Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Technologie RSV Master

#1 26.11.2015 23:01:11

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Technologie RSV Master


Už jste to někdo vyzkoušel? http://www.rvs-tec.cz/moto-motory
Já to dneska dal do  Hondy XR 4OO a zatím se zdá, že to nebyly vyhozený prachy. Zlepšení odezvy na otočení plynem je dost znatený (narostl znatelně krouťák v nízkých otáčkách) a otáčky na volnoběh se zvýšili už po deseti minutách od aplikace první dávky . Zlepšilo se i řazení jednotlivých rychlostí. Takže to vypadá, že nejde jen o plané sliby a teď už jsem jen zvědavej jak dlouho tohle zlepšení vydrží.
Nevím jestli tím neporuším nějaká pravidla co se reklamy týká, ale s aplikací a dodáním tohodle tekutého "zázraku" mi pomohl kamarád z týhle  firmy http://www.hs-choppers.cz/cz_index.php  sám to nejdřív otestoval na několika svých strojích a jeho poznatky a zkušenosti mě přesvědčili, abych to vyzkoušel, tak snad to pomůže i někomu jinému.

 offline 

 

#2 27.11.2015 08:40:11

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Technologie RSV Master


 usch  usch  usch  usch  usch  usch věř a víííra tvááá, tě uzdraví... a11 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#3 27.11.2015 08:55:02

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: Technologie RSV Master


No mě by zajímalo co na 4t motocyklovém motoru chceš proplachovat a čistit ? smile Ten olej se tam pomalu ani neohřeje a už se mení, motory těchto strojů jsou naprosto čisté smile


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#4 27.11.2015 09:17:22

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: Technologie RSV Master


Že on to chce prodat,tak udělal GO motoru.  key  geer 
Nic proti Rajko-vi,ale musel jsem  a1 


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#5 27.11.2015 09:37:39

seznam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 634
Založená vlákna
Motorka: WR250F
Věk: to nestojí za řeč
Tel: 0609 jsem celý vlhký
0 0

Re: Technologie RSV Master


Rajko:

jo, vcera to bylo v Autosalonu, a po proplachnuti jim klesla spotreba na Hajundaju o 2l  lol 


jez do polosyta, pij do vybuleňa..

 offline 

 

#6 27.11.2015 10:39:19

DUTOHLAV
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 778
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 45
Tel: jablečný
3 0

Re: Technologie RSV Master


Zlepšení odezvy na plyn,nárust krouťáku? Tak to nechci,už bych to tříkilo neudržel lol 
Jinak si myslim,že nic se timhle v motoru nespraví.Když je v prdeli třeba ložisko,musí se vyměnit a né "léčit novým přípravkem".A co se týče spotřeby,no nevim,nevim.
Za mně vyhozený prachy,ale ať si tam leje kdo chce co chce.

 offline 

 

#7 27.11.2015 10:52:28

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Technologie RSV Master


Jak můžou v dnešní době takto lidem blbnout hlavy  a11 
PETARDAK :  ano 

 offline 

 

#8 27.11.2015 11:11:15

Re: Technologie RSV Master


při mý frekvenci výměny oleje je levnější udělat generálku :-))

 offline 

 

#9 27.11.2015 11:55:33

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: Technologie RSV Master


 a1  koukám, že se za těch 8-9 let moc nezměnilo a1 
První reakce na tohle jsem dohledal na Motorkářích z roku 2008 a byly navlas stejný. Proplach jsem taky nedělal, jen jsem dal tu břečku co se aplikuje jednou a konec. To co včera běželo v televizi v autosalonu, je asi něco podobného, ale od jiné firmy a je čistě náhoda, že to šlo v ten samý den, jako jsem o tom napsal. a24 
Co se ložiska týká, tak pokud už spolklo klec a kuličky pomalu vypadávají z kroužků, tak to nezachrání ani vůle boží, ale pokud je jen hlučnější nebo se zahřívá víc než ostatní, tak to by právě tenhle "zázrak" měl opravit.
No nic nikomu to necpu, jen jsem byl zvědavej, jestli měl odvahu i někdo jinej a zkusil to už předemnou a jaké s tím měl zkušenosti. Sám jsem zatím s výsledkem spokojenej a teď spíš čekám, jak dlouho moje spojenost vydrží wink 

 offline 

 

