Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Beta Xtrainer 300

#261 15.10.2020 19:13:58

Re: Beta Xtrainer 300


hele majitelé crosstrainera, máte někdo vyzkoušenou maximálku? cca? zhruba? jede to nějak zoufale málo bez té přívěry?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#262 15.10.2020 19:24:34

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel: máš v tom, lehce bordel tongue bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon wink 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#263 15.10.2020 19:37:46

Re: Beta Xtrainer 300


PETARDAK napsal(a):

Miguel: máš v tom, lehce bordel tongue bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon wink 

tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšešsmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#264 15.10.2020 19:56:33

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel napsal(a):

PETARDAK napsal(a):

Miguel: máš v tom, lehce bordel tongue bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon wink 

tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšešsmile

Je tam ještě jiný karbec a dej pak vědět jak se ti podařilo - hlavně by mě zajímalo jak jsi zmenšil rám.

 offline 

 

#265 15.10.2020 20:23:33

Re: Beta Xtrainer 300


GG300 napsal(a):

Miguel napsal(a):

PETARDAK napsal(a):

Miguel: máš v tom, lehce bordel tongue bez přívěry je KTM FREE-250... Xtrainer je komplet motor z RR300 (nebo i 250) jen s hodně udušeným výfukem, ale komplet tam pasuje výfuk z RR a pak to má "normální" výkon wink 

tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšešsmile

Je tam ještě jiný karbec a dej pak vědět jak se ti podařilo - hlavně by mě zajímalo jak jsi zmenšil rám.

nevím, jestli si rozumíme, myslel jsem "motorově" z toho udělat x-trainera. líbí se mi dvoutakt, nelíbí se mi jeho "turbo-efekt"smile TPIčko jde do světa a místo toho bych chtěl tohle.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#266 15.10.2020 20:54:56

Frank
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 100
Založená vlákna
Motorka: Ktm 300 Tpi, gsxr 1000, KTM 790 R, SMCR 690
Věk: 43
0 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel:
Pokud přejdeš na Xtr z TPI ,tak budeš zklamanej , po všech stránkách ... U nás v partě ho má kamarád co je po velkém úraze nohy , právě pro ten vlažný výkon a nízkou výšku , už má třetího a občas nám to pujčí a po presednutí z TPI mám pocit jak kdybych byl o 10let zpět , vibrace a podvozek , předek jde i na menším odskočení s mou váhou 87kg na dorazy. Jediné co je fakt parádní je ten spodek a pro někoho ten gumový projev , což asi taky ty zrovna hledáš

 offline 

 

#267 15.10.2020 21:15:57

Re: Beta Xtrainer 300


Jeste jednou:) RR 300 s přestavbou na x-trainera co se tyče motoru, jinak vše zůstane...
Podvozek z dospělé motorky
Edit: vibrace jsou horší? U Bety?

Editoval Miguel (15.10.2020 21:19:58)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#268 15.10.2020 21:26:32

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel napsal(a):

GG300 napsal(a):

Miguel napsal(a):

tak to jsem netušil, díky za info:) ano, přesně s tím počítám, udělám z RR300 X-trainera - tedy přesně naopak jak to píšešsmile

Je tam ještě jiný karbec a dej pak vědět jak se ti podařilo - hlavně by mě zajímalo jak jsi zmenšil rám.

nevím, jestli si rozumíme, myslel jsem "motorově" z toho udělat x-trainera. líbí se mi dvoutakt, nelíbí se mi jeho "turbo-efekt"smile TPIčko jde do světa a místo toho bych chtěl tohle.

Ten rám jsem myslel jako sarkasmus  smile 
Ještě je 10mm podložka pod víkem rezonančni komory přívěry.

 offline 

 

#269 15.10.2020 21:34:28

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel: vibrace i u nového beťáckého motoru s vyvažovákem, jsou citelně vyšší, než u KTM, ale to se dá skousnout... odladění do "gumova" to kombinací nastavení přívěry/ komprese/ karburátoru není až takový problém... určitě běž do verze factory, ta přední KAYABA je mega rozdíl proti SACHS... ale pak tě čeká míchání benzín+olej...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#270 15.10.2020 21:40:22

Re: Beta Xtrainer 300


Xtrainer má nádobku na olej a RR neeee?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#271 15.10.2020 21:44:32

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel napsal(a):

Xtrainer má nádobku na olej a RR neeee?

má jí Xtrainer i RR, nemá jí RR ve factory verzi.


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#272 15.10.2020 21:47:51

Re: Beta Xtrainer 300


PETARDAK: má to nějaký logicky důvod ?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#273 15.10.2020 21:51:16

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel napsal(a):

PETARDAK: má to nějaký logicky důvod ?

kde nic není ani smrt nebere

 offline 

 

#274 15.10.2020 21:54:08

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel napsal(a):

PETARDAK: má to nějaký logicky důvod ?

úspora váhy a hlavně Mechanik se při míchání olej+benzín nezasekne/neselže u automatických systémů se to občas stává bliz2 

Ono pořád platí: co na motorce není, to se nemůže posrat a u moto s kterou pereš do bláta, do potoka aj. a pak jí oletíš wapkou, to platí dvojnásob cool 

Editoval PETARDAK (15.10.2020 21:57:29)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#275 15.10.2020 22:05:47

Re: Beta Xtrainer 300


Díky - i když v tomhle případě se mi to moc nezamlouvásmile


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#276 15.10.2020 23:05:07

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel:

Mazani jsem si vyradil i u obyc RR. Premix mi prijde proste lepsi. U TPI tu moznost nemas a kdyby byla, tak 99% majitelu pojede taky premix  smile .
20 beta ma uz vyvazovak, ale samet jako TPI to neni.
Porid si odpruzeny klemy na riditka a hodne to pomuze. 
Beta ma motor jeste vic agresinvejsi nez KTM.
Na jare jsem se svezl na RR Racing 300 s Lectron karbecem a to bylo prijemny. Majitel ho menil za Keihin prave z duvodu "umravneni"  smile motoru.
Co vymyslis, mi prijde jako slepa ulicka, ale drzim palce. Treba to nebude spatna myslenka ano . Vykon nad priverou je casto na skodu.

Editoval Janek (15.10.2020 23:08:21)

 offline 

 

#277 16.10.2020 05:19:22

Re: Beta Xtrainer 300


Xtrainer ma taky jinou ridici jednotku nez RR.

Co zkusit Sherco? To ma priveru ovladanou elektricky a prechod na otevrenou priveru je pry perfektni. Celkove je to jiste povedena motorka ano . Staci kouknout na vysledky, co jede Mario a Wade ano .
Taky cenove vychazi oproti Bete lip.

 offline 

 

#278 16.10.2020 07:55:24

Re: Beta Xtrainer 300


U Bety se mi líbí, že to mají vyřešené a poměrně jednoduše - tedy s výjimkou té řídící jednotky, o tom u Paliče nemluvili. Bylo mi řečeno, že přestavba se týká kolene, možná ten chytrý karburátor bych přidal.
Vibrace - mě zajímaly spíš informativně, u takhle laděné motorky spíš nevadí, kdybych s tím jel po asfaltu pár hodin asi bych si to uvědomoval, takhle ne. Spíš by mě zajímalo, jaké to bylo před tím vyvažovákem.
Chtěl bych vidět křivku výkonu Xtrainer vs RR300, představuju si to tak, že vespod je to prakticky identické /i když už jsem četl i info o tom, že Xtrainer má lepší spodek!/ a potom prostě v místě, kde motyka "spustí" se tohle u Xtrainera neděje.
Kolik to může být vyjádřeno nějakým měřením? 10-15 koní? A kolik má ostré tříkilo - 65 koní? Xtrainer může mít pod padesát? Nebo ještě míň? Každopádně se mi dvoutakt líbí pro určitý způsob použití, naopak třeba na mx trati mi to přijde úplně
k ničemu nářadí...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#279 16.10.2020 08:06:42

Re: Beta Xtrainer 300


tak leda kulový, RR300 - 40 koní tak ten Xtrainer může mít tak 30...EXC TPI 43 koní...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#280 16.10.2020 11:56:58

Re: Beta Xtrainer 300


Miguel: Ono ty grafy výkonů jsou jen jedna velká teorie.
Postavíš vedle sebe 3 typově identický motorky a v základu, jak vyjedou z fabriky, budeš i ty sám cítit rozdíly. Natož když dojde k individuálnímu nastavení přívěry (u TPI i případný výměně pružinky), nahrání jiný mapy. Dokonce i s různou pneumatikou se stejně nastavený motor projevuje jinak.
Myslím, že TPI je projevem motoru nejlepší, nejučesanější, výkon je oproti 17 karbci nižší, ale příjemnější dávkování, co dáš na plynu, to tam máš ....
Karbec je divočejší, při stejným nastavení plynu se otáčky postupně zvyšují ... každý má svoje.

Taky jsem cítil, jak mám divoký motor, lehký a těžko kontrolovaný přechod nad přívěru, ve výjezdech to jen štěklo a už bylo kolo roztočený .. přitáhl jsem o 1a1/2 otáčky šoubek na přívěře a jede se mi líp ano . Projev motoru hodně jiný ano 

V úterý jsem skusili na louce s kamarádem full gas moji Betu 250 100 mth a TPI 300 nová 5 mth. Motorky jeli +/- stejně, 300 jela o chloupek, spíš chloupeček víc, ale 300 ještě není úplně "rozjetá".
Rozdíl v síle spodku je znatelný markantně.

Přeju, ať ti realizace modelu Beta RR 300 Racing X  smile vyjde ano  ano  ano . Taky by se mi takový strojek asi líbil ... i když to otevření přívěry je "magický moment" big_smile  ano 

Tady je nějaký starší graf a "grafický" porovnání.

E: Nevím proč, ale nejdou mi vkládat obrázky jpg
Graf najdeš v příspěvku v diskuzi, porovnání ve článku
https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn … 8819.html?

Editoval Janek (16.10.2020 12:03:02)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů