Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMANástupce DRZ400#21 04.01.2010 19:14:37
Re: Nástupce DRZ400pigr: "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #22 04.01.2010 20:15:46
Re: Nástupce DRZ400tak to se přece ví už dlouho že RMX 450Z berou jako nástupce DR-Z. Ale to má nahradit DR-Z 400E, eSko nikdo nenahradí a to proto, že se pořád dál vyrábí a prodává. Jenom se to nedostane k nám offline #23 16.01.2010 18:11:09
Re: Nástupce DRZ400Plně s tebou souhlasím situace na trhu je mizerná. Kolikrát si říkám jestli to od těch výrobců není takovej marketingovej tach dělají ostrý endura který se pořát sipou a vydelávají na tom dvakrát na prodeji moto a na náhradních dílech. Napříklat na takovou yamaha xt 600 se prodalo nesrovnatelně míň náhradních dílů naž na dnešní ostrý endura. offline #24 16.01.2010 19:23:20
Re: Nástupce DRZ400je to tak že lidi už moc nebudou chtit univerzála. Každej si radši koupi něco na silnicu a něco do terénu. A když někdo bude chtit jezdit jenom v teréu, tak si taky nebude kupovat těžkej stroj. kdybych vydělával, tak taky okamžitě kupuju ostrej stroj a klidně bych zkusil aji to RMX 450Z. Bohužel teď ale prachy nejsou. Časem každopádně ostry enduro pořidim offline #25 17.01.2010 08:50:36
Re: Nástupce DRZ400
Nechci ti brát iluze, ale časem se oženíš, pořídíš rodinu, zařídíš bydlení a ve tvých 40 se zase můžem dohadovat co to bude, a sázím, že zase "univerzál" "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #26 17.01.2010 09:08:35
Re: Nástupce DRZ400Slow: offline #27 17.01.2010 10:01:41
Re: Nástupce DRZ400viteka 32: souhlasím, ale myslel jsem to tak, že až dostuduje a dojde na rodinu, tak už nebude tolik času, peněz, chuti atd, a že tomu tak je, vidím v okolí dosti často, lidi co dost jezdili a už silnici ci terén, prodavaj motorky kupujou kombíky, předělávaj bydlení a vracej se k motorkám tak kolem 30-40roků "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #28 17.01.2010 10:57:28
Re: Nástupce DRZ400Universalní enduro má svoje výhody každej si nemůže dovolit mít moto do terénu a na silnici. Ostrý endura sou náročný na udržbu a na servis pořizovací cena není taky zrovna malá. A stím universálnim endurem se dá taky slušně zajezdit po silnici i v terénu z daleko menšímy náklady. offline #29 17.01.2010 11:19:02
Re: Nástupce DRZ400dio: offline #30 17.01.2010 12:36:11
Re: Nástupce DRZ400tak já se motorky nevzdám nikdy. To bych na tom musel byt hodně špatně. A jinak závodni endura zas nejsou až tak náročny na udržbu. Taky závisí na tom kolik najedeš. Vzhledem k tomu že od toho co sem udělal novej motor v listopadu 2008, tak od té doby sem nenajel ani 3000km. A to by bylo aji u ostryho dura bez investic. Čim novějši stroj, tim miň náročnej na udržbu... offline #31 17.01.2010 21:07:39
Re: Nástupce DRZ400Súhlasím s OFFMOTOM Cesta je cieľ ! offline #32 17.01.2010 21:34:54
Re: Nástupce DRZ400OFFMOTO: offline #33 18.01.2010 14:37:06
Re: Nástupce DRZ400tak to já se hádat nebudu. Neřikám že to vydrži kroska při závodním nasazení. Já se bavim o enduru, ne o krosce a při normálním ježdění, žádny závodění. offline #34 18.01.2010 18:09:52
Re: Nástupce DRZ400Ty ostrý endura nejsou stavěný na velkou životnost i amater ten motor časem odrovná, ale oněco pozdějš neš profík. On ten motor taky dostane pěkně na prdel,když bych stim chtěl jezdit taky po silnici a třeba do práce. Po silnici se stim dá taky dostat do omezovače a kylometry rychle přibývají. Stěma universalníma endurama tohle nebyl problem pro hodně hoby endurystů to byly ideální stroje. Škoda že se výrobci motorek zaměřili jenom na ostrý endura, takový moto typu ttr,drz tady chybý. offline #35 18.01.2010 18:36:35
Re: Nástupce DRZ400Co si myslite o BMW X Challenge? Vim ze uz se taky nedela ale to mi prijde taky jako universalni enduro-motorka pro vsechno. Me se ta motka celkem libi...a tech mych sto kilo by to aji uvezlo offline #36 18.01.2010 18:59:08
Re: Nástupce DRZ400X-Challenge je dobrej, aji bych to bral, ale ne s tim vzduchovym tlumičem. Má to vykon asi 53HP, váha pod 150kg plně natankovany, takže lepši jak TT-R, navic diky tomu perfektnimu motoru se střikačkou spotřeba malá, až neznatelná. Dá se s tim jet aji pod 3l/100km offline #37 18.01.2010 19:05:42
Re: Nástupce DRZ400Wenca24: offline #38 18.01.2010 19:39:47
Re: Nástupce DRZ400ja myslim ze tohle je klasika rmz se svetlama , kazdopadne me zarazi 6 kvaltu . rmz ma 4 nechapu offline #39 18.01.2010 19:52:00
Re: Nástupce DRZ400Plně natankovaný váží 159kg, interval výměny oleje 10 000km není to otypovaný pro dva (nemá ani zadní stupačky), nevim jak je to s cenama náhradních dílů, budou dost drahý je to bmw. offline #40 18.01.2010 19:55:48
Re: Nástupce DRZ400A ten motor by mel aji neco vydrzet(prece jenom je to lehce predelany gs 650) takze by se s tim dalo aji pocestovat. Ted jsem nekde zahlidl ze s tim jede nakej borec pres celou Afriku. Kdybych mel prachy tak bych asi nevahal offline |