#10 27.11.2015 12:58:01

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Technologie RSV Master


Rajko:

mě by zajímala ta lepší odezva na plyn + samovolně zvýšené volnoběžné otáčky, jak to s tím souvisí?

 offline 

 

#11 27.11.2015 16:14:34

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: Technologie RSV Master


Strejda-GC:
Samozřejmě se bavíme jen o mé vlastní zkušenosti nebo přesněji pocitu nic nemám osobně změřené nebo zdokumentované (ale jsou i takoví kteří se to pokoušeli změřit). Ale pocitově jde motor znatelně "lehčeji" s menším odporem, takže se rychleji sbírá z nízkých otáček a obráceně při rychlém zavření plynu se mě nesnaží, tak jako dřív, katapultovat ze stupaček. Vyšší volnoběžné otáčky přišli právě s tímhle "uvolněním" chodu motoru - prostě už není potřeba tolik směsi pro volnoběh jako dřív.

Editoval Rajko (27.11.2015 16:15:23)

 offline 

 

#12 27.11.2015 17:53:04

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Technologie RSV Master


Rajko:

aby jsme předešli placebo efektu: to zlepšení bylo za stejných klimatických podmínek, motor byl stejně zahřáty jízdou, test byl ve stejném - známém úseku, při plné výstroji?

 offline 

 

#13 27.11.2015 18:40:49

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Technologie RSV Master


Jarynn napsal(a):

Jak můžou v dnešní době takto lidem blbnout hlavy  a11 
PETARDAK :  ano 

Já mám známýho, co koupil nějakýho pasata, nalili tam nějakou srajdu od Liqui Moly a prej to jezdí úplně jinak + nižší spotřeba a to už na požádání, páč mu to samý prej nalili do předešlýho auta a taky prej super. Já tomu moc nevěřím, tak jsem se neptal, co to bylo. Spíše to vidím na Placebo. Zase mi trochu nesedí to, že to udělal podruhé - není zrovna pohádkář. Můžu mu zavolat a pokusit se zjistit...


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#14 27.11.2015 19:33:50

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: Technologie RSV Master


Strejda-GC:
No vzhledem k tomu, že to nemůžu doložit žádným vlastním měřením, tak to bude placebo efektem zavánět vždy. Do servisu jsem jel po silnici po ose, je to cca 70 kiláků hodina jízdy, takže nějakou představu, jak ta motorka ten den zrovna jede jsem si udělal. Hned jak jsem dorazil, tak tam nalili první várku a nechali ji tak jak byla stát na dvoře a 20minut vrčet. Během těch dvaceti minut motorka znatelně zvýšila své volnoběžné otáčky natolik, že jsem je musel šroubem na karburátoru snižovat.
Pak jsem dostal za úkol hodinu jezdit, terén v okolí Kladna projetej nemám, ale lesy tam jsou krásný a rokle zajímavý, takže to problém nebyl a už tam byla znát změna v reakci na plyn.
Nejpřesvědčivější pro mě bylo, že když jsem jel před aplikací na pětku po silnici cca 60 Km/h (nemám tachometr) a přidal jsem plnej plyn, měla motorka tendenci spalovat detonačně (klepat), to se dneska nestane ani když jedu mnohem pomaleji a motor je podtočenej mnohem víc.
Potom jsem se vrátil zpátky do servisu vypustili jsme starej olej s první várkou (výměna oleje byla plánovaná) nalili novej a znovu ohřáli během na místě. Potom jsme nalili druhou várku, která v motoru už zůstává do příští výměny cca 1000km a nechali zase motor běžet 20 minut na místě. Otáčky se opět zvýšili natolik, že jsem je musel snižovat.
Nikdy jsem od téhle procedůry nečekal zázraky typu, že oživým již mrtvý motor (ale i takové reakce se už na netu objevili), ale jestli mi to pomůže motorku udržet v dobrý kondici i do dalších let, při mém ne zrovna ideálním stylu servisování (měním olej zhruba po 1000 kilometrech, ale bez počítadla se to blbě odhaduje), tak už to je pro mě úspěch k nezaplacení.

PS: začátkem jara budem tuhle kůru provádět ještě na tatíkově DRZtu, tak kdo by se chtěl na vlastní oči přesvědčit jaká je to změna, klidně vás vezmu sebou. wink 

Editoval Rajko (27.11.2015 19:36:19)

 offline 

 

#15 27.11.2015 20:57:41

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Technologie RSV Master


Na to se neda nic rict. Verim ze muzes zmensit treni,valivy idpor uz moc ne. Ale jen tak pro zajimavost,napadlo te kolik % bys musel pridat vykonu (zmensit ztraty) aby to bylo tak citelne jak popisujes?
Ublizit tim neublizis,kolik tomu prospejes je ve hvezdach. Ale tebou popisovane deni je pro mne neuveritelne a pokladam to za vyplod fantazie  a1 

 offline 

 

#16 27.11.2015 23:24:15

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: Technologie RSV Master


Jarynn:
Je mi jasné, že vyprávění jednoho týpka co zázračně prozřel a nyní má kouzelný lektvar na všechny bolesti zní dost nesmyslně a neuvěřitelně, ale já měl to štěstí (nebo smůlu), že mám kolem sebe lidi, kteří to již vyzkoušeli předemnou (bohužel ne na enduru) a neměl jsem důvod je podezřívat z nějaké blamáže (zatím mě nikdy nezklamali) a tak jsem do toho šel.
Je mi jasné, že z Ostravy se na nějakou pochybnou předváděčku nepohrneš, ale jestli máš kolem sebe někoho kdo je z okolí Prahy a věříš jeho zkušenostem a názoru, tak nemám problém ho nechat svéz na motorce před aplikací a potom i po aplikaci (zabere to cca 2-3 hodiny), není totiž nad vlastní zklušenost a zážitek. Jediné co zatím netuším, je jak dlouho onen "zárak" vydrží, to že k němu došlo je už jisté a1 

 offline 

 

#17 28.11.2015 00:07:11

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Technologie RSV Master


Rajko:

dík za info  ano 

já to z principu nebudu odsuzovat, protože s tím nemám zkušenost, takže to nechám bez komentu  smile 

něco podobného jsem poptával dávno viz. http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=5691

tak se schválně zeptám kluků, co mi na to tehdy dali tip, jestli to ještě používají  smile 

 offline 

 

#18 28.11.2015 00:26:42

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Technologie RSV Master


Tohle je přípravek hodnej Horsta Fuchse  usch 

 offline 

 

#19 28.11.2015 01:49:19

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: Technologie RSV Master


No nejsem chemik ani odborník na maziva, ale to co jsem četl v tomhle vlákně http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=5691 je asi trochu něco jiného. Tahle srajda chemicky reaguje jen se železem a jeho sloučeninami (litiny a ocelolitiny) a mění povrchové vlastnosti jen "železných" Fe součástí. Chlor a podobné sloučeniny neobsahuje, navíc nikde netvrdí, že je aplikace nutná dřív než po cca 25.000 kilometrech (spíš později), což je u spousty strojů doba vhodná pro generálku, takže jestli nekecají s tou dobou životnosti, tak už v tuhle chvíli nemám co řešit. wink 

Editoval Rajko (28.11.2015 01:50:18)

 offline 

 

#20 28.11.2015 03:58:47

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Technologie RSV Master


Rajko napsal(a):

No nejsem chemik ani odborník na maziva, ale to co jsem četl v tomhle vlákně http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=5691 je asi trochu něco jiného. Tahle srajda chemicky reaguje jen se železem a jeho sloučeninami (litiny a ocelolitiny) a mění povrchové vlastnosti jen "železných" Fe součástí. Chlor a podobné sloučeniny neobsahuje, navíc nikde netvrdí, že je aplikace nutná dřív než po cca 25.000 kilometrech (spíš později), což je u spousty strojů doba vhodná pro generálku, takže jestli nekecají s tou dobou životnosti, tak už v tuhle chvíli nemám co řešit. wink 

Stačí kouknout na první odrážku v technickej specifikaci
Technická data:
"Doba vzniku kovokeramiky: 1.200 - 1.500 km."
Slinování ani galvanizace, co jsou dva způsoby využitelný ve strojírenství co mě v tuhle hodinu napadaji  a1 , se určitě neřídí podle km a určitě se nestanou v motoru samovolně nalitím něčeho do oleje. Takže se bud v RVS upsali, nebo spletli, nebo je to nedej bože úplná píčovin*  usch 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů