Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Honda XR 650 R - tipy, triky, rady

#601 18.08.2016 12:34:38

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


driftak:

Ahoj.Ja to koupil od jednoho člena z Motorkářů.To právě on koupil jako dotaženku.Měl ji rok.Pak chtěl vozit pohodlněji přítulkyni tak koupil Varadero.To zjistil že udělal chybu a koupil ji znovu :-) V tu dobu co jsem ji kupoval nic nebylo a tohle byla náhoda že ji prodával.Taky nebyla nejlacinejší ale ona už ani nebude nikdy laciná.Tenhle stroj se neprodává.Doteď na tom borci lítaj Dakar a Baju.Koukni třeba sem co je na přejímce za  mašinu,je to z roku 2015,minuta 35:34

https://www.youtube.com/watch?v=EtgDuthxXWk

PS:jsem rád že se líbí


Co rána to metr!

 offline 

 

#602 22.08.2016 17:54:29

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Kluci měl bych dotaz.Zkoušel jsem palbu na rovné polnacce,trosku je na ni sterk a nejak predek plave,nepatrně i zadek.Mam nahusteno P 1.75 Z 1.25 pneu Mitas EF 07 a EF 06.Mitas uvádi P a Z 0.93 až 1.2.Kurna ted nevím jestli jsem neměl koupit EF 08.Možná to je na tu 06ku tech 1.75 moc.Na kolik hustite pneu?


Co rána to metr!

 offline 

 

#603 22.08.2016 20:01:07

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 456
Založená vlákna
Motorka: Husqvarna FE 450, KTM SXC 625
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jardasonyx:

Proč tam rveš tolik? Jezdil jsem předek kolem 0,7 - 0,8 a zadek 0,5 - 0,7. Po silnici teda jen přejezdy, jinak terén. Pokud jezdíš víc asfalt, měl sis koupit cestovní gumy. Na TTRku teď jezdím polodrapáky, polňačky, lesňačky i nějakej výjezd za sucha de, ale musí být sucho, jinak konec.

 offline 

 

#604 22.08.2016 20:12:56

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear:

Čau no dik za za radu.Podhustím to.Na TTRku a WRku jsem měl to samí a žádný problém,jen si nepamatuju na kolik jsem to foukal už.A co děláš na TTrku?:-)Nebo je lepší než XRko?:-)


Co rána to metr!

 offline 

 

#605 22.08.2016 20:53:02

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 456
Založená vlákna
Motorka: Husqvarna FE 450, KTM SXC 625
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jardasonyx:

XRko šlo pryč, protože jsem začal jezdit terén, na který nestačilo, těžká, jako každej dual, taky mě ničila absence startéru. Měl jsem i SM kola, kratší pojezdy dobrý, výkon luxus, trojkou z plynu záda, do města naprosto skvělá hračka, ale když jsem si dal výlet nad 100 km, uvibrovaný, ve vyšších rychlostech nestabilní.. Je to legenda, spolehlivej stroj, ale kromě prasení po městě na motardech v ničem neexcelovalo. TTR je v podstatě to samý, ale ještě o třídu horší, mám ho na ježdění pro rohlíky a kolem komína, kde mi to stačí, když chci jet blbnout, beru Berga. Jo a taky mě štvaly ceny dílů, za vodítko řetězu přes 2 litry, to prostě nejde, když na KTMku stojí 1/4. Tož tak. smile Ale tím XR nechci hanit, ve třídě dual sport je to jedna z nejlepších motorek. Díky zvedající se ceně XR a snižující se ceně KTM 690 Enduro si ale myslím, že časem bude KTM mnohem lepší volba. smile

 offline 

 

#606 23.08.2016 20:12:11

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 592
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 26
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


inak ako je na tom XR 650 s velkostou ramu ? Mám dlhé nohy a na 600R vypadám ako osa na bombone a zle sa citim na tom sedím na mieste spolujazdca, hold vyrastol som z toho asi budem musieť zvážiť ako ďalej, mám aj zodvyhnuté riaditka o 30mm a to je málo

 offline 

 

#607 23.08.2016 20:35:40

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


duso:

Ahoj mam 185/90,stojim na spickach, riditka + 22mm a v poho.

Editoval Jardasonyx (23.08.2016 20:36:36)


Co rána to metr!

 offline 

 

#608 28.08.2016 14:37:58

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Kluci tak mam  po 30 km v terenu uklepany 3 odpruzeny blinkry z BMW GS.To se mi jeste nikdy nestalo.Nejradsi bych tam nedal zadny.Co tam mam dat za blinkry ktere vydrzi a budou k XRku sedet?


Co rána to metr!

 offline 

 

#609 28.08.2016 15:57:38

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1154
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


na exTTR byly dost odolný origo blinkry, navíc vzhledově docela decentní - myslím, že by k XRu docela pásly...


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#610 03.09.2016 07:28:25

blejdamint
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 522
Založená vlákna
Motorka: Honda xr 650r
Věk: 50
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Možná se to někomu může hodit:

XR650R Torque Specifikace
XR650R 2000 až 2007

Obecné Servisní momenty

Chladicí kapalina vypouštěcí šroub    12 Nm (108 in-lbs)
Šroub pro vypouštění oleje v rámci    25 Nm (18 ft-lbs)
Šroub pro vypouštění oleje v klikové skříni    25 Nm (18 ft-lbs)
Olejového filtru šrouby víka    12 Nm (108 in-lbs)
Olej sítko displej k rámu    55 Nm (40 ft-lbs)
Hadice přiléhající k olejové sítko obrazovku    40 Nm (29 ft-lbs)
šroub oleje v klikové skříni sítko obrazovka    37 Nm (27 ft-lbs)
Zapalovací svíčka    18 Nm (156 in-lbs)
Ventil stavěcí šroub Pojistná matice    25 Nm (18 ft-lbs)
Valve cover nastavení díra    12 Nm (1 08 in-lbs)
Načasování cap díra    10 Nm (84 in-lbs)
Kola momenty

Přední náprava    88 Nm (65 ft-lbs)
Přední držák nápravy ořechy    12 Nm (108 in-lbs)
Zadní náprava ořech    93 Nm (69 ft-lbs)
paprsky kola    4,0 Nm (36 in-lbs)
Vrchní zámek Pojistná matice    13 Nm (108 in-lbs)
Řízení momenty

Vidlice upínací maticí   
Počáteční moment (ložiska sedadel)    20-30 Nm (14 až 22 ft-lbs)
Konečné moment    8 Nm (69,5 in-lbs)
Vidlice matice    98 Nm (72 ft-lbs)
Řídítka držák šrouby    27 Nm (20 ft-lbs)
Horní můstek vidlice šrouby    28 Nm (20 ft-lbs)
Spodní můstek vidlice šrouby    33 Nm (24 ft-lbs)
závěsné momenty

Vidlice cap-to-vidlice trubka     ?
Vidlice spodní čep    54 Nm (40 ft-lbs)
Vidlice cap-to-klapkou tyče    15 Nm (132 in-lbs)
Vidlice cap-to-vidlice trubka    30 Nm (22 ft-lbs)
zadní tlumič horní upevňovací šroub    45 Nm (33 ft-lbs)
Zadní tlumič nižší montážní šroub    45 Nm (33 ft-lbs)
Shock rameno-to-swingarm    78 Nm (58 ft-lbs)
Shock rameno-to-šok link    69 Nm (51 ft-lbs)
Shock link-to-rámu    69 Nm (51 ft-lbs)
Kyvná vidlice pivot šroub matice    108 Nm (80 ft-lbs)
Kyvná vidlice pivot nastavovací matice   
Stage 1    12 Nm (108 in-lbs)
Stage 2    Uvolněte dokud v žádném točivým momentem
Fáze 3    7 Nm (5,1 in-lbs)
Seřizovací matici pojistnou matici    64 Nm (47 ft-lbs)
Rozvodovka (Řetězová) Momenty

Pastorek šrouby    12 Nm (108 in-lbs)
Pastorky šrouby / matice    42 Nm (31 ft-lbs)
Brzdové třmeny, disky a bubny momenty

přední třmen   
Třmenu šrouby    30 Nm (22 ft-lbs)
Posuvník pin-to-třmenem    23 Nm (1 7 FT-lbs)
Posuvník pin-to-třmenu    23 Nm (17 ft-lbs)
Pad kolíky    18 Nm (1 56 in-lbs)
Pad zástrčky    3 Nm (26 v -lbs)
zadní třmen   
Allen hlava jezdce pin-to-třmenem    28 Nm (20 ft-lbs)
Posuvník pin-to-konzole    13 Nm (1 20 v -lbs)
Pad kolíky    18 Nm (1 56 v -lbs)
Pad zástrčky    3 Nm (26 palců-liber)
šrouby linka union brzdové    35 Nm (25 ft-lbs)
Brzdový kotouč-to-wheel šrouby (nejsou opakovaně)    20 Nm (168 in-lbs) *
Přední brzdová soustava upevňovací šrouby    10 Nm (84 in-lbs)
Zadní master upevňovací šrouby válec    13 Nm (108 v -lbs)
momenty motorů

montáž motoru uzávěry   
Plaketa ořechy   
8mm    26 Nm (20 ft-lbs)
10mm    54 Nm (40 ft-lbs)
Plaketa šroub (na zadní straně přenosu)    26 Nm (20 ft-lbs)
Externí olejové hadice a šroub trubka   
Horní (u hlavy řízení)    utáhněte
Nižší (v dolní části rámu downtube)    37 Nm (27 ft-lbs)
na motoru    utáhněte
Hlavy válců šrouby víka   
6 mm šrouby    12 Nm (108 v -lbs)
8 mm šrouby    23 Nm (17 ft-lbs)
Cam řetězová šrouby    20 Nm (14 ft-lbs) (2)
Dekomprimační zvedák páka šroub    12 Nm (108 v -lbs) (2)
Cam Napínák řetězu zvedáky šrouby (na zadní straně válce)    12 Nm (108 palců-liber)
Cam řetězu šroub napínáku (za pravým krytem klikové skříně)    12 Nm (108 palců-liber) (2)
hlavy válců matice (10 mm)    67 Nm (49 ft-lbs) (1)
Válec-to-klikovou skříní šrouby    12 Nm (108 v -lbs)
Kliková skříň šrouby víka (vpravo a vlevo)    12 Nm (108 in-lbs)
páčku spojky okouna šrouby    10 Nm (84 in-lbs)
Pružina spojky šrouby    12 Nm (108 v -lbs)
spojky Pojistná matice    118 Nm (87 ft-lbs) (1)
Setrvačník (alternátor rotor) šroubu    125 Nm (90 ft-lbs) (1)
Primární hnací ozubené kolo locknut    118 Nm (87 ft-lbs) (1)
Pastorek šrouby    12 Nm (108 in-lbs)
Ozubeného ložiska set šroub deska    12 Nm (108 in-lbs)
Olejové čerpadlo zátka deska šroub    utáhněte
šrouby plech olejové čerpadlo    12 Nm (108 v -lbs)
Shift cam-to-shift drum šroubu    12 Nm (108 v -lbs) (2)
Shift vačkové šroub Zarážka rameno    12 Nm (108 v -lbs)
Posun pedálu svírací šroub    Nespecifikováno
Kickstarter šroub    26 Nm (20 ft-lbs)
klikové skříně šrouby    12 Nm (108 in-lbs)
Ozubeného ložiska držák šroub    12 Nm (108 v -lbs) (2)
(1) naneste čistý motorový olej do závitu a hlavy   
(2) Použití non-trvalé závit zámek do šroubové závity   
Výfukové potrubí a Kalidla momenty

Výfukové potrubí-to-hlavy válců ořechy    18 Nm (156 in-lbs)
Muffler upínací šrouby    20 Nm (168 in-lbs)
Tlumič upevňovací šrouby    32 Nm (24 ft-lbs)
Systémové momenty Zapalovací a elektrika

Alternátor šroub rotor    125 Nm (90 ft-lbs) *
kryt rozvodového díra    84 in-lbs
* Naneste čistý motorový olej pro šroubové závity a hlavy   
Rám a Karosářské momenty

Footpeg šroub / matice    54 Nm (40 ft-lbs)
Kompaktní deska / bar    Není dostupný
sidestand   
Krok 1    Utáhnout šroub na 10 Nm (84 in-lbs)
2. krok    Uvolněte šroub 1/8-turn
3. krok    Utáhněte matici na 40 Nm (29 ft-lbs)
Sidestand konzola-to-rámu šrouby   
8 mm šroub    26 Nm (20 ft-lbs)
10 mm šroub    36 Nm (29 ft-lbs)
Pomocný rám   
horní šroub    26 Nm (20 ft-lbs)
nižší šrouby    42 Nm (31 ft-lbs)


Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc

 offline 

 

#611 03.09.2016 10:17:37

driftak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 480
Založená vlákna
Motorka: XR650R FE 501
Tel: 734 683 610
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


blejdamint:

Paráda  ano 

 offline 

 

#612 03.09.2016 11:54:11

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 10740
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jardasonyx:

Moc hezkej expediční stroj. Jak je tam velká nádrž?
Na co to má sloužit? Celodenní výlety po RO hřebenech? To by byla pohodička!


Řiť, ať jedeš lip    Skype: raduz161  tel.: 723151102

 offline 

 

#613 03.09.2016 12:25:34

driftak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 480
Založená vlákna
Motorka: XR650R FE 501
Tel: 734 683 610
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Chlapi měl bych tu SM kola navíc

https://motorky.bazos.cz/inzerat/634824 … a-BEHR.php

/nebo vyměním za 21/18

 offline 

 

#614 03.09.2016 13:07:01

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Raduz TT600r:
Ahoj expedicni ani ne,nutim ji pracovat v lese a na crosove trati.:-) Nadrz ma 24l,ale tankuju jen deset kvuli tezisti..Ale original shanim taky.Ono to vypada jen ze je brutalne velka ale zase to tak zly neni,cekal jsem to horsi.:-)


Co rána to metr!

 offline 

 

#615 03.09.2016 15:53:38

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Kluci tady je ten trapnej blinkr.Doporučuji nekupovat.V terenu nevydržely ani 40 km.Mimochodem co říkáte na svíčku?Asik větší volnoběžnou trysku že?Střílela do výfuku...

Ještě se chci zeptat jestli někdo neví kde sehnat kryty na rám a jestli někdo neví kolik stojej?:-)


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4351_p8300005.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4351_p8300006.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4351_p8300007.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4351_p8300008.jpg
http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4351_p8300009.jpg

Editoval Jardasonyx (03.09.2016 15:54:58)


Co rána to metr!

 offline 

 

#616 04.09.2016 10:46:56

driftak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 480
Založená vlákna
Motorka: XR650R FE 501
Tel: 734 683 610
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jardasonyx:

Teď sem řešil stejnou barvu a s každým ubraním vz.58 za prdelí. Stačilo vyšroubovat půl otáčky na směsi, svíčka krásná, postřelování minimální  key 

 offline 

 

#617 12.09.2016 11:46:29

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Kluci tak další problém.
Takhle si v klídku instaluji led blinkry a že je zkusím.No tak skočím na to,kopnu, "svině" chytne a čumím jak puk pod předním kolem loužička.
Ntvl absolutně nechápu.Přední vidle jsem udělal komplet,futra prox ani se to nehlo v nich,prachovky ALL Balls (NOKy nepasujou),gufera NOK-levá vidle teče po 200 km nechápu.Kdyby to jen rosilo ale ono kurňa teče jak z vodovodu :-)Olej Denicol 5w.Než jsem to složil min 100x jsem to pro jistou zkontroloval po sobě,hladina změřena na 100%.Ještě se mi to nestalo.Tak teď fakt nevím buďto výrobní vada NOK gufer (předtím tam byli ještě origoš gufera a prachovky-neteklo to,taky NOK)nebo chyba při montáži.Teď ale nevím co za gufera koupit jestli NOK nebo Ariete poněvadž z obouma jsem měl jen výborné zkušenosti.Teď fakt nevím čemu veřit :-)Naposledy co si pamatuju tak jsem byl na crosové trati a na roletách sem tomu dal napít :-).Že by moc oleje???Nenapadá někoho něco co by to mohlo způsobit?

Mimochodem nejsem si jist viskozitou oleje,né že by nebyl kvalitní používal jsem je ve všech mích motorkách ale předek se mi zdál při sériovém nastavení hodně tvrdej a byl takovej jako méně citlivej.Na šotolině při palbě ten předek plaval jak cíp.Nejdřív jsem myslel že mám přehuštěno ale nebyla to pravda.Pří max měkkém nastavení se to hodně změnilo k lepšímu ale i tak to špatně kopírovalo povrch.Green-bear psal něco že tam měl  olej 2.5w.Má někdo poznatky z nastavením tlumičů do lesa občas cross trať,takovej kompromisek?:-)V manuálu píšou hladinu standart 120mm ale jinak lze měnit hladinu od 90 do 155.Tady borci píšou olej max 3w a hladina 110mm...

http://www.borynack.com/xr650r/forks.htm


Než to rozeberu z těžkým srdcem,kamenujte mně informacema :-)

Diky kluci smile

Editoval Jardasonyx (12.09.2016 11:48:16)


Co rána to metr!

 offline 

 

#618 12.09.2016 12:23:40

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2656
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
19 6

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jardasonyx:

Neteče ti to spodem, přes o-kroužek?


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#619 12.09.2016 13:07:18

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


peTTR:
Tece to s pod prachovky ,takze gufero ale nedostanu se na nej ted.Musim to rozebrat.


Mimoto jsem našel program na ladění tlumiču

http://www.shimrestackor.com/index.htm

Editoval Jardasonyx (12.09.2016 16:34:57)


Co rána to metr!

 offline 

 

#620 21.09.2016 12:34:18

Jardasonyx
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 333
Založená vlákna
Místo: Lomnice nad Popelkou
Motorka: Honda XR 650 R
Věk: 43
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Rozebíral tady někdo někdy přední tlumiče?Mám silonovou podložku mezi podložkou pružiny a vrchním víčkem.V katalogu náhradních dílů jsem nic podobného neviděl.Předpokládám že to v Dall Aře asík vyřešily takhle kvůli SMku po svém :-).Pokuď někdo tedy vidle rozebíral měli jste tam silonovou podložku????Poprvé mi to nějak nedošlo a neřešil jsem to.Proto to bude taky asi na předek tvrdé.No pružiny maj mít min dle ser. manuálu 496mm ja mám 500 mm.Mám ještě fora.:-)Kluci odepište skládám vidle podruhý diky. :-)


Co rána to metr!

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů