Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 úprava KXF250 na 294ccm#1 24.01.2015 17:44:33
úprava KXF250 na 294ccmAsi je zbytočné celé kopírovať sem , tak kto má záujem si môže pozrieť tu: offline #2 24.01.2015 18:14:50
Re: úprava KXF250 na 294ccmkarol920: offline #3 24.01.2015 18:34:02
Re: úprava KXF250 na 294ccmmoc pěkné,škoda jen,že se více nepopsalo chování motoru po úpravě... offline #4 24.01.2015 20:41:51
Re: úprava KXF250 na 294ccmpěkná práce! Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #5 24.01.2015 21:18:25
Re: úprava KXF250 na 294ccmServus Karol, možeš mi prezradit meno toho pretekára čo ťa presvedčil upraviť zdvih piestu? Jeden bol totiž u mňa, len na meno si nemožem spomenúť. Bol niekde od Blavy. Starší pánko čo jazdil ešte na ČZ-tách. Tiež mi toto spomínal.. offline #6 24.01.2015 21:29:46
Re: úprava KXF250 na 294ccmDolph-cz - čo by Ťa zaujímalo? offline #7 24.01.2015 21:34:48
Re: úprava KXF250 na 294ccmpretekárdano - ten v zrkadle offline #8 24.01.2015 21:50:06
Re: úprava KXF250 na 294ccmKarol, tak ten v zrkadle u mna v garáži nebol. Ešte jedna technická, ako si zložil ojnicu s ložiskom na ten excentrický čap? offline #9 24.01.2015 22:05:21
Re: úprava KXF250 na 294ccmpretekardano - ten zo zrkadla je odtiaľto: http://www.motoservispetra.sk/?kontakt offline #10 24.01.2015 22:57:01
Re: úprava KXF250 na 294ccmjsem z toho trosku jelen, ale on pise ze dal kratsi ojnici a tim docilil toho ze pist jde nize, ano to je logicke a v horni uvrati jde sejne jako se starym pistem coz mi prijde jako logicka blbost stejne tak jak pise ze dal pro jistotu jeste jedno tesneni aby nebyl tak vysokej kompresni pomer coz je volovina pac kratsi ojnici se ten kompresni pomer logicky snizil uz sam o sobe. Editoval Joraell (25.01.2015 00:03:44) Nekrmte toho Trolla ! offline #11 24.01.2015 23:31:31
Re: úprava KXF250 na 294ccmJoraell - spodný ojničný čap je excentrický , číže spôsobuje , že pri pôvodnej ojnici by v hornej úvrati piest prečuhoval cez vrch valca 2,5mm - preto tá kratšia ojnica. Čo je na tom nepochopiteľné? offline #12 24.01.2015 23:50:55
Re: úprava KXF250 na 294ccm
jj,to jsem si tak nějak myslel....vždycky je něco za něco.to závaží na rotor by to určitě chtělo, trochu se to "uklidní" offline #13 25.01.2015 00:06:26
Re: úprava KXF250 na 294ccmjoo tak to uz dava smysl. Nekrmte toho Trolla ! offline #14 25.01.2015 00:17:55
Re: úprava KXF250 na 294ccmDolph-cz , keď budem skromný -nezvýšili sa , ale mám pocit , že skôr klesli . offline #15 25.01.2015 19:33:35
Re: úprava KXF250 na 294ccmna tu HotRods kliku s velkým zdvihem, se nedá samostatně sehnat ojnice. Takže po opotřebení ojnice je třeba kupovat celou novou kliku (nebo improvizovat) Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #16 28.01.2015 07:58:53
Re: úprava KXF250 na 294ccmNa tú moju , Ti zoženiem ojníc koľko len chceš . offline #17 28.01.2015 09:27:20
Re: úprava KXF250 na 294ccmpsal jsem to na tu klikovku na YZF250, kterou hotrods prodává už z výroby se zvětšeným zdvihem Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #18 28.01.2015 10:47:10
Re: úprava KXF250 na 294ccmpochopil som , ja som si vyhľadal z bežne dostupných , čo sa mi hodilo. Len sa musí upraviť spodné oko a doplniť excentrický čap. offline |