Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nástupce DRZ400

#21 04.01.2010 19:14:37

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nástupce DRZ400


pigr:

vím prd, ptal jsem se tak před 2 měsícema a mělo bý to být na variaci RMZ450

http://www.suzukicycles.com/Product%20L … X450Z.aspx

ale nějak to nesleduju, mám jiné starosti usch 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#22 04.01.2010 20:15:46

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Nástupce DRZ400


tak to se přece ví už dlouho že RMX 450Z berou jako nástupce DR-Z. Ale to má nahradit DR-Z 400E, eSko nikdo nenahradí a to proto, že se pořád dál vyrábí a prodává. Jenom se to nedostane k nám


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#23 16.01.2010 18:11:09

dio
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 92
Založená vlákna
Motorka: Suzuki drz400s
Věk: 44
1 0

Re: Nástupce DRZ400


Plně s tebou souhlasím situace na trhu je mizerná. Kolikrát si říkám jestli to od těch výrobců není takovej marketingovej tach dělají ostrý endura který se pořát sipou a vydelávají na tom dvakrát na prodeji moto a na náhradních dílech. Napříklat na takovou yamaha xt 600 se prodalo nesrovnatelně míň náhradních dílů naž na dnešní ostrý endura.

 offline 

 

#24 16.01.2010 19:23:20

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Nástupce DRZ400


je to tak že lidi už moc nebudou chtit univerzála. Každej si radši koupi něco na silnicu a něco do terénu. A když někdo bude chtit jezdit jenom v teréu, tak si taky nebude kupovat těžkej stroj. kdybych vydělával, tak taky okamžitě kupuju ostrej stroj a klidně bych zkusil aji to RMX 450Z. Bohužel teď ale prachy nejsou. Časem každopádně ostry enduro pořidim


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#25 17.01.2010 08:50:36

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nástupce DRZ400


Navrc.TT-R napsal(a):

je to tak že lidi už moc nebudou chtit univerzála. Každej si radši koupi něco na silnicu a něco do terénu. A když někdo bude chtit jezdit jenom v teréu, tak si taky nebude kupovat těžkej stroj. kdybych vydělával, tak taky okamžitě kupuju ostrej stroj a klidně bych zkusil aji to RMX 450Z. Bohužel teď ale prachy nejsou. Časem každopádně ostry enduro pořidim

Nechci ti brát iluze, ale časem se oženíš, pořídíš rodinu, zařídíš bydlení a ve tvých 40 se zase můžem dohadovat co to bude, a sázím, že zase "univerzál" usch 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#26 17.01.2010 09:08:35

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Nástupce DRZ400


Slow:
No, nevím, zda máš úplnou pravdu. Budu mít brzy 50-ku a spíš se kloním k Navrcovi. Taky jsem začínal s univerzálem- XT 350, pak to bylo TT 350 a XR 400. Ježdění v terénu nás ale chytlo a potom už každé kilo navíc je znát a pokud si chceš užít jízdu v terénu, tak stejně skončíš u ostřejího stroje a těžkého univerzála se budeš chtít zbavit, což je ale nyní dost problém.

 offline 

 

#27 17.01.2010 10:01:41

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Nástupce DRZ400


viteka 32: souhlasím, ale myslel jsem to tak, že až dostuduje a dojde na rodinu, tak už nebude tolik času, peněz, chuti atd, a že tomu tak je, vidím v okolí dosti často, lidi co dost jezdili a už silnici ci terén, prodavaj motorky kupujou kombíky, předělávaj bydlení a vracej se k motorkám tak kolem 30-40roků wink 


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#28 17.01.2010 10:57:28

dio
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 92
Založená vlákna
Motorka: Suzuki drz400s
Věk: 44
1 0

Re: Nástupce DRZ400


Universalní enduro má svoje výhody každej si nemůže dovolit mít moto do terénu a na silnici. Ostrý endura sou náročný na udržbu a na servis pořizovací cena není taky zrovna malá. A stím universálnim endurem se dá taky slušně zajezdit po silnici i v terénu z daleko menšímy náklady.

 offline 

 

#29 17.01.2010 11:19:02

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Nástupce DRZ400


dio:
Souhlasím s tebou, bohužel vše je jen o penězích a těch je někdy nedostatek. jinak ať se podíváš na kterékoliv sportovní odvětví, tak má šanci jen ten, kdo má zázemí a finance. normální člověk je mimo až na některé vyjímky.

 offline 

 

#30 17.01.2010 12:36:11

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Nástupce DRZ400


tak já se motorky nevzdám nikdy. To bych na tom musel byt hodně špatně. A jinak závodni endura zas nejsou až tak náročny na udržbu. Taky závisí na tom kolik najedeš. Vzhledem k tomu že od toho co sem udělal novej motor v listopadu 2008, tak od té doby sem nenajel ani 3000km. A to by bylo aji u ostryho dura bez investic. Čim novějši stroj, tim miň náročnej na udržbu...


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#31 17.01.2010 21:07:39

dragonhunter
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 226
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 640 Adventure
Věk: 21
1 0

Re: Nástupce DRZ400


Súhlasím s OFFMOTOM


Cesta je cieľ !

 offline 

 

#32 17.01.2010 21:34:54

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Nástupce DRZ400


OFFMOTO:

Tak jasně že se musijou hlidat MTH. Je to stroj a tam se musi udržba dělat. Ale to děláš aji u univerzála, ikdyž ne tak často. A že nevydržijou? Jeden člověk co se zabývá hlavně Yamahou WR-F,  jezdi závodně a dělá servis motorek, tak dával na net foto pístu WR 250F s 600mth. Měnil se za tu dobu jenom rozvoďák. Soused má WR 250F 3 roky a jenom mění olej, druhej soused má WR 450F a ten mění písty a rozvoďáky jenom preventivně. CRF 450X prej taky vydrži bez problémů přes 600mth. Na Youtubu bylo WR 450F s kterym majitel bez zásahu do motoru najel 30.000km.

Vubec bych se závodního dura nebál, když se o něho člověk stará ano 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#33 18.01.2010 14:37:06

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Nástupce DRZ400


tak to já se hádat nebudu. Neřikám že to vydrži kroska při závodním nasazení. Já se bavim o enduru, ne o krosce a při normálním ježdění, žádny závodění.

Ale kámoš má CRF 450R ´04. Koupil to asi 4 roky zpátky po GO. Jezdi s tim jenom trať, občas les, ale jenom hobby. Před rokem prevntivně dal pist a titanovy ventily  a jezdi v pohodě dál. Vždycky záleží jak se o to člověk stará, ale hlavně jak se to uživá. Je jasny že když to veme závodnik kterej to nemá v omezovaču jenom při nastartování, tak to moc dlouho nevydrží. Ale při hobby užívání bych neviděl vubec žádnej problém


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#34 18.01.2010 18:09:52

dio
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 92
Založená vlákna
Motorka: Suzuki drz400s
Věk: 44
1 0

Re: Nástupce DRZ400


Ty ostrý endura nejsou stavěný na velkou životnost i amater ten motor časem odrovná, ale oněco pozdějš neš profík. On ten motor taky dostane pěkně na prdel,když bych stim chtěl jezdit taky po silnici a třeba do práce. Po silnici se stim dá taky dostat do omezovače a kylometry rychle přibývají. Stěma universalníma endurama tohle nebyl problem pro hodně hoby endurystů to byly ideální stroje. Škoda že se výrobci motorek zaměřili jenom na ostrý endura, takový moto typu ttr,drz tady chybý.

 offline 

 

#35 18.01.2010 18:36:35

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: Nástupce DRZ400


Co si myslite o BMW X Challenge? Vim ze uz se taky nedela ale to mi prijde taky jako universalni enduro-motorka pro vsechno. Me se ta motka celkem libi...a tech mych sto kilo by to aji uvezlo smile
Zajima me treba srovnani s DRZ

 offline 

 

#36 18.01.2010 18:59:08

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Nástupce DRZ400


X-Challenge je dobrej, aji bych to bral, ale ne s tim vzduchovym tlumičem. Má to vykon asi 53HP, váha pod 150kg plně natankovany, takže lepši jak TT-R, navic diky tomu perfektnimu motoru se střikačkou spotřeba malá, až neznatelná. Dá se s tim jet aji pod 3l/100km ano  heart 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#37 18.01.2010 19:05:42

pigr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 58
Založená vlákna
Motorka: suzuki dr-z 400 s
Věk: stale mlad
0 0

Re: Nástupce DRZ400


Wenca24:

no kamos, co s nim obcas jezdim ji ma. radej sem si ji od nej nepucoval protoze ji ma jako funglovku. hmotnost je v papirech o neco vyssi ,ale rek bych ze to neni ani moc znat. tlumice jsou nastaveny docela tvrde. ale proti dr je docela o poznani silnejsi a pritom ma podobnou(nizkou) spotrebu

 offline 

 

#38 18.01.2010 19:39:47

dr-z 400 e
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 210
Založená vlákna
Místo: PEKLO
Motorka: RMX 450 Z
Věk: 28
0 0

Re: Nástupce DRZ400


ja myslim ze tohle je klasika rmz se svetlama , kazdopadne me zarazi 6 kvaltu . rmz ma 4 nechapu

 offline 

 

#39 18.01.2010 19:52:00

dio
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 92
Založená vlákna
Motorka: Suzuki drz400s
Věk: 44
1 0

Re: Nástupce DRZ400


Plně natankovaný váží 159kg, interval výměny oleje 10 000km není to otypovaný pro dva (nemá ani zadní stupačky), nevim jak je to s cenama náhradních dílů, budou dost drahý je to bmw.

 offline 

 

#40 18.01.2010 19:55:48

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: Nástupce DRZ400


A ten motor by mel aji neco vydrzet(prece jenom je to lehce predelany gs 650) takze by se s tim dalo aji pocestovat. Ted jsem nekde zahlidl ze s tim jede nakej borec pres celou Afriku. Kdybych mel prachy tak bych asi nevahal ano

Navrc: Co vis o tom tlumici? Zaslechl jsem na nej par nadavek...Spatne funguje nebo se ku*vi?

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů