Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Pouze pro bergaře

#441 02.02.2012 13:23:26

petan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1357
Založená vlákna
Místo: Praha - západ
Motorka: *** KTM 690 ***
Věk: mládí v prd... do důchodu daleko
1 0

Re: Pouze pro bergaře


Myslí že u těchto akumulátorů typu Li-po bude potřeba upravit celkově nabíjení.  vyk! 
Jsou k tomu uzpůsobený nabíječe (pro modeláře) - to je ten druhej menší konektor. Bez zapojení tohoto konektoru baterky nenabiješ)
myslím že to bude hlídat napětí a nabíjecí proud do každýho článku.
Viděl bych to asi tak - akumulátor typu Li-on + modelářská nabíječka + přepojení  kabelu od startéru a přepojení dobíjení.  roll 

Editoval petan (02.02.2012 13:27:10)


Vem za ní

 offline 

 

#442 02.02.2012 16:25:21

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Pouze pro bergaře


EE je to krapet jinak smile

xFany:
Jsem si jistý, že to nebude konstrukčně nijak vyjímečná baterie. Pouze ten človíček našel typ, který je optimální rozměrama a výkonem. Ono těch možností neni zas tak moc.

Petan:
ten konektor je balancér. Ten má na starosti pouze to aby se nabily všechny jednotlivé články na stejnou hodnotu. Konstrukčně totiž nemusejí být všechny stejné a nabíječka si hlídá pouze koncovou hodnotu nabíjení, která je u toho tříčlánku 12,6V. (tedy 4,2V na článek). Pokud by jeden článek vlivem nějaké jeho drobné vady šel nabít třeba jen na 3,8V, tak by se ostatní dva museli nabít na 4,4V aby došlo k výsledné hodnotě a to by mohlo hrozit přebíjení, které pro tyhle baterky není vhodné. Nabít se to jinak dá i bez něj, nebo dokonce můžeš nabíjet i jiným režimem (třeba Ni-Mh, ale to bys musel hlídat stav nabití abys je nezničil, protože cílová hodnota nabití je jiná). Jinak ty nabíječky nabíjejí konstantním proudem, který si většinou můžeš sám zvolit a když to přepískneš, tak si tu baterku můžeš klidně zkurvit i při nastavení správného typu baterky.

Proto jsem psal, že je divné že by použil tříčlánek, protože motorka nabíjí na víc voltů a při čtyřčlánku je to zase moc.


Dej koním pít...

 offline 

 

#443 02.02.2012 17:37:49

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: Pouze pro bergaře


xfany> Hehe vidím, že si odborník na elektriku ako ja big_smile. Ja som meral multimetrom štartovací prúd tiež. Mne sa zase roztavili káble s hrotmi, ktorými som meral big_smile.

 offline 

 

#444 02.02.2012 17:46:43

Re: Pouze pro bergaře


volodaj napsal(a):

xfany> Hehe vidím, že si odborník na elektriku ako ja big_smile. Ja som meral multimetrom štartovací prúd tiež. Mne sa zase roztavili káble s hrotmi, ktorými som meral big_smile.

Super jssme dva priznani elektrikari specialisti  lol 

 offline 

 

#445 02.02.2012 18:03:51

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Pouze pro bergaře


Taky so postavím do řady dratomrdu lol  jsem měřil doma fazi multimetrem bo nevím barvu jen kostry(dneska už vím) akorat jsem zapoměl že v praci jsem měřil ampery a nepřehodil jsem si hroty přiložím k dratu blesk z čistěho nebe hrot utaveny a pojistky v celem patře v Pečku lol 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#446 02.02.2012 18:06:58

Re: Pouze pro bergaře


 ano  vyhoda je ze uz to podruhe neudelame  lol 

 offline 

 

#447 02.02.2012 18:18:25

Re: Pouze pro bergaře


Plymounth Suburban "68 kompletni, jen spolujezdcovo okno z plexiskla.

Nalezovy stav, prvni majitel Kubanska ambasada v Praze lol 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01593.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01594.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01595.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01596.jpg
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01597.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01598.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01599.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01601.jpg
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01600.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01602.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01603.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_dsc01604.jpg




http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1859_plymounth_suburban.jpg

Editoval xfany (02.02.2012 18:22:37)

 offline 

 

#448 02.02.2012 21:22:24

petan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1357
Založená vlákna
Místo: Praha - západ
Motorka: *** KTM 690 ***
Věk: mládí v prd... do důchodu daleko
1 0

Re: Pouze pro bergaře


Semis:

Dík za vysvětlení, to mě ve škole neučili, páč v tý době byly tak akorát zinkouhlíkový.

Nedávno jsem ekologicky  lol  rozebral Li -pol akumulátor z navigace a k mému údivu byl ten balancér rovnou v tý baterce  yikes 


Vem za ní

 offline 

 

#449 02.02.2012 21:32:47

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: Pouze pro bergaře


petan:

myslím,že o lipolkách se tu nebavíme,na 100% jde o lionku


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#450 02.02.2012 21:36:50

Re: Pouze pro bergaře


Vlku na 100% NEJNI NIC  a1 

 offline 

 

#451 03.02.2012 08:34:12

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: Pouze pro bergaře


Idem ju ja objednať tiež. Skúsil som nabiť moju Yuasu. Nabitá do plna, za dva dni doma v teple má z 13,2 V len čosi okolo 11. Pod záťažou ešte asi menej, lebo v tejto kose po zapojení ani nepretočila motor. Síce v garáži asi momentálne mrzne keď ráno býva okolo -20, ale za nova to zvládala.

Editoval volodaj (03.02.2012 08:35:07)

 offline 

 

#452 03.02.2012 08:37:48

Re: Pouze pro bergaře


 ano 

 offline 

 

#454 03.02.2012 09:14:03

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Pouze pro bergaře


Petan:
Na tom minikonektoru na baterce jsou jen kabílky, který vedou k jednotlivejm článkům, nic víc. O tu funkci balancéru se stará už nabíječka.

K tý elektrozdatnosti:
Když jsem byl malej, tak jsem měl takový pěkný auto na ovládání (přes kabel) pač na vysílačku to v tý době bylo ještě sci-fi. No a pač mi došly baterky a já chtěl jezdit, tak jsem místo baterek zapojil kabílky a ty jsem zapích do zásuvky na 220V  heh1 
Dostal jsem šlehu, že jsem přistál na protější skříni a vyhodil jsem pojistky v celym paneláku zrovna v době když dávali nějakej film pro dospělý, na kterej čuměl snad každej. Všichni mě za to milovali, pač než to nahodili, tak bylo po filmu smile


Dej koním pít...

 offline 

 

#455 03.02.2012 09:49:33

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Pouze pro bergaře


Fany to sis pořídíl?


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#456 03.02.2012 10:10:14

Re: Pouze pro bergaře


Důležité je, že jsi si uměl poradit - určitě jsi měl v tu chvíli o zábavu postaráno.
Přiznám se, že jsem ze začátku čekal, že řekne, že jsi si to předělal na solár nebo tak něco, ale pobaviil jsi mě.

Tak přileju také trochu vody  lol 
Dostal jsem od kámoše zkoušečku na auta = na 12V
Něco jsme dělal doma na zásuvkách, tak jsem si řekl, že to jako vyzkouším, jestli tam jde šťáva, vzal tu zkušku a nacpal ji do zásuvky  lol  lol  lol 

Semis napsal(a):

Petan:
Na tom minikonektoru na baterce jsou jen kabílky, který vedou k jednotlivejm článkům, nic víc. O tu funkci balancéru se stará už nabíječka.

K tý elektrozdatnosti:
Když jsem byl malej, tak jsem měl takový pěkný auto na ovládání (přes kabel) pač na vysílačku to v tý době bylo ještě sci-fi. No a pač mi došly baterky a já chtěl jezdit, tak jsem místo baterek zapojil kabílky a ty jsem zapích do zásuvky na 220V  heh1 
Dostal jsem šlehu, že jsem přistál na protější skříni a vyhodil jsem pojistky v celym paneláku zrovna v době když dávali nějakej film pro dospělý, na kterej čuměl snad každej. Všichni mě za to milovali, pač než to nahodili, tak bylo po filmu smile

 offline 

 

#457 03.02.2012 10:22:22

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Pouze pro bergaře


Mikagen:

Ty woe solár byl v tý době snad ještě větší scifi, než ten dálkáč smile
To bylo někdy kolem roku 88  wink 


Dej koním pít...

 offline 

 

#458 03.02.2012 11:25:24

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Pouze pro bergaře


Sakra, ale stále nikdo nechce kápnout božskou, jak je to s tou baterkou. To je tak tajné? Taky jsem modelařil a používal LiPo články. U těch ale je nabíjení dost háklivé a je třeba na to dobrou nabíječku. Takže asi jedině Lio na nebo že by existovaly ještě nějaké spešl články, o kterých nevím a30 

 offline 

 

#459 03.02.2012 12:06:17

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Pouze pro bergaře


Mě to taky zajímá - co je to zač?


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#460 03.02.2012 13:06:50

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: Pouze pro bergaře


viteka 32 napsal(a):

Sakra, ale stále nikdo nechce kápnout božskou, jak je to s tou baterkou. To je tak tajné? Taky jsem modelařil a používal LiPo články. U těch ale je nabíjení dost háklivé a je třeba na to dobrou nabíječku. Takže asi jedině Lio na nebo že by existovaly ještě nějaké spešl články, o kterých nevím a30 

JJ souhlasim s tebou. Kdyby někdo změřil to napětí, tak by to mohlo trošku pomoci.
Nicméně kdyby to byl např. Li-po 4článek, tak by ho ta motorka neuměla přebít a tím pádem by to nebyl problém.
Pokud by se při nabíjení, nebo při startování nějak výrazně neohřívala, tak by to určitě šlo použít.
Já jsem už oživoval kámošovi silně podvybitý Li-po článek, tak že jsem ho oživil režimem pro Ni-mh na 3V/článek a pak to teprve přepnul na Li-po režim. Baterka mu fachá furt.
Já snad vemu ty moje a zkusim s nima nastartovat DR-Zouna smile Akorát si budu muset vyrobit redukci.


Dej koním pít...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů