Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

IGNITECH Přelouč

#21 10.04.2014 19:58:41

madman650
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 89
Založená vlákna
Motorka: DR650SE
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F:
no vidíš a o víkendu už budeš lítat beer 

 offline 

 

#22 10.04.2014 20:05:16

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


madman650 napsal(a):

honzaWR450F:
no vidíš a o víkendu už budeš lítat beer 

Ty brdo...jak se mě už o tom už i v noci zdá...těším se jak malé děcko... ugh2 


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#23 12.04.2014 09:05:28

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


A přišlo mě úplně jiné CDI .....Poslal jsem fotky s konektory atd Mám 13 drátů,tři velké konektory,2malé a přišlo mě Cdi se 6 kabely,a jen dvěmá úplně jinýma konektorama... ee2  poc 
A Zvěřáki mě napověděl...proč zčásti.Nikdo na fotky,oskenovanou elektroinstalaci nekoukal v Ignitechu.Já nemám verzi SE ale RE.. a19  V TP ano,na moto polep SE ..starter elektric ...a dle Zvěřakiho odkazu na bikesu je to RE....
Mě jebne...3.500 v hajzlu a motka nejede...


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20140411_174624.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20140412_071253.jpg


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#24 12.04.2014 17:44:00

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F:
no koukam jak vejr,, tak ted bych zacal hlavne tim, zjistit presnej typ stroje, co mas doma..

..zrovna skladam dr65, na plastech ma napsany dr65rs, ale v technicaku je dr65rse, rv 95..

.mozek ma 12ct dratu,, v tom tvym se nekdo hrabal, nebo aspon v privodnich kabelech, maj oholenou buziru..

fotky..


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1131_img_0594.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1131_img_0619.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1131_img_0621.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1131_img_0622.jpg

 offline 

 

#25 12.04.2014 20:02:05

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


georgiss:

Bužírku už jsem oholil já,kontroloval jsem kabely...

A přesný typ už vím.DR 650RE....Dnes jsem mmluvil s původním majitelem,měl ji 6 let a taky žil s tím,že je to SE.Měnil spojku,vyvažovák atd a vše objednával jako já podle typu SE v tp...Tak trochu asi lego... ou2 Nicméně se mě motka líbí a ted už snad pořeším nějak vše...Napsal jsem do ignitechu,zda bychom to nějak mohli vyřešit....


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#26 12.04.2014 20:10:10

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Janek:

K tomu ti nepošlou nic,jen fakturu.Na netu mají montážní návod na Dr650 bez startéru...dal jsem to tu...


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_dr650se_elektricke_schema.jpg


Je to pdf,nejde mi to tu dát...

http://www.ignitech.cz/old/czech/bikes/ … tarter.pdf

Editoval honzaWR450F (12.04.2014 20:13:59)


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#27 13.04.2014 21:03:09

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: IGNITECH Přelouč


Já s nima taky řešil CDI. Orig.stálo 15tis. a Ignitech 3,5tis. To je dost velkej rozdíl. Komunikace byla taky trochu problém. Ale na neochotu si nemůžu stěžovat. Celkově byl problém někoho sehnat na telefonu. Třeba 2-3 dny nikdo nebral telefon. Když už jsem se ale dovolal, tak poradili velmi ochotně. Taky jsem měl dráty úplně jinak, než bylo ve všech schématech, ale dali jsme to dohromady.


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#28 14.04.2014 14:42:54

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


ten mozek bude ok, akorat potreba doladit piny,,, mne taky na bigach prebejvaly draty z motorky, oni uz do mozku nezavadej treba draty na zmacklou spojku, dekompresor, sklopenej stojan, neutral, atd. proste nepotreby, ktery ti motor zastavej a vlastne zbytecne..

koukam na fotku novyho mozku ..na jejich MODREJ,ZLUTEJ nacvaknes svuj modrobilej,zelenobilej-bez upravy, je to snimac rotoru, koukam koncovka stejna

ten druhej plast rozebrat, vytahat kable ....kazdopadne potrebujes do mozku privezt proud, CERVENY DRAT, tzn. ja dal navic kabel z baterky, nasrouboval sem ho na plus pol a na ridtkach dal spinac on/off, oni pisou, vytahnout z klaksonu, po zapnuti klicku... jak kdo chce, ja vypinam privod proudu manualne, ale na zkousku staci proste privezt kabel z baterky /plus/ a dat na cervenej drat do mozku

pak tam je MODREJ- napoj do cerobilyho z motorky, pak ORANZOVY-napoj do cerneho z motorky, a pak jeste CERNY-napoj do zeleneho z motorky,,,, jedu presne dle jejich manualu, tak sem zapojoval i biga, a neni tam chcipak, chcipal sem pres dekompresor

...s tim bigem sem tenkrat jel pripravenej, /po zkusenostech/, tzn. bokem vyvedenej zivej drat /plus/ se spinacem... jinak ostatni stejne

 offline 

 

#29 14.04.2014 15:13:20

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F napsal(a):

A přišlo mě úplně jiné CDI .....Poslal jsem fotky s konektory atd Mám 13 drátů,tři velké konektory,2malé a přišlo mě Cdi se 6 kabely,a jen dvěmá úplně jinýma konektorama... ee2  poc 
A Zvěřáki mě napověděl...proč zčásti.Nikdo na fotky,oskenovanou elektroinstalaci nekoukal v Ignitechu.Já nemám verzi SE ale RE.. a19  V TP ano,na moto polep SE ..starter elektric ...a dle Zvěřakiho odkazu na bikesu je to RE....
Mě jebne...3.500 v hajzlu a motka nejede...


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 174624.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 071253.jpg

Ahoj, nejdřív to chce zjistit správný model. Pokud máš rok 95 tak nejspíš nemáš SE . SE dělají od 96 ,  to je už jiný model. Koukni sem, když jsem měl DRko vše potřebné jsem našel zde.    http://www.dr-650.com/


Co shoří neshnije

 offline 

 

#30 14.04.2014 15:56:54

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Fireman napsal(a):

honzaWR450F napsal(a):

A přišlo mě úplně jiné CDI .....Poslal jsem fotky s konektory atd Mám 13 drátů,tři velké konektory,2malé a přišlo mě Cdi se 6 kabely,a jen dvěmá úplně jinýma konektorama... ee2  poc 
A Zvěřáki mě napověděl...proč zčásti.Nikdo na fotky,oskenovanou elektroinstalaci nekoukal v Ignitechu.Já nemám verzi SE ale RE.. a19  V TP ano,na moto polep SE ..starter elektric ...a dle Zvěřakiho odkazu na bikesu je to RE....
Mě jebne...3.500 v hajzlu a motka nejede...


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 174624.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 071253.jpg

Ahoj, nejdřív to chce zjistit správný model. Pokud máš rok 95 tak nejspíš nemáš SE . SE dělají od 96 ,  to je už jiný model. Koukni sem, když jsem měl DRko vše potřebné jsem našel zde.    http://www.dr-650.com/

Ano v TP SE ale je to tedy model RE,startérovka.Při dovozu to tam špatně napsali a doted to nikoho necvaklo.Už to vím.Ignitechu jsem napsal,že to má více konektorů,tehdy jsem mluvil s jedním z nich,taky jsem jim poslal fotky CDI,konektorů,schéma elektroinstalace ale klasika.Ted napsáno znovu,že nesedí to jejich CDI,fotky,odkazy....Celý den nikdo nezvedal mobil,respektive ti vyzvánění vypnou,mail se mi zobrazil jako přečtený 7:46 ale reakce nula nula nic.
Pánové,nikomu tuhle bezmocnost vůči nim nepřeji zažít....

Editoval honzaWR450F (14.04.2014 15:59:54)


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#31 14.04.2014 16:56:53

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


georgiss napsal(a):

ten mozek bude ok, akorat potreba doladit piny,,, mne taky na bigach prebejvaly draty z motorky, oni uz do mozku nezavadej treba draty na zmacklou spojku, dekompresor, sklopenej stojan, neutral, atd. proste nepotreby, ktery ti motor zastavej a vlastne zbytecne..

koukam na fotku novyho mozku ..na jejich MODREJ,ZLUTEJ nacvaknes svuj modrobilej,zelenobilej-bez upravy, je to snimac rotoru, koukam koncovka stejna

ten druhej plast rozebrat, vytahat kable ....kazdopadne potrebujes do mozku privezt proud, CERVENY DRAT, tzn. ja dal navic kabel z baterky, nasrouboval sem ho na plus pol a na ridtkach dal spinac on/off, oni pisou, vytahnout z klaksonu, po zapnuti klicku... jak kdo chce, ja vypinam privod proudu manualne, ale na zkousku staci proste privezt kabel z baterky /plus/ a dat na cervenej drat do mozku

pak tam je MODREJ- napoj do cerobilyho z motorky, pak ORANZOVY-napoj do cerneho z motorky, a pak jeste CERNY-napoj do zeleneho z motorky,,,, jedu presne dle jejich manualu, tak sem zapojoval i biga, a neni tam chcipak, chcipal sem pres dekompresor

...s tim bigem sem tenkrat jel pripravenej, /po zkusenostech/, tzn. bokem vyvedenej zivej drat /plus/ se spinacem... jinak ostatni stejne

Kamaráde seš dobrej,moc ti děkuji.Jen budou v mozku stejné hodnoty třeba předstihu atd,když je to jiný typ..?Aspon v nejhorším případě mám jakousi možnost se někam pohnout.Našel jsem nějaká schémata o víkendu a vycházelo mě to nějak podobně jako možnost,bez všeho.Dekompresor atd.Zase jsem jim napsal,ted,že to chci vrátit a poslat na DR650RE,tak uvidím....


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#32 14.04.2014 16:58:45

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


resume dle me - mozek ok, akorat zapojit - koukal sem na stranky igni, pro dr65 je univerzal...

...zapojeni po selsku...

..snimac na rotoru je jasny,,, igni - MODRY/ZLUTY - motorka mordobily,zelenobily, plastovej bazmek pasuje.

z mozku igni CERVENY - motorka plus baterky, dodat jakkoli, treba natahni drat z plusu baterky,na klasickym vedeni nebude,, igni MODRY-motorka cernobily, kostra, igni ORANZ-motorka cerny nebo primo na nekostrici!! stranu civky a pak je tam igni CERNY-motorka zeleny ze stojanku..jestli ho nemas, tak zpet na kostru /minus/

--do ignitechovejch mozku se musi vzdy privezt elektrika.. tzn. neroztlacis.. .

 offline 

 

#33 14.04.2014 19:24:36

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


georgiss napsal(a):

resume dle me - mozek ok, akorat zapojit - koukal sem na stranky igni, pro dr65 je univerzal...

...zapojeni po selsku...

..snimac na rotoru je jasny,,, igni - MODRY/ZLUTY - motorka mordobily,zelenobily, plastovej bazmek pasuje.

z mozku igni CERVENY - motorka plus baterky, dodat jakkoli, treba natahni drat z plusu baterky,na klasickym vedeni nebude,, igni MODRY-motorka cernobily, kostra, igni ORANZ-motorka cerny nebo primo na nekostrici!! stranu civky a pak je tam igni CERNY-motorka zeleny ze stojanku..jestli ho nemas, tak zpet na kostru /minus/

--do ignitechovejch mozku se musi vzdy privezt elektrika.. tzn. neroztlacis.. .

