Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAKliková hřídel + ojnice HOTRODS#1 06.03.2016 19:22:39
Kliková hřídel + ojnice HOTRODSČus offline #2 06.03.2016 19:55:53
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSFidoman: offline #3 06.03.2016 20:20:44
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSFidoman: Dle mých zkušeností, je Hod-rods z druhovýroby to nejlepší mj. dost top "ladičů" ve světě, jim rovnou nahrazuje orginál klikovky... Editoval PETARDAK (06.03.2016 20:38:23) Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #4 06.03.2016 20:51:56
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODS
V čem je lepší než originál? Nerýpu, mám momentálně jak kliku tak ojnici Hot Rods Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet. offline #5 06.03.2016 21:30:23
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSFilda: hledat rozdíly je "příliš tenký led" ty rozdíly jsou minimální... o H-R někdo tvrdí že má setrváky a čepy z lepšího materiálu, u origo klik se dost omačkávají čepy pod ložisky, u 4T dost lidí cenní horní bronzové pouzdro, proti orginálu železo-na-železo, zas je ojnice těžší... fakt je to hlavně o dobré (osobní) zkušenosti, pokud se ti něco osvědčí, pak už nerad experimentuješ... Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #6 07.03.2016 07:08:19
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODStak 3-4 roky dozadu expeimentovali s dodávkami ojníc z Tajwanu a nebol to dobrý ťah. Ojnice boli z materiálu priamo kaliteľného a najmä na 125-kách nevydržali bohvie čo . Potom prešli na domácu výrobu a na materiál cementačný- dá sa odlíšiť podľa pomedenia ojnice, meď je ochrana pred necementovaním, a na ojniciach je vygravírované "manufectured in usa" , predtým tam bolo vykované " trojvršie"... ja osobne som sa nejak ustálil pri Prox-kách , za posledných pár rokov bez problémov. offline #7 07.03.2016 13:27:13
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSPETARDAK: offline #8 07.03.2016 14:08:04
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODS
Víc lidí si plete vycentrování a vyvážení... Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #9 07.03.2016 14:19:41
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSŽivot je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline #10 07.03.2016 15:03:31
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSPETARDAK: lepšie sú asi pevné hroty koli presnosti, či? Na akú presnosť centruješ? 2 stovky? offline #11 07.03.2016 15:06:45
offline #12 07.03.2016 18:26:13
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSpretekardano: A rozdíly? jsou takové že z toho zpracovaní OEM se mi chtělo GRCAT jen sem to viděl,další že v ojničním oku je jen jedna mazaci díra na jehlové ložisko pístního čepu. Nejsem odborník přez materialý které se používají na výrobu ojnic! Tady si můžete dopátrat svojí ojnici přímo podle čísla uvedeném na Krabičce (pokud ji mátehttp://www.hotrodsproducts.com/ProductSearch.aspx Další vymrd je že jehlové ložisko dodané s ojkou(OEM) v sadě proti originálů je užší ato znatelně pohledem - Editoval Nightfuckers (07.03.2016 18:46:45) Buď jedeš, nebo se jebeš offline #13 07.03.2016 18:40:09
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSNightfuckers: no práve ja som dostal obavy po info od Karola, že to je z Taiwanu a boli problémové. Ja som ju zohnal za 50e z predajne KTM. offline #14 07.03.2016 18:50:50
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSpretekardano: Editoval Nightfuckers (07.03.2016 19:01:26) Buď jedeš, nebo se jebeš offline #15 07.03.2016 19:07:59
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSoffline #16 07.03.2016 19:45:18
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODS
i pád na držku je pohyb vpřed. offline #17 08.03.2016 06:57:06
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSno jak se diví správně curab ta metoda není zrovna dvakrát šťastná.... offline #18 08.03.2016 07:37:18
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSpretekardano - áno to je to "trojvršie" aj tu je: http://www.con-rods.com/ offline #19 08.03.2016 07:46:49
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSkerol ale tož neříkej... důlky házejí ??? tak mi pls vysvětli jak se ty čepy teda brousí když né v hrotech.... hm ? A další věc děláš soustřednost celé hřídele a ne hazení jedné plochy k druhé... offline #20 08.03.2016 08:10:00
Re: Kliková hřídel + ojnice HOTRODSJe to tak, hlavně u starších klik, kde se někdo "vyřádil" při stahování magneta nebo primárního kola, jsou důlky nepoužitelné pak se měří v prismatech... Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas... offline |