INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Pouze pro bergaře
Re: Pouze pro bergaře
RadoTP:
Jo jo ten jsemtam instaloval. myslim, ze mam v garazi jeste jeden co jsem bral do foroty, ale nebylo potreba. Ma maly rozmer a velky prutok. zitra nafotim typ a dam sem.
Re: Pouze pro bergaře
Dává se tam ventilator sunon 5,4 w ,rozměr 120x120 a tloušťka 20 nebo 25 mm,ja uz tam měl asi 4 a vždycky po chvíli odešel,že semi vylomila na středu cedulka,kde drží za motorek
- clemex
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 136
- Založená vlákna
- Místo: kolem Pardubic
- Motorka: FE 450
- Tel: mám
- 0 0
Re: Pouze pro bergaře
buď jeden 10w jak píše hansr, a nebo dva 5,4W, a v kombinaci s 1,8 víčkem potvrzuju nejde vyvařit
- srapnel
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 13
- Založená vlákna
- Motorka: husaberg fe 550
- Věk: 20
- 0 0
Re: Pouze pro bergaře
Zdravim Bagristov.chcem sa spitat co moze robyt ento zvuk od mototra nemislim ten piskot co je u hsb normalni ale je pocut ze tam nieco chrasti...motorkau som doviezol zo servisu su nastavene ventile nova rozvodovka nove loziska na vacke ine v motore nebolo treba nic...za studena to nerobi len ked sa zohreje moze to byt ta nova rozvodovka? https://youtu.be/L4LIz9IkfIo
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: Pouze pro bergaře
dělá ti to i při zmáčknuté spojce?
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
- srapnel
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 13
- Založená vlákna
- Motorka: husaberg fe 550
- Věk: 20
- 0 0
Re: Pouze pro bergaře
Vojtas:
niesom si isty rano to viskušam napisem ak ano tak je v pr.. spojka co? este ma napada ci moze mat ini olej vpliv natu spojku mal som tam bel ray a on mi tam nalial repsol
Editoval srapnel (21.08.2015 21:34:59)
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: Pouze pro bergaře
srapnel: tak to spojkou nebude.... občas podobný zvuk dělá spojkové ložisko - to ale není tvůj případ
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
Re: Pouze pro bergaře
Aloha bergaři, prozradí mi tu někdo prosím vůle ventilů na rok 2007 obsah 450? Díky
Jsou 0,12
Editoval metro (26.08.2015 20:20:35)
- W.Geronimo
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Místo: Šumava
- Motorka: Husaberg FE570
- Věk: 42
- 0 0
Re: Pouze pro bergaře
Cus kluci.. Koupil jsem fe570 na pneu michelin starcross ms3. Jelikoz jsem uplnej endurovej panic tak bych potreboval poradit. Jezdim lehci enduro. Vyjezdy v lese nejake louky polnacky a lesni stezky. Pripada mi ze tyto gumy nejsou prouji potrebu idealni. Na trave celkem dost klouzou. Musim podotknout ze to muze byt tim jake jsem offroadove strevo. Proto bych potreboval poradit pneu ktere mi odpusti nejakou tu chybu co udelam.Kdyz jsem koukal okolo sebe tak hodne lidi jezdi c12 a c15 od Mitasu. Vedla by tudy cesta?? A jeste jedna otazka. Mam na zadku 19rafek. Co jsem cetl tak na motocross je to lepsi ale co do lesa?? Proc dava vyrobce 18tku?? Potadi mi tu nekdo zkusenej?? Za rady predem dekuji.
Re: Pouze pro bergaře
WoxmenRX napsal(a):Na přední gumě to taky stojí a tu jezdím Mitas C-19 ta je docela dobrá
Jo na přední gumě fakt nešetřit. Dojížděl jsem teď přes léto C19 už dost za hranu a dnes mě to pěkně vyškolilo a úplně zbytečná držka. Když ti ulítne zadní kolo, tak s tím se dá leccos ještě dělat, ale u předního jdeš k zemi a ani nevíš.
Editoval RadoTP (10.09.2015 21:02:40)
- ZbyneKTM
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 601
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: KTM EXC 525, Honda VTR 1000
- Věk: 33
- Tel: můj?:-)
- 1 0
Re: Pouze pro bergaře
W.Geronimo:
Se zadkem musis trosku zaexperimentovat, co ti bude vyhovovat pri tvym stylu jezdeni nejvic, ale s tou 19-kou budes mit omezenej vyber v enduro pneumatikach. Zde vychvalovana 754 by nemusela byt spatna, ale vis jak to je, 100hlav 100 nazoru. C-18 taky fajnova guma atd atd. Predek je to stejny, neexistuje nejaka nejlepsi guma na vsechny povrchy a celorocni provoz. Ja tam mam tusim totok: https://www.google.cz/search?q=extreme+ … xn-c6MM%3A a su spokojenej, kdyz me to ulitne tak si myslim, ze je to stejne rukama a nastavenim podvozku Krosovy gumy jsou uzsi a maji lepsi trakci i diky vetsimu obvodu, coz pri enduru uplne neocenis, ale jezdit se s tim da.
Mimochodem zacinat na 570 je docela extrem, ale fandim ti
Editoval ZbyneKTM (10.09.2015 21:31:39)
Enduro - I love this game:-) KTM - Klub Týraných Mužů
- pan W
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 179
- Založená vlákna
- Motorka: HusaberG TE 250
- 1 0
Re: Pouze pro bergaře
W.Geronimo: Nekdo napachal motokrosove kolo na enduro...To je k prdu, sezen si to co tam patri.Nejenom ze mas lepsi vyber pneu ( vzorek, smes -tvrdost, mekost) a muzes testovat a najit tu co ti bude sedet, ale muzes si krasne hrat i stlakem na 18. kole oproti 19. Ano, sou experti, co tvrdi, ze se s motokrosem da v pohode do lesa a pak kdyz si sednou na enduro, tak uznaj, ze rozdeleni na motokros a enduro stroje ma sve opodstatneni.
Re: Pouze pro bergaře
W.Geronimo: Bude dlouho trvat, než poznáš nějakej zásadní rozdíl mezi 19 x 18 kolem. Časem taky zjistíš že velikost pneu 19 x 18 je skoro stejná a u 19 je občas průměr i menší než u 18. záleží na profilu a šířce. Tak nevěř všemu co tu kdo vybleje. Že u endura nezáleží tolik na trakci jako u krosu je další neuveřitelná volovina. Guma 140/80/18 je výhodná že má velký průřez. Nevim jak to napsat prostě se pěkne obepne kolem kořenů, šutrů. Zas třeba na dvácu se dávaj šíře max 120 a vyjedou to samý. Na trávě nedrží žádná guma FIMkový gumy bych ti na začátek nedoporučil. I když dáš jakýkolivultralightsuperměkou a vezmeš to na nějaký extrém tak se stejně utrápíš a na trati takovou gumu spálíš klidně za 5-10 mth a stejně to nebude vono. Vůbec na fim gumy je dobrý mít už nějakej skill. Začni klidně s tou michelinou nebo krosový gumy s vyším špuntem. Bude to víc sedět k objemu motoru a pomůže ti to. Asi to dopadne ve stylu vono to snese neuvěřitelný podtočení leze to jak traktor kadlakadla na volnoběh a proto tu krosovku v tom ti pomůže. Krosovky maj sice tvrdší boky ale to kompenzuješ tlakem foukej 0,4-0,9 čím mín tim lepší trakce ale vyší riziko defektu. Zkušenost je taková, že stačí cokoliv ostrýho chlupatýho ale rozohduje co je pod tím. U mě vede tublis potom duše potom duše potom duše a nakonec mouse. Tohle má každý jinak je hodně výrobců druhů zálaží na penězích není to nic levnýho. Roman Korber říkal, že top jsou tyreballs ale ta cena Nejlepší je se někoho ROZUMNÝHO chytnout a okoukat co a jak. Jako samouk nebo jutuberuk budeš jen samý špatný zvyk. Než kupovat nový kolo si radši zaplať enduroškolu. Na motorkářích je téma o akci PAW - dej dokupy družstvo a vyraž něco se určitě naučíš a svezeš se. rozjezdi se od lehoučkýho terénu k těšímu a nedělaj to naopak. Klidně dej 40-60 mth po polňáčkách na seznámenou + základní návyky a až potom se pouštěj do větších akcí. Vůbec na enduro do lesa to prodej a kup 350-390 to je potom radost a ne trápení. Na tohle dej motárdy a vyblbni se na silnici.
- twinkam
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2438
- Založená vlákna
- Místo: Chomutov
- Motorka: FE 350
- Věk: 36
- 4 3
Re: Pouze pro bergaře
Husaberg Motor AB napsal(a):W.Geronimo: Bude dlouho trvat, než poznáš nějakej zásadní rozdíl mezi 19 x 18 kolem. Časem taky zjistíš že velikost pneu 19 x 18 je skoro stejná a u 19 je občas průměr i menší než u 18. záleží na profilu a šířce. Tak nevěř všemu co tu kdo vybleje. Že u endura nezáleží tolik na trakci jako u krosu je další neuveřitelná volovina. Guma 140/80/18 je výhodná že má velký průřez. Nevim jak to napsat prostě se pěkne obepne kolem kořenů, šutrů. Zas třeba na dvácu se dávaj šíře max 120 a vyjedou to samý. Na trávě nedrží žádná guma FIMkový gumy bych ti na začátek nedoporučil. I když dáš jakýkolivultralightsuperměkou a vezmeš to na nějaký extrém tak se stejně utrápíš a na trati takovou gumu spálíš klidně za 5-10 mth a stejně to nebude vono. Vůbec na fim gumy je dobrý mít už nějakej skill. Začni klidně s tou michelinou nebo krosový gumy s vyším špuntem. Bude to víc sedět k objemu motoru a pomůže ti to. Asi to dopadne ve stylu vono to snese neuvěřitelný podtočení leze to jak traktor kadlakadla na volnoběh a proto tu krosovku v tom ti pomůže. Krosovky maj sice tvrdší boky ale to kompenzuješ tlakem foukej 0,4-0,9 čím mín tim lepší trakce ale vyší riziko defektu. Zkušenost je taková, že stačí cokoliv ostrýho chlupatýho ale rozohduje co je pod tím. U mě vede tublis potom duše potom duše potom duše a nakonec mouse. Tohle má každý jinak je hodně výrobců druhů zálaží na penězích není to nic levnýho. Roman Korber říkal, že top jsou tyreballs ale ta cena Nejlepší je se někoho ROZUMNÝHO chytnout a okoukat co a jak. Jako samouk nebo jutuberuk budeš jen samý špatný zvyk. Než kupovat nový kolo si radši zaplať enduroškolu. Na motorkářích je téma o akci PAW - dej dokupy družstvo a vyraž něco se určitě naučíš a svezeš se. rozjezdi se od lehoučkýho terénu k těšímu a nedělaj to naopak. Klidně dej 40-60 mth po polňáčkách na seznámenou + základní návyky a až potom se pouštěj do větších akcí. Vůbec na enduro do lesa to prodej a kup 350-390 to je potom radost a ne trápení. Na tohle dej motárdy a vyblbni se na silnici.
Lépe bych to nenapsal 👍👍👍👌👌👌
- W.Geronimo
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Místo: Šumava
- Motorka: Husaberg FE570
- Věk: 42
- 0 0
Re: Pouze pro bergaře
WoxmenRX:
Diky za poznatky. Ja foukam podle vyrobce 1.5 na silnici a 1bar do terenu. Jinak mas pravdu ze 570 je do terenu nesmysl. Ale ja ho primarne kupoval kvuli tomu ze pres leto jezdim 17ctky kola tak abych to na silnici neustval.A v terenu nejezdim zadnou divocinu tak jsem celkem rad kdyz me 570 poradne utaha . :-D
Editoval W.Geronimo (12.09.2015 09:30:40)
- W.Geronimo
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 68
- Založená vlákna
- Místo: Šumava
- Motorka: Husaberg FE570
- Věk: 42
- 0 0
Re: Pouze pro bergaře
Husaberg Motor AB:
Diky. To byla vycerpavajici odpoved. Zkusim trosku snizit tlaky v pneu a uvidime. S gumama budu tedy zkouset ktera mi sedne. S tim objemem mas pravdu ale na 2 motorky nemam tak jsem volil toto reseni. Na motardech je ta 570 jako pila. Proste si to nemohu vynachvalit. A hlavne nebudu pres zimu sedet v garazi a smutne koukat na silnicni kola :-D
|