Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (114)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Honda XR 650 R - tipy, triky, rady

#1 05.02.2015 22:34:10

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 408
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Ahoj,

chtěl bych zde založit téma týkající se této konkrétní Hondy. Vím, že už zde nějaká témata založená jsou, ale jedná se spíše o rady s výběrem motorky, kde se člověk maximálně dozví, jak často měnit olej nebo dotazy ohledně spolehlivosti.

Rád bych to zde pojmul jako v tématech u jiných motorek, kde majitelé píší, jak své svěřence vylepšili, co je trápí ohledně servisu, případně třeba ukázat fotečku svého vytuněného stroje. smile 

Snad tedy nebude vadit, když zde založím vlákno takovéhoto charakteru. Ať to jezdí! beer 

GB

Editoval green.bear (29.10.2015 08:49:48)

 offline 

 

#2 05.02.2015 22:57:32

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1255
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 36
Tel: 774154754
4 3

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear:

Ani nevim kolik čtenářů tohoto webu tuhle motku vlastní.
Tímto zahajuji anketu kdo vlastni hondu xr650r at dá zelenej palec  ano 
Fotky přidam později az budu mít namontovany ty červeny cycry aby jí to slušelo  a24 
 ano 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#3 05.02.2015 23:03:50

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 408
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Tak, a protože zrovna dělám zimní servis, chtěl bych zde uveřejnit fotky z montáže tachometru Trail Tech Vapor a nových silikonových hadic.

Motorku mám poměrně krátce, kupoval jsem jí před zimou s tím, že ještě něco najedu, než napadne sníh, což bylo trochu déle, než jsem očekával. smile V průběhu této doby (cca 800 km) se mi vyskytlo poměrně dost závad, mimo jiné vyteklý centrál, zaseklý termostat, popraskané hadice, nefunkční tachometr, pískající spojka, naprosto volné šrouby uchycující hlavu k rámu, zprasená elektrika... A tak, no. Aneb vzorná péče bývalých majitelů. smile Rovnou pořízena i SM kola na léto + nová sada gum. Ještě jsem se ani pořádně neprojel a v dílech už jsem někde na 17tis. a11 a1 

No nic, teď tedy k těm hadicím a tachometru. Abych se přiznal, těžké hrachy za origo hadice se mi dávat nechtělo, vyloženě špatná byla sice jen jedna, což se projevilo po výměně vadného termostatu za nový, ale narazil jsem na náhrady v Číně za velice slušných cca 600,- Je to nějaká "značka" G plus, dělají je v různých barvách, ale bral jsem klasicky černé. Zatěžkávací zkoušky zvládly bez úhony, tak jsem zvědavý, jak dlouho vydrží. I kdybych měl za dva za tři roky koupit další sadu, těch pár šlupek mě nezrujnuje.

Další doplněk, který jsem chtěl, byl tachometr Trail Tech Vapor. Původně jsem se snažil zprovoznit origo tachometr, kde jsem zjistil překroucené lenko - objednáno nové, vyměněno, následně zjištěn vadný šnek v náhonu a prasklina v plastovém těle náhonu, někdo to moc dotahoval a ruplo to. Zkoušel jsem jej zalepit, ale nakonec uletěl celý vršek. Nevadí, v USA objednán Trail Tech, který má i otáčkoměr a hlavně měří teplotu chladící kapaliny, což beru jako velké plus. Bral jsem ho ze zahraničí z toho důvodu, že jsem chtěl černou variantu a kabeláž přímo na mojí motorku, jinak bych jej koupil v ČR, což vyjde i levněji. Po téměř dvou měsících, kdy šel balíček omylem nejdřív do Kolumbie (drogy mi nepřibalili  lol ) jsem jej končně obdržel a hned šel namontovat. Radost přešla poměrně záhy, protože magnet je konstruován na přichycení do origo kotouče, který jaksi na motorce nemám. Zaboha jsem nemohl přijít na to, kam umístit snímač na brzdič, kde by správně měl být, až jsem se naštval a udělal si vlastní držák. Musel jít před vidlici, což není zrovna dobrá varianta, ale jinak to prostě nešlo. Nahodím ještě kryt kotouče a bude klid, odletující bordel by neměl být dále problémem.

Další průšvih je origo držák tachometru na řidítka, který je z plastu, objímka tenoučká, pochybuju, že by tam dlouho vydržela, takže rovnou vyroben vlastní. Zapojení podsvícení bude zapojeno na dráty podsvícení původního tacho, takže se bude zapínat při rozsvícení světel.

Montáž mi zabrala cca 3h z důvodu vymýšlení úchytů, jinak je to šup, šup, pohoda. Vyzkoušet ho zatím nemůžu, což mě mrzí, ale čekám na repas centrálu, takže motorka je odstrojená a zadek sundanej. Příští víkend snad bude vše doma a proběhne test. okok 

GB


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4607_vap1.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4607_vap2.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4607_vap3.jpg

Editoval green.bear (05.02.2015 23:12:52)

 offline 

 

#4 13.02.2015 23:52:17

VacaXR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 325
Založená vlákna
Motorka: Honda XR 650 SM Dallara , HQ FE 450 , 929 RR
Věk: 23
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


 ano  vlastním motarda DallAru


Pixel Crew

 offline 

 

#5 14.02.2015 15:56:53

lochmic
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Ktm ec300, 990 Adventure
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Taky jedna v Plzni ano 

Dobrej nápad, založit tohle vlákno. Bude se to hodit. smile 

 offline 

 

#6 14.02.2015 16:05:37

lochmic
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Ktm ec300, 990 Adventure
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear:

Nevzdávej to, asi si měl hold smůlu. Měl by to být držák, všichni xr 650 chválili. ano 

Jestli koukám dobře, tak máš taky ještě plastovej kryt pod motorem, nepřemýšlel jsi o vyměně za kovovej???
Já ho viděl na Ebay.com ale za 2000kč

 offline 

 

#7 14.02.2015 16:31:29

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 408
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


lochmic:

Já to nevzdávám, to bych jí jinak rovnou poslal dál a nedával do pucu. smile Kamarád má taky jednu už delší dobu a spokojenost, hlavně, aby držel motor.

Kovový dekl by nebyl špatný, ale nechce se mi ho objednávat v zahraničí, stačila mi patálie s Vaporem, na který jsem čekal dva měsíce a se clem a přepravou je to nehorázná palba. Kdyby se dal sehnat i v Evropě za dvojku, tak by to šlo. Na druhou stranu nejezdím takový terén, že bych ho vyloženě potřeboval, mám v háji nohu, takže hard enduro pro mě nepřipadá v úvahu, XR na to podle mě ani není stavěné. Spíš bych ho nechal vyrobit, myslím si, že by Tě to vyšlo levněji. smile

Jinak bych měl jeden dotaz do placu, zjistil jsem, že byla přetažená objímka plynové rukojeti a samozřejmě rupla, dnes mi při nakopávání motorky dokonce uletěla hlavička horního šroubu, jen jsem koukal. ou2 Nevíte někdo, zda nepsauje na XRko rukojeť z CRF 450 viz. odkaz? Myslím si, že by to mohlo být stejné, ale nejsem si jistý. Díky.

http://www.brumla.com/rukojet-plynu-crf … -27686.htm

 offline 

 

#8 14.02.2015 18:08:43

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1255
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 36
Tel: 774154754
4 3

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear: Pasovat to bude když to komplet vyměníš,pasuje tam s crf i páčka- objímka u spojky je tam i ta malá páčka ne dekopresor,řadička zas pasuje z cr500-250 ono xr650r jde hodně poladit oproti serii hlavně karbec s akcelerační pumpičkou mikuni TM40-42,edelbrock,keihin FCR41,cdi z xr400 ty co to maj na motárdech dávaj KN fitr dělaj do plastoveho krytu air-boxu dírky pro lepší průchod vzduchu-na enduro  KN i dírky nedoporučuju fitr je hned zasranej jak jetel a31  přední vidle i s brejlema z cr500,větrák cbr 125,zvětšení objemu na 680cm3,ostrou vačku hot cams stage2,elektrickej starter. Hlavní je ale odstranit plastové ucpávky v air-boxu,vyndat restriktor v přírubě karburátoru a vyměnit nebo sundat úzkou homo přírubu na konci výfuku,ale to si myslim že všichni máte protože s tímto homologačním kitem který na xr650r byl když šla z fabriky by jste si moc neužili,já jsem s takto zneužitým xr-kem jel a byl to fakt čajíček a31 

Já tam hned dal větrák z cbr125,karbec mikuniTM 42,cdi z xr400,rekluse exp3.0 a vymněnil ty pružiny a jsem spoky,na další úpravy seru.
Samozřejmě xr-ko používám převážně na enduro jesti je to ale hard nevim ostatní maj ostré endura takže to nejsou jen polonačky,lesní cesty,ale zase hopsání po skalkách ala trial taky ne,chce to mít drobet páru a koule a dá se s nim projet-vyjet- dost ano 
Třeba do Rumunska je to ideál stroj ale na delší výlety to chce bud v batohu petku s benálem nebo větší nádrž pač to žere jak 2T když se jí dá nažrat tak mi papá 10L/100km lehce návykové vrkání hold aktivuje akc. pumpu a ta to tam stříká jak zběsilá smile ale ta rychlá reakce na plynovou rukojet je k nezaplacení u oem karbce jsem přední kolo hodněkrát píchnul do rygolu nebo škarpy byla tam výkonová díra jak prase bliz2 e 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#9 14.02.2015 18:16:25

VacaXR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 325
Založená vlákna
Motorka: Honda XR 650 SM Dallara , HQ FE 450 , 929 RR
Věk: 23
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Prochal : prosimtě kde bys mi poradil sehnat ten karbec a jaké jsou díky tomu upravy nebo to pasuje bez problému ? smile mám tam origo díky moc ano 


Pixel Crew

 offline 

 

#10 14.02.2015 18:56:12

Jaara
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 48
Založená vlákna
Motorka: 990 Advík, XR 650R, EXC 300
Věk: 27
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jedna XR je taky ve Znojmě, foto bude později... ano 

Ten karbec mě taky docela zajímá..

Editoval Jaara (14.02.2015 18:58:59)

 offline 

 

#11 14.02.2015 18:57:21

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1255
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 36
Tel: 774154754
4 3

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


VacaXR: Průbni ebay nebo nákej usa obchod tam jsou xr650r hodně populární a defakto všechni tuning věci pochází ocamacat u TM40-42 se musela drobet upravit nádrž je o drobet vyšší já jí nahřál a malinko namáčknul u eldebrocku a keihinu se nemusí upravovat nic.

http://www.xrsonly.com/mikuni-pumper-ca … nda-xr650r

http://www.power-barn.com/honda-xr650r- … retor-kit/

http://www.power-barn.com/2000-2007-hon … retor-kit/

Kámoš to ted taky řeší tak se když tak ozvi a rovnou by se objednali 2ks a podělily by jste se o poštu  ano 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#12 14.02.2015 19:02:09

Jaara
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 48
Založená vlákna
Motorka: 990 Advík, XR 650R, EXC 300
Věk: 27
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Kolik kaček tak vyjde třeba ten edelbrock??
Možná budou tři..
Ovšem jestli vyjde třeba na desítku, tam budou asi jenom dva..

Editoval Jaara (14.02.2015 19:05:09)

 offline 

 

#13 14.02.2015 20:11:52

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1255
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 36
Tel: 774154754
4 3

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Jaara:

Ten edelbrock asi bude problém už ho asi nevyrábí cenově to dřív vycházelo stejne akorát ten keihin fcr41 byl dražší nejlepší na ladění  je ten mikuni TM40prostě starej vyndáš tenhle tam lupneš,příruby oem sedí jak prdel na hrnec, dáš standartní nastavení na určitej teplotní rozsah v jakém budeš moto používat otryskuješ na nadmořskou vejšku v které se budeš pohybovat a to vše podle tabulky která je v balení jsou u toho i lanka a bovdeny které jen vyměníš za oem pak už jen ladíš volnoběh a bohatost někdy hotovo za 1hodku nebo taky laborace na několik dnů někdo nakonec skončí i na brzdě. Co jsem ale pročet fora tak ten TM40 všichni vesměs poladili doma bez většího tech. dozoru. Samo základ je čistej vzduch filtr,seřízený ventilové vůle,čisty pokud možno nevyčpělý beno a u xr650r správnej postup při starování ne na to šlapat jak na pincka  big_smile 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#14 14.02.2015 20:47:19

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 408
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Na karbece jsem taky koukal, protože jak píše Prochal11, když člověk potřebuje z nízkejch otáček vypálit, je tam citelná prodleva, což je někdy průšvih, když je nutné dostat rychle přední kolo do luftu. Keihin FCR41 rozhodně nepasuje bez úprav, musí se vytvarovat nádrž a dokonce je problém i s napínákem rozvodů!! Když už, tak bych bral ten Mikuni TM40 z XRs only, kde jsou přímo udělané i ty příruby, dávají k tomu lanka a i trysky navíc. U Edelbrock je ukončená výroba. Kdybyste něco objednávali na XRs only webu, dejte vědět, chtěl bych tam taky pár věcí, tak bych přispěl na poštu. smile

Editoval green.bear (15.02.2015 11:14:40)

 offline 

 

#15 15.02.2015 09:08:41

Fullspeed
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 23
Založená vlákna
Motorka: Honda XR650R
Věk: 33
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


XR650R 2007  Brno   Mám dotaz ohledně CDI XR400R, v čem je rozdíl po namontování,lepší spodek nebo špice?

 offline 

 

#16 15.02.2015 10:33:44

lochmic
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Ktm ec300, 990 Adventure
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Prochal11:

Čau, jak jsi mluvil o tom výfuku, na konci je chromová krytka a pod ní je něco jako sítko, to jsi myslel?
A ten restriktor v karbecu má být co? Něco jako zmenšení průtoku vzduchu?

 offline 

 

#17 15.02.2015 11:00:43

bacaono
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 81
Založená vlákna
Místo: Mojmírovce SK
Motorka: XR650R, LC8 990R
Věk: 45
1 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


Tak sa tiež hlásim.  ano 
Mám ju len od decembra tak sa zatiaľ iba pripravuje a dolaďuje.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4727_foto-0024.jpghttp://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4727_foto-0033.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4727_foto-0034.jpg

Editoval bacaono (15.02.2015 11:05:38)

 offline 

 

#18 15.02.2015 11:28:34

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 408
Založená vlákna
Motorka: Sherco SEF-R 300, KTM 690 Enduro R, Yamaha R1
2 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


fullspeed:

CDI z XR 400 má výš nastavený omezovač a jiné časování, mělo by to jet víc ve vršku a lepší odezva na plyn, prý i stabilnější volnoběh. Je jich ale vícero verzí, takže bacha. wink Google napoví, řešilo se na to Thumpertalku.

lochmic:

Jestli tam máš takový válec s jemným sítem, tak to je otevřená HRC koncovka, na obrázku vlevo, vpravo je origo.
Do sání se dávají restriktory, které zužují sací potrubí, pochybuju, že to tam budeš mít, skoro každej to hned vyndával. Myslím, že u XRka je to zúžené na přírubě u válce, pokud chceš mít jistotu, mrkni se, jestli vevnitř není menší průměr. Kdybys to měl zavřené, tak by moto moc nejela, určitě bys to poznal. smile

http://i252.photobucket.com/albums/hh20 … 2028Me.jpg

 offline 

 

#19 15.02.2015 12:15:12

lochmic
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Ktm ec300, 990 Adventure
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


green.bear:

Díky, tak to mám otevřený. Ještě mrknu na ten karbec, mám tam Keihin, ale nevím přesně model.
Výkonu mám zatím dost ano  spíš potřebuju posilovat moje jezdecký schopnosti a1 

 offline 

 

#20 15.02.2015 12:16:37

lochmic
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Ktm ec300, 990 Adventure
0 0

Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady


bacaono:

Pěkná sestavička, taky mám obě sestry  ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů