HQ 2t motokrosy, u enduro 2t jsem se to nikde nedocet...
Kontrolu trakce, mají(můžou mít) jen 4T KTM i HUSQ ... jednotka, sleduje zařazený kvalt, polohu plyn. rukojeti (z TPS) a vyhodnocuje zrychlení (nárůst otáček) a dle potřeby omezí dávku vstřiku u 2T karburátoru, nemá jaksi co snímat a ani co regulovat...
A názor k volbě novinky u KTM/HUSQ... pořád je to poměrně malá továrna a vývoji u novinky obvykle něco "neklapne"... u 4T endur jsou motory stejné (odvozené) od loňských novinek MX které už si snad vychytáním "mušek" prošly... ale motory 2T 250/300 jsou zcela nové a přepracované proti MY2016... a nechal bych rád pozici "pokusných králíků" na jiných... nehledě že v případě HUSQ získal s 16kou kvalitnější př. vidlici (4CS) než je na novince...
A samo, Scorpion27 "BYG GRATULACE" k nové hračce
Ahoj, podle ceho soudis horsi vidlici na 17 xplor, vychazis z principu, nebo jsi testoval?
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
Já na tom podvozku jezdil a nemá chybu!!!!!
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
To moje 4cs je proti tomu mrdka
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
xfany: tak Husky měla (stejně jako KTM 6D) 4komory což je, celkem sofistikovaná, závodní vidlice... a to co je na 17kách, je (hlavně výrobně) zjednodušená, prastará, ale funkční WP s otevřenou oil náplní... netvrdím že je to průser, ba naopak v testech je celkem chválena... Ono i na obyč. WP-43 (dnes tolik kritizované např. na FREE) odjezdilo na MX i enduru řada mistrů světa ale pokrok nezastavíš... a ve finále, je stejně každá vidlice (každý podvozek) jenom tak dobrý, jak dobře si ho umíš nastavit
Editoval PETARDAK (01.09.2016 18:28:26)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
PETARDAK napsal(a):xfany: tak Husky měla (stejně jako KTM 6D) 4komory což je, celkem sofistikovaná, závodní vidlice... a to co je na 17kách, je (hlavně výrobně) zjednodušená, prastará, ale funkční WP s otevřenou oil náplní... netvrdím že je to průser, ba naopak v testech je celkem chválena... Ono i na obyč. WP-43 (dnes tolik kritizované např. na FREE) odjezdilo na MX i enduru řada mistrů světa ale pokrok nezastavíš... a ve finále, je stejně každá vidlice (každý podvozek) jenom tak dobrý, jak dobře si ho umíš nastavit
No tak ze jsi to jel-nejel? Mel na stole-nemel? Ja jen pamatuju dobu kdy prisla 4cs a vsichni hudrovali a porizovali uplne jinej podvozek a 70% hobiku brecelo kuli servisu.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Prosím o radu při výběru motorky 300 2t..
xfany: Jezdil jsem na tom a dojem dobrý, (ale já su mechanik, né pilot) na ponku sem jí taky měl a platí, co sem psal výš...
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
|