INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Karburátor na XT TT 600
Re: Karburátor na XT TT 600
Jak chytá za studena/tepla? Vypíná ti sytič?
- Yeli
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 13
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha XT 600 43F, Jawa 21 Sport, YZ 250
- Věk: 19
- 0 0
Re: Karburátor na XT TT 600
za studena krásně za tepla když je to bezprostředně po chcípnutí (omylem vypnu elektriku ) taky ale jakmile chvilku stojí tak je to bez šance.. sitič mam manualně na řidítkách ani jej nepoužívám a jehla v karbecu je na 2 a 1/4 otáčky povolená
je možné že by byl blbě vyštelovaný karbec ?
- Punisher331
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 43
- Založená vlákna
- Motorka: KTM SXF 450 ,Jawa 250/559, Husqvarna TC 450
- Věk: 23
- Tel: 725854764
- 0 0
Re: Karburátor na XT TT 600
Yeli: Měl jsem stejný problém..během chvíle topila jak blázen a z vyfuku jsem měl kulomet..rozeber a vyčistit karbec.Nejspíš máš chudou směs..
- Yeli
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 13
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha XT 600 43F, Jawa 21 Sport, YZ 250
- Věk: 19
- 0 0
Re: Karburátor na XT TT 600
Punisher331: karbec byl komplet rozebrán vyčištěn poskládán
kamarád mi radil abych tu štelovací jehlu nechal povolenou třeba jen o otáčku nastartoval a klidně měl vyšší otáčky aby mi to nezdechlo i bez sytiče pak pomalu povolovat přičemž by se měly zvedat otáčky v jednu chvíly by otáčky měli jít z5 dolů a v ten moment by měl být seštelovaný... pak si jen doladíme volnoběžným šroubem který je opřený o uchyty plynových lanek na požadovanej volnoběh a mělo by být hotovo ještě sem se k tomu nedostal ale až to zkusím dám echo jak to probíhalo
- tryskáč
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 134
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: TT 600e 1999
- Věk: 43
- Tel: 0905 311902
- 4 0
Re: Karburátor na XT TT 600
Ahojte použijem túto tému. Na tts mám vysoký volnobeh, otáčky pomalšie padajú dole, kolená od valca pri volnobehu žiaria. Takže to vyzerá na falošný vzduch. Karbec som mal vonku no prakticky som nič nenašiel. Príruby vyzerajú dobre, tiež hadičky a guferá na oskách. Biedne vyzerala gumička na ihlovej skrutke množstva volnobežnej zmesi, tú som vymenil. Membrána sekundáru je trochu tvrdšia no šupátko dole schádza. Membrána obohatenia voľnobehu je v poriadku a na ventile obohatenia som pre istotu otočil gumičku. No ked pri voľnobehu odpojím hadičku zo sek. karbu niekedy žiadna zmena a niekedy až po chvíli zdochne. Ako Vám reaguje moto na odpojenie hadičky zo sek. karbu? Hladina je cca 7-8 mm pod deliacou rovinou plavákovej komory /merané v strede komory. Plánujem ešte pridať na hladine cca 1 mm a vymeniť okrúžky na čele prírub. Napadá niekoho čo by to ešte mohlo byť? ďakujem
- tryskáč
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 134
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: TT 600e 1999
- Věk: 43
- Tel: 0905 311902
- 4 0
Re: Karburátor na XT TT 600
Žeby sa s týmto ešte nikto nestretol? Alebo to musí byť iba niečo z vecí čo som spomínal, no zle som to skontroloval?
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Karburátor na XT TT 600
Zrovna jedno TTS ladím - klasika porod. Popsané = chudá směs. Nalož s informací dle zkušeností a umu. Zkontroluj volnoběžnou trysku - bývá totál zacpaná. Pak záleží na filtru a koncovce...
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- tryskáč
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 134
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: TT 600e 1999
- Věk: 43
- Tel: 0905 311902
- 4 0
Re: Karburátor na XT TT 600
Raduz filter aj výfuk je origo. karburátory som po kúskoch rozobraté vypral v slabšom ultrazvuku. Tryska je čistá aj "emulzné dierky". Ak teda ladíš tts, nemohol by si skúsiť odpojiť za sek. karburátora podtlakovú hadičku čo ovláda membránový ventil? A dať prosím info čo to spravilo? ďakujem.
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Karburátor na XT TT 600
nefrčí obrázky...
Vyzobl jsem si je - to jsme si fakt nerozumněli. Měl jsem na mysli tu spodní hadici, která spojuje karburátory.
Zítra budu ještě ladit, tak se tam pokusím dostat a popíšu stav, pokud se podaří. Když ne, tak tě v tom asi nechám, páč ta nádrž je fat na infarkt. Ale pokusím se
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Karburátor na XT TT 600
čaues, zrovna jsem měl podobný problém na Ténéré, dal jsem tam větší primární trysku (145, v podstatě origo) a nehnul se směsí. Otáčky na volnoběh se vracely pomalu a dělalo to více bordelů. Po přidání bohatosti OK
Editoval Stanďour (02.06.2017 08:16:11)
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Karburátor na XT TT 600
neřešil jste někdo záměnu standardního karbce na XT/TT za něco "lepšího" např. za karb z Raptora 660?
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: Karburátor na XT TT 600
Zdravím všechny příznivce TT 600 R! Potřebuji opět poradit: Elektriku jsem už zdárně rozřešil a teď bojuji s karburátorem/směsí. Vyměnil jsem příruby mezi karburátorem a válcem, protože jedna byla úplně v háji (koupil jsem je přes E-bay za necelých 16 doláčů a doprava zdarma, za 3 týdny mi došly, takže stále jsou z phongjangu k dostání). Složil jsem a zkoušel startovat. Nastartovat šla až když byl šroub bohatosti vytočený o 5 - 6 otáček (což už je pokrok, předtím ani ťuk), pak se mi ale během necelé minutky začaly rozsvěcet kolena výfuku. Při menším počtu otáček na bohatosti (4,5 a méně) ani náznak že by se jí chtělo chytnout, jen začne pak pšoukat do výfuku a přechlastá se a kope jak mula. Předpokládám, že mám ve směsi málo benzínu. Tak jsem zaťal zuby a dnes zase vytáhl karburátor. Vstup z airboxu do primárního karburátoru je začouzený, což nevím, zda je běžné. Překontroluji karbec znovu podle manuálu, ale nevím, jestli na táhlu sytiče má být také nějaký o-kroužek, mám jenom ve předu na tom válečku s pružinkou nějakou gumičku, kterou prochází ta tenká špička. Na šroubku bohatosti mám jeden o-kroužek, který pro jistotu vyměním, dá se s ním na tom šroubku volně hýbat, což asi nebude dobře.
Budu vděčný za jakékoliv postřehy a rady.
Editoval Vojta1 (13.11.2018 19:00:54)
Re: Karburátor na XT TT 600
Ještě jsem zapomněl včera podotknout, že jsem jí krátce projel a při cca 1/3 plynu tarokovala, než jsem plynovou rukojeť vytočil dále, pak se uklidnila a na půl plynu a výš jezdila naprosto bez cukání. Samozřejmě by bylo v háji, kdyby mi to sálo vzdoušek přes motor, to bych se asi a pak bych to dal do servisu. Teď polemizuji, jak tam na tvrdo dostanu více benzínu, je lepší zvednout jehlu nebo vyměnit hlavní a volnoběžnou trysku, samozřejmě v primárním karbeci, páč si nechci moc dráždit zbytečně ten sekundární? Na motokole, babetě na DT-čku na všem jsem jezdil/jezdím na černou svíčku a starotoval do 0°C bez sytiče, takže nějakého benálu navíc se nebojím, aspoň to bude mít zátah.
- tryskáč
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 134
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: TT 600e 1999
- Věk: 43
- Tel: 0905 311902
- 4 0
Re: Karburátor na XT TT 600
Len rešerše z toho čo píšeš: Nastartovat šla až když byl šroub bohatosti vytočený o 5 - 6 otáček - veľmi veľa bohatej zmesi na voľnobeh Při menším počtu otáček na bohatosti (4,5 a méně) ani náznak že by se jí chtělo chytnout, jen začne pak pšoukat do výfuku a přechlastá se - o trošku chudobnejšia zmes ale nechytí a prechlastá sa? Předpokládám, že mám ve směsi málo benzínu. - ? při cca 1/3 plynu tarokovala - tarokovanie nie je bohatá zmes ? Teď polemizuji, jak tam na tvrdo dostanu více benzínu, - ?
Z tohto sa asi ťažko dá spraviť záver, je to chudobné alebo bohaté?
Ako chytá teplá a ako studená? Aká je farba sviečky? Aký vysoký je volnobeh - ak ho drží Aká je výška hladiny?
Re: Karburátor na XT TT 600
Tryskáč: Studená chytá dobře jen při tom velkém vyšroubování šroubku bohatosti, jinak ani ťuk, jak jsem psal. Teplá chytá pak už velice dobře.
Svíčka má bílej povlak, podle rozžhavení vejfuků za necelou minutku nepochybuji, že mám směs chudou.
Volnoběh si mohu naštělovat i na pocitově příjemné otáčky (nemám otáčkoměr) ale odhadoval bych to kolem 1300 ot/min, udrží to ale až po pořádném prohřátí (min. 5 minut).
Hladinku jsem před chvílí doměřil ve skleničce od bítešské paštičky a měl jsem od dělící roviny plovákovky 18mm, za což se velice hanbím už jsem to úspěšně nastavil na 6mm (podle manuálu to má být 6-8mm). Před tím jsem jí meřil hadičkou na výpusti z plovákovky a naměřil jsem cca 8 mm, ve skleničce ale 18.... ten způsob měření ve skleničce jsem našel na nějaké servisácké metodice pro kontrolu a seřízení karburátorů na netu. Myslíš, že ta chudá směs by mohla být tou nízkou/špatnou hladinou?
Babetka mi tarokovala vždycky když jsem měl na Jikovu zadělané trysky, takže jednoznačně při chudé směsi, samozřejmě, pokud bude směs moc bohatá, tak předpokládám, že to bude cukat a chcípat též, takže souhlasím, tarokování asi nebude jednoznačné vodítko, zda je to chudé či bohaté.
Ještě se mrknu na jehlu v primárním karburátoru, na tu jsem zatím koukal jen jednou.
|