INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR4
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
AJP PR4
PR 4 enduro. Mám ho,jezdím na něm.Pokud chce někdo vice info tak SZ nebo tel. do tématu zatim dík několika tupounům na tomto vebu psát nebudu.
Editoval babaexc (14.03.2016 06:52:04)
Re: AJP PR4
babaexc napsal(a):PR 4 enduro nejlevnějši verze. Předek marzocchi stavitelne Motor 233 kubajzů,velkej zdvih vzducem a olejem chlazenej 2V karbec 15KW(nejlepši kombinace na vydrž) Zadek sachs stavitelne pouze pružinou Za málo peněz slušná motorka na blbnuti s dvouletou zárukou. Hmotnost 113kg (pulka nadrže bez start p.a zadnich stupaček) Nic se nekinkla motorka je uzoučkà hravá,chitá na drc. Pokud koupi někdo novou chce to vše překontrolovat a udělat "na míru" Na enduro ježděni doporučuju zadělat vičko nadrže,dat gumičku na stojan a ochranu páček.Ja budu davat ještě menši rozetu protože je jednička da se řict k ničemu a jede krokem. Časem doplnim jak si vede při ježděni a co to vydrži.Pokud ji někdo máte pochlubte se co a jak a dejte sem fotku mě to nejde.Dik.
Urcite nas zasobuj informacemi o schopnostech a vydrzi stroje
Re: AJP PR4
babaexc:dej pls nějaký video, co jezdíš za náročnost - pro představu co a hlavně kde to vydrží. Dík. Něco jsem od tebe viděl, ale +/- hoblujes ty samy místa. To neber jako rejpani, taky jezdí furt dokola to samy. Konkrétně by mě zajímalo, jak si motor vede v hlubším spadaným listí ve vyjezdech, kdy začínáš na roztočenou 3 a jak slevíš, tak konec. Nevadí nějak ten vypicenej kick?
- vat
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Místo: Jižní Čechy
- Motorka: TE 410, KX 450 F
- Věk: 31
- 4 0
Re: AJP PR4
Taky bych uvítal nějaký video co jezdis a pozdější info jak a co všechno motorka vydrží.
- srsen600
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
- Věk: 28
- Tel: 732857376
- 0 0
Re: AJP PR4
Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .
- Vencam666
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1077
- Založená vlákna
- Místo: sever Čech
- Motorka: Yzf450, rmz 250
- Věk: 46
- Tel: Přenosný
- 0 0
Re: AJP PR4
srsen600 napsal(a):Já jí vyhrál na víkend zapůjčení - na www.motorkari.cz Byl jsem z ní nadčený...Měl jsem jí syrovou 250km ve verzi Extreme... Moje zkušenosti s endury/cross docela bohaté KX 85, XL600 , DRZ400E , půjčený různý 250 2T a 450 4T... Motorka je to perfektní na zdolávání projíždění prozkoumávání se terénem.Je krásně lehká, šplhá fantasticky na dvojku a plný plyn se jí nedá do výjezdu kolikrát utržet... Vše je otom co od toho člověk očekává a jakou má on sám výdrž... Ale motorka mi vyjela vše co DRZ400e.Horší je to pak na silničních přejezdech 50km/h jde furt - 70km/h je vytočená při delším přejezdu nepříjemný - 90km/h přetočená - 105max. Po poli do prudkého kopce nezrychluje pak na kvalty 3/4...S ostrou 450 jedete 4-5-6-wheelie to je ten kompromis..Zase je to dáno udržbou.PR4 je hravé,nezáludné,spolehlivé a nic to nestojí-provoz. Jediné co mě štvalo byla dost syrová převodovka , ale typuji že si vše sedalo...Jezdil jsem sní enduro i cross trať, výjezdy , pole a lesy....Vše kde jsem byl z 80% bych se s 450 jen dřel...Ta chce připravenou enduro trať a rychlost-ne průzkumničení.... Navíc AJP ted dělá ostrou vačku a laďák... Já byl spokojen MOC .
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … c_0050.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … c_0054.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … c_0076.jpg
Ta poslední fotka je focená u jaké trati, připomíná ni to jednu u Hrádku nad Nisou
Re: AJP PR4
PR4 240 Extreme je vrcholem v nabídce modelové řady PR4..... Podvozek osazený závodními komponenty uspokojí i nejnáročnější jezdce , kteří vědí co je to pravé HARD ENDURO. PR4 240 extreme je ta správná volba pro jezdce,kteří shání to nejlepší....
AJP PR4 240 Enduro PRO Tento stroj se může pochlubit profesionálními prvky podvozku, inovativními technologiemi, ekonomickým provozem a neskutečnou lehkostí v ovladatelnosti.
AJP PR4 240 Enduro Základní model PR4 240 Enduro je špičkový motocykl pro "dospělé" jezdce, kteří nepotřebují závodní komponenty a chtějí se svým strojem poznat nepoznané
Ja jen at to mam po ruce a vyznam se v tom ktera je ktera
Re: AJP PR4
srsen600 napsal(a):Po poli do prudkého kopce nezrychluje pak na kvalty 3/4.....
Nevis, jak tam u vas obdelavaj jezedaci ty prudky kopce na poli? Kamarad dela v Johndyru, tak bych mu rad dal vedet
Re: AJP PR4
sirr:
Tak klíček v zapalování má i GASGAS
Re: AJP PR4
babaexc: PR5 je strikacka ma nadrz pod sedlem, cerpadlo nahore na nadrzi a filtr sani tam kde vetsina motorek nadrz. Jak je to u PR4, sice jsem na ni kdysi chvilku jel uz se nepamatuji. Pises ze je tam karburator, ma to tedy nadrz klasicky nad motorem se samospadem do karburatoru a vzduchovy filtr pod sedlem? Ja se na tu PR4 nejak nemohll srovnat. Merim jen 182cm, ale ta motorka mi prisla takova jaksi divne mala. Jako by kratka, riditka moc blizko stupackam. V pameti me uvizly dve veci, startovacka z "dratu" prumeru myslim tak 6mm a ovladani spojky. Hridelka co prochazi deklem (nebo blokem, uz se presne nepamatuji) je nahore ukoncena kouskem plechu s takovym celkem hnusne udelanym svarem. Ten svar kdyz jsem tam videl tak jsem myslel ze se poseru. Kdyby to nekdo zavaril jako nouzovou opravu nede vylete, kdyz se mu odrhne tisicihran a chce dojet domu tak OK. Ale vyrabet to takhle od novoty misto aby tam udelaly rozebiratelne spojeni, treba tisicihran jako je na brzdovem klici bubnove brzdy na JAWE. Tyhle dve veci me odradily od jakehokoliv dalsiho zkoumani tohoto motocyklu. Tak nejak v duchu jsem si zacal domyslet jaka asi "zjednodusena reseni" jsou uvnitr, kdyz takoveto hnusarny udelali z venku. Muzes sem dat fotku toho ovladani spojky?
- Wenca24
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 468
- Založená vlákna
- Místo: Jeseník
- Motorka: Transalp, Konopnice
- 0 0
Re: AJP PR4
babaexc:
Diky za odpoved takze pro me jako průměrného stredoevropana (186/100 kg) to asi zase neni...skoda
Re: AJP PR4
babaexc napsal(a):....Kdo znás blátošlapek umi využit opravdu stoprocentně!!! svoji ostrou mašinu?Vsadim se že nikdo.
Loni jsem si poprvý vyzkoušel jet po louce plná 6 - odhadem rychlost 150, nemám tacho .... jsem jezdec posera, ale ten pocit chci zažít znovu, kdykoliv to půjde - ne na silnici, ale v terénu ... tohle mi ajp nenabídne. Pokud čekáš na jezdce na ostrejch ... znamená to, že neumí jezdit - nic víc ani míň v tom není - není to o motorce. A to platí i k tomu výkonu, pokud budeš vážit metrák nebo víc, taky už poznáš, že 125/144/150 má nějaký svůj limit hlavně dole ... Ale moc ti přeju, aby ti ajp sedla , pokud si odpustíš ten patos nevyužitýho výkonu, ... tak budu čekat na další zkušenosti
Jaký máš pocit z váhy? Po přechodu z lehkýho 2T není to jako ingot . Mě přijde, jak se každý rozplývá nad lehkostí, ale moje moto má suchá 108 a je to těžký jako svině
Editoval Janek (31.01.2016 08:59:53)
- Kulda73
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 402
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 125 LC2, HSQ WR 125, Honda XL600
- Věk: 17
- Tel: 605482397
- 0 0
Re: AJP PR4
babaexc: od tebe to bude pěkný čtení,tohle vlákno budu rád sledovat
Kawa Power!
Re: AJP PR4
kick-start:
Proč by tam měl být tisícihran postrádá to jakýkoliv smysl. Zajímala by mě motorka, která má na páce spojky tisícihran. Já na kawě ho teda nemám.
Re: AJP PR4
babaexc napsal(a):Male doplněni:Vrtani 69 zdvih 62,5 .Je to podčtverec i kdyż mam nejraději čtverec. Třeba takova exc 250 016 ma zdvih 52.3.Je to zamotane
Já kosočtverec ... ale stejně ti nevěřím, že ti ujela Free na poli
- Faryn
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 390
- Založená vlákna
- Místo: Rožnov:Pr
- Motorka: Gas Gas 450FSR
- Věk: 35
- Tel: 608713226
- Web
- 3 0
Re: AJP PR4
MikiberG napsal(a):babaexc napsal(a):Male doplněni:Vrtani 69 zdvih 62,5 .Je to podčtverec i kdyż mam nejraději čtverec. Třeba takova exc 250 016 ma zdvih 52.3.Je to zamotane
Já kosočtverec ... ale stejně ti nevěřím, že ti ujela Free na poli
Já taky ale nesmí to byt chlap.
Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.
Re: AJP PR4
Faryn: to už je jinej level
Editoval MikiberG (31.01.2016 22:14:51)
|