uvažuji nad koupí KTMky .. po suzuce yamaze a dvouch kawách uvažuji o KTM přesněji 250 sxf 2015..
Máte někdo osobní zkušenost? Popřípadě co se vám na Ktmkách kdy podělalo, trochu se obávám startéru což je další věc krom stříkačky co může zlobit, ale moto co chci je prakticky nova jen s asi 13mth ..
abych pravdu rekl nemam uplne jasno.. Do nedavna jsem byl presvedcen ze chci opet Kawu ale vybiram hlavne, ze bych rad bud uplne fungl motorku nebo zanovni nehlede na znacce. Mam jasno v tom ze to musi byt malej ctyrtakt. Za druhe nejsem zadny profik co by mohl s klidem tvrdit Yamaha ma skvelej podvozek a naopak Kawa motor nebo naopak.. Jsem nazoru ze clovek si zvykne na vse a vzdy je problem mezi sedadlem a riditky ..
Takze abych to zkratil mam rozpocet zhruba 140 000 a chci za to poridit novou ci lehce jetou krosku... Dostal jsem nabidku na naladenou Ktmku co je jak nova a to je prakricky duvod proc premyslim o KTM ... trochu mi i laka ta spojka a nejak se mi posledni dobou zacla i vic ta motorka libit ...
Nicmene kdyby nekdo vedel o necem co ma namotano fakt jen par hodin treba z duvodu ze se majitel zranil nebo se dostal do financni tisne nebo co ja vim proste necekane prodava nedavnou koupenou motorku, tak sem s ni ... Uz jsem za tech par motorek poucenej a nechci nic do ceho budu hned sypat za neco jinyho nez novy plasty nebo polep... hehe
člověče včera jsem byl u servisáka a překvapil mě že kroska 450 2016od kawy jde fugl oficial kolem 160 včetně DPH, když se posnažíš tak prý do 150tis. V případě motokrosa bych asi neváhal. Je to ale neověřené info, bavili jsme se o tom jen tak mezi řečí..
Fakt ? no ja zil v takove naivite, ze sezenu treba skladovku i treba 2013 2014 ale novou treba kolem 140k ale napsal jsem par dovozcum a vicemene mi bylo receno, ze tak to byvalo kdysi ale ted je takovym casum odzvoneno, ze obcas neco je ale je to vyjimecne a bez oatricnych znamosti tezko k sehnani .. ale zkusim jeste obeslat par lidi a az budu v CR tak mozna kdyz zajdu primo do kramu s cash v obalce tak budu mit lepsi vyjednavaci pozici nez zpoza klavesnice :-)
Kawu jsem prave koukal a to treba s dph je za 180 a to nejsem zas blazen ... budu resit bydleni a vse okolo a kdybych domu pritahl masinu za 180 tak mi asi trefi :-D I kdyz rika jsou to tvoje penize delej si co chces .. ale vsichni vime jak je to mysleno :-)
Motorka: HONDA HM CRE F450R + nově FE 450e, BETA 450 RR, HUSABERG FE501
Věk: 29
10
Re: KTM 250sxf 2015
beachbitch:
Zkus napsat nebo zavolat MX-shop.cz u nás v Hodoníně. Má skladem KX250 i 450 2016, v pátek jsem motal po skladu a prohlížel si, jak to vždy hezky vypadá, když se ještě nikde neválelo :-D
Jo cena za 2016 KX450 je cca 6000 euro ( 163 000 ) , ale teoreticky i lepší… Zkus zavolat
Zkus napsat nebo zavolat MX-shop.cz u nás v Hodoníně. Má skladem KX250 i 450 2016, v pátek jsem motal po skladu a prohlížel si, jak to vždy hezky vypadá, když se ještě nikde neválelo :-D
Jo cena za 2016 KX450 je cca 6000 euro ( 163 000 ) , ale teoreticky i lepší… Zkus zavolat
covece mx-shop jsem snad uz oslovoval co koukam do starych emailu a nikdo se mi neozval ale zkusim zavolat jak budu zpet v cechach... jenom mi reknete jak to fungujenkdyz ofiko kawa ma cenu 229k a nekdo by vam ji prodal za 150-160k a furt na tom vydelal neco pro sebe ? No nicmene za pokus nic nedam .. Diky !
No názor, že člověk si zvykne na vše je sice správný, ale realita je taková, že KTM je taková rychlochodka, co jde do zatáček sama, zatímco Kawa je zase opačnej extrém, protože to je jak jet s kloubovým autobusem. A je na každým k čemu má větší preference.
já bych místo nové KTM šáhnul po HSQ, která bude levnější a přitom stejná jako KTM
Není, to vyjde na stejno. Taky jsem si to myslel. KTM 2015 ka je dobrá volba, má to ještě klasický dvoukomory a jelikož je to poslední verze daného modelu, tak už jsou všechny mouchy vychytaný. 2016ku bych ještě radši nebral, zaprvé má vzduchy a za druhé, přeci jen je vše nové a neověřené. Pokaždé to po prvních ročnících mění a vychytávají. Starter na 4T u KTM je luxusní věc, jen si občas prohlédnout ten konektor co je za maskou, popř to napájet natvrdo. Tam to občas zoxiduje, jak to člověk myje a pak nejde napětí přes spínač starteru. Je třeba to jednou začas preventivně rozpojit a kontaktolem pořádně prolejt (no zrovna bych to měl udělat taky, když to tu píšu). Nejlevnější je Suzuki, jako nová moto, Kawa je taky dost drahá. Výprodejový 2015 ky KTM 250sxf byly za cca 180 vč DPH, ale to už asi nebude sehnatelný. Já na jaře kupoval zánovní 350sxf 2014 a loni jsem jezdil 2013ku 250sxf a nemám problém, resp. já jo, ale moto ne loni jsem na tý 250 měnil snad jen jedinou věc a to svíčku a tu jsem asi i zničil já startem s kvaltem a jen vlažným motorem, jinak klasika pneu, destičky, olej, filtry. Pérování nejlepší co sériovky maj.
Joraell: Kawa-kloubovej autobus To jsem ještě neslyšel
No ale je to tak ne? Je to proste takovej tank oproti ostatním. V zatáčkách se to chová jako by čověk řidil dvě motorky, nekomu to asi sedí, ale já z toho měl málem infarkt. Dříve jsme kawu chtěl, než jsem se svezl
kornout to tu nakousnul. Po 250 sel do 350. Ja loni take vybiral moto, sice ne crossa ale enduro a kdyz jsem se povozil na EXC250F tak jsem ji zavrhnul. Musel jsem ji tocit skoro jako 2T aby trosku jela. Nejsem zadny strelec, ale mam radsi kdyz motorka tahne odspodu. Vykon mi u ni nechybel, ale motor tahnul az kdyz byla radne roztocena a to mi vadilo. Ta 350 by na tom mohla byt lepe co se tyka zatahu z nizsich otacek. To by nam mohl poreferovat kornout kdyz sedlal obe kubatury. Pokud chces moto na zavody aby jsi se vlezl do tridy MX2 tak je moje placani uplne mimo.
Edit: Nechci te vubec nabadat k vyberu moto s vyssim obsahem (ja bych taky do 450 nesel), ale myslim ze ta 350 by mohla byt podvozkove stejna jako 250 a stalo by za uvahu ji alespon vzit v uvahu pri rozhodovani.
Čau,mám KTM 250 SX-F 2015.Kupovali jsme ji novou v zimě.Od tý doby sem najel 120 mth.(tréning+každej tejden závody).V 55 mth sme dávali kit athena 280 ccm.Olej každých 5 mth.Za tu dobu sem neměl ani jedinej problém.Všechno šlape jak má.Teď sem to rozhodil(budu dávat novou ojnici)a všechno je furt jako nový.Tlumiče fungujou parádně.Oproti starším modelům má posunutou osu předeního kola dozadu a to je docela znát na ovladatelnosti(můžu porovnat,předtim sem měl 2014).Motor de parádně od spodu(nejspíš kůli rezonančce na svodu),a vrch je taky super.Startér je velká výhoda,zachránil mi nejeden závod.Jeho nespolehlivosti se bát nemusíš,mam už druhou motorku s nim a nikdy se mi nestalo že by nenaskočila když sem zmáčknul startér,nebo se jinak vysral.To video s tim startováním je fakt jenom k 2016,u 2015 nic takovýho dělat nemusíš,jen zmáčkneš a jedeš.Celkové je to hodně povedená motorka.Ale abych jenom nechválil,musíš dát místo origo hydraulickýho napínáku mechanickej,protože ten origo se sere a může se stát že ti přeskočí rozvody.Ceny spotřebních dílů sou taky docela velký(ojnice,ventilová sada)a nejdou sehnat v náhražkách,takže jedině origo,ale zase oproti straším modelům vydrží 2x tolik mth.Když jí koupíš,určitě chybu neuděláš.