INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Lehké výkonné tupé enduro
- Palo7
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 527
- Založená vlákna
- Místo: Hustopeče
- Motorka: KTM 690 Enduro
- Věk: 41
- 4 1
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Těpic: tak u WR250F se prý preventivně doporučuje výměna okolo 200mth, bylo mně řečeno, že cena je cca 5.000 i s prací. A jinak prý vydrží okolo 500mth, ale tam se pak už může prodražit servis
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Dá se nějak poznat, že už je potřeba píst vyměnit, krom rozebrání a přeměření? Kolik mth vydrží nikasil?
Re: Lehké výkonné tupé enduro
RadoTP: ten husaberg 650 musí byt na motardech hrozné peklo,...
- vat
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Místo: Jižní Čechy
- Motorka: TE 410, KX 450 F
- Věk: 31
- 4 0
Re: Lehké výkonné tupé enduro
JirkaGS:
Podle me je rozebrani a premereni jediná správná moznost. A nikasil taky musíš zkouknout. Takhle to nejde napsat kolik vydrží. Ale když nebudeš nechával v motorce uz odlítaný pisty, tak by neco vydržet mel.
Editoval vat (23.02.2016 18:31:26)
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Lehké výkonné tupé enduro
kiwibibo:
Moje řeč.
Jak jsem řek Rko mít dlouho doma nebudeš.to mi věř.:-)
Editoval Jardasonyx (23.02.2016 20:09:54)
Co rána to metr!
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Jarynn: Co je na tom za nesmysl, nebo přavrácenej smysl spíš to nechápeš, nebo nechceš, a to je rozdíl. Nemůžu za to, že první co tě napadne sou šudlalové s podtočenym motorem, ale asi seš na to zvyklej, tak ohýbej ojnice dál Pak se to i líp prodává :-D Zbytek, psaní a trocha myšlení ti zatím moc nejde...
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Jardasonyx: treba ne, treba jo, ale povozi se, vyzkousi a pak uvidi, a kdyz se mu nebude zdat tak vzdy muze prodat s malou financni ztratou.
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: Lehké výkonné tupé enduro
SojkinXR6R napsal(a):Jarynn napsal(a):SethX napsal(a):No úplně stejný to nebude protože profík najede těch motohodin daleko víc najednou když drží celej závod moto pod krkem a motor pracuje při úplně jinejch teplotách než když se ty motohodiny našudlaji kroužením jak se tu říká pod přívěrou po lese. Třeba mi tu někdo mojí teorii vyvrátí
Ano je to velký rozdíl ale opačně . Pokud jede motor v "závodním " režimu tak je to pro něj menší zlo než trápení m*dalem. - konstantní teplota- nejede podtočený-přetočený- prostě kdo umí tak mu ubližuje daleko méně i když ho drží pod krkem
Ale pravidlem to není, když sem to psal, nepočítal sem třeba s joudou, kterej to jezdí podtočený až se ojnice ohýbá, ale střední, využitelné pásmo otáček - to sem se bavil právě třeba o FR250
Omluva, popletl jsem Babův příspěvek 126 a tvůj dohromady ,nic jsi nepřekrucoval sorry
Editoval Jarynn (24.02.2016 12:50:31)
Re: Lehké výkonné tupé enduro
tchert:
Tak samozřejmě. Hledá se motorka, která má údržbu jako silniční moto, ale navíc musí být lehká a výkonná
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Lehké výkonné tupé enduro
tchert:
Tak třeba Honda XR600, 128 suchá, 45k. Přijímám kritiku Ale spíš bych to zařadil do průkopníka ostrýho endura..
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
- pevol
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 32
- Založená vlákna
- Motorka: KDX250, MTX200R, CRM125R
- Věk: 30
- 0 0
Re: Lehké výkonné tupé enduro
solidus napsal(a):Čau chlapi,
chodím spíš na m.cz, ale na tohle bych se rád zeptal tady. Koupil jsem si na prodloužení sezony Kawu KLE500 a velmi brzy se ukázalo, že ač je to supr motorka, tak mě to táhne mnohem víc do terénu. V krátkosti řečeno, sháním něco, s čím můžu jezdit mimo sezonu silničních motorek a zdá se, že mě budou časem bavit různé lesní výjezdy, nějaké to bahno, nemám ambice na mx trať. Rád bych se pohyboval někde kolem 80tis rámcově. Samože 50tis lepší a pokud to bude potřeba, tak 120tis taky ok.
Koukal jsem na AJP PR5 (dražší vím), ale čím víc do toho čučím, tak je to spíš moje představa, ale konkrétně tuhle motku asi ne. Jedu se podívat na WR250R, uvidíme. Homologace na silnici nutnost. Představa tak 10-20% silnice (nejnutnější přesuny). Možná by to chtělo něco maličko ostřejšího, nevím, nechám si poradit. Měřím 178 a váha 100.
250 je možná na moje proporce málo. Fakt si nechám poradit.
Já radím Yamaha WR250R (pokud převážně jezdíš sám), pokud bereš častěji i spolujezdce tak vem Suzuki DRZ400S a až zjistíš že tě to táhne ještě víc do terénu (jako že to je pravděpodobný) pořiď WR250F nebo HM CRE250X. Když pošetříš a zjistíš že chceš něco trialovějšího tak asi bude dobrá Honda Montesa 4RIDE...
Editoval pevol (24.02.2016 20:40:58)
- vat
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Místo: Jižní Čechy
- Motorka: TE 410, KX 450 F
- Věk: 31
- 4 0
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Storeman:
Pist chápu, ale ten zbytek jako ventily i ojnici spolecne s pistem, to je masakr. Ventily to má pro jistotu titanovy, co?
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Storeman:
Je to kravina, říkám to z vlastní zkušenosti, serv. interval po 120mth a všeho tohohle k výměně je opět akorát jen přehnané jištění výrobce. Měli sme v servisu FREE350 od novoty na 160mth a vše bylo víceméně bez opotřebení, tak asi tak
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: Lehké výkonné tupé enduro
SojkinXR6R napsal(a):Storeman:
Je to kravina, říkám to z vlastní zkušenosti, serv. interval po 120mth a všeho tohohle k výměně je opět akorát jen přehnané jištění výrobce. Měli sme v servisu FREE350 od novoty na 160mth a vše bylo víceméně bez opotřebení, tak asi tak
A za jak dlouho by jsi doporučil další prohlídku (zřejmě sundání hlavy a kontrola ventilů, pístu, válce apd.)?
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Těpic:
Za stálýho dodržování výměny oleje, nastavování ventilů - dalších 100mth max.
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Storeman:Stav ventilů - napoví ti měnící se vůle, Většinou je to ok, ok a nejednou se rychle změní ... Stav motoru - máš magnet na šroubu. sleduj průbšžně a zase vidíš, jestli se něco děje. Klidně si magnet pokaždý nafoť a můžeš si zpětně porovnat. Motor ti řekne, jestli už je čas Svíčka - za mě ano, Teď jsem dal novou - stará pálila bez jakýkoliv problémů ... a byl jsem překvapený Rozvoďák, tam je limit danej, zjisti si třeba i z exc, jak to kdo mění ... S tvým stylem počítej 400 - 500 mth na spodek, ventily max 300, Jenže ty seš přepečlivej
Když porovnáš v deníčku náklady na dobu ježdění LC4 a Free, k čemu dojdeš - vynech pneu?
|