INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
TM 300 výměna pístu
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: TM 300 výměna pístu
Co vím tak 1 kruh se líp točí a 2 kruh by měl mít větší spodek atd. Ale taky bych rád názor od někoho fundovanýho
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: TM 300 výměna pístu
Carlitos13 napsal(a):Filip - SANDOKAAN napsal(a):dvoukrouzek a jednokrouzek bude mit taky vliv ale urcite ne takovej nebo ano?
1kroužek by měl dříve odcházet,používá se většinou u cross myslím i větší výkon?
jj to ja vim ze jednokru h se rychlej roztoci ale tim padem min neboli hur vodi celej pist nahoru a dolu(to jako ze spis muze strejchnout pist do valce nebo jak to napsat) co myslite?
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: TM 300 výměna pístu
Neřešil někdo na motorce Squish? T.j. vertikální mezera mezi pístem a hlavou? U TM má být 1,4 - 1,5 mm. Píšou, když je v toleranci, motorka dobře spaluje a má nejvyšší výkon.
Jen nechápu jakým způsobem se to přesně provádí. Jestli válec bez těsnění, utáhne se i hlava a pak se dopočítá těsnění? Nebo s těsněním a případně se vytáhne a dá jiné? Jestli nevadí, že už bylo zmáčklé?
http://twostrokeperformance.com.au/meas … clearance/
Pořádně nevím jak silné má být pod válcem těsnění a všichni mě odkazují na tohle...
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: TM 300 výměna pístu
chalka: Když se to ladí u např. Jawy, ČZ atd. např. po snížení hlavy, aby tam vůbec nějaká antidetonační štěrbina byla, tak se ten trubičkovej cín zastrčí otvorem pro svíčku. Předpokládám, že u TM to půjde taky. Musíš to zkoušet ve stavu v jakým to bude jezdit, takže těsnění a dotažená hlava.
Editoval Honza (24.09.2014 19:31:39)
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Smudla
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 98
- Založená vlákna
- Místo: Rychvald
- Motorka: TE 300,VS 1400
- Věk: 53
- 1 0
Re: TM 300 výměna pístu
Cim silnesi tesneni pod valec,tim vetsi spodek.U KTM koupis od 0.3mm po 0.8mm.Standart se dava 0,5mm.Samozrejmne to ma nejake hranice,ne ze tam das 2.mm. Trubickovy cin se pouziva bezne,treba kdyz si nechas srovnat hlavu,aby to nekleklo po 3.mth.
Re: TM 300 výměna pístu
jo da se pouzit znovu.....aspon me se podarilo tesneni neroztrhnout a tak proc davat novy????
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: TM 300 výměna pístu
já jsem kupoval tuhle sadu a v tom byli všechny tloušťky těsnění který tam jdou dát...
Editoval roxteedy (24.09.2014 22:16:26)
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: TM 300 výměna pístu
Sojkin86 napsal(a):chalka:
Budeš chytřejší až když necháš přeměřit ovalitu. Těch 100h je akorát na rozborku sborku, pokud to pošleš do servisu /Oulehlovi/ tak je jasný že ti řeknou že je potřeba udělat nicasil, je to obchod. Pokud to dáš někomu, kdo ti nazávisle na výdělku řekne jak to pravdu je s ovalitou, tak je klidně možný že by ses dozvěděl že dalších klidně 50-70h, aniž by odešel nikasil, klidně najedeš, a to bez problémů. U 3kila to vydrží dlouho.. Jinak těch třeba 160h na píst u 3kila je v nezávodním tempu...
jirka str.250 napsal(a):přeměřit určitě ,ale oulehlu bych vůbec nevyhledával teda aspoň pro mě je to vypočitavej h...l kterymu jde jen a jen o prachy!!!!!
Vypadá pánové, že jste měli pravdu. Válec jsem minulé pondělí odeslal Oulehlovi, ve středu telefon, že válec vylapoval a objevily se póry, tudíž musí válec přijít na nikasil. Ptal jsem se na cenu a on že se bude možná muset vyvařovat a řekl cca 5tisíc. Říkám si, tak co asi tomu rozumí, tak jsem to potvrdil. Celý den v práci mi to vrtalo hlavou, vím, že tam póry byly a normálně to jezdilo. Tak jsem zajel za mechanikem a on zavolej Oulehlovi ať pošlou válec zpět, že to budeme řešit přes pana Coufala (dělá TM). I kdyby se musel dělat nikasil. Volám tam, že válec je nachystaný na nikasil, že za 10 minut je tam PPL. Říkal jsem že budu kupovat nový ať ho pošlou zpět. Paní v telefonu že válec mi bude k ničemu, že ho můžu akorát vyhodit a jak jim to hrozně komplikuji. Vylapovaný válec poslali, kupodivu zadarmo. Poslal jsem ho panu Coufalovi a za dva dny odpověď. Válec je naprosto v pořádku s ovalitou 0,01, jestli k němu chci originální píst, tak jsem řekl že ano. Sice se musí objednat, ale těch pár dní už vydržím. Tak jsem byl v celku překvapen a hodně rád!
Re: TM 300 výměna pístu
chalka napsal(a):Sojkin86 napsal(a):chalka:
Budeš chytřejší až když necháš přeměřit ovalitu. Těch 100h je akorát na rozborku sborku, pokud to pošleš do servisu /Oulehlovi/ tak je jasný že ti řeknou že je potřeba udělat nicasil, je to obchod. Pokud to dáš někomu, kdo ti nazávisle na výdělku řekne jak to pravdu je s ovalitou, tak je klidně možný že by ses dozvěděl že dalších klidně 50-70h, aniž by odešel nikasil, klidně najedeš, a to bez problémů. U 3kila to vydrží dlouho.. Jinak těch třeba 160h na píst u 3kila je v nezávodním tempu...
jirka str.250 napsal(a):přeměřit určitě ,ale oulehlu bych vůbec nevyhledával teda aspoň pro mě je to vypočitavej h...l kterymu jde jen a jen o prachy!!!!!
Vypadá pánové, že jste měli pravdu. Válec jsem minulé pondělí odeslal Oulehlovi, ve středu telefon, že válec vylapoval a objevily se póry, tudíž musí válec přijít na nikasil. Ptal jsem se na cenu a on že se bude možná muset vyvařovat a řekl cca 5tisíc. Říkám si, tak co asi tomu rozumí, tak jsem to potvrdil. Celý den v práci mi to vrtalo hlavou, vím, že tam póry byly a normálně to jezdilo. Tak jsem zajel za mechanikem a on zavolej Oulehlovi ať pošlou válec zpět, že to budeme řešit přes pana Coufala (dělá TM). I kdyby se musel dělat nikasil. Volám tam, že válec je nachystaný na nikasil, že za 10 minut je tam PPL. Říkal jsem že budu kupovat nový ať ho pošlou zpět. Paní v telefonu že válec mi bude k ničemu, že ho můžu akorát vyhodit a jak jim to hrozně komplikuji. Vylapovaný válec poslali, kupodivu zadarmo. Poslal jsem ho panu Coufalovi a za dva dny odpověď. Válec je naprosto v pořádku s ovalitou 0,01, jestli k němu chci originální píst, tak jsem řekl že ano. Sice se musí objednat, ale těch pár dní už vydržím. Tak jsem byl v celku překvapen a hodně rád!
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 6143_n.jpg
Omg ! Póry jsou jen k dobru - lepší mazání, píst origo zbytečnost, já koupil za běžné peníze Prox se dvěma kroužky a dobré, prox navíc dělá ještě o číslo větší píst než wosner. Píst měnit po 160 mth je kravina, max 100, pak je to už znát že to nejede. Laborování s těsněním smysl moc nemá, dáš nový píst a ucítíš jak lépe jede. Jinak bych doporučil ještě když už se v tom hrabeš, zkontrolovat klapky jestli nejsou ohlé, prasklé, ulomené, a očistit cívky a magnety zapalka od marasu a rzi
Mám EN 300
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: TM 300 výměna pístu
sasaa napsal(a):Omg ! Póry jsou jen k dobru - lepší mazání, píst origo zbytečnost, já koupil za běžné peníze Prox se dvěma kroužky a dobré, prox navíc dělá ještě o číslo větší píst než wosner. Píst měnit po 160 mth je kravina, max 100, pak je to už znát že to nejede. Laborování s těsněním smysl moc nemá, dáš nový píst a ucítíš jak lépe jede. Jinak bych doporučil ještě když už se v tom hrabeš, zkontrolovat klapky jestli nejsou ohlé, prasklé, ulomené, a očistit cívky a magnety zapalka od marasu a rzi
Mám EN 300
doporučil bych po vlastní zkušenosti přidat ke zkontrolování vzdálenost vrchní hrany pístu a válce až se to bude skládat s novým pístem. Teda jestli to má TM nějak v manuálu specifikovaný, třeba jako KTM. A dle této potřeby zvolit sílu těsnění pod válec.
Re: TM 300 výměna pístu
TM má manuály skoro k ničemu. To je veliký nedostatek oproti KTM
- pretekardano
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 178
- Založená vlákna
- Místo: Hlohovec
- Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
- Věk: 30
- 0 0
Re: TM 300 výměna pístu
nevidel som manuál na TM, ale na GAS 07 to je rozprávková knižka-pokial nie sú predošlé skúsenosti, nespravíš podla neho nič... to manuál na yamahu je presný, úplný a dokonalý ako príručka k obsluhe jadrového reaktoru!
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: TM 300 výměna pístu
sasaa:
Originál má vyvrtané přimazávací otvory kvůli výfukové přepážce. To je dost problémové místo u TM. Jinak klapky jsem nedávno kontroloval, jsou ok. Za to zapalko díky, určitě tam kouknu a vyčistím to. Kámoš teď musel kupovat nový. Stator i rotor za 9tisíc....
badyšot:
O pár příspěvků výš jsme to řešili, TM to v manuálu má 1,4 - 1,5 mm. Na to se taky chystám...jinak řešíš to cínovým válečkem?
Re: TM 300 výměna pístu
chalka: má to dírky, i Prox je má, navíc 2 kruhy místo jednoho
- chalka
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2130
- Založená vlákna
- Místo: Vysočina
- Motorka: WR450F
- Web
- 7 0
Re: TM 300 výměna pístu
sasaa:
já jsem říkal, že tam dám proxa a mechanik, né ať tam dám originál, že těch 800 mě nezabije, tak už je to objednaný. Kdybych věděl, že na PROXU jsou dva kroužky, tak tam prdnu ten...
- karol920
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 150
- Založená vlákna
- Motorka: kxf270
- Věk: 52
- Tel: +421905518769
- Web
- 1 0
Re: TM 300 výměna pístu
A to je akože problém si tie dierky dovŕtať ?????? žasnem.
Ak niekedy niekto venoval pozornosť zelenému príbalovému letáčiku pri piestoch Wiseco , tak tam okrem iného popísané , kde vyvŕtať , akým vrtákom , ako si to naznačiť..... Na motokárových motoroch som videl nie že dierky , ale drážky 10mm vysoké na mazanie prepážky . Prepážka pri delenom výfukovom kanále dostáva riadne na frak a treba ju poriadne primazať a aj ochladiť. Dokonca mám odskúšané aj dierky väčšieho priemeru ako je je šírka prepážky a na chode motora to nebolo nijakovsky cítiť.
A čo sa týka Proxu - piest je odlievaný , zatiaľ čo originál a Wossner sú kované , čiže s lepšou odolnosťou voči praskaniu.
|