Jasný.Proto chci Ignitech.Rešíš i do budoucna druhou častou závadu,vysokonapětovou cívku,protože jede z palubního napětí.Kupovat na inzerát CDI 19 let staré za 2000 je proti jejich 3500 nepoměr,právě i proto.

Ovšem nová informace je,že když jsem šel okolo půl šesté běhat.... buee ...Tak mě volal pan Krejzl (tuším tak se představil nějak) s Ignitechu,myslím majitel a že volá ohledně toho neštastného mého CDI,které mě poslali špatně...Vyjádřil se,že to vzniklo u nich,při zadávání do výroby,kdy to příslušný kolega špatně pochopil.Tedy že ví,že k tomu byly ty podklady,plánek,fotky atd...Omluvil se mi,sdělil,že na tom právě pracují a mělo by to být zítra odesláno,at pak zašlu zpět to co mám doma.Probrali jsme to neštastné označení SE namísto RE co mám v TP a on se prý už s tím setkal,dělali na tom,mají k tomu příslušné podklady a takto označená motorka existuje... ou2 
Takže jsem rád a snad nebudu muset už nic nijak koumat a dopojovat.Na jejich CDI jsem nešáhl ani špinavou rukou,tak jim ho neporušené vrátím a budu mít snad to,co jen zapojím do origo konektorů... a1  ano 


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#34 15.04.2014 09:20:51

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F napsal(a):

georgiss napsal(a):

resume dle me - mozek ok, akorat zapojit - koukal sem na stranky igni, pro dr65 je univerzal...

...zapojeni po selsku...

..snimac na rotoru je jasny,,, igni - MODRY/ZLUTY - motorka mordobily,zelenobily, plastovej bazmek pasuje.

z mozku igni CERVENY - motorka plus baterky, dodat jakkoli, treba natahni drat z plusu baterky,na klasickym vedeni nebude,, igni MODRY-motorka cernobily, kostra, igni ORANZ-motorka cerny nebo primo na nekostrici!! stranu civky a pak je tam igni CERNY-motorka zeleny ze stojanku..jestli ho nemas, tak zpet na kostru /minus/

--do ignitechovejch mozku se musi vzdy privezt elektrika.. tzn. neroztlacis.. .

Jasný.Proto chci Ignitech.Rešíš i do budoucna druhou častou závadu,vysokonapětovou cívku,protože jede z palubního napětí.Kupovat na inzerát CDI 19 let staré za 2000 je proti jejich 3500 nepoměr,právě i proto.

Ovšem nová informace je,že když jsem šel okolo půl šesté běhat.... buee ...Tak mě volal pan Krejzl (tuším tak se představil nějak) s Ignitechu,myslím majitel a že volá ohledně toho neštastného mého CDI,které mě poslali špatně...Vyjádřil se,že to vzniklo u nich,při zadávání do výroby,kdy to příslušný kolega špatně pochopil.Tedy že ví,že k tomu byly ty podklady,plánek,fotky atd...Omluvil se mi,sdělil,že na tom právě pracují a mělo by to být zítra odesláno,at pak zašlu zpět to co mám doma.Probrali jsme to neštastné označení SE namísto RE co mám v TP a on se prý už s tím setkal,dělali na tom,mají k tomu příslušné podklady a takto označená motorka existuje... ou2 
Takže jsem rád a snad nebudu muset už nic nijak koumat a dopojovat.Na jejich CDI jsem nešáhl ani špinavou rukou,tak jim ho neporušené vrátím a budu mít snad to,co jen zapojím do origo konektorů... a1  ano 

NO HURÁ!!!  ano  smile 
Tak ať už to jede.... vyk! 
Oni v suze tvé dr označují jako R, ale pro nějaké země jako S  ( je to v těch datech vidět, že to SE mají jako v závorce) až za tím RE

Na www.partsdepot.cz je to taky značeno jako SE ( což vysvětluje to, že bývalý majitel kupoval věci jako na SE) ale důležitý je rok výroby 1992-1995 !! Jinak CDI na tvou je origo za cca. 7,5 tis.kč

mrkni na to, že to je ono:

http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo … 995/29700/

pokud si člověk není jistý, je nejlepší používat VIN code podle něj se dá najít o co přesně jde. A nebo typ motoru nejlépe!!
Ten je většínou někde na karteru pod řadičkou. ( aspoň u mě) ty máš zřejmě typ SP45B
to znamená: S - offroad  P - 600-699ccm  4 - 4takt 1válec  5- rok 94-94 enduro s E startem

viz: http://dr650.zenseeker.net/DR650History.htm
Pak se nespleteš ano 

Editoval Zvěřáki (15.04.2014 09:26:39)


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#35 15.04.2014 11:25:19

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: IGNITECH Přelouč


Zvěřáki napsal(a):

honzaWR450F napsal(a):

georgiss napsal(a):

resume dle me - mozek ok, akorat zapojit - koukal sem na stranky igni, pro dr65 je univerzal...

...zapojeni po selsku...

..snimac na rotoru je jasny,,, igni - MODRY/ZLUTY - motorka mordobily,zelenobily, plastovej bazmek pasuje.

z mozku igni CERVENY - motorka plus baterky, dodat jakkoli, treba natahni drat z plusu baterky,na klasickym vedeni nebude,, igni MODRY-motorka cernobily, kostra, igni ORANZ-motorka cerny nebo primo na nekostrici!! stranu civky a pak je tam igni CERNY-motorka zeleny ze stojanku..jestli ho nemas, tak zpet na kostru /minus/

--do ignitechovejch mozku se musi vzdy privezt elektrika.. tzn. neroztlacis.. .

Jasný.Proto chci Ignitech.Rešíš i do budoucna druhou častou závadu,vysokonapětovou cívku,protože jede z palubního napětí.Kupovat na inzerát CDI 19 let staré za 2000 je proti jejich 3500 nepoměr,právě i proto.

Ovšem nová informace je,že když jsem šel okolo půl šesté běhat.... buee ...Tak mě volal pan Krejzl (tuším tak se představil nějak) s Ignitechu,myslím majitel a že volá ohledně toho neštastného mého CDI,které mě poslali špatně...Vyjádřil se,že to vzniklo u nich,při zadávání do výroby,kdy to příslušný kolega špatně pochopil.Tedy že ví,že k tomu byly ty podklady,plánek,fotky atd...Omluvil se mi,sdělil,že na tom právě pracují a mělo by to být zítra odesláno,at pak zašlu zpět to co mám doma.Probrali jsme to neštastné označení SE namísto RE co mám v TP a on se prý už s tím setkal,dělali na tom,mají k tomu příslušné podklady a takto označená motorka existuje... ou2 
Takže jsem rád a snad nebudu muset už nic nijak koumat a dopojovat.Na jejich CDI jsem nešáhl ani špinavou rukou,tak jim ho neporušené vrátím a budu mít snad to,co jen zapojím do origo konektorů... a1  ano 

NO HURÁ!!!  ano  smile 
Tak ať už to jede.... vyk! 
Oni v suze tvé dr označují jako R, ale pro nějaké země jako S  ( je to v těch datech vidět, že to SE mají jako v závorce) až za tím RE

Na www.partsdepot.cz je to taky značeno jako SE ( což vysvětluje to, že bývalý majitel kupoval věci jako na SE) ale důležitý je rok výroby 1992-1995 !! Jinak CDI na tvou je origo za cca. 7,5 tis.kč

mrkni na to, že to je ono:

http://partsdepot.cz/originalni-dily/mo … 995/29700/

pokud si člověk není jistý, je nejlepší používat VIN code podle něj se dá najít o co přesně jde. A nebo typ motoru nejlépe!!
Ten je většínou někde na karteru pod řadičkou. ( aspoň u mě) ty máš zřejmě typ SP45B
to znamená: S - offroad  P - 600-699ccm  4 - 4takt 1válec  5- rok 94-94 enduro s E startem

viz: http://dr650.zenseeker.net/DR650History.htm
Pak se nespleteš ano 

S tím značením v TP maji nějakej bordel. Měl jsem model DR 650 R a v Tp jsem měl RS. Měl jsem DR 9 let a všiml jsem si toho až při prodeji :-D


Co shoří neshnije

 offline 

 

#36 16.04.2014 17:20:05

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F napsal(a):

georgiss napsal(a):

resume dle me - mozek ok, akorat zapojit - koukal sem na stranky igni, pro dr65 je univerzal...

...zapojeni po selsku...

..snimac na rotoru je jasny,,, igni - MODRY/ZLUTY - motorka mordobily,zelenobily, plastovej bazmek pasuje.

z mozku igni CERVENY - motorka plus baterky, dodat jakkoli, treba natahni drat z plusu baterky,na klasickym vedeni nebude,, igni MODRY-motorka cernobily, kostra, igni ORANZ-motorka cerny nebo primo na nekostrici!! stranu civky a pak je tam igni CERNY-motorka zeleny ze stojanku..jestli ho nemas, tak zpet na kostru /minus/

--do ignitechovejch mozku se musi vzdy privezt elektrika.. tzn. neroztlacis.. .

Jasný.Proto chci Ignitech.Rešíš i do budoucna druhou častou závadu,vysokonapětovou cívku,protože jede z palubního napětí.Kupovat na inzerát CDI 19 let staré za 2000 je proti jejich 3500 nepoměr,právě i proto.

Ovšem nová informace je,že když jsem šel okolo půl šesté běhat.... buee ...Tak mě volal pan Krejzl (tuším tak se představil nějak) s Ignitechu,myslím majitel a že volá ohledně toho neštastného mého CDI,které mě poslali špatně...Vyjádřil se,že to vzniklo u nich,při zadávání do výroby,kdy to příslušný kolega špatně pochopil.Tedy že ví,že k tomu byly ty podklady,plánek,fotky atd...Omluvil se mi,sdělil,že na tom právě pracují a mělo by to být zítra odesláno,at pak zašlu zpět to co mám doma.Probrali jsme to neštastné označení SE namísto RE co mám v TP a on se prý už s tím setkal,dělali na tom,mají k tomu příslušné podklady a takto označená motorka existuje... ou2 
Takže jsem rád a snad nebudu muset už nic nijak koumat a dopojovat.Na jejich CDI jsem nešáhl ani špinavou rukou,tak jim ho neporušené vrátím a budu mít snad to,co jen zapojím do origo konektorů... a1  ano 

No a dnes zase nic nedorazilo.. a14 Už se čeká jen na CDI a vyrážím .... gp 
Začínám být lehce nervozní... ou1  a11  ee1 snad se mnou nevypečou... !!!  !!!  vyk!  !!!  !!!  vyk! 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20140415_204203.jpg


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#37 22.04.2014 08:29:28

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F napsal(a):

honzaWR450F napsal(a):

georgiss napsal(a):

resume dle me - mozek ok, akorat zapojit - koukal sem na stranky igni, pro dr65 je univerzal...

...zapojeni po selsku...

..snimac na rotoru je jasny,,, igni - MODRY/ZLUTY - motorka mordobily,zelenobily, plastovej bazmek pasuje.

z mozku igni CERVENY - motorka plus baterky, dodat jakkoli, treba natahni drat z plusu baterky,na klasickym vedeni nebude,, igni MODRY-motorka cernobily, kostra, igni ORANZ-motorka cerny nebo primo na nekostrici!! stranu civky a pak je tam igni CERNY-motorka zeleny ze stojanku..jestli ho nemas, tak zpet na kostru /minus/

--do ignitechovejch mozku se musi vzdy privezt elektrika.. tzn. neroztlacis.. .

Jasný.Proto chci Ignitech.Rešíš i do budoucna druhou častou závadu,vysokonapětovou cívku,protože jede z palubního napětí.Kupovat na inzerát CDI 19 let staré za 2000 je proti jejich 3500 nepoměr,právě i proto.

Ovšem nová informace je,že když jsem šel okolo půl šesté běhat.... buee ...Tak mě volal pan Krejzl (tuším tak se představil nějak) s Ignitechu,myslím majitel a že volá ohledně toho neštastného mého CDI,které mě poslali špatně...Vyjádřil se,že to vzniklo u nich,při zadávání do výroby,kdy to příslušný kolega špatně pochopil.Tedy že ví,že k tomu byly ty podklady,plánek,fotky atd...Omluvil se mi,sdělil,že na tom právě pracují a mělo by to být zítra odesláno,at pak zašlu zpět to co mám doma.Probrali jsme to neštastné označení SE namísto RE co mám v TP a on se prý už s tím setkal,dělali na tom,mají k tomu příslušné podklady a takto označená motorka existuje... ou2 
Takže jsem rád a snad nebudu muset už nic nijak koumat a dopojovat.Na jejich CDI jsem nešáhl ani špinavou rukou,tak jim ho neporušené vrátím a budu mít snad to,co jen zapojím do origo konektorů... a1  ano 

No a dnes zase nic nedorazilo.. a14 Už se čeká jen na CDI a vyrážím .... gp 
Začínám být lehce nervozní... ou1  a11  ee1 snad se mnou nevypečou... !!!  !!!  vyk!  !!!  !!!  vyk! 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 204203.jpg

TAK JAK?


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#38 22.04.2014 16:09:33

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Zvěřáki:

No co povědět... a31 .Přišlo CDI v pátek,nandalo se a motka ani tuk ou2 .Vše přeměřeno s tatou...snímač kliky,kabely,vypínačě atd.. a22 .Točím zadním kolem se zařazenou rychlostí,krásné jiskry na obou svíčkách a2 .Startérem jedna a ani tuk...nebo vůbec nic.Víkend v ři.i  poc  a19  a v pondělí místo pomlázky motka na vlek a odvezl jsem ji do Havířova Životic,k pánovi co jej uvádějí na stránkách Ignitechu jako partnera pro Čechy.Mají tam asi 5 adres,tohle mám nejblíže.....
Dnes sms a volání... vyk!   Alternátor,tedy mimo jiné v ři.i a31 ,prostě se to tam pod deklem všechno uvolnilo,sesypalo,sešrotovalo.. dead  ne  a31 
Takže se ještě uvidí,zda aspon rotor přežil a co půjde sehnat...páč cena nových věcí bude raketa... a29  ee2 
Kdyby jste někdo o něčem věděli,ocenil bych to...děkuji....Je to DR650RE r.v.95 se startérem tedy....Nákup motky byl 38000kč a doted investice 15700kč...ujeto cca 80km...nejdražší km v mém ježdění asi.I když CR250 taky po měsíci spolkla necelých 30.000kč ... dead ...Asi to všichni známe ee2 
Jdu studovat,kouknu na ceny...pán tipnul že rotor tak 8.000kč a stator tak 10.000kč...tak snad se netrfil.. a22 
Tak jsem koukal na origo díly a stator tedy stojí 23.000kč. bliz2  a29 
A Parts Depot neorigo cca 3.800kč...DeMoto Znojmo  3.070kč ...uff...zpocené čelo už ustupuje...to zase není nereálné...zabolí to ale co.Ted mě za 11.300kč vyměnili turbo na Octávě 2 a taky to nejede jak má a tak to v životě holt je...máš na opici,šetři na banány..
Ale 53.500kč jsem dostal za wr450f rok 04 a to DR je o 9 let starší a bude mě stát o cosi více...Jsem zřejmě zdatný obchodník a zase jsem se posunul... a1 
Viz foto..WR v den prodeje..utženo 53.000kč plus kalhoty 500kč... a..  Dr nepojízdné po investici s koupí celkem 53.700kč...



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20131124_102749.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20140415_204035.jpg

Editoval honzaWR450F (22.04.2014 16:51:41)


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#39 22.04.2014 16:40:46

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


..snad tejden cekam na novej prispevek,,, no tohle snad nee, to kurva neni mozny, proste to zapalko musis mit zesrany jinak, nez mame vsichni ostatni..

pac fakt nevim,,, vzdy sem mel chciplou budici civku, /3xDR big, 1x DR65/, tak sem koupil ignitecha a ok..

anebo me napadlo, odkud ses?,, ze bych dovez ten mozek z dr65rse, a pak se uvidi??,

....jak se ti to sesypalo pod rotorem??? kurva das ist nixt normal,  proste suzuki je motorka pro repaky, rotor je zelezny kolo, stator ma teda haldu civek, ale normalni repak se do jich nesere a dole ma jednu, dve budici,,, proste se nema co posrat...

 offline 

 

#40 22.04.2014 18:20:18

madman650
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 89
Založená vlákna
Motorka: DR650SE
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F napsal(a):

Zvěřáki:

No co povědět... a31 .Přišlo CDI v pátek,nandalo se a motka ani tuk ou2 .Vše přeměřeno s tatou...snímač kliky,kabely,vypínačě atd.. a22 .Točím zadním kolem se zařazenou rychlostí,krásné jiskry na obou svíčkách a2 .Startérem jedna a ani tuk...nebo vůbec nic.Víkend v ři.i  poc  a19  a v pondělí místo pomlázky motka na vlek a odvezl jsem ji do Havířova Životic,k pánovi co jej uvádějí na stránkách Ignitechu jako partnera pro Čechy.Mají tam asi 5 adres,tohle mám nejblíže.....
Dnes sms a volání... vyk!   Alternátor,tedy mimo jiné v ři.i a31 ,prostě se to tam pod deklem všechno uvolnilo,sesypalo,sešrotovalo.. dead  ne  a31 
Takže se ještě uvidí,zda aspon rotor přežil a co půjde sehnat...páč cena nových věcí bude raketa... a29  ee2 
Kdyby jste někdo o něčem věděli,ocenil bych to...děkuji....Je to DR650RE r.v.95 se startérem tedy....Nákup motky byl 38000kč a doted investice 15700kč...ujeto cca 80km...nejdražší km v mém ježdění asi.I když CR250 taky po měsíci spolkla necelých 30.000kč ... dead ...Asi to všichni známe ee2 
Jdu studovat,kouknu na ceny...pán tipnul že rotor tak 8.000kč a stator tak 10.000kč...tak snad se netrfil.. a22 
Tak jsem koukal na origo díly a stator tedy stojí 23.000kč. bliz2  a29 
A Parts Depot neorigo cca 3.800kč...DeMoto Znojmo  3.070kč ...uff...zpocené čelo už ustupuje...to zase není nereálné...zabolí to ale co.Ted mě za 11.300kč vyměnili turbo na Octávě 2 a taky to nejede jak má a tak to v životě holt je...máš na opici,šetři na banány..
Ale 53.500kč jsem dostal za wr450f rok 04 a to DR je o 9 let starší a bude mě stát o cosi více...Jsem zřejmě zdatný obchodník a zase jsem se posunul... a1 
Viz foto..WR v den prodeje..utženo 53.000kč plus kalhoty 500kč... a..  Dr nepojízdné po investici s koupí celkem 53.700kč...



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 102749.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 204035.jpg

Nemá smysl kupovat za takovou pálku jen kousíček motoru.Raději rozhoď sitě a kup celý motor.Nebo dej poptávku na naše stránky dr-650.com,pokud tam už nechodíš.Jinak ji máš podle fotky pěknou beer 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů