Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Lehké výkonné tupé enduro

#101 20.02.2016 23:02:07

luky.st
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 210
Založená vlákna
Motorka: Yamaha TTR , husqvarna fe 450
Věk: 45
1 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Šurda: Kromě ceny,ale jinak maš pravdu, kompromis za cenu váhy třeba jako uTTRka


Vítěze se nikdo neptá, zda má pravdu

 offline 

 

#102 21.02.2016 17:01:34

srsen600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 100
Založená vlákna
Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
Věk: 28
Tel: 732857376
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Na PR4 jsem vyjel dvě nádrže-cca250km  vše supr (šplhala dost dobře, ovladatelnost lehkostí) až na silniční přejezdy...Chtěl jsem jí, ale mám GG Cami což jede do silnici krásně osm pětek né jak PR4 páďo.


Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .

 offline 

 

#103 21.02.2016 17:08:38

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Lehké výkonné tupé enduro


srsen600 napsal(a):

Na PR4 jsem vyjel dvě nádrže-cca250km  vše supr (šplhala dost dobře, ovladatelnost lehkostí) až na silniční přejezdy...Chtěl jsem jí, ale mám GG Cami což jede do silnici krásně osm pětek né jak PR4 páďo.

Chceš říct že přejezd max 50? ou2 Tomu nevěřím  a30 Pokud jo tak asi blbě daný sekundární převod ne?

 offline 

 

#104 21.02.2016 17:28:55

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Ten převod u pr4 v origo stavu je uplně k ničemu.Jednička zbytečná (jede krokem).Celé jsem to musel dost překopat aby mi to vyhovovalo.Jinak motorka jela max.necelejch sto na přetočenej motor.

 

#105 21.02.2016 18:44:51

srsen600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 100
Založená vlákna
Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
Věk: 28
Tel: 732857376
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Jarynn:  AJP 240 PR4- 50km/h po silnici je fakt málo, ale dá se jet bez obtěžování pořád... 70km/h už celkem hučí a obtěžuje a pak nesnesitelných a trápení motoru je 90km/h---max je 105km/h.

Já na své Cami řadím v 65km/h teprve 6.st!


Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .

 offline 

 

#106 21.02.2016 18:53:17

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Hm, u pr4 jsem na silnici vždycky po 60km/h dával šestku jenže tam nebyla.
Taky pokukuju po free jaká je tam přibližně cestovní rychlost?

babaexc: prosimtě jakej je u ty pr4 přístup k filtru? Nějak jsem se na to vůbec nepodíval.

Editoval Těpic (21.02.2016 18:56:46)

 offline 

 

#107 21.02.2016 19:07:15

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Těpic:

Je pod sedačkou.Maj to řešené dobře.

 

#108 21.02.2016 19:13:39

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Těpic napsal(a):

Hm, u pr4 jsem na silnici vždycky po 60km/h dával šestku jenže tam nebyla.
Taky pokukuju po free jaká je tam přibližně cestovní rychlost?


babaexc: prosimtě jakej je u ty pr4 přístup k filtru? Nějak jsem se na to vůbec nepodíval.

Pod pojmem cestovní rychlost si každý představuje něco jiného. Free 250 na 12/46 jede v klidu přez kilo ,ale to už fakt ženeš, pohodlné točky  tak 80-max 90 km/h

 offline 

 

#109 23.02.2016 07:03:58

solidus
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 129
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC-f 350 2018; Triumph Speed Triple 1050 2009
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Tak jsem prodal KLE a love mám na hromadě smile Už se smiřuju s tím, že to bude WR250R, která sice nemá výkon, ale měla by sloužit dobře a s levným servisem. Nicméně jsem tu v inzerci narazila na Husara FE550, o kterém se tam i jinde píše, že na motor se nemusí sáhnout běžně 500mth. To mě dost překvapilo, měl jsem za to, že minimálně píst se dělá každých cca 80mth u hobby. To je tahle moto vyjímka nebo? Každopádně FE 550 by mi asi utrhalo ruce v ramenech a nohy u prdele, takže nic  a1 

 offline 

 

#110 23.02.2016 07:18:47

Re: Lehké výkonné tupé enduro

 offline 

 

#111 23.02.2016 07:58:16

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Kupovať motorku s tým, že sa s ňou musís zmierovať, to z nej nebudeš veľmi nadšený... Kupuj aj trochu srdcom, nie len hlavou  a3  Piest meniť u veľkého 4T motoru pri hobby jazdení po 80 mth by bolo trochu zbytočné...


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#112 23.02.2016 11:30:06

Re: Lehké výkonné tupé enduro


kiwibibo napsal(a):

Kupovať motorku s tým, že sa s ňou musís zmierovať, to z nej nebudeš veľmi nadšený... Kupuj aj trochu srdcom, nie len hlavou  a3  Piest meniť u veľkého 4T motoru pri hobby jazdení po 80 mth by bolo trochu zbytočné...

Přiznám se že z tý údržby/opravy vůbec nejsem chytrej. U free250 prodejce doporučuje vyměnit písní sadu po 100mth, ojniční po 200mth (ale je to 2t, a možná ne tak vostrej)
Kolik teda přibližně vydrží píst u ostrejch 250. Např. Honda crf 250x (celkem horkej kandidát zítra jdu omrknout), Yamaha 250f (prej motoricky největší držák), Ktm ecx 250f.
Vím že to nejde jen tak střelit, ale aspoň něco podle čeho se orientovat (mluvim o hobby ježdění).

 offline 

 

#113 23.02.2016 12:39:54

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Těpic:

100mth to vydrží jak prd, při extra hobby klidně i 150, pokud se teda bavíme o těch zmiňovaných 250 4T. Není to žádný bláto ale kvalitní matroše. Prodejcova čísla jsou v tomhle případě pouze a opravdu jen jistota toho, co to stopro musí vydržet, a to počítá s dost větší náloží než u hobby použití. Třeba u toho FREE250 /2T/ neni problém 150mth, předpokladem je samozřejmě čistý vzd. filtr a kvalitní, čerstvý a dostatečný mix paliva


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#114 23.02.2016 12:49:27

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


SojkinXR6R:

Nechápu jakej je rozdil pokud najede 100 mh profik na motoru nebo bublátor obecnej.Jedna MH=určitej počet otáček a je přece jedno jak je namotáš.

 

#115 23.02.2016 12:55:27

Re: Lehké výkonné tupé enduro


babaexc:

A jak měří většina instalovaných měřičů? Necháš moto bublat na volnoběh půl hodiny před garáží a na měřáku naskočí 0,5mth stejně jako když to půl hodiny trápíš na trati.

 offline 

 

#116 23.02.2016 12:57:25

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


babaexc napsal(a):

SojkinXR6R:

Nechápu jakej je rozdil pokud najede 100 mh profik na motoru nebo bublátor obecnej.Jedna MH=určitej počet otáček a je přece jedno jak je namotáš.

No úplně stejný to nebude protože profík najede těch motohodin daleko víc najednou když drží celej závod moto pod krkem a motor pracuje při úplně jinejch teplotách než když se ty motohodiny našudlaji kroužením jak se tu říká pod přívěrou po lese. Třeba mi tu někdo mojí teorii vyvrátí  a1 

 offline 

 

#117 23.02.2016 12:57:47

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


babaexc napsal(a):

SojkinXR6R:

Nechápu jakej je rozdil pokud najede 100 mh profik na motoru nebo bublátor obecnej.Jedna MH=určitej počet otáček a je přece jedno jak je namotáš.

1Mth = 1Mth to máš pravdu, ale už je rozdíl zda ji najedeš na hranici červeného pásma a nebo v jeho ½ a nebo na volnoběh jako odkaz výše.

 offline 

 

#118 23.02.2016 13:19:08

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Měřák mh kterej měři čas provozu a né otáčky je k ničemu to je jasné.Vlivů je tam spousta ale ve finále je to stejné  po určitejch mh bez rozdilu kdo na tom jezdi.Jedinej rozdil je v tom že závodnik na to dbá a vyhazuje třeba pisty na které se dá ještě jezdit.Prostě to musi mit ve stopro stavu.

 

#119 23.02.2016 14:55:49

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Lehké výkonné tupé enduro


SethX napsal(a):

babaexc napsal(a):

SojkinXR6R:

Nechápu jakej je rozdil pokud najede 100 mh profik na motoru nebo bublátor obecnej.Jedna MH=určitej počet otáček a je přece jedno jak je namotáš.

No úplně stejný to nebude protože profík najede těch motohodin daleko víc najednou když drží celej závod moto pod krkem a motor pracuje při úplně jinejch teplotách než když se ty motohodiny našudlaji kroužením jak se tu říká pod přívěrou po lese. Třeba mi tu někdo mojí teorii vyvrátí  a1 

Ano je to velký rozdíl ale opačně . Pokud jede motor v "závodním " režimu tak je to pro něj menší zlo než trápení m*dalem. - konstantní teplota- nejede podtočený-přetočený- prostě kdo umí tak mu ubližuje daleko méně i když ho drží pod krkem   wink 

 offline 

 

#120 23.02.2016 16:00:30

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: Lehké výkonné tupé enduro


Jarynn napsal(a):

SethX napsal(a):

babaexc napsal(a):

SojkinXR6R:

Nechápu jakej je rozdil pokud najede 100 mh profik na motoru nebo bublátor obecnej.Jedna MH=určitej počet otáček a je přece jedno jak je namotáš.

No úplně stejný to nebude protože profík najede těch motohodin daleko víc najednou když drží celej závod moto pod krkem a motor pracuje při úplně jinejch teplotách než když se ty motohodiny našudlaji kroužením jak se tu říká pod přívěrou po lese. Třeba mi tu někdo mojí teorii vyvrátí  a1 

Ano je to velký rozdíl ale opačně . Pokud jede motor v "závodním " režimu tak je to pro něj menší zlo než trápení m*dalem. - konstantní teplota- nejede podtočený-přetočený- prostě kdo umí tak mu ubližuje daleko méně i když ho drží pod krkem   wink 

Ale pravidlem to není, když sem to psal, nepočítal sem třeba s joudou, kterej to jezdí podtočený až se ojnice ohýbá, ale střední, využitelné pásmo otáček - to sem se bavil právě třeba o FR250


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů