INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
- rumas
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 119
- Založená vlákna
- Místo: Písková Lhota
- Motorka: HSQ FE450
- Věk: 28
- 0 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
14:20 jeden z favoritu - jirkofka - po 410km odstupuje, pretrzeny retez a neco se spojkou
- rumas
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 119
- Založená vlákna
- Místo: Písková Lhota
- Motorka: HSQ FE450
- Věk: 28
- 0 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
17:40 konečně dorazil první člověk, který to objel celé - hajnej. Tím mu gratulujeme k vítězství. Stihl to za krásných 23 hodin. Acerbis skončil na cca 400.km. Na trati je ještě štemby (cca 100km do cíle), scathe (? km do cíle).
19:00 dorazil scathe, projel komplet, takze druhe misto to jisti. S trati bojuje uz jen stemby, pokud dojede, zaradi se mezi tri statecne, kteri dokoncili
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
- rumas
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 119
- Založená vlákna
- Místo: Písková Lhota
- Motorka: HSQ FE450
- Věk: 28
- 0 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Konečné pořadí: 1. Hajnej - jediný to projel v limitu 2. Scathe - dojel 10 min po limitu, ale dal to také celý 3. Štemby - nebýt pokažené gps, dal to, ač po limitu, také celé. Oceněna hlavně morální vytrvalost (na trase byl 27 hodin) Cena fair play - Jirkofka - nezištná pomoc soupeřům na trati
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Jelikož se tento závod jel i letos a je o něm ticho po pěšině, tak se i s Karlem (Karel351) trochu pochlubím naší účastí.
EW 600 – ENDURANCE WINS 600
Za 24 hod ujet 600 km v terénu podle předem připravené trasy v navigaci - report sepsal Karel
Tak jsem byl vybrán, abych referoval o naší účasti na tomto bláznivém podniku. Takovou nějakou představu jsme již měli. Z nějakého vyprávění na navigačních rally a pak z naší tréninkové noční jízdy. To byla ale cca 320 km za 13 hodin. Tak že, při nějakém přibližném přepočtu bychom se do času potřebného pro ujetí 600km nedostali. Bylo to tak nějak na hraně. Naše filozofie byla taková, že to prostě dojedeme bez ohledu na čas. Klidně i po termínu, ale vše podle navigace ujet.
Byl jsem z toho značně nervózní ( Míra asi taky), ale zároveň jsem se těšil. Vyrazili jsme kolem 13 hod z Hradce a kolem 16 hodiny jsme byli na místě. Sundat motorky, oblíct, rozprava atd. a šlo se na to. Přihlášených prý bylo 28 borců, ale odstartovalo nás něco lehce přes 20. První kilometry , to byla pohoda, jako obyčejná vyjížďka. Před námi jelo pár lidí, ale za chvíli zbyly myslím jen cca dvě stopy. Kam se ostatní ztratili ???. Hned u prvního přejezdu pod elektrický ohradníkem jsem dostal pořádnou ránu. Myslel jsem, že v tom nic není. Byly to asi tři místa, kde jsme si navzájem zdvihali dráty. Pak se přijelo k místu, které předem při rozpravě Pardál zmiňoval, že tam na nás budou čekat. Nějaký složitý výjezd a nějaké bažiny. Zvládl jsem to v pohodě ( jak jinak) a nahoru jsem vyskákal jako kamzík. Míra s tou svojí těžkou krávou a plnou benzínu, to měl daleko složitější. Na tomto místě jsme se pohybovali asi kolem 3 – 4 místa. Tak nějak v pohodě jsme pokračovali až do začátku stmívání. Tempo jsme měli slušný a pořád jsme čekali, že se kolem nás někdo přežene, a ono pořád nic. Stopy před náma již žádný nebyly, a tak jsme asi v tu chvíli byli na prvním místě. I celý Polsko jsme jeli sami a až někde před Harrachovem jsme slyšeli nějakou motorku, a on to byl pak pozdější vítěz Jindra. Jel úplně sám a tak mu patří náš obdiv. S Jindrou jsme se střídali až na konec prvního úseku a vlastně i celý druhý úsek, který kopíroval posledního Krocana. Každé cca 3 hodiny jsme zastavili a doplnili své útroby nějakým výživným gelem nebo energetickou tyčinkou. To jsme se skoro vždy střídali s Jindrou ve vedení. Ale to jsme ještě nevěděli, že to tak je. Nebo jsme si nebyli úplně jistí. V noci jsme používali naše přídavné osvětlení. Mě to opravdu svítilo dost hodně a Míra plašil srny tou svojí bludičkou. Na helmě jsme měli již taky naše vyzkoušené čelovky z Číny. Na trase bylo pár slušných sjezdů a výjezdů. Musím se pochválit, že u mně úplně v pohodě. Měl jsem za celou dobu dva dost blbý pády. Jednou v takovém sjezdu po travnaté a zároveň kamenité cestě mě to trošku ustřelilo a já ležel vedle cesty v trávě. Motorka zůstala po pádu předním kolem otočená proti směru jízdy a ani nevím jak jsem toho docílil. To bylo ještě za tmy, kdy jel Míra za mnou a měl určitě „radost“, že jsem taky lehnul. Druhý pád byl už za světla. Odhaduji tak ve 40 – 50 mně to zase ustřelilo na mokrý trávě a vrškem helmy jsem ryl v trávě. Ještě , že jsem v tu chvíli měl již sundanou čelovku. Ta by to odnesla. Bolelo mě za krkem a ještě teď nemůžu pořádně otáčet hlavou. Míra se již pro mě z dálky vracel a tak jsme vesele pokračovali dál. S Mírovými pády to bylo trošku horší. Zřejmě si dal závazek, že každých 100 km spadne. Nejen, že tento závazek splnil, ale 2 x ho překonal (s rezervou - pádů měl celkem 14 !!!). Úplný „Stachanovec“. Jednou ohnul zadní brzdu, že mu to pořád brzdilo. Tak to pomocí kleští a klíče přihnul zpátky. Toto místo si pamatuji, protože to byl první kopec začátku druhé trasy. Kamenitý dlouhý výjezd, který se jel i na posledním Krocanoj. Těch pádů bylo opravdu dost a tak mě to trošku splývá kdy a kde který byl. Všechny ale Míra přežil i s tou svojí starou šunkou. Za to zasluhuje můj obdiv, protože na tom bych to já nikdy neobjel. A to si teď opravdu nedělám srandu. Cestou jsem já musel 3x tankovat. První dvě tankování byly přímo na trase, a tak to tak nějak vycházelo i kilometrově. Pro to poslední jsme museli zajet mimo trasu a pak se na ni vrátit. Míra přepadl v lese houbaře a pod pohrůžkou násilí je donutil sednout do auta ,aby nám ukázali benzínku. Bylo to v Mimoni. Před tímto tankováním jsme byli trošku nervózní, jak nám to vyjde nebo nevyjde s benzínem. V lese před tím jsem tam dolil svoji železnou zásobu z plastový láhve a podojil jsem také Mírovu Hondu. Jenže zase za chvilku mě začala svítit rezerva a to jsem měl při náročnosti terénu tak na 20 km. Po to závěrečném natankování a doplnění tekutin, gelů a tyčinek jsme se vzchopili k závěrečnému náporu. Začali jsme makat a směřovat k cíli. Nevěděli jsme co nás ještě čeká a tak alespoň u mě se projevovala značná nervozita, zda stihneme být v 18 hod v Jitravě. Již nás vše bolelo. Míra měl určitě boule po celém těle z těch pádů a mě taky bolel celý člověk. Byla to taková celková vyčerpanost. Ale jak jsem psal, tempo bylo slušný, myslím stejný jako na začátku, protože jsme to chtěli přeci stihnout. A tak únava,neúnava jsme to hnali a pak najednou…….JITRAVA. Cedule označující vesnici. To byla velká úleva. V cíli moc lidí nebylo. Jen Pardál s kumpány popíjel pivo a Jindra , který dorazil prý asi půl hodinky před náma. No nebejt tý benzínky, kdo ví, jak by to dopadlo. Ale musíme být soudný. Kdyby Venca neporazil srnku a neměl díru do nádrže a pak se ještě jednomu z těch lepších zkušenějších borců podělala navigace, tak bychom to sice taky dojeli, ale ne takto v popředí. Ale i tak nám to ostatní asi moc nevěřili a možná ani nevěří, že dva starý blbci to dojeli a ostatní ne. Úplně vyšťavení jsme se šli vysprchovat a pak naproti v jedné nové místní hospodě si dali večeři. Ruce jsem měl tak zesláblý, že jsem nemohl vůbec ukrojit maso. Hledal jsem nějakou polohu pro nůž, ale vůbec to nešlo. Musel bejt na mě úchvatnej pohled, jak držím nůž v pěsti a marně s ním šmikám po talíři. Ani jsem si nedal k večeři pivo. To až pak zpátky na dvoře v penzionu. Měl jsem myslím jen tři a šel spát. Před tím tedy bylo ještě vyhlášení výsledků. Jelikož jsme dojeli jen tři, tak to bylo rychlý. Míra dostal dres a já brýle. Oba dva památeční keramickou plaketu. Pořád přemýšlím, kam s ní. Aby byla někde vidět!!! Přiznám se, že během jízdy jsem si říkal, na co jsem se to dal, ať už je konec, ať už není žádnej brutal výjezd, kde je Jitrava, kde je Míra ( že zas někde leží – ha, ha). V noci mi přestala do levé ruky proudit krev. Budil jsem se tak po dvou hodinách a cvičil s prsty, protože jsem je vůbec necítil. Nevím, co se to stalo. Ještě to mám nyní. Snad to odezní. Ale i po vší té únavě a nějakých problémech po cestě to beru jako další výzvu. Příští rok zase ??? Vím, že během jízdy toho budu litovat a nadávat si na co jsem se to dal. Ale když už pojedu, tak snad dojedu. V neděli v podvečer jsem si byl u Míry pro motorku. Potřeboval jsem ji převézt domů. Nemohl jsem ani přendat ( natož přehodit) nohu přes motorku. Moc se mě pro ni ani nechtělo. Byl jsem ještě úplně vyřízenej. Ale jak jsem si sednul a nakopal tam nějaký rychlý kvalty za sebou, tak jsem si říkal…………. …………že už by to zase šlo !!!
START : 18,00 hod pátek 5.8.2016
CÍL : 17,05 hod sobota 6.8.2016
UJETO 654 km
KAREL: KTM 690 R
MÍRA : HONDA XL 600 LM
Raději začít později, nežli vůbec !
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
MíraXL:
paradni pocteni.ten najezd je je mazec, ja bych asi 2x zhebl.
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Já to netahal, vypadá to na Tatíka od Luva, ale nejsem si jistej. Já v tomhle místě nazapadnul, projel jsem víc vlevo Jel tu akci někdo z těch, co jeli loni? Není někde startovka na kouknutí? Úplně jsem mastodonty přestal sledovat .... tak bych si to oživil.
- MíraXL
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Místo: Hradec Králové
- Motorka: XL600LM(2x),EXC520
- Věk: 55
- Tel:
- 0 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Janek:
Jméno Příjmenímotorka
1 Zdeněk Burda KTM 990 800 2 Jan Balada KTM690R 800 3 Honza Michek LC4 800 4 Tomaš Krčál TT600R 800 5 Jaroslav Večeřa DR650 800 6 Karel Menšl KTM690R 800 7 Miloš Golka HP2 800 8 Roman Číhal LC8SE 800 9 Jan Černý Afrika 800 10 Miroslav Jágr XL600LM 800 11 Petr Slaný Afrika 800 12 Míra Novák LC4 800 13 Jiří Vepřek KTM 690 800 14 Martin Šterba Afrika 800 15 Jan Smolucha LC4 800 16 Martin Protiva BMW 800 17 Jindřich Moravec KTM690R 800 18 David RyšavýLC4 800 19 Václav Horký Afra Evo 800 20 Jirka Kalát F800GS 800 21 Tomáš Špaček BMW G650X 800 22 Filip Kalka Honda XR600R 800 23 Juraj Valúch BMW F650GS 800 24 Roman Gál KTM690R 800 25 Honza Žlábek BMW R1100RS 800 26 Michal Barczi F800GS 800 27 Gabi Novotná 800
28 Timo Heinen BMW 29 Jozef Král KTM690R 30 Pavel Jindrák DR650SE 31 Frog KTM 525 !!!! 32 Michal Vobratílek KTM690R 33 Leoš Vobratílek KTM690R 34 Jiří Kopal KTM690R 35 Evoq Black HP2 36 Michael Bartoš KTM690R
Pravdu díš Alexandroviči - zmazáno
Raději začít později, nežli vůbec !
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Jenom dodám že ne všichni z téhle listny startovali, třeba já tam jsem, ale jet jsem nemohl bohužel.
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: Endurance Wins 600 (11.-13.7.2014)
Janek napsal(a):Já to netahal, vypadá to na Tatíka od Luva, ale nejsem si jistej. Já v tomhle místě nazapadnul, projel jsem víc vlevo
Janku, a čí je tato motorka? Někde na Rajčeti byla fotka kdy je vidět, že v tomto místě zapadli úplně všichni a Míru tahá asi jeden z vodičů.
Editoval Storeman (08.09.2016 20:27:47)
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
|