Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Výběr stroje, 450.

#1 20.11.2015 18:17:44

Výběr stroje, 450.


Zdar borci, tuším, že to tady asi už hodněkrát bylo, nicméně mě opravdu zajímá váš názor. Prosím, nekamenujte mě.
O co jde.. Před.. docela někou dobou jsem delší vlastnil dvoustopu, Raptora 450. Před týdnem jsem ale měl možnost svízt se na známého KXFku, 450ce.. A nedokážu popsat ten pocit, prostě musím zpátky do sedla. Vím, že to po takové době a kór z přechodu čtyřkolky na jednostopu a na 450ku bude možná sebevražda.. Nicméně.. Měřím skoro 2 metry a váha.. hehe, do 100 se vlezu, ale nechtěl bych brát 250 a zjistit, že jsem měl vůl vzít tu 450ku. Laboruju nad výběrem, rozpočtově potřebuju do 75 tisíc, 15-20 mám na nějakej první servisek. Zajímalby mě váš názor,  Kawasaki, Honda.. možná i Husaberg, ale s tím nemám žádný zkušnosti absolutně. Čistě objektivně, pokud by to šlo, do čeho by jste šli? Moto bych měl jen na volný chvíle, čistě hobby, žádný polety, dráhy to ne. Taky jsem se chtěl zeptat Vás, kteří dávají stroji to, co potřebuje a taky jezdíte jen hobby, jaký můžou circa náklady na takovej stroj, počítám, podobně jako ta čtyřkolka? Chlapi, díky za jakýkoliv názor. Mějte se, Tonda

Editoval Ronin_ (20.11.2015 18:18:54)

 offline 

 

#2 20.11.2015 18:28:41

SkejT
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 294
Založená vlákna
Motorka: YZ450, Kubeg START
Věk: 36
1 0

Re: Výběr stroje, 450.


podle ceho zjistis, ze jsi mel vzit radeji tu 450?...to me teda zajima

Editoval SkejT (20.11.2015 18:29:37)

 offline 

 

#3 20.11.2015 18:31:20

vat
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Jižní Čechy
Motorka: TE 410, KX 450 F
Věk: 31
4 0

Re: Výběr stroje, 450.


Samozřejmě Kawasaki.  smile Ne, vybirej asi podle toho v jakým stavu bude a na značku bych asi tak nekoukal. Jinak orientacne 50 mth pist a rozvodak, 200 mth ventily, 100 mth ojnice, 10 mth olej, každou vyjizdku cistej vzudchovej filtr. Víc me nenapada, to jsou asi tak náklady na provoz.

 offline 

 

#4 20.11.2015 18:34:52

Hoždy
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Výběr stroje, 450.


Ronin_: V první řadě je důležitý jestli chceš cross nebo enduro a co s tím hodláš jezdit?  wink 

 

#5 20.11.2015 18:36:06

sykator
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 384
Založená vlákna
Motorka: Honda 450 CRF, KTM 250 EXC
Věk: 28
2 0

Re: Výběr stroje, 450.


vat:

Jestli chce jezdit hobby tak mupíst vydrží min 100 mth..

 offline 

 

#6 20.11.2015 18:39:29

vat
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Jižní Čechy
Motorka: TE 410, KX 450 F
Věk: 31
4 0

Re: Výběr stroje, 450.


sykator:

A nebo když si koupí Husaberga, tak jak kolikrát čtu, že lidi mění píst po 500 mth.  smile 

 offline 

 

#7 20.11.2015 18:42:37

Hoždy
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Výběr stroje, 450.


Píst nepíst záleží na motorce a co pořídí do 75 tyček horko těžko něco ve špičkovém stavu. Hlavně píst je ta poslední a "levná" položka je tam milión jiných věcí co se serou a vyjdou na raketu!

 

#8 20.11.2015 18:44:42

Ditrow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1142
Založená vlákna
Místo: OSTRAVA!!!
Motorka: KTM 520exc
Věk: 30
Tel: nakousnutý
4 3

Re: Výběr stroje, 450.


Ja jezdim hobby spis pole louky nejakou haldu obcas z lehka trat vyjedu podle casu 1x za 14 dni nekdy i casteji podle toho jak je cas olej a filtry delam co 15 mth vychazi me to co 4 mesice rozvodak budu menit ted v zime po roce a pul spolu s malym retezovym koleckem. Obcas je treba vymenit nejakou hadici chlazeni to je otazka par korun (beru trubkyz topeni oktavky pripadaji mi lepsi nez origo) a nejaky ten motocool kdyz to vytece takze u me nic extra narocneho (nepocitam neschopneho mechanika po kterem stala raketa dat jeho puvodni go dokupy tak aby to nejak fungovalo)

 offline 

 

#9 20.11.2015 20:11:50

fiss
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 590
Založená vlákna
Místo: ???
Motorka: 36kw
Věk: 31%
Tel: cth
1 0

Re: Výběr stroje, 450.


Ronin_:

jak bylo uvedeno výše zaleží co chceš jezdit pokud motokros tak za mně honda 450 crf do roku 08 poslední karburator.velice pěkné svezení na trati,nebo yamaha 450 yzf.vždycky se najde nějaký pěkný kus co byl malo jety a opečovávaný ale musíš sedět pořád u compu a čekat lol s hoby ježděním je honda nesmrtelná pokud nekoupíš šrot usch 
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda … 450-r.html
V enduru bych šel bud do yamaha wr450 s al ramem nebo ktm ale čtyři doby si pořídím až budu dědek lol 
servis je určitě levnější u moto než u čtyřkolky.servis se také odvíjí od kvality.např.oleje   pokud tam budeš lít nějakou sračku mužeš měnit co 5mth pokud kvalitu tak klidně i po 20mth.s hobby ježděním.sem tam udělaš ložiska v kolech,tlumiče,nějaký plast,gumy,řetězovku a zbytek zaleží na tobě co zničíš lol  lol ano  

 offline 

 

#10 21.11.2015 12:29:16

Re: Výběr stroje, 450.


Tyjo, borci díky moc každýmu za názor a za info. Ani jsem nečekal tak velkou odezvu.  smile  Zkusím to trochu rozepsat, pokud Vám nebude vadit nějakej delší liebesbrief.
Proč jsem hned myslel na 450 a ne na ''dvěstěpade''. Na 250ce jsem taky jel, EXC 250 a připadal jsem si na tom trochu jak obr s mojím poměrem výška/váha. Mašina jede pěkně , to je jasný, za ruky mě to netahalo tak, jak jsem čekal, čtyřkola mě za tu dobu naučila. Samozřejmě, chápu, na naučení, vytrénování, 250 -> 450. Nicméně mám rád trochu výzvu a moto bych si chtěl delší dobu nechat, postupem času si to nějak dát dohromady, ''vyšperkovat'', někdo by mohl říct. A ne to po roce střídat. Doufal jsem, že to nebude zas až taková sebevražda, ze čtyřkoly 450 přesedlat na 450 cross i když vím, že je to trochu jiná liga, jinej sport, je to o něčem jiným. Takhle, moto bych měl čistě a pouze pro radost, na vyjížďdky po lese s chlapama, naštěstí máme barák u pole, odkud se můžu dostat tady fakt všude. Proto jsem upřímně nad endurem ani nepřemýšlel. Většina je na značkách, cenovka je zase trochu někde jinde a maximálně bych značky využil, že bych se pak po jízdě stavil na benzi-kafe.  smile  Kór, když mě chytí benga tam, kde nemám co dělat, nechtěl bych skončit bez papírů úplně. Vím, že cross je úplně jinak nastavenej, enduro je měkčí, servis není třeba až tak moc náročnej, ale..  a8  Co se týče financí.. Jak říká většina, ''Jde o to, co koupíš''. Jasný, stroje vypadají pěkně, jezdí taky pěkně, ale pak to otevřete a chcete si hodit mašli na meruňce, co máte na zahradě. Jednou jsem to zažil s Raptorem a nerad bych znovu. Proto jsem se ptal, jaký stroje jsou třeba spolehlivější, materiál je kvalitnější, prostě laicky, co se ze zkušenosti riderů ''sere míň''. Jasný, kus od kusu, kdo má Kawu a kámoše s KTM, bude říkat, že se KTM sere a je to drahý, ten kdo má YZF, nadává zas kvůli špatným zkušenostem kámoše s převodovkou Suzuki. Taky jsem byl takovej.. Jen teď mi jde čistě o to, hobby, nic víc než zábava, žádný hrůzičky, nedávání mašině čočku, co vydrží, atd. Zároveň, jaký stroje jsou třeba jednodušší, možná levnější na údržbu. Finance mám, bohužel-BOHUDÍK mám taky rodinu a nemůžu si dovolit měsíčně rvát šílenosti do repasů atd, tak proto jsem se tak blbě ptal. smile Ten Husaberg je kapitola sama o sobě, slyšel jsem jen pár pozitivních věcí, že jsou to docela držáky, ale sám vím o Husbergu docela velký kulový..

fiss: Díky za odkaz, taky jsem se díval po Hondách s karbecem, zrovna na tuhle taky, hehe. Snad ta cenovka není nijak moc nízká a nebude v tom krpál, zkusím borcovi brnknout.

 offline 

 

#11 21.11.2015 23:29:21

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: Výběr stroje, 450.


Mně přijde zajímavý, jak si všichni myslí, že potřebují silnou motorku. Myslel jsem si to o sobě taky, mám 100 kg + výbava. Potom jsem si udělal přímé srovnání WR 250 F s WR 450 F a zjistil jsem, že 250tka sice nejezdí věčně po zadním, ale je mnohem obratnější, lehčí a únava se dostaví mnohem později. A jak je člověk unavenej, začne dělat chyby.. Pokud chceš moto na lesní cesty, tam je to asi jedno, ale v náročnějším terénu je přebytek výkonu a vyšší váha na obtíž. Hlavně s průběhem 450 mx motorky to bude v lese určitě bomba, úplně nejvíc po dešti. ano 

Editoval green.bear (21.11.2015 23:31:05)

 offline 

 

#12 22.11.2015 10:10:14

SkejT
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 294
Založená vlákna
Motorka: YZ450, Kubeg START
Věk: 36
1 0

Re: Výběr stroje, 450.


4 green.bear: presne tak ano i bez ohledu na to ze na 450 ma malo kdo ruce a nejde vubec o to ze mas vic jak + 100kg

 offline 

 

#13 22.11.2015 11:10:17

Ditrow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1142
Založená vlákna
Místo: OSTRAVA!!!
Motorka: KTM 520exc
Věk: 30
Tel: nakousnutý
4 3

Re: Výběr stroje, 450.


Ja udelal tu samou chybu a je to trapeni big_smile uz pokukuju po necem slabsim a lehcim

 offline 

 

#14 22.11.2015 11:14:49

Hoždy
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Výběr stroje, 450.


Z vlastní zkušenosti bych už krosku do lesa nechtěl a to hlavně z těchto důvodů: Nevhodný průběh výkonu - podtočená zdechá, špatné spřevodování, chladící systém není stavěný na nějaký zamrdává.í a přehřívá se. Motorka tě nutí tahat a les rozhrabeš na ho.na a budeš řešit pouze problémy až si toho někdo všimne. Podvozek si vždy nějak nastavíš ale 100% startér a hydraulická spojka je základ - bez toho se budeš jen trápit ano Co se týče obsahu u Endura bych volil 350, nebo 450 protože 250 s tvojí váhou bude lína mr.ka. Samozřejmě je 250 daleko ovladatelnější a má menší spotřebu ,ale to je tak vše (jezdit se dá na všem) ale např. 450 je blbu vzdorná wink . Za 75 seženeš horko těžko něco kloudnýho. Kolem kila už jsou dobrý kusy v pěkným stavu. Za mě KTM,Husaberg nebo Beta  ano Mám pocit že Japonci mají na spojkách lanka ale nejsem si jistej! On je taky les a les pokud budeš lítat po lesních dálnicích tak si můžeš pořídit cokoliv a jen dát na to dobrý gumy - pokud budeš mít roupy a začne tě lákat i něco ostřejšího tak viz. co jsem psal ano  wink  ano 

 

#15 22.11.2015 11:23:38

danka
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 281
Založená vlákna
Místo: Praha východ
Motorka: 300 EXC, Free 250
Věk: 43
1 0

Re: Výběr stroje, 450.


green.bear:

Ja jsem na enduro presedlal z velkejch - konkretne z 1200GS Adv v off uprave, ale to je fakt na cesty, v jakymkoli terenu to proste kvuli vaze neslo. Sel jsem do starsi KTM 450 EXC, ktera mi prisla prekvapive hodna a ovladatelna, ale jeji vykon jsem vyuzival tak na 10-20%. Ted jezdim hkavne na 250 2T freeridu  s 20ti konema a je to nebe a dudy, na jakoukoli lesni projizdku o mnoho lepsi nez tezka a vykonna 450 a nedostatkem vykonu netrpim + je to mnohem vic zabavnejsi.  A to mam skoro 190 cm a 95 kg, takze vahy bych se nebal.

Dobry je si to vyzkouset a projet se. Taky nevim jestli by me lehky  2T chytil hned po prestupu z mastodonta smile


Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama

 offline 

 

#16 22.11.2015 11:29:33

Hoždy
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: Výběr stroje, 450.


danka: Za mě freeride ano  Teď jednoho kupujem s bráchou kterej má 165cm usch  Mám kamaráda co má 190 cm a vypadá to pod ním otřesně usch  ale vyjede všechno a všude. Motorka už je na půl triál a to je její hlavní výhoda. Prakticky na týhle potvůrce se dá lítat pouze extrém jinak je to nuda wink  a navíc je to drahej špás (pořizovací cena).

 

#17 30.11.2015 22:41:46

danka
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 281
Založená vlákna
Místo: Praha východ
Motorka: 300 EXC, Free 250
Věk: 43
1 0

Re: Výběr stroje, 450.


Hoždy:

No pro brachu to bude parada. Ja bych potreboval shodit tak 10-12 kg a taky by to bylo neco jinyho.


Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama

 offline 

 

#18 02.12.2015 00:49:24

Rajko
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 117
Založená vlákna
Motorka: XR 400R
Věk: dostatečný
Tel: mám
0 0

Re: Výběr stroje, 450.


Ronin_:

Taky jsem přestupoval ze 4kolky na enduro (350 Yamaha Warrior a Bombardier DS650) o proti tobě jsem smrděl korunou ještě víc. Chtěl jsem něco pro stejné využití jako ty a nevadilo mi, že mašina nemá startér, takže jsem koupil za +-40.000,- Hondu XR400 a dalších cca 20.000,- jsem dal za kompletní generálku. Teď na ní mám za cca rok a půl odlítáno skoro 10.000km a rozhodně bych neměnil. Olej se mění po 1000 kilákách, ale když jsem to o 500 přejel, tak mi motorka nevynadal  a1 (jednou mi dokonce i kompletně v lese vytekl olej a domů jsem stejně dojel) preventivně dvakrát do roka rozeberu vyčistím přepákování kyvky a cca jednou ročně jsem měnil ložiska v kolech.
Letos jsem s ní byl dvakrát v Rumunsku a rozhodně se nedá říct, že bych někde zaostával o proti novějším a modernějším motorkám a to je to rok výroby 1996.
Zkrátka když se chceš dobře a hlavně levně povozit a netoužíš po nejmodernější technice, tak tohle je dobrá volba, jen skoro každému u ní chyběl startér, ale mě ne, já jsem v tomhle staromilec a tvrdím, že co si nenašlápnu to si nezasloužím  a1 

 offline 

 

#19 02.12.2015 15:15:41

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Výběr stroje, 450.


danka: ale veď to je najlepšie fitko, XT660Z a les/MX trať  ano 


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#20 02.12.2015 15:20:49

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Výběr stroje, 450.


jak psal hoždy, kroska má jen jednu výhodu, je oproti enduru výrazně levnější a to je tak všechno  blee1 

jinak samé nevýhody, a krom snad jedné značky nemá STARTER  vyk! proto jsem se zbavil užasné motky Hondy XR (enduro oldies bez tartéru) a šel do ostrého endura, samo jak mi každý radil do 450 (mám cca 90 kilo), ale to nebylo to pravé ořechové, následovalo víc úrazů  a29 , teď vodím 3kilo 4T a nemůžu si ho vynachválit, žere míň benzínu, gum a pastorků, netahá tolik ruce a hlavně tolik neunavuje, takže je pro mne vhodnější i na delší tripy (někdy dáváme za den i 150 kilců ve středně těžkém terénu)

dopručuju enduro 300 - 350 4T (a těch je jako šafránu  usch )


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů