Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

úprava KXF250 na 294ccm

#1 24.01.2015 17:44:33

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

úprava KXF250 na 294ccm


Asi je zbytočné celé kopírovať sem , tak kto má záujem si môže pozrieť tu:

http://www.fullgas.sk/ako-som-ja-neschu … -pribrala/

 offline 

 

#2 24.01.2015 18:14:50

Vláďa Ka-čer
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 237
Založená vlákna
Místo: Vysoké Veselí
Motorka: ZX10R, KX 250F,KLX 450
Věk: 50
3 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


karol920:

Dost velký zásah  ano . Ať to drží a šlape dál.

 offline 

 

#3 24.01.2015 18:34:02

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


moc pěkné,škoda jen,že se  více nepopsalo chování motoru po úpravě...

 offline 

 

#4 24.01.2015 20:41:51

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: úprava KXF250 na 294ccm


pěkná práce!


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#5 24.01.2015 21:18:25

pretekardano
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 178
Založená vlákna
Místo: Hlohovec
Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
Věk: 30
0 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


Servus Karol, možeš mi prezradit meno toho pretekára čo ťa presvedčil upraviť zdvih piestu? Jeden bol totiž u mňa, len na meno si nemožem spomenúť. Bol niekde od Blavy. Starší pánko čo jazdil ešte na ČZ-tách. Tiež mi toto spomínal..

 offline 

 

#6 24.01.2015 21:29:46

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


Dolph-cz - čo by Ťa zaujímalo? 
Krúťák pekne od spodku s nevýhodou náhlej smrti - čiže tenká hranica medzi ťahám za ruky a nejdem , niekde odhadom okolo 1600-1700 rpm . Musel som si zvykať podraďovať , aj keď motor vládal . Vďaka odľahčenej kľuke nervóznejšie správanie motora , pri kantráči na blate háklivé na stav zadnej pneu a to nehovorím o ublatenom endure 2014 v Púchove mal som na endurových gumách vyložene problém. Na suchom tvrdom povrchu som sa naopak dokázal držať aj o dosť silnejších súperov.
Tohto roku by som rád doložil nejaké závažie na rotor zapaľovania , alebo nejakú prepínateľnú "mäkšiu" krivku predstihu.

Čiže väčší objem fajn , odľahčená kľuka - vedľajšie účinky.

 offline 

 

#7 24.01.2015 21:34:48

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


pretekárdano - ten v zrkadle smile http://www.motoservispetra.sk/obrazky/majitel.jpg

 offline 

 

#8 24.01.2015 21:50:06

pretekardano
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 178
Založená vlákna
Místo: Hlohovec
Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
Věk: 30
0 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


Karol, tak ten v zrkadle u mna v garáži nebol. Ešte jedna technická, ako si zložil ojnicu s ložiskom na ten excentrický čap?

 offline 

 

#9 24.01.2015 22:05:21

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


pretekardano - ten zo zrkadla je odtiaľto: http://www.motoservispetra.sk/?kontakt   smile

Najprv "rozpadávačku" ihlovú klietku na čap a potom na ňu nasunúť ojnicu . Čiže tú plechovú časť z klietky nasunúť na stred čapu ,naložiť do nej ihličky a nasunúť ojnicu. Excentricita čapu 2,5mm sa pre túto klietku javí ako limitná , pri väčšej by to už asi nešlo poskladať.
A kľukovky so zvýšeným zdvihom pomocou excentrického čapu je stará záležitosť To sa robilo už za socíku. A v súčastnej dobe napr. Hotrods robí pre yzf250 +3mm
http://www.hotrodsproducts.com/ProductI … tem_id=672

len na moju som si musel robiť sám.

 offline 

 

#10 24.01.2015 22:57:01

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: úprava KXF250 na 294ccm


jsem z toho trosku jelen, ale on pise ze dal kratsi ojnici a tim docilil toho ze pist jde nize, ano to je logicke a v horni uvrati jde sejne jako se starym pistem coz mi prijde jako logicka blbost stejne tak jak pise ze dal pro jistotu jeste jedno tesneni  aby nebyl tak vysokej kompresni pomer coz je volovina pac kratsi ojnici se ten kompresni pomer logicky snizil uz sam o sobe.

Pokud se pletu tak me to nekdo vyvratte, jinak pekna uprava.

Editoval Joraell (25.01.2015 00:03:44)


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#11 24.01.2015 23:31:31

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


Joraell - spodný ojničný čap je excentrický , číže spôsobuje , že pri pôvodnej ojnici by v hornej úvrati piest prečuhoval cez vrch valca 2,5mm - preto tá kratšia ojnica. Čo je na tom nepochopiteľné?

Skús pozornejšie čítať.

 offline 

 

#12 24.01.2015 23:50:55

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


karol920 napsal(a):

Dolph-cz - čo by Ťa zaujímalo? 
Krúťák pekne od spodku s nevýhodou náhlej smrti - čiže tenká hranica medzi ťahám za ruky a nejdem , niekde odhadom okolo 1600-1700 rpm . Musel som si zvykať podraďovať , aj keď motor vládal . Vďaka odľahčenej kľuke nervóznejšie správanie motora , pri kantráči na blate háklivé na stav zadnej pneu a to nehovorím o ublatenom endure 2014 v Púchove mal som na endurových gumách vyložene problém. Na suchom tvrdom povrchu som sa naopak dokázal držať aj o dosť silnejších súperov.
Tohto roku by som rád doložil nejaké závažie na rotor zapaľovania , alebo nejakú prepínateľnú "mäkšiu" krivku predstihu.

Čiže väčší objem fajn , odľahčená kľuka - vedľajšie účinky.

jj,to jsem si tak nějak myslel....vždycky je něco za něco.to závaží na rotor by to určitě chtělo, trochu se to "uklidní"


co vibrace proti sérii?

 offline 

 

#13 25.01.2015 00:06:26

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: úprava KXF250 na 294ccm


joo tak to uz dava smysl.


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#14 25.01.2015 00:17:55

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


Dolph-cz , keď budem skromný -nezvýšili sa , ale mám pocit , že skôr klesli .

 offline 

 

#15 25.01.2015 19:33:35

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: úprava KXF250 na 294ccm


na tu HotRods kliku s velkým zdvihem, se nedá samostatně sehnat ojnice. Takže po opotřebení ojnice je třeba kupovat celou novou kliku (nebo improvizovat)


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#16 28.01.2015 07:58:53

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


Na tú moju , Ti zoženiem ojníc koľko len chceš .

 offline 

 

#17 28.01.2015 09:27:20

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: úprava KXF250 na 294ccm


psal jsem to na tu klikovku na YZF250, kterou hotrods prodává už z výroby se zvětšeným zdvihem


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#18 28.01.2015 10:47:10

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: úprava KXF250 na 294ccm


pochopil som , ja som si vyhľadal z bežne dostupných , čo sa mi hodilo. Len sa musí upraviť spodné oko a doplniť excentrický čap.

A ak by si potreboval ojnicu na tú yzf  +3mm , tak aj tú by som vedel samostanú smile

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů