INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
CCM GP450 Adventure
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: CCM GP450 Adventure
sirr napsal(a):Joraell: Co to je Adventure, a kam s tim chceš v ČR jezdit a na co používat ?? Delší vyjídka na 450 s cca 30Kw je nesmysl. Mimo asfalt je zákaz a hustotou osídlení benzinka na každým rohu... Do Rumunska a do lesa to bude těžký,nevýkoný..., to si víc užiješ na ostrým enduru. Asi , podobnej scénář jako AJP...
Dle mě na truhu chybí motorka s kolama 21X18, o obsahu okolo 700-800, výkon okolo 60-70Kw váhou do 150Kg - modernizovat a odlehčit XTZ 750
Asi tak někdo má rád 450 někdo 250. Proč by mělo být 30 Kw málo ? Mě to tak teda určitě nepřijde. Co více určuje dojezdnost je velká nádrž, nevybrující motor a pohodlný posez. To, že je mimo asfalt zákaz, no to sice je tak k čemu mají skoro všichni zde ty Endura ? Navíc CCM není zrovna nějaká houba po dešti co tu včera vyrostla, pouze se ty motorky u nás neprodávaly.
Kdyby to bylo podle toho co ríkáž tak by XT xxx Z a potobný endura ani nikdy nevznikly, protože výkon byl podobný a váha ještě mnohem větší.
Editoval Joraell (28.04.2016 12:43:16)
Nekrmte toho Trolla !
- haus1
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: kousek od MB
- Motorka: 690EnduroR ; EXC 450 Six Days ; XRV 750 RD07 ; CRF 1000A
- 0 0
Re: CCM GP450 Adventure
Je to jedinecnej stroj za jedinecnou cenu a na velice uzky okruh pouziti. S nicim co je na trhu to srovnavat nelze, maximalne v nekterych ohledech s 690 + kitem.
Pouzite komponenty budou zrejme spickove, motoru z X450 bych ale osobne vubec neveril...
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: CCM GP450 Adventure
O motoru x450 by Uve mohl vyprávět dlouho - hlavně ta spojčička Nejhorší na tom je, že neměl problém sám a výměna dílů za nové originální nic neřeší
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: CCM GP450 Adventure
Joraell napsal(a):Janku problem u KTM je ze oficialne ti KTM 690 tku na adventure verzi ani nepředělá. Můsíš si na to najít 3tí stranu která to udělá (sežene díly doladí to aby vše sedělo a fungovalo) u CCM to prostě koupíš hotový dle představ jako když si jdeš koupit nové auto. Mě ta cena tedy nepříjde vůbec přestřelená a popravdě taková motorka na trhu prostě není protože žádná značka takový "komplet" nenabízí. Pokud to tedy nechceš srovnávat i s motorkama jako je tenneré.
Myslím, že ti to postaví kdekoliv v KTM, konkrétně Trojan to má v nabídce ... Jak to dneska funguje? Kolik je takových srdcařů adventure jezdců? Většinou jsou na to agentury ... koupí motorky a klidně tyhle CCM, protože BMW má zvuk ... jede na tom parta zbohatlíků někde přes indii, mongolsko ... mají zřízený campy, doprovodný auta ... nepotebují nic světobornýho na ježdění. Kdo fakt jezdí, tak asi tak končí na GS 1150, 120o, protože jak to má válce do stran, tak se to postaví skoro samo při pádu ... krom toho na zvednutí moto je spíš potřeba grif než kliky - pro ocásky. Taky aby navěsil moře bagáže, náhradní gumy, asi i díly .... prostě koupí osvědčenou klasiku, radši starou Afriku .... Ano, je to komplet a má to nádrž na 20l, ale asi jediná výhoda na adventure. Lehká motorka není výhra. 450 je v tom prroto, že pro Dakar jsou povolený taky jen 450 - moto měla být pro začínající rally jezdce. To zřejmě neklaplo, tak se dává takhle ... prostě Adventure . Četl jsem o ní už někdy 2-3 roky zpět ... Rám je šroubovaný asi z 15ti frézovaných výkovků - sice krásný, ale CRMO rám z Berga je kurva pevný a za zlomek nákladů = mohli jít jinou cestou, ale to by už nebyla ta exluzivita . Za mě, pokud bych volil, tak radši Royal Enfield Himalayan - to má pro mě aspoň kouzlo a ducha
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: CCM GP450 Adventure
Mě ten výkon nepřijde jako problém, moje stará koza nemá o moc víc a taky s ní cestuju. Větší pruser je ta cena a dostupnost / rozšíření. Jednoho exota už jsem doma měl a děkuji To už bych šel raději do SWM 650.
Škoda, že na trhu není normální dualsport 450 (toto se cenou vymyká popisu normální).
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- NoEnd
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2105
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM lc8 ADV
- Věk: 32
- 5 1
Re: CCM GP450 Adventure
Alexanderovic napsal(a):tvl MT07... jakoby dr, xt, gs a dalsich 650 nebylo dostatek? Ten Enfield vypada suprove, stylove... a pohotovostni hmotnost jenom 182kg. Fak supr
Jseš mimo. Tohle je dvouvál. A takových motorek s rozumným podvozkem a kolama 21 a 18, který umí docela v terénu, mají rozumnou váhu a i přes to slušnej výkon a kultivovanost pro dlouhé cestování, těch je strašně málo. A když se řekne ADVENTURE, tak to pro mě rozhodně není nějakej jednoválec 450 ccm z ostrýho endura.
A u toho Enfildu jsi taky nepochopil kde je jádro pudla. Pusť si nějakej ten cestopis jak s tím lidi jezdí právě po vysokohorských cestách v Himalájích. Ta motorka je super blbuvzdorná. Nízká a díky tomu dobře ovladatelná. Opravit jde kladivem, motor jede díky vysokýmu zdvihu neskutečně traktorově a má charisma.
Editoval NoEnd (28.04.2016 20:34:03)
Re: CCM GP450 Adventure
Storeman: velmi dobrá cena ... výška sedla cca stejná , bez kokpitu a těžší - píšou bez paliva 144kg u CCM píšou suchá 125 tzn + ? 5? na kapaliny ... oleje v motoru tlumičích, chladící kapaliny, brzdové kapaliny... atd?? suchá je debilní údaj
hmotnost bez paliva je daleko serióznější údaj
Re: CCM GP450 Adventure
MikiberG napsal(a):Storeman: velmi dobrá cena ... výška sedla cca stejná , bez kokpitu a těžší - píšou bez paliva 144kg u CCM píšou suchá 125 tzn + ? 5? na kapaliny ... oleje v motoru tlumičích, chladící kapaliny, brzdové kapaliny... atd?? suchá je debilní údaj
hmotnost bez paliva je daleko serióznější údaj
hlavně se ty údaje o hmotnosti rozchází .... jednou najdeš 125, potom 127, jinde 130 ... je jasný, že základní verze nemůže vážit stejně jako verze s kokpitem, RB, nosičem bagáže .... KTM 450 Rally má bez paliva asi 140 kg .... pokud by to šlo udělat lehčí, udělali by to. Nemyslím, že by v CCM byly o takový kus dál. Nemyslím, že na Adventure je tak nízká hmotnost nějak zásadní
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: CCM GP450 Adventure
To by jsem radši upravil xr650r s tim by se cestovalo lépe a v terénu by taky snesla dost,váha sice cca o 25-30kg
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: CCM GP450 Adventure
Prostě za ty prachy se dá postavit/nechat si postavit x moto ... Acerbis dělá velký nádrže, daj se koupit i jiný výrobky .... jen to nebude ta exluzivita. Za mě musí mít opravdu cestovatelský Adventure stroj karbec, jednoduchou elektriku, řidič musí motorku podrobně znát a být schopný ji zprovoznit .... ne přecpanou elektronikou, vstřikováním počínaje ... Ano, jako agenturní stroj s připraveným zázemím bude perfektní pro party adventurechtivých pracháčů, co na moto moc nejezdí, ... Kdo jezdí rally, tak asi stejně musí zainvestovat do speciálu a kdo rád cestuje v terénu, tak tu 450 uštve
Ale co oceňuju, tak servisní interval 8000 km je delší než u AJP a to je co říct na ostrej motor
Krom toho další adept http://www.ajpmoto.cz/ajp-pr7-630--rally--26
Re: CCM GP450 Adventure
Janek: jo to AJP palec nahoru za odvahu něco takovýho nabídnout ... ale když jsem viděl zpracování a detaily endur tak mám husí kůži .... zlatá překopaná KTM690 ... je mnohem dotaženější v základu a běžný kokpit nestojí ranec.
- ZbyneKTM
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 601
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM EXC 525, Honda VTR 1000
- Věk: 33
- Tel: můj?:-)
- 1 0
Re: CCM GP450 Adventure
MaxTTR:
I na enduru je obcas 5 rychlosti malo, nedajboha na cestovatelske motorce
Enduro - I love this game:-) KTM - Klub Týraných Mužů
- Sadilek
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Motorka: Bmw 1150GS,Honda XL600LM,BMW650GS Rallye
- Věk: 44
- Web
- 0 0
Re: CCM GP450 Adventure
Co člověk to názor. Jediný důvod proč jsme CCM začali dovážet je,že takový stroj tu prostě na trhu chyběl. Nejsem žádnej zbohatlík a svět jsem projížděl na kdesčems. Gs1150 je superspolehlivá motorka-bohužel její limity v terénu jsou hodně nízko. GS650 rallye byla asi nejlepší.Bohužel cena přestavby je raketa a na zvedání je těžká. XL600LM co jsme jeli Afriku byla prostě už za zenitem.Nicméně cestovní rychlost cca 100,limitem nebyla. Takže pokud mám ambice jet cestou necestou,něco vidět a nechci se bát,že někde zůstanu a navíc mám možnost nakonfigurovat motorku na míru,hodit tam slipy,spacák a vyrazit a mám na to prachy,tak proč ne? Proto se dělá tolik verzí všeho,aby si každý mohl vybrat.Někdo by si mobil co umí všechno za 20000,-nekoupil protože mu stačí tlačítkáč za 800,- Až někdo vymyslí věc co uspokojí všechny chtěl bych to prodávat. No a když tu někdo porovnává ceny,měl by také porovnávat komponenty.
|