Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMALehké výkonné tupé enduro#101 20.02.2016 23:02:07
Re: Lehké výkonné tupé enduroŠurda: Kromě ceny,ale jinak maš pravdu, kompromis za cenu váhy třeba jako uTTRka Vítěze se nikdo neptá, zda má pravdu offline #102 21.02.2016 17:01:34
Re: Lehké výkonné tupé enduroNa PR4 jsem vyjel dvě nádrže-cca250km vše supr (šplhala dost dobře, ovladatelnost lehkostí) až na silniční přejezdy...Chtěl jsem jí, ale mám GG Cami což jede do silnici krásně osm pětek né jak PR4 páďo. Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T . offline #103 21.02.2016 17:08:38
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Chceš říct že přejezd max 50? Tomu nevěřím Pokud jo tak asi blbě daný sekundární převod ne? offline #104 21.02.2016 17:28:55
Re: Lehké výkonné tupé enduroTen převod u pr4 v origo stavu je uplně k ničemu.Jednička zbytečná (jede krokem).Celé jsem to musel dost překopat aby mi to vyhovovalo.Jinak motorka jela max.necelejch sto na přetočenej motor. #105 21.02.2016 18:44:51
Re: Lehké výkonné tupé enduroJarynn: AJP 240 PR4- 50km/h po silnici je fakt málo, ale dá se jet bez obtěžování pořád... 70km/h už celkem hučí a obtěžuje a pak nesnesitelných a trápení motoru je 90km/h---max je 105km/h. Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T . offline #106 21.02.2016 18:53:17
Re: Lehké výkonné tupé enduroHm, u pr4 jsem na silnici vždycky po 60km/h dával šestku jenže tam nebyla. Editoval Těpic (21.02.2016 18:56:46) offline #107 21.02.2016 19:07:15
Re: Lehké výkonné tupé enduroTěpic: #108 21.02.2016 19:13:39
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Pod pojmem cestovní rychlost si každý představuje něco jiného. Free 250 na 12/46 jede v klidu přez kilo ,ale to už fakt ženeš, pohodlné točky tak 80-max 90 km/h offline #109 23.02.2016 07:03:58
Re: Lehké výkonné tupé enduroTak jsem prodal KLE a love mám na hromadě Už se smiřuju s tím, že to bude WR250R, která sice nemá výkon, ale měla by sloužit dobře a s levným servisem. Nicméně jsem tu v inzerci narazila na Husara FE550, o kterém se tam i jinde píše, že na motor se nemusí sáhnout běžně 500mth. To mě dost překvapilo, měl jsem za to, že minimálně píst se dělá každých cca 80mth u hobby. To je tahle moto vyjímka nebo? Každopádně FE 550 by mi asi utrhalo ruce v ramenech a nohy u prdele, takže nic offline #110 23.02.2016 07:18:47
Re: Lehké výkonné tupé enduroTo už si rovnou kup toto http://www.promoto-eshop.cz/motocykly/b … -sleva-985 offline #111 23.02.2016 07:58:16
Re: Lehké výkonné tupé enduroKupovať motorku s tým, že sa s ňou musís zmierovať, to z nej nebudeš veľmi nadšený... Kupuj aj trochu srdcom, nie len hlavou Piest meniť u veľkého 4T motoru pri hobby jazdení po 80 mth by bolo trochu zbytočné... exc.300.blogspot.com Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing. offline #112 23.02.2016 11:30:06
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Přiznám se že z tý údržby/opravy vůbec nejsem chytrej. U free250 prodejce doporučuje vyměnit písní sadu po 100mth, ojniční po 200mth (ale je to 2t, a možná ne tak vostrej) offline #113 23.02.2016 12:39:54
Re: Lehké výkonné tupé enduroTěpic: Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline #114 23.02.2016 12:49:27
Re: Lehké výkonné tupé enduroSojkinXR6R: #115 23.02.2016 12:55:27
Re: Lehké výkonné tupé endurobabaexc: offline #116 23.02.2016 12:57:25
Re: Lehké výkonné tupé enduro
No úplně stejný to nebude protože profík najede těch motohodin daleko víc najednou když drží celej závod moto pod krkem a motor pracuje při úplně jinejch teplotách než když se ty motohodiny našudlaji kroužením jak se tu říká pod přívěrou po lese. Třeba mi tu někdo mojí teorii vyvrátí offline #117 23.02.2016 12:57:47
Re: Lehké výkonné tupé enduro
1Mth = 1Mth to máš pravdu, ale už je rozdíl zda ji najedeš na hranici červeného pásma a nebo v jeho ½ a nebo na volnoběh jako odkaz výše. offline #118 23.02.2016 13:19:08
Re: Lehké výkonné tupé enduroMěřák mh kterej měři čas provozu a né otáčky je k ničemu to je jasné.Vlivů je tam spousta ale ve finále je to stejné po určitejch mh bez rozdilu kdo na tom jezdi.Jedinej rozdil je v tom že závodnik na to dbá a vyhazuje třeba pisty na které se dá ještě jezdit.Prostě to musi mit ve stopro stavu. #119 23.02.2016 14:55:49
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Ano je to velký rozdíl ale opačně . Pokud jede motor v "závodním " režimu tak je to pro něj menší zlo než trápení m*dalem. - konstantní teplota- nejede podtočený-přetočený- prostě kdo umí tak mu ubližuje daleko méně i když ho drží pod krkem offline #120 23.02.2016 16:00:30
Re: Lehké výkonné tupé enduro
Ale pravidlem to není, když sem to psal, nepočítal sem třeba s joudou, kterej to jezdí podtočený až se ojnice ohýbá, ale střední, využitelné pásmo otáček - to sem se bavil právě třeba o FR250 Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan offline |