Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

yz426f brat nebrat ?

#1 06.06.2014 12:32:46

yz426f brat nebrat ?


čus , jakej máte názor na tuhle moto , díky , klady zápory .... , nebudu s tím závodit , jen svezení kolem baráku  big_smile  big_smile 

 offline 

 

#2 06.06.2014 12:52:57

Šéďa
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 387
Založená vlákna
Místo: Plzeňský kraj
Motorka: Ktm exc 450
Věk: 30
Tel: mám
0 0

Re: yz426f brat nebrat ?


za mě nebrat jsou to starý odlítaný vrány do který zahučíš tak 20-25tis na go


Když řežu....., musíte mi přidat plyn.

 offline 

 

#3 06.06.2014 12:56:00

Šéďa
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 387
Založená vlákna
Místo: Plzeňský kraj
Motorka: Ktm exc 450
Věk: 30
Tel: mám
0 0

Re: yz426f brat nebrat ?


když starej motokros tak 2T aspon budeš mít levnější go a jsi schopnej si ho udělat sám


Když řežu....., musíte mi přidat plyn.

 offline 

 

#4 06.06.2014 21:18:45

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: yz426f brat nebrat ?


S čímkoliv, na čemkoliv, u čehokoliv je zle s číslem 426   a1 

Edit.:
Píšeš něco o kladech  heh2 tak dobře, jede to jako prase.
Zápory: převodovka, pokud nevíš jak na to nebo nemáš grif tak je celkem problém to nastartovat. Zase převodovka  big_smile 
Se zeptej Jakubce jak se jim v roce 2001 srala funglovka.... každejch 10mth na stole.
Tady co vím jezdily dvě 426 a byla to pohroma.... možná špatnej kus  usch 

Editoval peTTR (06.06.2014 21:23:36)


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#5 07.06.2014 00:23:23

Re: yz426f brat nebrat ?


sedivec, allanktm, pettr: cerpate z vlastni zkusenosti, nebo jen jedna pani povidala..... a31 
mel jsem ji asi 4roky. Po koupi jsem nechal preventivne vymenit pist a 3-kove kolecko v prevodovce. To bylo vsechno co se servisovalo. Nic se neposralo, nikdy me nikde nenechala. Menil jsem jen spotrebak, nebo to co jsem vlastni blbosti rozbil. Za 150mth se ventily ani nehly, jen se kontrolovaly a porad byli v toleranci. Dala se neskutecne podtacet. kdyz jsem v nekde v krpalu zapomel podradit i na 3-ku pri rychlosti chuze stacilo trosku zaspojcit a sebrala se z toho. Nebyl problem s ni pojezdit na trati, pristi vikend zase po lese, proste kam jsi mel zrovna naladu tam jsi s klidem vyrazil. Jen tlumice jsem mel primarne nastavene hodne na meko (na enduro), tak kdyz jsem prijel na trat a nemel zrovna u sebe sroubovak na precvakani tlumicu, tak jsem ji tolik nedaval. Prvni sezonu bylo startovani peklo, ne ze bych ji neumel nakopnout, ale problem byl kdyz jsem nekde lehnul a uchcalo se to. Po par vymenach svicky v terenu jsem prisel "jak na to" a pote to bylo v pohode. Ma to rucne ovladany dekompresor a ochuzovac smesi primo na karburatoru, tak to chtelo jenom se naucit tyhle vychytavky spravne pouzivat. Spojka je tam dost ostra a nejde nejak moc extra poladit. Je budto sepnuta nebo vypnuta. Na rozjezdy v krpalu to moc neni, ale da se na to zvyknout a naucit se to aspon trochu elimonovat citem v ruce a pridanim vice plynu. Nakopnout TTR je oproti tomuhle sranda. Ma trosku vetsi kompresi. Kdyz jsem pri nakopavani TTR zapomel na cem sedim a machnul grifem ala YZ426f myslel jsem ze tomu TTR-ku startpakou ulomim stupacku.

 offline 

 

#6 07.06.2014 00:53:17

Re: yz426f brat nebrat ?


jde mi o to že , tohle je asi levnější varianta nějakýho čtyřtaktu ... , pečlivě bych vybíral ale vím že člověk do motoru nevidí ... , ale pokud jak byl příspěvek nahoře , narazím na takovou vranu , a bude tam jen karbec , tak mi zbydou penízky i na nějaký věci ..., jinak prosím ať píšou lidi který ten stoj mají a ne jen drby od jiných ... dík  big_smile  jinak ten stroj mě láká a moc ...

 offline 

 

#7 07.06.2014 09:54:05

Šéďa
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 387
Založená vlákna
Místo: Plzeňský kraj
Motorka: Ktm exc 450
Věk: 30
Tel: mám
0 0

Re: yz426f brat nebrat ?


Tak to mam ze zkušeností(KTM 540sxc r.v. 1998) že prostě starý ostrý 4T se neberou pokud nepočítáš hned s  GO a nemáš skováno na to tak20-30tis do toho vrazit aby se natom dalo jezdit
pak možná ano něco to vydrží,ale počítej stim že časem půjde do ř... i zapalování,převodovka... no prostě takový věci který se u novějších nemění,..a ještě nevíš u takhle starý ostrý kolik lidí se vtom předtebou hrabalo,
a kolik věcí až rozhodíš motor tak kde jakej kutil zkurvil(závity apod)jasně dá se to všechno dát do kupy ovšem když do toho chceš nasypat a máš na to.ok každýho věc akorát když ostrou tak a 4T tak za mě nějakou mladší abych nemusel
na půlku motorky kupovat nové díly abych se mohl svézt,když bych měl kupovat takhle starou tak za mě 2T (míň spotřebních věcí v motoru=míň peněz za ně)a jsem schopen si ten motor udělat sám
Ale jak řikám je to čistě můj názor nikomu to nevnucuju jen se ptal jaký máme názor tak jsem ho napsal nic víc nic míň a22  ugh2  a10 


Když řežu....., musíte mi přidat plyn.

 offline 

 

#8 07.06.2014 11:28:37

Re: yz426f brat nebrat ?


Hele , mam kx125 , strarou , jednou me kamos vzal na takovy lehci enduro , a ta 125 proste neni ono , jse  student tudiz nemam na to abych sypal do moto jako plne zamestnany clovek ... , yz426f mi prisla takova dostupna pro me z ostrejsich 4 taktu , kamarad mi pujcil wr450 a moc se mi to zalibilo , samozrejme , pocitam s tim ze  kdyz to pojedu kupovat, vemu nekoho kdo tomu trochu rozumi aby odhadnul kdxztak nejaky zavady, ale jak to bylo par prispevku nahore, radsi bch rad nejakou nefunkcni  . No uvidime do budoucna , jen jsem chtel vedet zda se to sere nebo ne  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile a jestli to nejakej vykon ma

 offline 

 

#9 07.06.2014 11:30:53

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: yz426f brat nebrat ?


kick-start:

Ano řekněme že mám vlastní zkušenost  wink Nekoupil jsem si ji já osobně (tak blbej nejsem  lol ) ale byl jsem snad u všeho co ta motorka u nás prožila  smile od koupi, vyjížděk, já na ní jezdil, rozdělávání motoru až po prodej... Spoustu věcí mám nafocených jak opravy tak všechno okolo.
A moje zkušenost tak trošku mluví proti tomu co píšeš  a1 Ta motorka se nedala! absolutně podtočit... průběh motoru byl strašně tvrdej a nevyváženej- splašenej (první mx 4t v té době, že  usch ) Celkově podvozek, posez, rám a charakteristika někde něčemu konkurovat góór v MX v dnešní době nesmysl a na hobby ježdění pokladna jak sviňa  a11 
Telefon na ty dva kamarády mám  a1 osobní zkušenost jen s tou jednou...
A např. si napiš tady Jawsonovi co ti řekne o 426  lol 

prostě 426 rullez!!  gp  lol 
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1386_kolo.jpg

A vůbec co já se do toho seru že, ať si každej koupí co chce ale ať pak nikde nebrečí....


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#10 07.06.2014 12:05:42

Re: yz426f brat nebrat ?


já jí třeba taky mám a názor mám trošku rozdílnej... když jsem jí kupoval tak jsem věděl, že to bude komplet GO, narval jsem do ní celkem i s koupí cca 45 tisíc. (25 koupě / 15 go/ 5 tuning!) je to sice hodně, ale vzhledem k tomu, že jsem na to nepospíchal, tak jsem si sehnal levně díly z eBay, kde jsem třeba koupil komplet převodovku s náletem 10mth za 3000, všechny ložiska v rámu taky za pár peněz atd... ve výsledku to je komplet GO celý motorky a předpokládám vzhledem ke konstrukci toho motoru to lítat ještě nějakou dobu bude a vím co v té motorce je.

jinak asi zběsilejší motorku jsem ještě nepotkal, průběh výkonu má mezi 4t a 2t big_smile na 4t to má nahromaděný výkon strašně nahoře, takže pro kochače nic moc... musí se holt točit, což pak přináší zábavné situace  lol  přeci jen to bylo zamýšleno na MX a je to na tom poznat... já to mám zpřevodované na MX a enduro jezdím tak maximálně když jedu na jednu trať co je přes les a přeskakovat padlé stromy se s tím dají, jen se nedá zaručit že na ní člověk za tím stromem bude furt sedět...

ale třeba v USA je hodně předělávaná na endura, nebo jak oni říkají trail bike... zkrotit se dá a pak je z ní velmi poslušná motorka... třeba YZ 400 je zase docela poslušná a i výkon má posazený níž...

 offline 

 

#11 07.06.2014 12:40:09

Re: yz426f brat nebrat ?


peTTR:

No , jenze radek to honil furt pod full plynem,  a on ke trochu rozdilnej jezdec nez ja , u me ten motor nebude dpstavat tak zabrat big_smile  a na moje jezdeni na loukach a jednou mesicne nekde v lese si myslim ze je to takovy ta stredni draha cesta =D

 offline 

 

#12 07.06.2014 12:42:32

Re: yz426f brat nebrat ?


Janek:
Cekam od toho ze to bude mit lepsi zatah nez 125 smile , nic vic , jojo on uz mi psal , tak se uvidi jak budou vypadat brigady a za kolik prodam tu svoji starou ...

 offline 

 

#13 07.06.2014 12:46:52

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: yz426f brat nebrat ?


Poblitek napsal(a):

peTTR:

No , jenze radek to honil furt pod full plynem,  a on ke trochu rozdilnej jezdec nez ja , u me ten motor nebude dpstavat tak zabrat big_smile  a na moje jezdeni na loukach a jednou mesicne nekde v lese si myslim ze je to takovy ta stredni draha cesta =D

Tak dá se říct že motorku požíval na to na co byla udělaná, na závody MX + sem tam to enduro...

Jo a výkonem a průběhem je to na hony vzdálený od Vlastovýho WR450.... WR450= poslušná motorka kdežto YZF426= svině co ti nedá nic zadarmo  heh2 

Editoval peTTR (07.06.2014 12:49:33)


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#14 07.06.2014 13:06:12

Re: yz426f brat nebrat ?


peTTR:

 big_smile  big_smile  big_smile uvidime potreboval bCh se na tom svest , abych vedel co to dela big_smile

 offline 

 

#15 08.06.2014 22:14:12

Jawson
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1668
Založená vlákna
Místo: Znojmo
Věk: 24
2 0

Re: yz426f brat nebrat ?


peTTR napsal(a):

kick-start:

Ano řekněme že mám vlastní zkušenost  wink Nekoupil jsem si ji já osobně (tak blbej nejsem  lol ) ale byl jsem snad u všeho co ta motorka u nás prožila  smile od koupi, vyjížděk, já na ní jezdil, rozdělávání motoru až po prodej... Spoustu věcí mám nafocených jak opravy tak všechno okolo.
A moje zkušenost tak trošku mluví proti tomu co píšeš  a1 Ta motorka se nedala! absolutně podtočit... průběh motoru byl strašně tvrdej a nevyváženej- splašenej (první mx 4t v té době, že  usch ) Celkově podvozek, posez, rám a charakteristika někde něčemu konkurovat góór v MX v dnešní době nesmysl a na hobby ježdění pokladna jak sviňa  a11 
Telefon na ty dva kamarády mám  a1 osobní zkušenost jen s tou jednou...
A např. si napiš tady Jawsonovi co ti řekne o 426  lol 

prostě 426 rullez!!  gp  lol 
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1386_kolo.jpg

A vůbec co já se do toho seru že, ať si každej koupí co chce ale ať pak nikde nebrečí....

Přesně,koupit slušnou 426 je hooodně velký problém,já se v ní hrabal už od začátku,když se utrhnul výfukový ventil,šla celá hlava na repas utopeno spousta peněz,nové ventily atd..daly se oceláky ale nedaly se tvrdší pružiny takže po pár omezovačích opět hlava,jenže ta byla už tak vychozená že vtom neskutečně hrkalo.. a1 (vychozené stěny zdvíhátek,uložení váček)..pak to jakštak jezdilo a pak se mi utrhnul píst takže totálka,ale ještě jsem to nějak poskládal a chtěl prodat a před prodejem se vymrdala převodovka.. ne 
Starty u mě bylo vpohodě,byla tam váčka s automatickým dekompresorem ze 450...
Byla to téměř první 4T YZ-F takže technicky jsou natom ty motory i podvozek špatně..Měl jsem ještě navíc popraskanéj rám atd...

Nakonec se mi ji podařilo prodat,stím že jsem do ní nasypal cca 25tis. jestli né víc a borcovi se pro změnu utrhla ojnice a vylítla spodkem..takže typuju že je sté motorky už dávno odlitej ve fabrice třeba blok Zetoru... usch 

Na záveř bych dodal že když zrovna fungovala tak jela jak mrdka a občas semnou pěkně zacvičila,ale řekl bych že na trat nepoužitelná motorka a v terénu jak píšeš, nemůžeš ji podtočit jinak chcípne..(možná to bylo taky protože jsem tam neměl ani vyvažovačí hřídel.. a30 )

Editoval Jawson (08.06.2014 22:40:28)


FULL GAZ..!
Ride fast or be last..
Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě..

 offline 

 

#16 08.06.2014 22:38:29

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: yz426f brat nebrat ?


Jawson:

 ano  ano   a1 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#17 09.06.2014 08:06:19

Re: yz426f brat nebrat ?


To ze se v jednom konkretnim kusu hrabe stado kutilu neznamena ze konstrukce 426f je spatna. Je to Yamaha a modra je dobra... Spise bych rekl ze vyjimka portvrzuje pravidlo usch r.v. 2000 ma ocelove ventily, mozna i 01 je ma, az 02 ma titanove a naboje stejne jako pozdejsi 450f. To obcasne podtoceni me problem nedelalo, takze asi bude problem jinde nez v motoru. Chce to jen vybrat konkratni kus ktery byl servisovan lidni co to umi a ne co se uci. Potom ti motorka buce i nadale slouzit k radosti a ne ke zbytecnym starostem.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů