Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

CCM GP450 Adventure

#121 11.12.2016 18:58:42

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: CCM GP450 Adventure


Slow napsal(a):

PETARDAK:
mě to nepříjde jako nějakej extra blbej nápad, jasně výměna v terénu je dost obtížná, ale předpokládám, že se to dělá vetšinou "doma" při servisu stroje (pro hobby ježdění).

Ke kladům, bych řadil snad jen předpokládanou životnost řetězové sady, nevýhoda vyplívající z konstrukce bude obtížnější ladění převodu dle povahy trati.
Otazka zní co je převažujicí faktor jestli životnost/složitost výměny

Ano je zde jediná "teoretická" výhoda menšího namáhání řetězovky (při propérování je stále stejné napnutí...), ale těch konstrukčních nevýhod je podstatně víc:
-obtížná výměna je jasná ne 
-chatrné/úzké ložiska kyvky ne  
-stavebně vyjde rám širší v místě mezi botama, kde se šetří milimetry ne  
-a hlavně chybí svázání(zpevnění) celého toho uzlu "rám/uložení vidlice/motor" průchozím čepem(šroubem) tím musí být vše mohutnější, těžší...  ne 

Ono je to celkem jednoduché... čas od času se v každém oboru objeví zajímavé (jiné) konstrukční řešení a pokud se projeví převažující pozitíva, záhy se rozšíří, ostatní výrobci jej okopírují, zlicencují aj.... a naopak, pokud tam výsledný přínos není, sám výrobce od něj po čase (a obvykle v tichosti) ustoupí a zmizí v zapomnění...

Editoval PETARDAK (11.12.2016 19:07:35)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#122 11.12.2016 20:13:54

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: CCM GP450 Adventure


PETARDAK:
jj ve většině bodů souhlasím, jen třeba některé firmy (např. KTM) "protlačí" ne úplně ideální řešení (PDS)a prezentují to jako "výhodu" proti konkurenci..a lidi to kupují...
třeba Showa a čistě "plynové tlumiče" obrovský hit a hle všici jdou zpět..otázka zní toto nikdo netestoval, porovnával??


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#123 11.12.2016 20:29:33

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: CCM GP450 Adventure


Slow: Ale dyť to píšu, že "jiné" řešení se objeví a sám čas, vývoj a trh ho po čase vynese nebo zabije... PDS je svou jednoduchostí, nezranitelností a úsporou váhy geniální, hlavně pro enduro a pár značek ho i "opsalo", pro MX+SX nižší progrese vadí a sama KTM byla nucena jít zpět na přepákování...
A vzduchové vidlice, jsou přesně v tom bodu vývoje, zda ano či ne... a zrovna Showě se povedla asi nejméně a CRF450/2017 je první (a myslím, nevím kdo "všeci"?) že jediný model, který od vzduchu couvl... a naopak, v US i světově je WP-48air brána jako momentálně nejlepší vidlice na komerční MX moto ano 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#124 11.12.2016 23:52:19

Re: CCM GP450 Adventure


PETARDAK napsal(a):

Janek napsal(a):

Viděl jsem to měnit na HQ 449 a dělal to před startem závodu bez vyndání kyvky, jen měl honičku chytit závit čepu. Samo vadil bordel okolo, neměl to kde umýt, ale šlo to docela dobře.

roll Podívej se na to video a přemýšlej... i když kolečko odšroubuješ, musíš vyhodit kyvnou ať je ho kam vysunout...

Tak to se omlouvám, koukal jsem na vide až teď.
Viděl jsem na živo, jak se asi pokoušeli měnit kolečko - tu fázi, jak dávali čep zpět a nedařilo se jim chytit závit ..... jen jsem šel okolo a ptal, jestli nepotřebují nějaký cajk ....
Pravda, bez vyndání kyvky to nejde ano 
Třeba CCM bude řešená líp, kluci najeli za dva měsíce 6800 km ... na takový nájezd jako hobíček komparzista vyměním 4-5 přdních koleček


Slow napsal(a):

PETARDAK:
jj ve většině bodů souhlasím, jen třeba některé firmy (např. KTM) "protlačí" ne úplně ideální řešení (PDS)a prezentují to jako "výhodu" proti konkurenci..a lidi to kupují...
třeba Showa a čistě "plynové tlumiče" obrovský hit a hle všici jdou zpět..otázka zní toto nikdo netestoval, porovnával??

Říkám si ......  co o tom víš?
Taky by to chtělo definovat, co je ideální řešení lol 
PDS je výborný řešení ano , dneska jsem koukal na HQ 17 a říkal si, že radši koupit KTM, přestříkat rám + plasty HQ ... ale mít PDS ano 

Plynový/pneumatický tlumiče se testují cca od 70. let (když tak mě opravte) s výrazným podílem český hlavičky ano 

 offline 

 

#125 23.01.2017 21:49:50

Sadilek
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 68
Založená vlákna
Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
Věk: 44
Web
0 0

Re: CCM GP450 Adventure


Pár etap v Mauretánii.Nástřel sestříhaný v mobilu cestou zpět.Testovací stroj má 230moto/h.11000 km.Pořád šlape.
Do dun instalován power comander.
https://youtu.be/ZdgrfZ8jX6k

 offline 

 

#126 23.01.2017 21:55:46

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 643
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 60551osm894
1 1

Re: CCM GP450 Adventure


Sadilek:

Co ta elektrika v 3:28?

 offline 

 

#127 23.01.2017 21:58:45

Sadilek
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 68
Založená vlákna
Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
Věk: 44
Web
0 0

Re: CCM GP450 Adventure


Alexanderovic:

Moje chyba.špatně zaizolovaný drát zadního světla co přervala větší pneu vyskratoval svazek.Nicméně moto i bez půlky kabelů jela dál.

 offline 

 

#128 23.01.2017 22:21:21

Re: CCM GP450 Adventure


Dojeli vsechny motorky nebo to nejaka nedala?

 offline 

 

#129 23.01.2017 22:34:02

Alexanderovic
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 643
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: Husaberg Fe 450 '08 ; KLX 250, ex-DR Z 400 S
Věk: '92
Tel: 60551osm894
1 1

Re: CCM GP450 Adventure


xfany napsal(a):

Dojeli vsechny motorky nebo to nejaka nedala?

https://scontent.fmad3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/15873387_1466039036740275_1461460156290361045_n.jpg?oh=74aec171d1500f21979842ce43e1faba&oe=591EF3FB
Nechci slepe hodnotit podle barvy pleti, ale neni to oranzada?  a1 

Editoval Alexanderovic (23.01.2017 22:34:53)

 offline 

 

#130 27.01.2017 10:42:15

Re: CCM GP450 Adventure


Alexanderovic napsal(a):

xfany napsal(a):

Dojeli vsechny motorky nebo to nejaka nedala?

https://scontent.fmad3-3.fna.fbcdn.net/ … e=591EF3FB
Nechci slepe hodnotit podle barvy pleti, ale neni to oranzada?  a1 

Jo vim dik, cekal sem rozbor od Sadilka

 offline 

 

#131 31.01.2017 22:39:28

Sadilek
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 68
Založená vlákna
Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
Věk: 44
Web
0 0

Re: CCM GP450 Adventure


xfany:

Nedojel jen malej adventure ktm.Zůstal v dunách bez komprese.

 offline 

 

#132 09.02.2017 16:45:37

Re: CCM GP450 Adventure


Sadilek napsal(a):

xfany:

Nedojel jen malej adventure ktm.Zůstal v dunách bez komprese.

Jak je na to CCM450 s homologací euro4?

 offline 

 

#133 09.02.2017 20:23:54

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: CCM GP450 Adventure


Janek:

Na motorkari.cz proběhla zpráva, ze bude reseno motorem 650...


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#134 10.02.2017 09:13:47

Re: CCM GP450 Adventure


Stanďour napsal(a):

Janek:

Na motorkari.cz proběhla zpráva, ze bude reseno motorem 650...

Koukal jsem na stránky výrobce a píšou euro 3, ale nic o novém modelu, motoru, nějakém vývoji novinek ...  ne 
http://www.ccm-motorcycles.com/index.asp#
Jsem říkial, že postavit to s motorem 650 (nejlíp bawořím) by byla pecka, jsem rád, že moje rada konečně k něčemu byla lol  
No, uvidíme

 offline 

 

#135 10.02.2017 16:40:05

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: CCM GP450 Adventure


Janek:

Zmínka je na konci tohodle článku:
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov … 35977.html

Tipuju to na SWM, podobně jako u AJP, tak jsem zvědav co to nakonec bude.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#136 10.02.2017 16:57:04

Re: CCM GP450 Adventure


Stanďour napsal(a):

Janek:

Zmínka je na konci tohodle článku:
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov … 35977.html

Tipuju to na SWM, podobně jako u AJP, tak jsem zvědav co to nakonec bude.

Pisou tam 600 a ty pises 650
Ale jinak pecka vidět na m.cz víc než na ofiko stránkách výrobce, to se fakt rovná úrovni AJP lol 

 offline 

 

#137 10.02.2017 18:06:42

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: CCM GP450 Adventure


Pokud vím tak malovýrobci s určitým počtem vyrobených kusů mohou požádat o výjimku. A pokud jim bude udělena Euro 4 plnit nemusí. Jinak motor z Husy má objem 600 kubíků rovných. Proč ho Italští Číňani z SWM označují 650 nechápu, rovněž nechápu jak tento prehistorický motor může plnit euro 4. Sice ho ve 2010 Husqvarna zmodernizovala ale od té doby na to nikdo nešáhl. To KTM musela překopat 690 komplet aby prošla. To je v kelu Husqvarna je 4 roky mrtvá ale její motor se montuje jak kdyby ještě žila.

 offline 

 

#138 11.02.2017 10:12:17

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: CCM GP450 Adventure


Janek:

Máš pravdu předsedo  big_smile 


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#139 09.03.2017 05:15:46

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: CCM GP450 Adventure


tady clanek....

http://www.army.mod.uk/events/23534.aspx

armada testovala


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#140 09.03.2017 05:17:04

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: CCM GP450 Adventure


pro ty co nevladnou Aj pres prekladac

Dne 13. března 2017 se tým britská armáda Trans America Expedice bude trvat na Panamericana když opouští Tierra del Fuego na jižním cípu Jižní Ameriky na 20,000 mil dlouhou cestu do Prudhoe Bay na severním pobřeží Aljašky. Vzdálenost, které mají být pokryty, je více než tři čtvrtiny obvod na světě a bude zahrnovat cestovat po 15 zemích a patří přes neslavný darién.
Za poslední rok se tým použil její vedení a vojenské schopnosti plánovat a připravit se na expedici. Šest mužů, každý na motorce a bez podpůrného týmu, mají za cíl jezdit na délku of the Americas za pouhé tři měsíce. Každý člen přinesl jistou skillset pro tým z lékařské a mechanické odborné znalosti základních dovedností, jako je plánování hlídky, navigace, přežití a správy.
"Cesta je již těžké a my jsme teprve začátek," řekl major Nick Foulerton Skoty DG, vedoucí expedice. "Tato fantastická příležitost představuje velmi rozmanitou a extrémní řadu výzev v celé této rozsáhlé jízdu, kde naše vedení a dovednosti budou testovány v některých opravdu drsných a náročných prostředích."
Nick a jeho tým, skládající se z majora Adam Szczerbiuk RA, chirurg poručík Alex Bamford RN, rotný Tony Cotty REME, desátník Tom Makin RM a vedoucí Zdravotnický asistent Lee Macpherson RN, doufám, že demonstrovat odměny a výhody bytí v ozbrojených silách , Oni také používají to jako událost základové předvést, čeho lze dosáhnout prostřednictvím motorizovaného dobrodružství a umístěte asociace motoristických britské armádě je v horní části této disciplíny.

"Bude to opravdová zkouška vynalézavost, robustnost, odolnost a vytrvalost pro muže a jejich strojů," vysvětluje major Foulerton.
Mezi Panamě a Kolumbii spočívá důvod, proč jsou Americas není připojen po silnici - za darién. Tato obrovská rozloha panenského deštného pralesa, bažiny a hory, velikosti Belgie, vzpírá mnoho pokusů pro překonávání jeho vnitřek.
V roce 1971 byl obdobný vojenské expedice pod vedením plukovníka Johna Blashford-Snell OBE vzal na trase. Tým více než 100 mužů a žen trvalo tři měsíce, než nutit jejich dvě kategorie Rovers přes 300 mil širokém darién. Do dnešního dne nikdo zopakoval feat.
"Jsem rád, že zjistíte, že tam jsou někteří jiní v tomto světě, kteří jsou připraveni, aby se pokusila sledovat naše stopy pneumatik přes darién," řekl plukovník Blashford-Snell.
Britská armáda Trans America Expediční tým bude opět demonstrovat, že britská vojenská i nadále schopna provádět takové odvážné dobrodružství v čele pozemní průzkum.


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů