INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
- Blix8
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11
- Založená vlákna
- Motorka: DR350S (1993)
- Věk: 27
- 0 0
Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Nazdar,poradíte kde na ostravsku naplnit zadní tlumič na moje DR350 dusíkem? Plní se to klasickým autoventilkem na 10 atm. Dík
Editoval Blix8 (24.08.2015 07:32:50)
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Blix8:
Zajeď do pneuservisu,semtam ještě někdo flašku s dusíkem má, ale musí ji mít plnou jinak nenatlačíš tolik co potřebuješ..
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Blix8: Už jsem Ti psal na motorkářích:
Flašku s dusíkem a redučák v dílně mám, tlumiče foukám běžně... Nový Jičín - Žilina, pokud chceš, pošlu Ti do SZ kontakt.
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- Ditrow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1142
- Založená vlákna
- Místo: OSTRAVA!!!
- Motorka: KTM 520exc
- Věk: 30
- Tel: nakousnutý
- 4 3
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Všímálek napsal(a):Vzduch, co dýcháš, má 78% dusíku, takže s naprosto klidným svědomím si to dofoukej i silnou pumpou na bicykly
uz vidim jak tam pumpou na bicykly dostane 10atm to tam bude doukat jeste mesic
Editoval Ditrow (24.08.2015 11:51:41)
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Ditrow napsal(a):Všímálek napsal(a):Vzduch, co dýcháš, má 78% dusíku, takže s naprosto klidným svědomím si to dofoukej i silnou pumpou na bicykly
uz vidim jak tam pumpou na bicykly dostane 10atm to tam bude doukat jeste mesic
No tlak by dal,ale foukat tam vzduch je trochu mimo misu. Sorry toto muze poradit jen nekdo s umyslem uskodit. Nemluvim o testu funkcnosti,mluvim o nafoukani k pouziti. Az to nekomu ublizi tak jiste vsimalkovi podekuje,nehledena to ze to bude fungovat kazdou chvili jinak
- Ditrow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1142
- Založená vlákna
- Místo: OSTRAVA!!!
- Motorka: KTM 520exc
- Věk: 30
- Tel: nakousnutý
- 4 3
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Jarynn napsal(a):Ditrow napsal(a):Všímálek napsal(a):Vzduch, co dýcháš, má 78% dusíku, takže s naprosto klidným svědomím si to dofoukej i silnou pumpou na bicykly
uz vidim jak tam pumpou na bicykly dostane 10atm to tam bude doukat jeste mesic
No tlak by dal,ale foukat tam vzduch je trochu mimo misu. Sorry toto muze poradit jen nekdo s umyslem uskodit. Nemluvim o testu funkcnosti,mluvim o nafoukani k pouziti. Az to nekomu ublizi tak jiste vsimalkovi podekuje,nehledena to ze to bude fungovat kazdou chvili jinak
všímálek alias Janek uz mu z tech ryb šploucha na majak
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Uff takže od dotazu kde na Ostravsku naplnit tlumič, se během 9 příspěvků dostáváme k jedům, které vysíláme svými slovy .
- kalimerro
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 53
- Založená vlákna
- Motorka: Babetta - raketa
- Věk: 39
- Tel: 724453952
- Web
- 0 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Všímálek: Opsáno doslova z manuálu ke Kx 250: "Pressurize the gas reservoir with nitrogen gas only. Do not use air or other gases, since they may cause premature wear, rust, fire hazard or substandard performance"
Král defektů
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
kalimero to tu myslím rozsekl - jedná se prostě o životnost tlumiče
1) inertní plyn - lehce se dá separovat ze vzduchu bez zmíněné vlhkosti 2) levný 3) oxidace těsnících prvků
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
už jsme viděl i utržený lýtkovy sval od expanzky přes mx boty o příčině se nehodlam přít. Stejně tak jak kolečka z desty ktere používame na specialních podvozcích ktere jedou třeba 400 km v extremních okolních teplotach v kuse foukame dusíkem protože ze vzduchem jak si exploduji jinak výše popsane problematice nerozumím jen poznatek z praxe a o dusíku vím že je to plyn a neraguje na změnu teploty tak jako vzduch.
Editoval Tristan (28.08.2015 15:24:41)
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Tristan:
A je po hádkách. Prostě dusík a fertig.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Tristan:
tak mít v expanzce vysoký tlak,vysokou teplotu a díky pumpování pumpičkou taky vodní páru a k kyslík, a za gumovou membránou olej s bodem vzplanutí kolem 200°C, to je opravdu slušný základ na utržený sval .....já teda radši ten dusík
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
je to jen praxe nic měřitelneho třeba ta rozdílnost par procent mezi vzduchem a dusíkem stačí k funkčnosti cca 400 KM ti co jezdí kolem komína těm stačí vzduch na 600 km by třeba i dusík nestačil je to těžko říct a prosazovat pravdu pořad budou pro a proti a ve finale to nema přínos tak jako pruhy nebo 2Tvs 4T jen se pomyslně zvedne uroven debaty ale zoufalství pokračuje dál.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Všímálek:
Ano me tento stek uspokojuje. Ze tvych prispevku je citit co jsi zac,a myslim ze by sis vrasky z toho ze tva rada nekomu zavarila moc nedelal. Proste to tak citim,nemam rad sebestredne lidi a uz vubec ksindl ktery vyblije hromadu moudra ale ve skutecnosti jen hromadu zvastu ktere jsou vsem k prdu.
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Já vim o CRF a SX na kterejch to kluci normálně nafoukali vzduchem jako nouzovku a když zjistili, že na chování tlumiče nepoznali absolutně žádnej rozdíl tak v tom oba pokračujou dál.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Dusík do tlumičú se dává především proto Stlačený dusík výrazně redukuje pěnění a provzdušňování olejové náplně
Dusík pod vysokým tlakem zabraňuje zpěnění oleje.
zdroj :internet-Tlumiče Kayaba - www.autobenex.cz/cs/autobenex/magazine-pdf?id=4
Tlumiče pérování lze podle konstrukce rozdělit na několik kategorií:
Kapalinové (olejové) píst tlumiče prostě tlačí nebo nasává olej skrz ventily na pístnici a mezi pracovním válcem a zásobníkem.
Dvouplášťové plynokapalinové nahoře v zásobníku oleje tj. ve vnějším plášti je v oddělené komoře dusík, stlačený na relativně nízký tlak. Používá se tlak od 2.5 do 5.0 bar.
Během práce tlumiče, zvláště při větším zatížení a rychlostech, dochází totiž k zpěnění pracovní- ho oleje a tím ke ztrátě původní charakteristiky tlumení.
Jednoplášťové plynokapalinové pouze jedna nádoba, přepouš- těcí ventily jsou umístěny jen na pístnici. Komora se stlačeným plynem je přímo v nádobě ve spodní části. Pro tuto konstrukci je plyn stlačen již na vysoký tlak, používá se 25 až 30 bar.
EXEL-G plynokapalinové tlumiče
Řady 330000, 340000, 360000 McPherson vzpěry Jestliže nejsou tlumiče pérování měnitelné samostatně - takzvané patrony, pak je nutné vyměnit celé McPherson vzpěry. Konstrukční detaily: 1. Vícebřité olejové těsnění. 2. Tefl onem potažená průchodka a zpětný pojistný ventil řídící průtok oleje. 3. Tvrdochromování pístnice snižující tření.[/color] 4. Stlačený dusík výrazně redukuje pěnění a provzdušňování olejové náplně. 5. Tlumení zpětného rázu pístnice. 6. „All-weather“ olejová náplň. 7. Prstenec pístu s úpravou zamezující opotřebení, snižuje možnost obtékání. Ocelový píst je sintrovaný, což mu dodává extrémní tuhost. Bezešvá konstrukce válce. 8. Třístupňový kompresní ventil.
GAS-A-JUST jednoplášťové plynokapalinové tlumiče pérování.
Nový koncept tlumiče pérování. Zajišťuje maximální kontakt kola s vozovkou. Jeho vlastnosti taktéž omezují opotřebení některých částí automobilu (zavěšení kol, pneumatiky). Je vhodný pro náročné podmínky nebo sportovní použití. Konstrukční detaily: 1. Bezešvá oka, omezení prasknutí oka. 2. Nová konstrukce těsnění v horním prstenci ventilů zamezuje úniku oleje. 3. Gumový polštářek chrání tlumič před poškozením při extrémním zdvihu. 4. Tvrdochromovaný píst opět snižuje tření a opotřebení. 5. Spodní disk ventilu je chráněn proti opotřebení. 6. Bezešvý pracovní válec tlumiče odolný proti prasknutí. 7. Jednoplášťová konstrukce zabraňuje přehřátí tlumiče. 8. Oba ventily, kompresní i roztažný, jsou umístěny spolu na pístu, což zkracuje jejich reakci v obou směrech. 9. Stálý účinek tlumení zajišťuje olejová náplň, která má ideální viskozitu v širokém rozsahu teploty. 10. Olejová a plynová náplň jsou odděleny plovoucím pístem s patentovanou konstrukcí. 11. Dusík pod vysokým tlakem zabraňuje zpěnění oleje.
Autobenex pro Vás | 13 | | 3Q 2006
Tak a včil mudrujte
Editoval MotoDriver (29.08.2015 00:54:01)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Plnění centrálu dusíkem, kde na ostravsku?
Barney.m napsal(a):Ten dusík se oleje ani nedotkne...
Jsou i tlumiče kde je plyn ( dusík ) pohromadě s olejem.Třeba auta,nerozebiratelný tlumiče.
Ještě jsem našel toto:
Zadní centrální tlumič
Plní se plynným dusíkem na 981 kPa (10.0 kgf/cm2, 142 psi) dusík musí být určen pro nárazové tlumení, jinak může dojít k explozi!
Zdroj:
http://motokros.nedivse.cz/honda.htm
Editoval MotoDriver (29.08.2015 02:54:06)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
|