Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Dobíjení EXC 450

#1 29.03.2016 17:43:39

Solňa
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 91
Založená vlákna
Místo: Trhová Kamenice
Motorka: KTM EXC 200
Věk: Čtvrt století
0 0

Dobíjení EXC 450


Zdar chlapi, poradil by mi někdo prosím, jak změřit dobíjení na EXC 450 2003? Vypadá to, že mi nedobíjí. Na baterce naměřím při plně nabité baterce cca 12.4V a když se kousek projedu, hned to klesne třeba na 11.6V (baterka už má něco za sebou). Z víka dole jde šest kabelů, čtyři mají jít na jednotku a dva na regulátor dobíjení (podle schéma). Co mám vůbec měřit, střídavý proud? Stejnosměrný až za regulátorem a mám to měřit na těchto dvou kabelech co jsou do regulátoru? Ještě upozorním, že po odpojení baterky motorka nejde nastartovat a nic nefunguje.  hmm 


Neříkej hop, když neskáčeš

 offline 

 

#2 29.03.2016 17:59:15

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Dobíjení EXC 450


Solňa: Změř napětí na baterce ZA CHODU MOTORU vyk! napřed na volnoběh a pak při přidaném plynu (třeba 5-6t/ot) měl bys naměřit 13,5-14,5V...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#3 29.03.2016 18:28:34

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 599
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: Dobíjení EXC 450


PETARDAK:

by mě zajímalo jak odhadneš na motorce která nemá otáčkoměr 5-6 tis ot.  usch 

To Solňa: mám podobnej problém na 530 exc 2008. na volnoběh mně jede na 12,8. baterka je už taky slabší. při zvýšených otáčkách se nic neděje. Celou vyjížďku mám puštěný světlo vzadu a vepředu parkovačku, napájím teploměr a při plundrování kopců i origo ventilátor a startuje +- dobře.


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#4 29.03.2016 18:51:07

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Dobíjení EXC 450


ladik164 napsal(a):

PETARDAK:

by mě zajímalo jak odhadneš na motorce která nemá otáčkoměr 5-6 tis ot.  usch 

To Solňa: mám podobnej problém na 530 exc 2008. na volnoběh mně jede na 12,8. baterka je už taky slabší. při zvýšených otáčkách se nic neděje. Celou vyjížďku mám puštěný světlo vzadu a vepředu parkovačku, napájím teploměr a při plundrování kopců i origo ventilátor a startuje +- dobře.

Proto píšu třeba 5-6t. což je bratru polovina maxima, to i průměrně cvičená opice, která si troufne hrabat se v moto, dokáže odhadnout!

Editoval PETARDAK (29.03.2016 18:54:54)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#5 29.03.2016 20:32:56

Solňa
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 91
Založená vlákna
Místo: Trhová Kamenice
Motorka: KTM EXC 200
Věk: Čtvrt století
0 0

Re: Dobíjení EXC 450


Průměrně cvičená opice samozřejmě změřila vše jak říkáš hned na začátku probému  smile, proto také píšu, že mi to zřejmě nedobíjí, zapomněl jsem dodat, že informace které jsem napsal jsou při nastartovaném motoru, jsem to ale popleta.... Tím, že to ale změřím na baterce, nezjistím, zda je problém v elektroinstalaci, regulátoru, cívkách... Proto jsem začal hned od dobíjení a bych byl radši, kdyby mi někdo poradil, jak a na kterých kabelech bych měl co a jak naměřit, když to tam bude, půjdu dál smile. Přijde mi lepší jít od začátku než od konce.


Neříkej hop, když neskáčeš

 offline 

 

#6 30.03.2016 09:52:41

Re: Dobíjení EXC 450


PETARDAK napsal(a):

ladik164 napsal(a):

PETARDAK:

by mě zajímalo jak odhadneš na motorce která nemá otáčkoměr 5-6 tis ot.  usch 

To Solňa: mám podobnej problém na 530 exc 2008. na volnoběh mně jede na 12,8. baterka je už taky slabší. při zvýšených otáčkách se nic neděje. Celou vyjížďku mám puštěný světlo vzadu a vepředu parkovačku, napájím teploměr a při plundrování kopců i origo ventilátor a startuje +- dobře.

Proto píšu třeba 5-6t. což je bratru polovina maxima, to i průměrně cvičená opice, která si troufne hrabat se v moto, dokáže odhadnout!

 big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile nechci do Ladika moc šit...jednou Jsme se potkaly...a pokud poridiš opici tak je navod...co ta svine žere,a jak se chova:-)ktm nepočita s tim že budeš startovat 10x behem 10 min,a je znamo že nestiha dobit za kratkou dobu,pokud tobe Ladiku ukazuje12,8 na volnobeh...tak rpipoj merak,rozsvit sveto,a pridej plin a koukni na hodnoty:-)otačky nepočitej...ve vetšine stroju odejde relatko,aneb mytim a oxidaci vznika nekde špatny kontakt....

 offline 

 

#7 21.06.2018 20:15:25

Zoltar
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Motorka: XRV 750 90, RR 300 14
Věk: 1987
1 0

Re: Dobíjení EXC 450


Zdravím pánové,

mám RR 300 2T a nedobíjí. Motorka se chová normálně a už cca 20mth stále startuje bez nabití aku. Po nastartování ne napětí na aku zvedne o cca 0,1 V. Máte někdo nějaký rychlý tip po čem kouknout? Samozřejmě po drátech a spojích půjdu, spíš mě zajímá jestli se s tím někdo nesetkal, jestli třeba neodchází regulátor nebo něco podobného.

ENDURUZDAR

 offline 

 

#8 21.06.2018 21:55:36

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Dobíjení EXC 450


Zoltar:

Proměř odpor na cívkách... nesmí být nekonečný... měl by být okolo 45 ohmů na 4t betě, na 2t nevím.  heh2 
Jinak na FB, beta cz/sk byl polák co tam ukazoval nějaký odpor, kvůli kterému to nedobíjí... Zkus pohledat. Bylo to na Xtraineru, snad si to pamatuju dobře  hmm  a1 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#9 22.06.2018 07:25:25

Zoltar
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Motorka: XRV 750 90, RR 300 14
Věk: 1987
1 0

Re: Dobíjení EXC 450


O polákovy, kondenzátoru a diodách vím, ale těma to není. Navíc se to děje na dvou moto, jedna je RR300 2016 ( s diodami a vstřikem oleje) a druhá RR300 2014 ( bez vstřiku oleje, bez diod).

Dráty jsem včera "propískal", konektory zkontroloval a vše se zdá být OK

Dnes jsem ješte měřil odpor na výstupu ze zapalování:

žlutý/kostra  1,0 Ohm
bílý/ kostra   1,1 Ohm
žlutý/bílý       0.05 Ohm

ale tyto hodnoty mi přijdou vcelku divné, nevím jestli se měřil to co mám sad

 offline 

 

#10 22.06.2018 08:47:25

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Dobíjení EXC 450


Zoltar:

Když si zavoláš p. Marešovi z Dolní Čermné, tak ti řekne jak proměřit zapalování, popř. ti ho převine. Nebo tě nasměruje po čem jít. Velice schopnej pán  ano  smile 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů