INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Beta Xtrainer 300
Re: Beta Xtrainer 300
hele majitelé crosstrainera, máte někdo vyzkoušenou maximálku? cca? zhruba? jede to nějak zoufale málo bez té přívěry?
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Beta Xtrainer 300
PETARDAK napsal(a):Miguel: máš v tom, lehce bordel bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon
tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšeš
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- GG300
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 252
- Založená vlákna
- Motorka: BXT 300
- Věk: 55+
- 3 0
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel napsal(a):PETARDAK napsal(a):Miguel: máš v tom, lehce bordel bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon
tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšeš
Je tam ještě jiný karbec a dej pak vědět jak se ti podařilo - hlavně by mě zajímalo jak jsi zmenšil rám.
Re: Beta Xtrainer 300
GG300 napsal(a):Miguel napsal(a):PETARDAK napsal(a):Miguel: máš v tom, lehce bordel bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon
tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšeš
Je tam ještě jiný karbec a dej pak vědět jak se ti podařilo - hlavně by mě zajímalo jak jsi zmenšil rám.
nevím, jestli si rozumíme, myslel jsem "motorově" z toho udělat x-trainera. líbí se mi dvoutakt, nelíbí se mi jeho "turbo-efekt" TPIčko jde do světa a místo toho bych chtěl tohle.
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Frank
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm 300 Tpi, gsxr 1000, KTM 790 R, SMCR 690
- Věk: 43
- 0 0
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel: Pokud přejdeš na Xtr z TPI ,tak budeš zklamanej , po všech stránkách ... U nás v partě ho má kamarád co je po velkém úraze nohy , právě pro ten vlažný výkon a nízkou výšku , už má třetího a občas nám to pujčí a po presednutí z TPI mám pocit jak kdybych byl o 10let zpět , vibrace a podvozek , předek jde i na menším odskočení s mou váhou 87kg na dorazy. Jediné co je fakt parádní je ten spodek a pro někoho ten gumový projev , což asi taky ty zrovna hledáš
Re: Beta Xtrainer 300
Jeste jednou:) RR 300 s přestavbou na x-trainera co se tyče motoru, jinak vše zůstane... Podvozek z dospělé motorky Edit: vibrace jsou horší? U Bety?
Editoval Miguel (15.10.2020 21:19:58)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- GG300
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 252
- Založená vlákna
- Motorka: BXT 300
- Věk: 55+
- 3 0
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel napsal(a):GG300 napsal(a):Miguel napsal(a):tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšeš
Je tam ještě jiný karbec a dej pak vědět jak se ti podařilo - hlavně by mě zajímalo jak jsi zmenšil rám.
nevím, jestli si rozumíme, myslel jsem "motorově" z toho udělat x-trainera. líbí se mi dvoutakt, nelíbí se mi jeho "turbo-efekt" TPIčko jde do světa a místo toho bych chtěl tohle.
Ten rám jsem myslel jako sarkasmus Ještě je 10mm podložka pod víkem rezonančni komory přívěry.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel: vibrace i u nového beťáckého motoru s vyvažovákem, jsou citelně vyšší, než u KTM, ale to se dá skousnout... odladění do "gumova" to kombinací nastavení přívěry/ komprese/ karburátoru není až takový problém... určitě běž do verze factory, ta přední KAYABA je mega rozdíl proti SACHS... ale pak tě čeká míchání benzín+olej...
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Beta Xtrainer 300
Xtrainer má nádobku na olej a RR neeee?
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel napsal(a):Xtrainer má nádobku na olej a RR neeee?
má jí Xtrainer i RR, nemá jí RR ve factory verzi.
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Beta Xtrainer 300
PETARDAK: má to nějaký logicky důvod ?
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel napsal(a):PETARDAK: má to nějaký logicky důvod ?
úspora váhy a hlavně Mechanik se při míchání olej+benzín nezasekne/neselže u automatických systémů se to občas stává
Ono pořád platí: co na motorce není, to se nemůže posrat a u moto s kterou pereš do bláta, do potoka aj. a pak jí oletíš wapkou, to platí dvojnásob
Editoval PETARDAK (15.10.2020 21:57:29)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Beta Xtrainer 300
Díky - i když v tomhle případě se mi to moc nezamlouvá
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel:
Mazani jsem si vyradil i u obyc RR. Premix mi prijde proste lepsi. U TPI tu moznost nemas a kdyby byla, tak 99% majitelu pojede taky premix . 20 beta ma uz vyvazovak, ale samet jako TPI to neni. Porid si odpruzeny klemy na riditka a hodne to pomuze. Beta ma motor jeste vic agresinvejsi nez KTM. Na jare jsem se svezl na RR Racing 300 s Lectron karbecem a to bylo prijemny. Majitel ho menil za Keihin prave z duvodu "umravneni" motoru. Co vymyslis, mi prijde jako slepa ulicka, ale drzim palce. Treba to nebude spatna myslenka . Vykon nad priverou je casto na skodu.
Editoval Janek (15.10.2020 23:08:21)
Re: Beta Xtrainer 300
Xtrainer ma taky jinou ridici jednotku nez RR.
Co zkusit Sherco? To ma priveru ovladanou elektricky a prechod na otevrenou priveru je pry perfektni. Celkove je to jiste povedena motorka . Staci kouknout na vysledky, co jede Mario a Wade . Taky cenove vychazi oproti Bete lip.
Re: Beta Xtrainer 300
U Bety se mi líbí, že to mají vyřešené a poměrně jednoduše - tedy s výjimkou té řídící jednotky, o tom u Paliče nemluvili. Bylo mi řečeno, že přestavba se týká kolene, možná ten chytrý karburátor bych přidal. Vibrace - mě zajímaly spíš informativně, u takhle laděné motorky spíš nevadí, kdybych s tím jel po asfaltu pár hodin asi bych si to uvědomoval, takhle ne. Spíš by mě zajímalo, jaké to bylo před tím vyvažovákem. Chtěl bych vidět křivku výkonu Xtrainer vs RR300, představuju si to tak, že vespod je to prakticky identické /i když už jsem četl i info o tom, že Xtrainer má lepší spodek!/ a potom prostě v místě, kde motyka "spustí" se tohle u Xtrainera neděje. Kolik to může být vyjádřeno nějakým měřením? 10-15 koní? A kolik má ostré tříkilo - 65 koní? Xtrainer může mít pod padesát? Nebo ještě míň? Každopádně se mi dvoutakt líbí pro určitý způsob použití, naopak třeba na mx trati mi to přijde úplně k ničemu nářadí...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Beta Xtrainer 300
tak leda kulový, RR300 - 40 koní tak ten Xtrainer může mít tak 30...EXC TPI 43 koní...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Beta Xtrainer 300
Miguel: Ono ty grafy výkonů jsou jen jedna velká teorie. Postavíš vedle sebe 3 typově identický motorky a v základu, jak vyjedou z fabriky, budeš i ty sám cítit rozdíly. Natož když dojde k individuálnímu nastavení přívěry (u TPI i případný výměně pružinky), nahrání jiný mapy. Dokonce i s různou pneumatikou se stejně nastavený motor projevuje jinak. Myslím, že TPI je projevem motoru nejlepší, nejučesanější, výkon je oproti 17 karbci nižší, ale příjemnější dávkování, co dáš na plynu, to tam máš .... Karbec je divočejší, při stejným nastavení plynu se otáčky postupně zvyšují ... každý má svoje.
Taky jsem cítil, jak mám divoký motor, lehký a těžko kontrolovaný přechod nad přívěru, ve výjezdech to jen štěklo a už bylo kolo roztočený .. přitáhl jsem o 1a1/2 otáčky šoubek na přívěře a jede se mi líp . Projev motoru hodně jiný
V úterý jsem skusili na louce s kamarádem full gas moji Betu 250 100 mth a TPI 300 nová 5 mth. Motorky jeli +/- stejně, 300 jela o chloupek, spíš chloupeček víc, ale 300 ještě není úplně "rozjetá". Rozdíl v síle spodku je znatelný markantně. Přeju, ať ti realizace modelu Beta RR 300 Racing X vyjde . Taky by se mi takový strojek asi líbil ... i když to otevření přívěry je "magický moment"
Tady je nějaký starší graf a "grafický" porovnání.
E: Nevím proč, ale nejdou mi vkládat obrázky jpg Graf najdeš v příspěvku v diskuzi, porovnání ve článku https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn … 8819.html?
Editoval Janek (16.10.2020 12:03:02)
|