Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMANastavení ventilových vůlí#1 04.03.2014 15:45:33
Nastavení ventilových vůlíZdravím, pustil jsem se do nastavování ventilových vůlí, postup znám, všechno znám, akorát mi přijde docela složité jak přesně nastavit tu vůli. Respektive, celý postup znám, to řešit nemusíme, ale zajímalo by mě, jak má jít měrka stuha atd..Ventilové vůle dle návodu jsou: offline #2 04.03.2014 16:00:01
Re: Nastavení ventilových vůlíDej střed 0,1 offline #3 04.03.2014 16:10:18
Re: Nastavení ventilových vůlíJak říká martin, jinak pokud máš podložky tak je máš stejně odstupnované po 0,05 tak si nevybereš offline #4 04.03.2014 16:10:43
Re: Nastavení ventilových vůlíOk, ale spíš mě zajímat jakou měrkou zkoušet, jaká se tam smí vlést, jaká tam nesmí vlést, jak na tvrdo s ní má jít šoupat atd..? offline #5 04.03.2014 16:18:16
Re: Nastavení ventilových vůlíHoksi: offline #6 04.03.2014 22:09:08
Re: Nastavení ventilových vůlíTakže povolit matku, dát tam měrku, doušroubovat šroubek na měrku, utáhnout matku a hotovo..? Když tam dám teda 0,1mm, tak tam měrku 0,15mm nesmím dostat..? Mám jí tam zkoušet rvát větší silou, nebo prostě tam nepůjde normálně tak nic? offline #7 04.03.2014 22:20:21
Re: Nastavení ventilových vůlíSkús mierku dať do mikrometra ,tam je to zovretie akurát. Vyskušaš párkrát potiahnuť a hneď budeš mať cit Keď sa chce, dá sa všetko.. offline #8 05.03.2014 11:11:53
Re: Nastavení ventilových vůlíŠlo by to klasickou manuální šuplerou? Vzít ji, strčit mezi ty "čelisti" měrku, dotáhnout ty čelisti na měrku a zkusit pohybovat? offline #9 05.03.2014 11:53:00
Re: Nastavení ventilových vůlíto by asi nešlo. na té poznáš prd. šuplera má trochu jinou konstrukci jak mikrometr. nic nešpekuluj, ta měrka musí jít mezi ventil a zdvihátko prostě s lehkým odporem zasunout a hýbat. pokud tam nezasuneš 0,15mm, je to v pohodě. měrku bys tam měl mít zasunutou vodorovně, když ju tam dáš z křiva, bude mít odpor Editoval ZdeninoTE (05.03.2014 11:54:54) Enduro je pro ty, kdo nemají nasrané v rukách, v hlavě ani v gatích offline #10 05.03.2014 15:51:35
Re: Nastavení ventilových vůlíTakže aby lehce drhla. Nejpřesněji to teda asi půjde jak jsem již psal ne..? Povolit kontramatku, strčit mezi šroub vahadla a konec dříku ventilu měrku, potom dotáhnout šroubek, chytit si ho klešťičkama a dotáhnout matku..Potom tam musí 0,1mm lehce s odporem klouzat a 0,15 se tam nesmí dostat..Ok..? offline #11 05.03.2014 15:55:55
Re: Nastavení ventilových vůlíHoksi: offline #12 05.03.2014 16:42:12
Re: Nastavení ventilových vůlíoffline #13 05.03.2014 21:34:13
Re: Nastavení ventilových vůlíoffline #14 05.03.2014 21:54:53
Re: Nastavení ventilových vůlíměrku tam musíš strkat tak jak máš na obrázku, když ju tam dáš šejdrem, bude se šprajcovat. Jinak postup máš dobrý Jenom bych ještě podotknul aby sis nastavil správnou horní úvrať - aby ventily nebyly ve střihu, ale všechny zavřené. V téhle poloze máš na všech ventilech minimální vůli kterou ucítíš i rukou Enduro je pro ty, kdo nemají nasrané v rukách, v hlavě ani v gatích offline #15 05.03.2014 22:33:49
Re: Nastavení ventilových vůlíAno, ano, píst mám v horní úvrati kompresního stavu, kdy je vůle na ventilech Co kdyby nebyl píst uplně přesně v horní úvrati, ale třeba malinko za ní, nebo před ní..? offline #16 05.03.2014 22:47:56
Re: Nastavení ventilových vůlíkdyž bude malinko za ní nebo před ní, tak se ti otevřou výfukové nebo sací ventily... Co ti na to říct být tebou, seřídím ventily, otevřu si pivko, zapálím špinku a přemýšlím jak je na světě hezky a nevymýšlel bych co by se stalo kdybych to udělal jinak Enduro je pro ty, kdo nemají nasrané v rukách, v hlavě ani v gatích offline #17 06.03.2014 16:04:37
Re: Nastavení ventilových vůlíI kdyby to bylo třeba 2 milimetry..? Vždyť když by to bylo malinko za horní úvratí, tak by píst letěl do "výbuchu" takže by byly ventily zavřené ne..? offline #18 06.03.2014 16:52:40
Re: Nastavení ventilových vůlíHoksi: Jestli tak v životě řešíš všechno, tak to potěš . Mám pocit, že jsem to spolu probírali po SZ už před nějakým časem. Vraz tam měrku 0,1, přitáhni šroubek prsty, podrž ho, dotáhni kontramatku a hotovec. Udělej všechny ventily, protoč jednou motor dokola, přeměř to 0,1 měrkou. Musí tam jít jak do p..., natěsno, ale hladce. Jestli pude všude, tak to zadekluj a jdi jezdit. Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #19 06.03.2014 16:57:50
Re: Nastavení ventilových vůlí
Ahoj asi se trochu pleteš. Střih ventilů znamená přechod z fáze výfuku do fáze sání. Píst v horní uvrati - uzavírání výfuk. ventilu a otevírání sac. ventilu . Pokud máš píst v horní uvrati ve fázi komprese můžeš tam hýbat pístem před i za úvrať a ventily budou pořád zavřené. Co shoří neshnije offline #20 06.03.2014 17:56:52
Re: Nastavení ventilových vůlíJanek: offline |