Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

moto pro juniora

#21 15.03.2016 09:09:07

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: moto pro juniora


Tak už jsem konečně něco koupil - Honda MTX 50, je nádherná a pomalu by si zasloužila spíš muzeum než začínajícího puberťáka a3 
Má však jednu docela podstatnou vadu - teda dvě, ale to že nemá papíry, zase až tak moc nevadí wink  Když na ní sednu já se svým metrákem a něco, tak mám problém se na rovině rozjet tak, aby tam šla dát 4ka a ani na jedničku se tomu nechce moc rozjíždět, prostě je to líný jako prase a to tak, že i pionýr je proti ní svižnej vraník.
Koukal jsem po netu co by mohlo být příčinou a nejspíš se bude opět jednat o nějakou úchylárnu se seškrcením výkonu, tak jak to mají v oblibě Němečtí soudruzi. Momentálně je na ní karburátor s hodně malým difuzorem cca 12mm a stejně tak malá je i příruba sání ( na youtubu jsem koukal, že tam mají karburátory s cca 18 - 20mm difuzorem), na klapky jsem ještě nekoukal. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle omezením výkonu a jak nejsnadněji jí vrátit původní sílu? Co ještě bude všechno seškrcený? Výfuk, CDIčko, někde se prý dávalo i těsnění mezi válec a kartér s malými průchody pro sací kanály. Budu rád za každou zkušenost hlavně s tímhle modelem.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4505_20160314_100701.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4505_20160314_100742.jpg

 offline 

 

#22 15.03.2016 09:31:03

srsen600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 100
Založená vlákna
Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
Věk: 28
Tel: 732857376
0 0

Re: moto pro juniora


Rajko:cenovka 8-9tis? Je nádherná,jak byla daleko přes půl republiky ne?Je z sbasaru či bazos.cz ....Ta by i stála za to dát na veterány....
El. funguje, tacho-otáčkoměr,blinkry,kontrolky...


Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .

 offline 

 

#23 15.03.2016 10:00:34

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: moto pro juniora


Rajko napsal(a):

Tak už jsem konečně něco koupil - Honda MTX 50, je nádherná a pomalu by si zasloužila spíš muzeum než začínajícího puberťáka a3 
Má však jednu docela podstatnou vadu - teda dvě, ale to že nemá papíry, zase až tak moc nevadí wink  Když na ní sednu já se svým metrákem a něco, tak mám problém se na rovině rozjet tak, aby tam šla dát 4ka a ani na jedničku se tomu nechce moc rozjíždět, prostě je to líný jako prase a to tak, že i pionýr je proti ní svižnej vraník.
Koukal jsem po netu co by mohlo být příčinou a nejspíš se bude opět jednat o nějakou úchylárnu se seškrcením výkonu, tak jak to mají v oblibě Němečtí soudruzi. Momentálně je na ní karburátor s hodně malým difuzorem cca 12mm a stejně tak malá je i příruba sání ( na youtubu jsem koukal, že tam mají karburátory s cca 18 - 20mm difuzorem), na klapky jsem ještě nekoukal. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle omezením výkonu a jak nejsnadněji jí vrátit původní sílu? Co ještě bude všechno seškrcený? Výfuk, CDIčko, někde se prý dávalo i těsnění mezi válec a kartér s malými průchody pro sací kanály. Budu rád za každou zkušenost hlavně s tímhle modelem.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100701.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100742.jpg

Podívej se taky na píst, má to ještě nějaký kompres? U těchle malých kubatůr to může klamat.
A hlavně to nijak neupravuj! Takhle to má hodnotu!


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#24 15.03.2016 11:35:43

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: moto pro juniora


Rajko napsal(a):

Tak už jsem konečně něco koupil - Honda MTX 50, je nádherná a pomalu by si zasloužila spíš muzeum než začínajícího puberťáka a3 
Má však jednu docela podstatnou vadu - teda dvě, ale to že nemá papíry, zase až tak moc nevadí wink  Když na ní sednu já se svým metrákem a něco, tak mám problém se na rovině rozjet tak, aby tam šla dát 4ka a ani na jedničku se tomu nechce moc rozjíždět, prostě je to líný jako prase a to tak, že i pionýr je proti ní svižnej vraník.
Koukal jsem po netu co by mohlo být příčinou a nejspíš se bude opět jednat o nějakou úchylárnu se seškrcením výkonu, tak jak to mají v oblibě Němečtí soudruzi. Momentálně je na ní karburátor s hodně malým difuzorem cca 12mm a stejně tak malá je i příruba sání ( na youtubu jsem koukal, že tam mají karburátory s cca 18 - 20mm difuzorem), na klapky jsem ještě nekoukal. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle omezením výkonu a jak nejsnadněji jí vrátit původní sílu? Co ještě bude všechno seškrcený? Výfuk, CDIčko, někde se prý dávalo i těsnění mezi válec a kartér s malými průchody pro sací kanály. Budu rád za každou zkušenost hlavně s tímhle modelem.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100701.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100742.jpg

Velmi pěknej strojek. Pokud bych dělal nějaký úpravy,tak jenom takový aby to šlo dát jednoduše do původního stavu.
Jinak dávám odkaz,kde jsou popsaný motory ( měl by tam bejt i ten tvůj ),kde jsou popsaný i typy karbeců,nějaký ůpravy.
Je to sice k mopedům,ale mohlo by to pomoci. 
V druhým odkaze  ( je z toho prvního odkazu ) je popis jak byly tyto motory omezeny pro evropu.Prostudduj ty stránky důkladně,snad to pomůže.

http://www.mb5web.com/forum/index.php?topic=43.0

https://sites.google.com/site/mb5supersite/


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#25 15.03.2016 13:27:29

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: moto pro juniora


Tak nejdřív díky moc za odpovědi.
Stála 10.000,- koupil jsem jí přes Bazoš a byl jsem pro ní v Liberci. Elektrika, tachometr a otáčkoměr všechno to funguje jen musím zapojit zadní světlo - byl tam původně jinej blatník.
Tunit jinak než na původní stav a původní výkon rozhodně nehodlám (taky to mám rád tyhle starý poctivý stroje) Kompresi jsem zatím neměřil, ale motorka chytá na první prošlápnutí tak si nemyslím že by byl až takový problém s vůlema.
Teď když koukám na ten druhý odkaz od MotoDrivera tak je víc než jisté, že je výkon omezen tím karburátorem a ještě píšou průměrem potrubí výfuku. Hodnoty přesně odpovídají. Motor na volnoběh točí max 7000 otáček, ale na silnici se přes 6000 otáček nedostane. Rychlosti to má také jen 4 oproti Americké verzi a maximálka je taky shodná, já z toho víc jak 45Km/h nedostal. Takže i kdybych udělal novej výbrus (kvůli kompresi) a nechal všechny restrikce na svém místě, tak z toho trhač nebude. No ale co s tím? Já bych chtěl, aby to jelo jako ta Americká verze, napadá mě koupit z Bazoše osmdesátkovej motor (vzít z něj karburátor, přírubu sání, válec a píst) a opatrně rozpárat výfuk.

Editoval Rajko (15.03.2016 13:28:26)

 offline 

 

#26 15.03.2016 13:36:28

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: moto pro juniora


Rajko:

Na tom prvním odkaze je info o motorech a podle všeho tam 80kovej válec nedáš,tipuju že tam bude jiná klika,ojnice. Píšou že tam pasuje válec z CR80+nějaký ůpravy.
Zkusil bych jenom karburátor jak jsou popsaný v tom prvním odkaze. Ve výfuku bude spíš jenom nějakej restriktor na kraji kolena u válce .


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#27 15.03.2016 13:58:48

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: moto pro juniora


MotoDriver:
Hmm to je pravda jsem se nějak překoukl a CR80 mi najednou přišlo stejný jako MTX80 wink 
Jedině ten motor vyměnit celej, jen nevím jestli bude stejný i CDIčko nebo bude jiný, páč v inzerátu píše něco o jeho výměně a nutnosti seřízení a na obrázku je takové to ošklivé univerzální.
Teď koukám, že MTX80 má 18mm karbec a v tom odkazu píšou, že původní (Americkej) pro MTX50 je 16mm hmm  Asi by to potíže dělat nemělo, ale už se to zase nějak zamotává a11 

Editoval Rajko (15.03.2016 14:06:29)

 offline 

 

#28 15.03.2016 14:09:16

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: moto pro juniora


Rajko : Zkus třeba i zavolat někomu, kdo na tom chvíli drandil..vlastnil to...jestli neporadí.

http://motorky.bazos.cz/inzerat/5723565 … MTX-80.php

Nebo si najít někoho, kdo to má v profilu na motorkářích. Lidi zatím ještě nejsou úplné arogantní hovada a kolikrát rádi pomůžou. Tohle je takovej ten typ stroje, ve kterém se stejně každý nějak vrtal, takže by to mohlo padnout na úrodnou půdu.

 offline 

 

#29 15.03.2016 14:54:13

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: moto pro juniora


Rajko:

Sundej lauf z válce,mrkni do něj a uvidíš jestli tam něco je,kdyžtak drátem jestli dál v koleně něco není.
Ten karbec bych zkusil sehnat tu 16ku co dávali USákům a mělo by to být poznat a nemělo to dělat žádnou neplechu.
Když to přirovnám s podobným motorem Fraco Morini S5GS,tam je situace motor 5ti kanál v základu karb DellOrto 14 cca 4,5 hp ,ten samej motor karb Mikuni 16 cca 6hp , Mikuni 18 cca 9hp ,Mikuni 20 cca 10,5 hp u těch motorů s karb Mikuno je výfuk stejnej.


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#30 15.03.2016 22:08:58

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: moto pro juniora


Tak jsem koukal na ty motorkáře a s MTX50 tam není nikdo. S MT80 tam jsou asi tři a ty už dlouho nejsou aktivní a tuším že toho moc neřešili. Ale koukal jsem i na  Ebay a Němci používají 18mm karburátory pro MTX50 jako tuningové a protože se mi dneska povedlo koupit kompletní ( byl zadřenej ale za supr peníze) motor z MTX80 zkusím tam dát ten 18mm. Do vejfuku kouknu doufám, že jestli to mělo nějakou restrikci, tak nebude hluboko, protože někde jsem zahlédl, že ty výfuky jsou stejné pro 50 i 80.
Ještě by bylo zajímavé jestli by se nedala přeházet i převodovka. Přeci jen 6 rychlostí oproti 4 je docela lákavé. Na ebayi jsem viděl válec s kulisama, kterej má být stejnej pro 50tku i 80tku. Ale to už je možná moc velký zásah do fungujícího motoru nejdřív to zkusím jen s tím karbecem a výfukem.

 offline 

 

#31 16.03.2016 07:09:23

Koštěbuch
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 334
Založená vlákna
Místo: přerov
Motorka: Gas Gas 515 FSE
Věk: 28
0 3

Re: moto pro juniora


Boha než přehazovat nějakou převodovku... to už raději rozchoď ten 80 a dej ho tam celej...  a11 

 offline 

 

#32 16.03.2016 09:44:33

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: moto pro juniora


Koštěbuch:

No je pravda, že vůbec netušim co to obnasi jen jsem viděl jak vypadá rozložená ta 80 na prvocinitele a zase mi to tak složité nepřišlo. Ale jestli rikas že je to peklo tak na to sere pes a vymenim jen ten karbec a pak se uvidí co dal.

 offline 

 

#33 16.03.2016 10:37:58

Koštěbuch
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 334
Založená vlákna
Místo: přerov
Motorka: Gas Gas 515 FSE
Věk: 28
0 3

Re: moto pro juniora


no to právě bylo z toho příspěvku vidět... jednoduše víc rychlostí ví koleček jinačí uložení... samozřejmě to de ale musel by si rozpárat kartery a upravit je dle té 80, nebo prostě jiný pekla je to capina...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů