INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Prochal : tak ja ted budu typickej kupec,jo? : ta rekluse,to tam nechci,date slevu? Ten vyfuk neni original,to jako nevim..trysky jste daval druhe? Ne,co? To smrdi blbou smesi a podpalenyma ventilama. Nemluve o tom karburatoru a tech svodech,to budu muset poshanet original. A za ty pruziny taky slevu jako. Ja nemam 90kg. Taky jsem videl,jak s tim jezdite.,tu henty fotky na offmotu. Zkratim to. 45 + odvoz a placneme si
Tak a jsem ticho. Mate tady fajn vlakno,skoda to zajebavat
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Prochal11: Nechceš mi jí prodat? 
Ono celkově je to o preferencích uživatele, mně se třeba nechce kupovat motorku, kde se všechno řeší na mth, raději obětuji pár (desítek) kg váhy s tím, že jednou za tři měsíce vyměním olej, promažu, co je třeba a jezdím dál. Závody nejezdím, potoky neřeším, XR projede stejně víc, než mi nervy dovolí. A hlavně mám rád rychlé přejezdy. A ten rohlík, když dá člověk v poklidu ten samej výjezd, co lehká, je na tváři o to širší. No a v létě na motardech kopat supersporty v serpentinách do zadku, o tom ani nemluvím. Kdybych jezdil jen krpály, rokle a podobně, tam to holt chce jiný nářadí. To už musí zvážit každý soudruh sám.
Editoval green.bear (09.03.2015 14:18:16)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Prochal11: Jako ta tvoje vypadá asi tak o 100 % líp než ta, na tý inzerci, jenom díky tý sexy masce je o 80 % hezčí. Já dám na detaily
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
5 3
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
jirka87:
A ja ti budu jako prodavajici oponovat:Sjedte se s tou rekluse a nebudete chtit bez ni Karbec je natriskovanej na ladák+ na svody od asi nejlepšího odbornika v jižních čechach CHcete vše puvodní keine problem pružiny,masku, výfuk,svody,komplet příbal na STK,nahradni cdi,nakopavačku,náhradní komplet páčky,stupačky,zadní brzdu,výko spojky,nahradní přední kotouč,jetý zadní do foroty bastry ufo prostě vše co je třeba např. do Rumunska aby jsi po prvni držce nejel domu. To že jsem sem dal fotku jak xr skoro na břiše kamoš to prostě trefil ono když se jezdi enduro tak by se clovek divil kolikrat to takhle vypada a ani o to neví taky dělam predky každej rok a zadek jednou za 2 lepši jak tam mit ještě puvodni olej a řikat že to jezdilo jen po silnici. Mě xr.ko vždy vyhovovalo ale enduraku je u nás čim dal min a neni s kym jezdit všichni se serou do mx. Já si prostě chci vyzkoušet 2T jezdil jsem na nem od 14-16 a chybí mi ta odezva na plyn lehkost a fun faktor xr-650r je taky kladivo ale v uplně jinym spektru ja jsem proste experimentator a to 300 2T chci prubnout to že to nebude prdel vim a těšim se na jinej štýl. Podotýkam že nejsem zavodník ale par zavodu si určitě zkusit chci ale na xr-ku to ale nebude to je tak na nakej sranda mač nebo jezdit rally zavod nebo mezi masnodonty ale tam ji taky neradi vidi protože xr-ko je neostřejši s tupých a nejtupější s ostrých.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
- lochmic
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 50
- Založená vlákna
- Motorka: Ktm ec300, 990 Adventure
0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Prochal11 napsal(a):Tak ugrade na spojce hotov, nakonec jsem tu vložku lehce nahřál a ve dvou lidech se jí podařilo sundat,další problém nastal že ve středovém otvoru vnějšího koše nebyl stejně široký otvor a vložka tam nešla nasadit až do konce-asi to taky bylo zapřičiněno nedostatečném mazání tak jsem odnesl koš i z novou vložkou do dílny k násrojaři a on to malou frézkou jakoby prolapoval v tom místě kde to bylo užší-ted tam vložka krásně jde zasumout a bez vůle se v koši točí. Spojku jsem poskládal zpátky i s rekluse a funguje to perfektně a spojka není tak hlučná a kvalty tam jdou jak po másle. Rovnou jsem nechal zakreslit tu vložku,borec říkal že to musí být kalitelnej matroš kvůli tepelné roztažitelnosti protože tam dochází ke tření,v pruběhu týdne mi řekne cenu takže kdyby nikdo zjistil že tam má tu vložku co se má vyměnit at se mi klidně ozve já ji necham vyrobit-nebo když mi řekne vysokou cenu řeknu at mi dá ten plánek nafotí a pošle a já ho sem lupnu na web.
Čau, ještě to nemám rozebraný, ale počítej se mnou. Nějak to doladíme, mám popřípadě taky možnost to nechat udělat.
Jinak buď v klidu, já sem kupoval XR minulou zimu, zrovna žádná v nabídce nebyla. Náhodou sem natrefil na jednu v Mostě a chlapík za ní chtěl 78 tis. rok 02, Až na pár drobností byla v dobrým stavu, tak sem ji vzal. Už ji taky nikdy za tu cenu neprodám, ale když ji miluješ není co řešit.
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
5 3
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Vše v poho chlapy jde o to že tahle motorka byla ještě vyrobena za času kdy japonci investovali do endura peníze což bylo kolem roku2000-2005 poté přestali do inovací a vývoje endur vkládat bakšiš "jen" předělali crf450r a udělali crf450x na která jsem mimochdem ještě nejel a hodně by mě zajímalo jak se ta motorka chová protože na crf450r jsem si sjel a je to si myslim v mx světe uznávanej stroj co se týče poměru spolehlivosti a výkonu. Nejvíc mě nasraly japončíci že se vysraly na další vývoj 2T protože v danej době to byla špička. Zrovna nedávno jsem si sjel na cr250r r.v2004 a troufam si říct že ač to byl čistej motokross s trochou úprav by se na tom dalo jezdit i enduro mělo to dost použitelnej spodek až jsem čuměl. A když si pračkař-lidé s fora motorkářů ho znaj,kterej vychvaloval svoji a synovu hondu crf450x do nebes koupil sixdaysku 450 od KTM říkal jsem si tady mi něco nevoní Problém je v to že dneska už se motky nedělaj poctivě je to čistej byznys výrobu přesouvaj do indie a dalších noname zemí co se týče motocyklového průmyslu. Proto se mi tahle poctivá kovařina nechce prodat protože vím že lepší už to nebude a člověk koupí jen polotovar do kterýho bude muset-protože bude nucen rvát další a další prachy aby uživil tu bandu kancelářskej krys a narval huby už tak zbohatlejm majitelům který ač vlastní třeba KTM v životě na motorce neseděli motorky jim nic neříkaj a nemaji k nim žádnej vztah pryč jsou ty doby kdy třeba majitel husabergu a jeho synové jezdil z endurem po švédsku. Dneska indové kde viděli enduro z letadla pohřbily jak husaberg, další na ráně je husqvarna pak pujde gas,tm,beta a asi jedin¨á možnos koupě bude výběr KTM-Japnec.
Sory za hrubky a off topic-měl jsem 6 rychlejch kozlů 11-tek a jsem chytrej jak rádio
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Reiben: Je hezká, ale za ty prachy ... Na cca 72 i s opravama mě vyšla moje s tím, že jsem udělal podvozek, řetězovku, gumy, tachec s otáčkoměrem, vadnou vložku spojky, hadice zpuchřelý, haltry, olej, filtry, zrcátka, polepy. Dalších 13 za SM kola i s novými gumami + ještě jedna nová zadní k tomu. Laďák nemám, jen origo otevřenou HRC vložku. Jsem někde na 85 s tím, že je vzhledově nic moc, bo jezdila enduro, ale to mě až tak netankuje, slepičky na ní nelovím, na to mám jinou. Moto mám udělenou, dvě sady kol k tomu. Určitě po koupi ještě něco sežere, s tím musíš počítat. Zda je pro Tebe ta cena adekvátní musíš vědět ty. Podobná byla u nás v bazaru za 69, neměla tak hezký polepy, jinak odpovídající, taky SM. Jestli to chceš jen na silnici, spíš bych volil KTM 640, za podobný peníz koupíš novější. 
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
5 3
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Ač motardům nehovím tohle je docela kus, akorát nechápu jak dokázal že víko spojky po 21000km je jak nové já jsem si ho pro jistotu koupil nové a cca po 200km bylo podrápaný jak kdyby tam bylo od začátku výroby ten matroš co se týče povrchové úpravy je totiž fakt máslo takže ani nejde podle stavu opotřebení zjistit stav-pár chytrolínú mi totiž volalo když jsem to prodával že stav opotřebení víka neodpovídá najetým kilometrům přitom jsem tam měl již druhé víko protože původní mi natuk šutr tak jsem koupil nové a puvodní jsem nechal zalepit a mam ho radši do foroty .
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Nejezdil v tvrdých botech, ani rám není ošoupaný, asi teniskář. Kilometry blbost, odpojený tacho, na malých kolech to ukazuje vyšší rychlost, skákaly by tam rychle kilometry, proto tam má určitě ten digi, taky jsem to řešil nastavitelným. Jednovál honěný po silnici měl určitě taky krásnej život. Ale ten vzhled je super, to se musí nechat. Druhá věc je, že je XR enduro a tomu odpovídá geometrie rámu a tlumiče. Se SM koly mi přijde těžiště hrozně moc vepředu a tlumiče měkké, proto bych zkusil spíš tu KTM, pokud chce jezdit jen silnici. Do terénu mi zase přijde tenhle kus škoda ničit. Ještě že to mám tak hnusný, že můžu jezdit kde chci. 
Editoval green.bear (09.03.2015 22:31:03)
- Vizibable
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 367
- Založená vlákna
- Motorka: Yamaha TT 600 R
- Věk: 30
2 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Kucí kolik má to XR600,650 výkon (kW) ? Já jezdím TTR600, tak mě to jen zajímá. Jsou XR i ze startétem ?
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Vizibable:
650R má 40 kW v základní otevřené verzi. Potom se dávají ostré vačky, vysokokompresní písty a podobně, tam už bude víc. Na škrcenou americkou verzi tady asi nenarazíš.
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
MartinXR:
Můžu se zeptat, jakou používáš rozetu a hnací kolečko na 530 řetěz? Pokud bys měl třeba přímo označení, budu rád. Díky za info. 
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Vsechno co te o dispozicich kterekoliv motorky zajima najdes nejlepe v motokatalogu motorkari.cz a pro overeni napises treba "Honda Cr 250 1996 bike specs" do googlu a vetsinou ti to nabidne jako prvni odkaz na bikez.com
http://www.motorcyclespecs.co.za/ http://www.bikez.com/main/index.php
Xr 600 vazi natankovana cca 140kg. Ja jsem tak dlouho hledal TTR,az mi cvrnkla do nosu xr600 a to uz je postizeni navzdy. Prvni jsem teda prodal, ale netrvalo dlouho a mam od 12/2014 druhou. Momentalne jsem po nakupu nasadil USD vidle, Leo Vincka + nerez svody az dozadu, ceka ji nove obuti,polepy a potah sedla...Hotove jsou rozvody+odebrani aut.dekompresoru (na hovno vec), komplet spojka, loziska kol a vacky,olej, filtry...Za to chci podekovat hlavne www.motoline.cz .Poslednich 17let jeden majitel a pecoval o ni dobre Ale prevence je potreba. Loziska v kolech byly puvodni 24let stare Vzadu bez vuli, vpredu mirny vakl...Na budiku 12 000Km
E: Jinak starter se da dodelat prakticky na vse. Je to jen otazka penez, casu a nervu : http://www.advrider.com/forums/showthre … 617&page=2
SORRY klukum se 650 za OT
Editoval jirka87 (10.03.2015 11:16:23)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Vizibable napsal(a):jirka87:
Tak to není zas takový velký váhový rozdíl. Mám 110kg/185cm takže bych to možná ani nepocítil. Navíc co jsem se přestal s motorkou prát za řídítka a začal přesouvat váhu. Tak z těžké krávy TTRky se stala fajn motorka. Ale chvilku to trvalo než jsem to dostal pod kůži, i pár zlomenin bylo
Ten výkon sakra poznáš, to mi věř, s origo převodem bez problémů power wheelie na trojku. Měl jsem teda XT, který má o pár podniků míň, ale ten výkon u XR je prostě jinde.
Editoval green.bear (10.03.2015 11:36:37)
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
S motorem v origo stavu (tzn.zadny vybrus,zadny kovany pist atd) bez uprav vacky, jineho karburatoru,vyfuku a potazmo i pistu typu Wossner neznam nikoho,komu by se plynem zvedala pri prevodu 14/48 xr600 na 3ku na zadni. S Keihinem a ladakem uz je to jina. A idealne 15/52.
U 650ky o tom nepochybuju tam bydli satan v motoru
|