Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo

#1 03.04.2015 09:59:33

Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Zdravim Pani mam Husqvarnu TE 610E bol som sa previest cca 100 km a napocital som 9 litrov spotrebu  ee2  katastrofa mala by zrat okolo 6 litrov...sytic funkcny, po nastartovani zavrety...po dalsie ked odstavim moto na palivovom ventily tam do strednej polohy cize smer dole tak mi cez prepadovu hadicku kvapka benzin za jeden den vytieklo skoro 2 litre, ked po odstaveni moto dam bud do polohy res alebo full tak z prepadovej nevytecie benzin...poradte ak mozte co s tym, dikes

 offline 

 

#2 03.04.2015 10:25:39

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Máš tam podtlakem ovládaný kohout, takže v poloze svisle dolů to je na PRI, tedy to teče samospádem. Další dvě polohy FULL a RES jsou ovládány podtlakem z motoru. Tolik k vysvětlení.
Tvůj problém je nezavírající jehlový ventil v plovákové komoře nebo vysoká hladina.
Hladinu seřídit dle manuálu. Pokud je chyba ve ventilu, tak je tam buď nečistota nebo je ventil opotřebovaný.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#3 03.04.2015 10:27:23

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Mel jsem stejny problem,ale motorka v nizkych otackach kuckala,po zastaveni vylozene tekl benzin proudem z prepadu. Pomohla rozborka a vycisteni karburatoru. Pod jehlou plovaku jsem mel nejaky binec.

 offline 

 

#4 03.04.2015 10:48:20

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Diky moc Pani za rady smile 

 offline 

 

#5 03.04.2015 10:54:27

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


S tou spotrebou ma napadlo ze skrz krasne pocasie som nestihol vyprat vzduchovy fliter je urcite zaserkany od predosleho majitela co s tym nic nerobil, cize aj na to, moze mat podiel vysoka spotreba, ale nemyslim az 3 litre...

Editoval Ciernyjazdec (03.04.2015 10:59:40)

 offline 

 

#6 03.04.2015 10:58:39

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Honza:
Co znamena PRI zaroven ked odparkujem moto kde ma bit spravne poloha palivoveho kohutika? A pri jazde na full? Reserva mi je jasna ked zasvieti kontrolka prepnut na RES...

 offline 

 

#7 03.04.2015 11:12:03

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Este ma napadla jedna vec vsimol som si ze ked nastartujem (studeny motor) tak mi dymi pri hlave valcou vyfukova cast, je tam mala trhlina, ide z tadial dym, dokym sa nezohreje motor, cize aj to moze mat vplyv na spotrebu nie?

 offline 

 

#8 03.04.2015 12:35:12

ZdeninoTE
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 480
Založená vlákna
Místo: Sulimov
Motorka: KTM 950 Adventure S; VOR V-star 530; Husqvarna TE610
Věk: 28
Tel: 604389901
5 1

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


a není ten dým bílý a nesmrdí jakoby saponátem?


Enduro je pro ty, kdo nemají nasrané v rukách, v hlavě ani v gatích

 offline 

 

#9 03.04.2015 18:28:23

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


ZdeninoTE:

ano dym je biely ale ci vonia ako saponat myslkm ze nie o par minut uz nie je biely ako sa trochu zohreje moto...

 offline 

 

#10 03.04.2015 21:12:48

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Podívej se na ten kohout pořádně, budou na něm dvě hadičky: Jedna benzínová > tou teče benzín do plovákové komory. Druhou hadičkou je přiveden podtlak co otvírá membránu v palivovém kohoutu. Podtlak je vytvářen motorem za chodu. Odběr podtlaku bývá většinou na přírubě mezi karburátorem a motorem.

Funkce:

FULL - plná nádrž, motor stojí => není podtlak => benzín neteče ; motor běží => podtlak v sání => benzín teče
RES - funkce stejná jak FULL, jen prostě rezerva
PRI - benzín teče pořád, poloha vhodná k zaplavení karburátorů např. po zimě, po demontáží atd.   Protože jinak při prázdné plovákové komoře je nutno (pokud tato poloha chybí ) delší dobu točit startérem (vytvoření podtlaku), aby plovákovka natekla.  Samozřejmě při správné funkci jehlového ventilu je možno jezdit na tuto polohu. O zavření benzinu se postará právě ten ventil. 

Při normálním provozu jezdi FULL / RES. 
Ten kohout není "raketová věda" odpoj si  benzínovou hadičku od karbecu, podtlakovou si dej do pusy a saj. Přepínej kohout a dívej se co kdy teče a neteče.

Co znamená zkratka PRI nevím. Je to něco anglicky, ale jaký slovo to nevím.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#11 03.04.2015 23:06:21

Re: Vysoka potreba benzinu, palivovy ventil v strednej polohe tecie palivo


Honza: dakujem Ti pekne, za vysvetlenie smile  ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů