Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Lehké výkonné tupé enduro

#121 23.02.2016 17:25:14

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Těpic: tak u WR250F se prý preventivně doporučuje výměna okolo 200mth, bylo mně řečeno, že cena je cca 5.000 i s prací. A jinak prý vydrží okolo 500mth, ale tam se pak už může prodražit servis

 offline 

 

#122 23.02.2016 17:25:20

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Lehké výkonné tupé enduro


SojkinXR6R:

Nemuzu vedet s cim pocitas a s cim ne  lol  napsal jsi nesmysl.
Asi zbytecna debata pokud chces co druhy prispevek otacet smysl predchoziho  wink 

 offline 

 

#123 23.02.2016 18:07:40

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Dá se nějak poznat, že už je potřeba píst vyměnit, krom rozebrání a přeměření?
Kolik mth vydrží nikasil?

 offline 

 

#124 23.02.2016 18:23:40

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 536
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


RadoTP: ten husaberg 650 musí byt na motardech hrozné peklo,...

 offline 

 

#125 23.02.2016 18:29:20

vat
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Jižní Čechy
Motorka: TE 410, KX 450 F
Věk: 31
4 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


JirkaGS:

Podle me je rozebrani a premereni jediná správná moznost.  ano A nikasil taky musíš zkouknout. Takhle to nejde napsat kolik vydrží. Ale když nebudeš nechával v motorce uz odlítaný pisty, tak by neco vydržet mel.  smile 

Editoval vat (23.02.2016 18:31:26)

 offline 

 

#126 23.02.2016 20:09:16

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 341
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 44
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


kiwibibo:

Moje řeč.


Jak jsem řek Rko mít dlouho doma nebudeš.to mi věř.:-)

Editoval Jardasonyx (23.02.2016 20:09:54)


Co rána to metr!

 offline 

 

#127 24.02.2016 09:18:29

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Jarynn:
Co je na tom za nesmysl, nebo přavrácenej smysl  lol spíš to nechápeš, nebo nechceš, a to je rozdíl. Nemůžu za to, že první co tě napadne sou šudlalové s podtočenym motorem, ale asi seš na to zvyklej, tak ohýbej ojnice dál smile Pak se to i líp prodává :-D
Zbytek, psaní a trocha myšlení ti zatím moc nejde...


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#128 24.02.2016 11:14:43

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Jardasonyx:
treba ne, treba jo, ale povozi se, vyzkousi a pak uvidi, a kdyz se mu nebude zdat tak vzdy muze prodat s malou financni ztratou.

 offline 

 

#129 24.02.2016 12:48:58

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Lehké výkonné tupé enduro


SojkinXR6R napsal(a):

Jarynn napsal(a):

SethX napsal(a):

No úplně stejný to nebude protože profík najede těch motohodin daleko víc najednou když drží celej závod moto pod krkem a motor pracuje při úplně jinejch teplotách než když se ty motohodiny našudlaji kroužením jak se tu říká pod přívěrou po lese. Třeba mi tu někdo mojí teorii vyvrátí  a1 

Ano je to velký rozdíl ale opačně . Pokud jede motor v "závodním " režimu tak je to pro něj menší zlo než trápení m*dalem. - konstantní teplota- nejede podtočený-přetočený- prostě kdo umí tak mu ubližuje daleko méně i když ho drží pod krkem   wink 

Ale pravidlem to není, když sem to psal, nepočítal sem třeba s joudou, kterej to jezdí podtočený až se ojnice ohýbá, ale střední, využitelné pásmo otáček - to sem se bavil právě třeba o FR250

Omluva, popletl jsem Babův příspěvek 126 a tvůj  dohromady ,nic jsi nepřekrucoval sorry  beer 

Editoval Jarynn (24.02.2016 12:50:31)

 offline 

 

#130 24.02.2016 14:48:15

tchert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 17
Založená vlákna
Motorka: KTM LC8 Adventure
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


jen tak mimochodem neni "vykonne tupe enduro" protimluv?

 offline 

 

#131 24.02.2016 15:06:49

Re: Lehké výkonné tupé enduro


tchert:

Tak samozřejmě. Hledá se motorka, která má údržbu jako silniční moto, ale navíc musí být lehká a výkonná  lol 

 offline 

 

#132 24.02.2016 15:23:08

seznam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 634
Založená vlákna
Motorka: WR250F
Věk: to nestojí za řeč
Tel: 0609 jsem celý vlhký
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


RadoTP:

co ja jsem se takoveho endura nahledal... a11 

pry ho maji v tom kralovstvi kde litaji peceni holubi do ust.. lol 


jez do polosyta, pij do vybuleňa..

 offline 

 

#133 24.02.2016 15:26:15

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Lehké výkonné tupé enduro


tchert:

Tak třeba Honda XR600, 128 suchá, 45k. Přijímám kritiku  a8 
Ale spíš bych to zařadil do průkopníka ostrýho endura..


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#134 24.02.2016 20:34:25

pevol
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Motorka: KDX250, MTX200R, CRM125R
Věk: 30
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


solidus napsal(a):

Čau chlapi,

chodím spíš na m.cz, ale na tohle bych se rád zeptal tady. Koupil jsem si na prodloužení sezony Kawu KLE500 a velmi brzy se ukázalo, že ač je to supr motorka, tak mě to táhne mnohem víc do terénu. V krátkosti řečeno, sháním něco, s čím můžu jezdit mimo sezonu silničních motorek a zdá se, že mě budou časem bavit různé lesní výjezdy, nějaké to bahno, nemám ambice na mx trať. Rád bych se pohyboval někde kolem 80tis rámcově. Samože 50tis lepší a pokud to bude potřeba, tak 120tis taky ok.

Koukal jsem na AJP PR5 (dražší vím), ale čím víc do toho čučím, tak je to spíš moje představa, ale konkrétně tuhle motku asi ne. Jedu se podívat na WR250R, uvidíme. Homologace na silnici nutnost. Představa tak 10-20% silnice (nejnutnější přesuny). Možná by to chtělo něco maličko ostřejšího, nevím, nechám si poradit. Měřím 178 a váha 100.

250 je možná na moje proporce málo. Fakt si nechám poradit.

Já radím Yamaha WR250R (pokud převážně jezdíš sám), pokud bereš častěji i spolujezdce tak vem Suzuki DRZ400S a až zjistíš že tě to táhne ještě víc do terénu (jako že to je pravděpodobný) pořiď WR250F nebo HM CRE250X. Když pošetříš a zjistíš že chceš něco trialovějšího tak asi bude dobrá Honda Montesa 4RIDE...

Editoval pevol (24.02.2016 20:40:58)

 offline 

 

#135 24.02.2016 20:52:23

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Také jsem hledal lehké a výkonné enduro s dlouhými intervaly údržeb.  hmm 

Pořídil jsem Freeride 350. Lehké to je, Výkonné…no, mě ten výkon stačí. Nejvíce jsem zklamán z těch intervalů údržeb.

Výměnu oleje a filtru po 20 mht bych ještě bral,
ale v každých 120 mth , což je průměrně jednou za rok dělat toto:
Vyměňte:
Zapalovací svíčku a kabelovou koncovku
Píst
Ventily, ventilové pružiny a misky pružin
Ojnici, ojniční ložiska a čep kliky
Sací čerpadlo
Rozvodový řetěz
Všechna motorová ložiska
… a to jsem napsal jen to co se týká motoru!
 a11 


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#136 24.02.2016 20:58:33

vat
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Jižní Čechy
Motorka: TE 410, KX 450 F
Věk: 31
4 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Storeman:

Pist chápu, ale ten zbytek jako ventily i ojnici spolecne s pistem, to je masakr. Ventily to má pro jistotu titanovy, co?  roll 

 offline 

 

#137 25.02.2016 07:11:57

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Storeman:

Je to kravina, říkám to z vlastní zkušenosti, serv. interval po 120mth a všeho tohohle k výměně je opět akorát jen přehnané jištění výrobce. Měli sme v servisu FREE350 od novoty na 160mth a vše bylo víceméně bez opotřebení, tak asi tak smile


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#138 26.02.2016 08:43:09

Re: Lehké výkonné tupé enduro


SojkinXR6R napsal(a):

Storeman:

Je to kravina, říkám to z vlastní zkušenosti, serv. interval po 120mth a všeho tohohle k výměně je opět akorát jen přehnané jištění výrobce. Měli sme v servisu FREE350 od novoty na 160mth a vše bylo víceméně bez opotřebení, tak asi tak smile

A za jak dlouho by jsi doporučil další prohlídku (zřejmě sundání hlavy a kontrola ventilů, pístu, válce apd.)?

 offline 

 

#139 26.02.2016 11:12:46

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Těpic:

Za stálýho dodržování výměny oleje, nastavování ventilů - dalších 100mth max.


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#140 26.02.2016 12:58:29

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Storeman:Stav ventilů - napoví ti měnící se vůle, Většinou je to ok, ok a nejednou se rychle změní ...
Stav motoru - máš magnet na šroubu. sleduj průbšžně a zase vidíš, jestli se něco děje. Klidně si magnet pokaždý nafoť a můžeš si zpětně porovnat. Motor ti řekne, jestli už je čas big_smile  ano 
Svíčka - za mě ano, Teď jsem dal novou - stará pálila bez jakýkoliv problémů ... a byl jsem překvapený
Rozvoďák, tam je limit danej, zjisti si třeba i z exc, jak to kdo mění ...
S tvým stylem počítej 400 - 500 mth na spodek, ventily max 300, Jenže ty seš přepečlivej big_smile 

Když porovnáš v deníčku náklady na dobu ježdění LC4 a Free, k čemu dojdeš - vynech pneu?

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů