Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAK: EXC300, EC300, TE300#21 01.02.2016 04:48:06
Re: K: EXC300, EC300, TE300Gase bych se nebál. Brzdový pedál jsem si předělal na ložiska jako na KTM a start páku mám vyrobenou nouzově ze železa. Jinak by měla startpáka pasovat i z KTM nebo WR 250. Záleží na pruměru tisícihranu. Já měl páku z KTM i na KDX 250 a to byla babička KTM musel jsem ji jen kousek odbrousit aby se mi protočila v rámu (málo místa), ale jinak fungovala bezvadně. Gase mám třetí rok a krom spotřebáku nic. Motor držák, krouťák super a tlumiče se dají hodně nastavit, teda pokud nemáš 100 kg bez výstroje, to už se asi výměně strun nevyhneš offline #22 01.02.2016 07:16:00
Re: K: EXC300, EC300, TE300Janek: Nevím jaké máš zkušenosti s prodejem ale prodat motorku v zimě do měsíce je téměř nemožný pokud ji nenecháš zadarmo. Navíc neznám horšího zákazníka jako je kupec tohodle druhu zboží. Zaserou ti inzerát odpovědima tipu zarezervuj mi to, vzal bych si jí hned na splátky! hned si proto jedu, máte jí ještě - měl bych o ní vážný zájem apod. srance !!! Z 10 lidí ti nepřijede ani jeden se na ní podívat až nakonec po dvou měsících dorazí první a hned odveze Prodával jsem 6 možná 7 strojů a u každýho to samý!!!!! Takže pokud vidíš inzerát co tě zaujal (cena vs. zboží, rok, atd) jinak by jsi ho nerozklikával tak určitě nedej na to že když to má stáří inzerce 6měsíců, 450 shlédnutí a 15 odpovědí a stroj je pořád aktuální, že je sním něco špatně!!! Lepší zapálit než něco prodávat #23 01.02.2016 08:47:22
Re: K: EXC300, EC300, TE300Hoždy: offline #24 01.02.2016 09:01:15
Re: K: EXC300, EC300, TE300badyšot: offline #25 01.02.2016 12:41:23
Re: K: EXC300, EC300, TE300Na inzerci je i jedna Beta 300 s myslím 80 mth. za 118 tis. Vypadá sice nic moc, ale stav je dobrý, znám majitele, vůbec se na ní nejezdilo... offline #26 01.02.2016 13:30:40
Re: K: EXC300, EC300, TE300
Ale hovno. Jen je potřeba vybírat. Chce to Racing nebo Nambotin a roky od 08 do 11. Já jsem s tím svým nadmíru spokojen a fakt nevím co víc bych od ostrýho endura mohl chtít. Editoval NoEnd (01.02.2016 16:30:25) offline #27 01.02.2016 14:30:17
Re: K: EXC300, EC300, TE300Můj Gas má 170 mth.. A startpáka bez vůle, stupačky se nehnou, přepákování a kyvka bez vůlí.. Jediný co mi na té motorce přijde naprd je nožní brzda, která má až neuvěřitelnej vakl a měkký chladiče.. A plasty se taky lámou ochotněji než na KTM, HSB nebo Betě... Jinak ale TOP. Myslím si, že na tom s tou kvalitou zas tak špatně není jak každej tvrdí.. offline #28 01.02.2016 14:52:42
Re: K: EXC300, EC300, TE300VanDam: Gas byl dobrý stroj za ty prachy co to stojí rozhodně dobrá koupě a byl jsem spokojenej se sháněním ND dílů. Ale co mě tam opravdu vytáčelo a fakt hodně mi vadilo - byly ty posr. vibrace!!!!!!! Také podvozek jsem měl základ Sachs a hrůza. #29 01.02.2016 15:20:14
Re: K: EXC300, EC300, TE300
Trochu vibruje, ale za jízdy to vůbec nepociťuju teda.. offline #30 01.02.2016 16:06:03
Re: K: EXC300, EC300, TE300GASGASE nekupuj je to zasranej krám. Kupoval sem si úplně nového R.v. 2014 a už nikdy víc. offline #31 01.02.2016 16:51:32
Re: K: EXC300, EC300, TE300Míra 89:to je zas názor gas je dobrá motorka až budu mít prachy na víc tak si ji zase koupím zatím mi stačí šlapka.luxusní průběh výkonu . teda aspoň ten ročník co jsem měl 08.díly pohoda.podvozek pro mrdání po lesích úplná pohoda.ale vím že asi profi střelcům stačit nebude. offline #32 01.02.2016 16:57:07
Re: K: EXC300, EC300, TE300nejde o to jesli si strelec nebo ne....nevim já uz doma gase nechci ani kdyby byl skoro zadarmo...... offline #33 01.02.2016 16:59:40
Re: K: EXC300, EC300, TE300Filip - SANDOKAAN: offline #34 01.02.2016 17:14:00
Re: K: EXC300, EC300, TE300proc se spousta tech co gase mely tlací do jiné znacky????aano někdo tu napise ze by ho klidne koupil a stejne jezdi na necem jinem..... že by se do jiné znacky tlacily protože je gas skvelej???? neee...motorove mi vyhovoval ale delaji to snad z hoven....další je prodej..to je kapitola..... a je se cemu divit když mas strach jestli gas bude fachat dál????za rok nebo dva???? se kupcum nedivim ze cenu stlaci az se druhymu chce brečet.....trialky????proc když se ví že je tam zkurveny razení už asi 15 let a že se často kvůli tomu pulí motor proc to neudelaji jinak??? tam je taky nakopavacka dojebana od stupačky.... oprava řazení materialove vychazi na cca 400kč ale motor musí ven a půlit......dko chce do pekla koupi gase offline #35 01.02.2016 17:24:04
Re: K: EXC300, EC300, TE300Filip - SANDOKAAN:100 lidí 100 názorů vyvracet ti to nebudu .já jsem spokojenej a to mi stačí . když sou lidi prasata tak nic nevydrží věčně .ale vše se dá opravit popřípadě upravit pode sebe pokud člověk není lempl.víc to rozvádět nebudu. offline #36 01.02.2016 17:34:45
Re: K: EXC300, EC300, TE300ok...dál se tu přít nebudu... offline #37 01.02.2016 18:00:42
Re: K: EXC300, EC300, TE300Nevím proč tak haníte Gase. U nás ho jezdíme čtyři a pohoda. Samosebou když se k tomu lidi neumí chovat tak to potom tak vypadá. Já ho jezdím třetí rok, teď to bude čtvrtý a do motoru jsem nesáhl. Pravidelná výměna oleje co třetí nádrž, po dvou vyjížďkách filtr a po každé náročnější vyjížďce umýt a po oschnutí vše promazat. Plasty jsem dal nové loni z druhovýroby a ty jsou super, přepáčko dělal někdo přede mnou a já předloni kyvku. Po sezoně rozeberu, vymyju a znovu namažu (bez vůle). Ložiska v kolech každou sezonu tak jako náplně v tlumičích. Letos jsem dával nové gufera a stíráky. Jinak vše funguje bezvadně. K té startovací páce: měl jsem vymačkanou už opěrnou plochu v tom kloubu, tak jsem tam navrtal díru, našrouboval tam ocelový šroub a ten poté lehce zbrousil. Vydrželo to chvíli, ale bohužel díky tomu že jsem to oslabil tou dírou mi ta páka praskla, jinak by tam byla do teď. Nouzově jsem si posvařoval takový paskvil z ocelových šroubu k uchycení hlavy na autě. Zatím to funguje perfektně i když to vypadá jak z druhé světové. Chladiče mám taky domačkané, ale motor se nehřeje ani v parném létě. Shrnuto: Opravil jsem na ní toho hodně a co bylo už opotřebované jsem vyměnil, ale musím říct že každý rok od konce Března do posledního Prosince jen jezdím a tankuju. Když je dobrá údržba, funguje každá motorka. offline #38 01.02.2016 18:01:45
Re: K: EXC300, EC300, TE300Tak já začnu, po 10 mth přestal startovat startér, při 15 mth začalo téct sekundarko, o koleno skratlo kolo, při 25 mth vymackana nakopavacka, při 30 mth praskla hřídel nakopavacky. Pak mi došla trpělivost a šla do světa. Za cenu...... když si na to vzpomenu se mi chce brečet. Jinak na těchto motorkách dost často praskal rám. offline #39 01.02.2016 18:03:02
Re: K: EXC300, EC300, TE300Motorka vyrobena z hovna, jinak to byla verze Racing offline #40 01.02.2016 18:10:12
Re: K: EXC300, EC300, TE300Jsem jen neznalá ženská, takže jsem bez svolení rady starších koupila GG EC 250 r.v. 2004. Přestože kolem něj občas někdo projde s pohrdlivým úšklebkem, chytá na první drc, nic z něj neteče ani když jede ani když stojí, nekucká, nezdechá, svítí, brzdí, spojkuje, řadí. Je na papírech a na jaře mě stál 40tis. Klukovi (a tím pádem i mně) doposud poskytl mraky zábavy, kterou bychom neměli, kdybych nad GG ohrnula nos a ještě rok šetřila na dražší značku. ....jsem líná jezdit rychle.... offline |