INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
CCM GP450 Adventure
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: CCM GP450 Adventure
Slow napsal(a):PETARDAK: mě to nepříjde jako nějakej extra blbej nápad, jasně výměna v terénu je dost obtížná, ale předpokládám, že se to dělá vetšinou "doma" při servisu stroje (pro hobby ježdění).
Ke kladům, bych řadil snad jen předpokládanou životnost řetězové sady, nevýhoda vyplívající z konstrukce bude obtížnější ladění převodu dle povahy trati. Otazka zní co je převažujicí faktor jestli životnost/složitost výměny
Ano je zde jediná "teoretická" výhoda menšího namáhání řetězovky (při propérování je stále stejné napnutí...), ale těch konstrukčních nevýhod je podstatně víc: -obtížná výměna je jasná -chatrné/úzké ložiska kyvky -stavebně vyjde rám širší v místě mezi botama, kde se šetří milimetry -a hlavně chybí svázání(zpevnění) celého toho uzlu "rám/uložení vidlice/motor" průchozím čepem(šroubem) tím musí být vše mohutnější, těžší...
Ono je to celkem jednoduché... čas od času se v každém oboru objeví zajímavé (jiné) konstrukční řešení a pokud se projeví převažující pozitíva, záhy se rozšíří, ostatní výrobci jej okopírují, zlicencují aj.... a naopak, pokud tam výsledný přínos není, sám výrobce od něj po čase (a obvykle v tichosti) ustoupí a zmizí v zapomnění...
Editoval PETARDAK (11.12.2016 19:07:35)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: CCM GP450 Adventure
PETARDAK: jj ve většině bodů souhlasím, jen třeba některé firmy (např. KTM) "protlačí" ne úplně ideální řešení (PDS)a prezentují to jako "výhodu" proti konkurenci..a lidi to kupují... třeba Showa a čistě "plynové tlumiče" obrovský hit a hle všici jdou zpět..otázka zní toto nikdo netestoval, porovnával??
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: CCM GP450 Adventure
Slow: Ale dyť to píšu, že "jiné" řešení se objeví a sám čas, vývoj a trh ho po čase vynese nebo zabije... PDS je svou jednoduchostí, nezranitelností a úsporou váhy geniální, hlavně pro enduro a pár značek ho i "opsalo", pro MX+SX nižší progrese vadí a sama KTM byla nucena jít zpět na přepákování... A vzduchové vidlice, jsou přesně v tom bodu vývoje, zda ano či ne... a zrovna Showě se povedla asi nejméně a CRF450/2017 je první (a myslím, nevím kdo "všeci"?) že jediný model, který od vzduchu couvl... a naopak, v US i světově je WP-48air brána jako momentálně nejlepší vidlice na komerční MX moto
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: CCM GP450 Adventure
PETARDAK napsal(a):Janek napsal(a):Viděl jsem to měnit na HQ 449 a dělal to před startem závodu bez vyndání kyvky, jen měl honičku chytit závit čepu. Samo vadil bordel okolo, neměl to kde umýt, ale šlo to docela dobře.
Podívej se na to video a přemýšlej... i když kolečko odšroubuješ, musíš vyhodit kyvnou ať je ho kam vysunout...
Tak to se omlouvám, koukal jsem na vide až teď. Viděl jsem na živo, jak se asi pokoušeli měnit kolečko - tu fázi, jak dávali čep zpět a nedařilo se jim chytit závit ..... jen jsem šel okolo a ptal, jestli nepotřebují nějaký cajk .... Pravda, bez vyndání kyvky to nejde Třeba CCM bude řešená líp, kluci najeli za dva měsíce 6800 km ... na takový nájezd jako hobíček komparzista vyměním 4-5 přdních koleček
Slow napsal(a):PETARDAK: jj ve většině bodů souhlasím, jen třeba některé firmy (např. KTM) "protlačí" ne úplně ideální řešení (PDS)a prezentují to jako "výhodu" proti konkurenci..a lidi to kupují... třeba Showa a čistě "plynové tlumiče" obrovský hit a hle všici jdou zpět..otázka zní toto nikdo netestoval, porovnával??
Říkám si ...... co o tom víš? Taky by to chtělo definovat, co je ideální řešení PDS je výborný řešení , dneska jsem koukal na HQ 17 a říkal si, že radši koupit KTM, přestříkat rám + plasty HQ ... ale mít PDS
Plynový/pneumatický tlumiče se testují cca od 70. let (když tak mě opravte) s výrazným podílem český hlavičky
- Sadilek
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
- Věk: 44
- Web
- 0 0
Re: CCM GP450 Adventure
Alexanderovic:
Moje chyba.špatně zaizolovaný drát zadního světla co přervala větší pneu vyskratoval svazek.Nicméně moto i bez půlky kabelů jela dál.
Re: CCM GP450 Adventure
Dojeli vsechny motorky nebo to nejaka nedala?
- Alexanderovic
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 643
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
- Věk: '92
- Tel: 60551osm894
- 1 1
Re: CCM GP450 Adventure
xfany napsal(a):Dojeli vsechny motorky nebo to nejaka nedala?
Nechci slepe hodnotit podle barvy pleti, ale neni to oranzada?
Editoval Alexanderovic (23.01.2017 22:34:53)
Re: CCM GP450 Adventure
Jo vim dik, cekal sem rozbor od Sadilka
Re: CCM GP450 Adventure
Sadilek napsal(a):xfany:
Nedojel jen malej adventure ktm.Zůstal v dunách bez komprese.
Jak je na to CCM450 s homologací euro4?
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: CCM GP450 Adventure
Janek:
Na motorkari.cz proběhla zpráva, ze bude reseno motorem 650...
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Re: CCM GP450 Adventure
Stanďour napsal(a):Janek:
Na motorkari.cz proběhla zpráva, ze bude reseno motorem 650...
Koukal jsem na stránky výrobce a píšou euro 3, ale nic o novém modelu, motoru, nějakém vývoji novinek ... http://www.ccm-motorcycles.com/index.asp# Jsem říkial, že postavit to s motorem 650 (nejlíp bawořím) by byla pecka, jsem rád, že moje rada konečně k něčemu byla No, uvidíme
Re: CCM GP450 Adventure
Pisou tam 600 a ty pises 650 Ale jinak pecka vidět na m.cz víc než na ofiko stránkách výrobce, to se fakt rovná úrovni AJP
- jarakinc
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 165
- Založená vlákna
- Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
- Věk: jak kdy
- Tel: vysouvací
- 1 0
Re: CCM GP450 Adventure
Pokud vím tak malovýrobci s určitým počtem vyrobených kusů mohou požádat o výjimku. A pokud jim bude udělena Euro 4 plnit nemusí. Jinak motor z Husy má objem 600 kubíků rovných. Proč ho Italští Číňani z SWM označují 650 nechápu, rovněž nechápu jak tento prehistorický motor může plnit euro 4. Sice ho ve 2010 Husqvarna zmodernizovala ale od té doby na to nikdo nešáhl. To KTM musela překopat 690 komplet aby prošla. To je v kelu Husqvarna je 4 roky mrtvá ale její motor se montuje jak kdyby ještě žila.
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: CCM GP450 Adventure
Janek:
Máš pravdu předsedo
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: CCM GP450 Adventure
pro ty co nevladnou Aj pres prekladac
Dne 13. března 2017 se tým britská armáda Trans America Expedice bude trvat na Panamericana když opouští Tierra del Fuego na jižním cípu Jižní Ameriky na 20,000 mil dlouhou cestu do Prudhoe Bay na severním pobřeží Aljašky. Vzdálenost, které mají být pokryty, je více než tři čtvrtiny obvod na světě a bude zahrnovat cestovat po 15 zemích a patří přes neslavný darién. Za poslední rok se tým použil její vedení a vojenské schopnosti plánovat a připravit se na expedici. Šest mužů, každý na motorce a bez podpůrného týmu, mají za cíl jezdit na délku of the Americas za pouhé tři měsíce. Každý člen přinesl jistou skillset pro tým z lékařské a mechanické odborné znalosti základních dovedností, jako je plánování hlídky, navigace, přežití a správy. "Cesta je již těžké a my jsme teprve začátek," řekl major Nick Foulerton Skoty DG, vedoucí expedice. "Tato fantastická příležitost představuje velmi rozmanitou a extrémní řadu výzev v celé této rozsáhlé jízdu, kde naše vedení a dovednosti budou testovány v některých opravdu drsných a náročných prostředích." Nick a jeho tým, skládající se z majora Adam Szczerbiuk RA, chirurg poručík Alex Bamford RN, rotný Tony Cotty REME, desátník Tom Makin RM a vedoucí Zdravotnický asistent Lee Macpherson RN, doufám, že demonstrovat odměny a výhody bytí v ozbrojených silách , Oni také používají to jako událost základové předvést, čeho lze dosáhnout prostřednictvím motorizovaného dobrodružství a umístěte asociace motoristických britské armádě je v horní části této disciplíny.
"Bude to opravdová zkouška vynalézavost, robustnost, odolnost a vytrvalost pro muže a jejich strojů," vysvětluje major Foulerton. Mezi Panamě a Kolumbii spočívá důvod, proč jsou Americas není připojen po silnici - za darién. Tato obrovská rozloha panenského deštného pralesa, bažiny a hory, velikosti Belgie, vzpírá mnoho pokusů pro překonávání jeho vnitřek. V roce 1971 byl obdobný vojenské expedice pod vedením plukovníka Johna Blashford-Snell OBE vzal na trase. Tým více než 100 mužů a žen trvalo tři měsíce, než nutit jejich dvě kategorie Rovers přes 300 mil širokém darién. Do dnešního dne nikdo zopakoval feat. "Jsem rád, že zjistíte, že tam jsou někteří jiní v tomto světě, kteří jsou připraveni, aby se pokusila sledovat naše stopy pneumatik přes darién," řekl plukovník Blashford-Snell. Britská armáda Trans America Expediční tým bude opět demonstrovat, že britská vojenská i nadále schopna provádět takové odvážné dobrodružství v čele pozemní průzkum.
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
|