INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Sherco 300 4T
Re: Sherco 300 4T
babaexc napsal(a):hsbmaniak
Záleži jaká ložiska na ojku a kliku daly.Jehly,kluzné na ojku nebo valečkove,kuličkové na kliku či co.Nebudou to snad prukopnici jako u gaze 2t a davat na kliku kryté Ten motor už nějakej rok dělaj tak to snad bude dotažené a výdrž průměrově stejná jak konkurence.Žadnej zázrak se konat asi nebude
120mth max ložiska a stejně tak i ojnice,jinak je to o průser mi bylo řečeno.Takže asi další hodinoý strojek
Re: Sherco 300 4T
70mth loziska KO na dvou stejnych moto.
Re: Sherco 300 4T
xfany napsal(a):70mth loziska KO na dvou stejnych moto.
Všechny ty 300 4T jsou úžasně ovladatelný,o poznání lehčí a jezdí se na nich parádně,ale motor vydrží 1/4mth co 450.Takže pro člověka ,kterej nemá krupicu na rozdávání jsou 450 zlatý
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Tak to je bida teda velebída
- Štajfit
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2008
- 1 0
Re: Sherco 300 4T
Zdravím, máte nějaké novější info ohledně Sherca 300 4T od 2017 do 2021? Hlavně co se servisu týče, sehnání a dostupnosti a cen dílů atd. Uvažuju o koupi jedné 2018, tak by mě zajímaly reálný zkušenosti. Předem díky.
- offroaderTE
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1514
- Založená vlákna
- Místo: Morava
- Motorka: GG EC 250 TPi
- Věk: střední
- 6 0
Re: Sherco 300 4T
Štajfit: bohužel těchto informací je minimum nebo vůbec žádné. Pokud zavoláš prodejci, řekne, že máš dodržovat výrobcem předepsané lhůty na výměny dílů a komu se chce dělat komplet motor po 80 mth ...
většina majitelů se toho zbavuje před najetím 100 mth
pokud máš prachy a chceš TOP stroj, pořiď si něco z koncernu ( KTM, HQ, nové GG), motory v kubatuře 350 najedou hafu mth a budeš mít technicky nejvyspělejší techniku a při dalším prodeji nezapláčeš ...
Pokud chceš ušetřit a stačí ti old school technology pořiď si SWM 300 R Nebo Ajp 310, co mají motory vycházející z ital Husqvaren. najel jsem na SWM za 3 roky 220 mth bez závad a věřím že dalších 200 mth ještě najede. Stejný motor jsem měl v HQ 310 a ten měl natočeno 400 mth a motorka doteď jezdí dalšímu majiteli bez zásahu do motoru.
Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)
- Marek Prokš
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Místo: Vítkov
- Motorka: Sherco 300 SE, Sherco 300 SEF
- Věk: 36
- Tel: jo mám
- 0 0
Re: Sherco 300 4T
Štajfit: Dostupnost dílu v pohodě (do druhého dne) ceny dílu dosti nízké (ve srovnání s KTM). Servis... totˇotázka Sherco 300 4T F má o 5 koní a 10 Nm více než Exc-f350 což musí být zákonitě vykoupeno menší životností motoru, ale nemyslím si, že při takovém tom klasickém lesním mrdalství je nutné motor půlit co 80 MTH.
Dole to musíš rozkuřit!
- Štajfit
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 57
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300 2008
- 1 0
Re: Sherco 300 4T
Marek Prokš: paráda, díky moc za reakci. Ta výdrž motoru by mě docela zajímala z nějaký zkušenosti lidí. Po kolika mth se podívat do motoru, resp. kolik tak komu vydržela? Když koupím něco okolo 120 - 150 mth a motor nevykazuje nějaký klepání, mechanickou hlučnost atd, tak reálně se třeba na 200 mth mrknout na píst a rozvoďák alespoň, přeměřit ovalitu válce....? Nebo to nechat dýl a jezdit, dokud něco nezačne být slyšet?
Případně co za spotřebák se dá koupit samostatně a shoduje se s jinými modely značek? Našel jsem zatím ložiska kol:
Front wheel Bearings 2 of 6004-2RSH 20mm internal, 42mm external, 12mm thick Seals 2 of 25mm internal, 42mm external, 7mm thick
Rear Wheel Bearing Sprocket side 2 of 6005-2RSH 25mm internal, 47mm external, 12mm thick Bearing Disc side 1of 63005-2RS1 25mm internal, 47mm external, 16mm thick Seals 2 of 32mm internal, 47mm external, 7mm thick
Sada ložisek přepákování něco okolo 2,5 tisíce https://www.2hmoto.cz/loziska-tesneni-p … gKNh_D_BwE https://www.mototechnika.cz/technika-of … 9-mtz.html
Řetězové kolečko https://www.mototechnika.cz/technika-si … 74-13.html (to bych rád našel i levnějc), co rozeta?
Editoval Štajfit (19.12.2021 12:27:38)
Re: Sherco 300 4T
Marek Prokš napsal(a):Štajfit: Dostupnost dílu v pohodě (do druhého dne) ceny dílu dosti nízké (ve srovnání s KTM). ...
Můžeš hodit nějaký příklady dost nízkých cen dílů Sherca? Kolik stojí třeba??? Sada plastů = Pístní sada a potřebná těsnění při této běžné výměně = Přední světlo = Chladič levý = Cladič pravý = Pružiny přední na váhu cca 100 kg = Pružiny zadnína váhu cca 100 kg = (dle info prodejce stojí velmi nízkých 10 000,- Kč) Páčka spojky = Páčka brzdy = Sada komplet spojky = Stupačky = Ložiska uložení zadního tlumiče = klidně něco dalšího =
Díky
Re: Sherco 300 4T
Janek napsal(a):Marek Prokš napsal(a):Štajfit: Dostupnost dílu v pohodě (do druhého dne) ceny dílu dosti nízké (ve srovnání s KTM). ...
Můžeš hodit nějaký příklady dost nízkých cen dílů Sherca? Kolik stojí třeba??? Sada plastů = 2600,- Polisport - Dypree jinak všude kolem 4600,- Pístní sada = 7413,- Přední světlo = Chladič levý = 3841,- Cladič pravý = 3605,- Pružiny přední na váhu cca 100 kg = 7172,- Pružiny zadnína váhu cca 100 kg = 11282,- Páčka spojky = 543,- Páčka brzdy = 738,- Sada komplet spojky = lamela 450,- plech 267,- Stupačky = 1189,-/ks (to mi přijde dobrá cena) Ložiska uložení zadního tlumiče = těsnění hlava = 1814,- těsnení ventil víka = 693,- ojnice = 7785,- rozvodák = 1392,- zadní světlo LED = 550,- Polisport
Díky
Docela mě to zajímá zkusil jsem najít nějaké ceny na 300SEF 2020 a doplnil(originální díly), zkuste někdo doplnit EXCF350 2020.
Editoval TomR1 (28.12.2021 15:07:20)
|