Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (69)
Výlety (113)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Vše o motocyklech SHERCO

#21 05.05.2016 18:07:22

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Míra 89 napsal(a):

Janek:
Sherco má 110 kilo pohotovostní.

Ale ktery sherco ma tech 110?

 offline 

 

#22 05.05.2016 22:59:24

Re: Vše o motocyklech SHERCO


300 4- takt

 offline 

 

#23 06.05.2016 07:17:32

Re: Vše o motocyklech SHERCO


S plnou nádrží .

 offline 

 

#24 06.05.2016 09:20:03

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Pohotovostní..... to znamená bez benzínu

 offline 

 

#25 06.05.2016 10:14:08

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1369
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ 701, SWM 300 R, TA 650
Věk: střední
6 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


ty údaje výrobců jsou zavádějící, někteří lžou jaxviňa váží to bez gum nebo čeho ještě, chce to natankovat a zvážit a doplnit tabulky tady

http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=5903&p=10


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#26 06.05.2016 22:28:09

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Nedávno to někde vážili a opravdu to má 110 kg

 offline 

 

#27 06.05.2016 23:15:54

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Místo: Mechov
Věk: 40 a víc
Tel: mám
11 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Míra 89 napsal(a):

Pohotovostní..... to znamená bez benzínu

Každej ( výrobci,prodejci apod. ) to uvádí trochu jinak,ale mělo by to být dle

VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy a spojů 341/2002 Sb.

§ 1  Základní pojmy

odst.
p) provozní hmotností vozidla - hmotnost nenaloženého vozidla s karoserií a se spojovacím zařízením (jen u tažných vozidel) v pohotovostním stavu nebo hmotnost podvozku s kabinou, pokud výrobce nemontuje karoserii nebo spojovací zařízení,

r) vozidlo v pohotovostním stavu - vozidlo s náplní chladicí kapaliny, oleje, 90 % paliva, 100 % ostatních náplní, nářadí, náhradního kola a řidiče (75 kg); u vozidel kategorie L se hmotnost řidiče nepřičítá.


kategorie L - motorová vozidla zpravidla s méně než čtyřmi koly, tj.:
   a, mopedy, a to dvoukolové (LA), mopedy tříkolky nebo lehké čtyřkolky (LB),
   b, motocykly, a to dvoukolové (LC) a motocykly s postranním vozíkem (LD),
   c, motorové tříkolky nebo čtyřkolky (LE),
   d, motokola (LM), tj. jízdní kola s trvale zabudovaným motorem s objemem             
       válců do 50 cm3 a s maximální rychlostí do 25 km/h;

Editoval MotoDriver (07.05.2016 06:20:07)

 offline 

 

#28 07.05.2016 07:02:15

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Míra 89:
Tak na to zapomeň.

 offline 

 

#29 07.05.2016 07:59:43

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Tipnu si 3004T s plnou 115Kg  a1 

 

#30 07.05.2016 09:15:20

Grinder
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 98
Založená vlákna
Místo: Chebsko
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 32
0 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Tady porovnávačka,ale polsky,česky to taky někde bylo,nemůžu najít.Ale vždy byla ktm 350 exc  o trochu lehčí jak sherco. http://www.motocykl-online.pl/testy/Por … cm3,9153,1

 offline 

 

#31 07.05.2016 09:48:31

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Testrider z m.cz mi odpovedel, ze je to paradox, ale 2T je opravdu tezsi nez 4T - overovano u vyrobce. A to maj jeste gelovku aku, takze se da sundat hned +kilo s lipolkou. Tak kde je to kouzlo big_smile 

 offline 

 

#32 07.05.2016 10:04:37

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1066
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, KTM SX-F 350/18,KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 55
9 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Každý mechanik, co měl tyhle nové a zánovní modely na dílně potvrdí že enduro KTM bude vždycky nejlehčí... ano  jednak je opravdu nejdomyšlenější v detailech, na té motorce je nejmíň šroubů, spojů a různých držáků a patek, kde se u konkurence váha po dekách sbírá a největší úspora je absence přepákování+kratší z. tlumič, což samo dělá víc než 3kg vyk! což je šetřením gramů jinde nedohonitelné...
Sherco bude vždy váhově těžit z nejmenšího motoru, navrženého jako 250 a jen vrtáním (bez zvětšení zdvihu = větší, těžší kliky) je navýšený na 300ccm...

Jediné správné vážení (které rádi, výrobci obchází vším možným) je komplet moto připravené k jízdě, ale bez paliva, vážit s plnou je zkreslující, každá moto má jinak velkou nádrž, jinou spotřebu a dle plánované vyjížďky a vyzkoušené spotřeby si každý tankuje jinak...

A váhy z testu výše, bez paliva! (je zajímavé sledovat co na které moto je "naložené"):
BETA RR 350 - 116kg s al.krytem pod motorem..
HUSQ FE 350 -113kg s plast.krytem pod motorem+malé bástry..
KTM EXC 350 - 109kg - malé pl.bástry+namontovaná homolog.sada! směrovky, kabeláž aj...
SHERCO 300 4T - 110kg - pl.kryt pod motorem+malé bástry..

Editoval PETARDAK (07.05.2016 10:08:38)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#33 07.05.2016 10:18:11

Re: Vše o motocyklech SHERCO


PETARDAK:

 ano 

 offline 

 

#34 10.05.2016 09:48:37

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1118
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Moje video z testovacího dnu Sherca.


https://youtu.be/ThlJWSsJ0pE

Ano, opravdu jezdím takto pomalu smile


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#35 11.05.2016 10:32:56

Rischwon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 366
Založená vlákna
Motorka: EXC250
1 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Motors:
Jak na tebe působila ta 4T 300? Vyměnil bys ji za svou WRF?

 offline 

 

#36 11.05.2016 12:46:51

Motors
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1118
Založená vlákna
Místo: Vepřov
Motorka: WR250F
Věk: Víc než Ježíš
3 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Rischwon:

Sherco 300 4T docela zajímavá motorka. Rozhodně mi padla do ruky lepší než KTM 250(4T) z které jsem byl více nejistej.
Podvozek na Shercu fungoval líp než na mojí Yamaze(tam už na něm je potřeba udělat servis). Motorově jsem jezdil na želvu, reakce na plyn okamžitá, ale ten vykon jsem tam nějak nepozoroval, oproti WRF (že by to bylo tou želvou?)  a8 Ve výsledku zajímavej strojek, ale za ty peníze co stojí nová bych šel do Yamahy bo na to seženeš všechno a hnedka(i druhovýrobu). Jak na tom bude Sherco s dodávkou dílů se ukáže až časem, teď ti prodejce samozdřejmě odkejvá že vše je tady za cca týden. Uvidí se jaká bude realita a jaké budou ceny náhradních dílů. S druhovýrobou ani moc nepočítám.

Za svoji WR250F bych to nevyměnil bo tu už mám v ruce a cítím se na ní pořád líp a líp.


Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný a2 
Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu

 offline 

 

#37 11.05.2016 12:51:15

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1369
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ 701, SWM 300 R, TA 650
Věk: střední
6 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


myslím, že pěkně a výstižně napsáno a super fotky:

http://www.motolevel.com/clanek-7206-re … herco-2016


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#38 11.05.2016 13:32:58

Rischwon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 366
Založená vlákna
Motorka: EXC250
1 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Motors: Já jsem tyhle 3 motorky viděl na živo na superenduru a kdybych věděl že se na tom můžu projet kousek od nás tak hned dojedu,... pomalu ale jistě začínám vybírat pořádné enduro,..a to Sherco mě dost zajímá,..ale teda novou asi nee,..to fakt už radši novou WR250F,.....WRR mě furt baví, ale začínám citím že bude lepší ji dat pryč dokud má hodnotu než ji zhuntovat v terénu, výkonově problém nemám,..akorád musím často a přesně řadit...vyjedu toho hodně a na cross country trati to taky jde,....ale už jsem taky pochopil že dualsport je pro výletníky co sem tam zabloudí do lesa a ne pro to pravé enduro,..každopádně nedám na ni dopustit, na začátek si ji nemůžu vynachválit, drží tempo s "velkými" ostrými endury,...

 offline 

 

#39 12.05.2016 12:31:03

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1369
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ 701, SWM 300 R, TA 650
Věk: střední
6 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


Ty jsi nezkoušel tu ostrou mapu ??? to je chyba, říkali přece, že na želvu to jede jak 250 akorát s daleko větším spodkem, na zajíce to pálí skoro jak 450 a byla to pravda na zajíce se to zvedalo na rovince na trojku jen plynem  a2 


Motors napsal(a):

Rischwon:

Sherco 300 4T docela zajímavá motorka. Rozhodně mi padla do ruky lepší než KTM 250(4T) z které jsem byl více nejistej.
Podvozek na Shercu fungoval líp než na mojí Yamaze(tam už na něm je potřeba udělat servis). Motorově jsem jezdil na želvu, reakce na plyn okamžitá, ale ten vykon jsem tam nějak nepozoroval, oproti WRF (že by to bylo tou želvou?)  a8 Ve výsledku zajímavej strojek, ale za ty peníze co stojí nová bych šel do Yamahy bo na to seženeš všechno a hnedka(i druhovýrobu). Jak na tom bude Sherco s dodávkou dílů se ukáže až časem, teď ti prodejce samozdřejmě odkejvá že vše je tady za cca týden. Uvidí se jaká bude realita a jaké budou ceny náhradních dílů. S druhovýrobou ani moc nepočítám.

Za svoji WR250F bych to nevyměnil bo tu už mám v ruce a cítím se na ní pořád líp a líp.

Roschwon - kolik vážíš ?? 250 F bude určitě lepší než 250 R, ale ty tříklila 4T jsou fakt o dost lepší


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#40 12.05.2016 12:40:41

Rischwon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 366
Založená vlákna
Motorka: EXC250
1 0

Re: Vše o motocyklech SHERCO


offroaderTE:
80kg když se dobře vyseru  ano 
JJ ty 300 se mi dost líbí,..nebránil bych se ani 350,..ale jsou moc drahý a téměř nejsou jako ojetiny,...tedka jsem jezdil na okruhu na 450,...jakože výkon paráda,..ale že bych byl nějak extra rychlejší,...to se říct nedá,...samozřejmě že ten výkon je jinde a nemusel jsem tak často řadit,...a hlavně ty výjezdy ze zatáček byli o něčem jiném,..pěkně se to sbíralo od spoda,...ale stejně bych to viděl na 350 max,..přece jenom jsou ty menší obsahy takové obratnější,..

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů