Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAKTM 125 EXC 2008#1 18.02.2014 16:40:02
KTM 125 EXC 2008Koupě 1.6.2013, rok 2008, najeto 162 Mth ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== První vyjížďka ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Kotrola pístu a válce, najeto 162.2 Mth Válec poslán na novej nikasil. JM-Moto Rozebírání válce, vyčištění před odesláním. Víko přívěry Hlava válce Ovládání přívěry, značení Převody přívěry Přívěra ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Čekání na nikasil - čištění ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Čištění kolene výfuku, převatování výfuku Nový píst Athena. Balení luxusní. Vše oddělené molitánkama. Uvidíme co vydrží. Válec s novým nikasilem. Žádný bubliny, pórovitost, kanály jsou zaleštěný. Cena za nikasil 2.600.- Co vydrží uvidíme časem. Sada těsnění horní část motoru Ještě pár drobností, vše očistit a připravit na montáž. Složení přívěry, montáž pístu, byl to boj, všechno jsem dělal prvně v životě ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Teď už budu jenom jezdit ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== 180Mth - výměna následujících dílů ve spodku motoru + repase středu zadního kola. Seznam dílů pro KTM 128 EXC r.v. 2008 Ojniční sada Prox -------------1ks Sice je na stránkách,ale není to aktualizováno mám originální za 3500kč,protože si ju někdo nevzal a leží mi zde. 50305016000 ------------------------------------- 2ks 62kč ks TEN.SPRING L=65mm EY.MOVEABLE 0770160030 ---------------------- 2ks 8 kč ks O-RING 16,00X3,00 NBR 70 0770250020 ---------------------- 1ks 8kč ks O-RING 25,00X2,00 NBR 70 0760324564 -------------------- 1ks SHAFT SEAL RING 32X45X6,5 BT 152kč 0625063055 -------------------- 1ks 357kč BALL BEARING 6305 JR2 CS36 50330082000 ------------------- 1ks 912kč CYL.ROLLER BEAR.NJ206 ET2XCS46 0760253570 -------------------- 1ks 182kč SHAFT SEAL RING 25X35X7 BTSL 56532095000 ------------------- 1ks 300kč NEEDLE BEARING K26X30X22ZW.KSE 54637097200 ------------------- 1ks 54kč AXIAL NEEDLE BEARING AXK 1226 0625060042 -------------------- 1ks 182kč BALL BEARING 6004 TN9 C4 0625160031 -------------------- 1ks 258kč GROOVED BALL B. 16003 C4 J1 0625062058 -------------------- 1ks 360kč BALL BEARING 6205 TN9 C3 0760324571 -------------------- 1ks není bude až 2.1.214 SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR 0770230020 -------------------- 1ks 7kč O-RING 23,00X2,00 NBR70 0625060031 -------------------- 1ks 141kč BALL BEARING 6003 TN9 C4 0760172870 -------------------- 1ks 37kč SHAFT SEAL RING 17X28X7 B 54632095000 ------------------- 2ks 88kč ks NEEDLE BEAR.HK 1412 14X20X12 0760142460 -------------------- 1ks 50kč SHAFT SEAL RING 14X24X6 B 0625618050 -------------------- 1ks 394kč BALL BEARING 61805 C3 0625060006 -------------------- 1ks 193kč BALL BEARING 6000 RS1 C3 0625006082 ---------------------1ks 221kč BALL BEARING 608 RS C3 0625060001 ---------------------1ks 155kč BALL BEARING 6000/C3 0770049025 ---------------------1ks 12kč O-RING 49,00X2,50 NBR 0760082472 ---------------------1ks 56kč SHAFT SEAL RING 8X24X7 A DUO 78010015000 ---------------------1ks 899kč REAR WHEEL REP. KIT 58314068000 --------------------1ks 144kč BATTERY F. SPEEDOM. M.A.E. 02 54629009044 --------------------1ks 339kč MAGNETIC PULLER M 27X1 KOKUSAN 6899785 ------------------------1ks 221kč LOCTITE 243 BLUE 6CCM 50329038000 --------------------1ks 272kč BRACKET FOR LOCATING DRUM investice - CELKEM 9,634.- k tomu ještě ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Složeno ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Kontrola válce 180 Mth ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Repase předních vidlic po pádu kdy jsem hodil motorku kolama nahoru a rozlámal domeček plynu. Bohužel jsem nefotil. Video s pádem a následná faktura. Ještě není koupený zadní světlo za 1.800.- a zadní podblatník a blatník za cca 1.500.- Drahej pokus o přizvednutí před. kola. http://www.youtube.com/watch?v=D7gkzn5a … e=youtu.be 50313006100 140kč 1ks LEVER SCREW CPL. 2001 51502010200 – 921kč 1ks THROTTLE GRIP CPL. 2ST. 13 50302020000 – 151kč 1ks PROTECTION COVER '97 R14015 – 1045kč 1ks REPAIR-KIT EXC FRONT FORK 2008 Investice - Celkem 2.257.- ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== 213Mth - výměna pístní sady, kontrola nikasilu, přeměření válce na 3D měřidle za. Investice 700.- ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Dneska objednaná nová pístní sada. Podle manuálu by měla být vůle mezi pístem a válcem 0,06mm. Doufam ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Co se týče výbavy tak postupně dodám co mám, jak jsem spokojenej, a co bych chtěl http://www.motostar.cz/cz/eshop/9259-no … er-viking/ Nebrat. Ačkoliv mají psaný antifog - ochrana proti mlžení - tak absolutně nefunguje. Sklo se mlží téměř ihned při zastavení a dejchání do helmy. Nekupovat. ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Narazil jsem při kupování filtru na tyhle brýle. Pán mě říkal, že žádný brýle s dvojitým sklem nemají, ale že si lyžaři k němu jezdí pro tyhle brýle, protože si pochvalují, že se nemlží při čekání na lanovku. Dost jsem tomu nevěřil. Při pohledu na zpracování mě přišlo, že levnější a horší bejt nemůžou. nakonec jsem si řekl, že jsem projebal víc peněz za větší nesmysly, tak že je vezmu na zkoušku. Vzal jsem k nim ještě jedno náhradní sklo, které navíc bylo z přední strany chráněno proti poškrábání. Po dvoudenním zkoušení můžu ty brýle jen chválit chválit chválit a zase chválit. Ani při extrémním zadýchání se nezamlžily, a to nejen při jízdě, ale i při zastavení !!! Byl jsem z toho docela vedle. Ty brejle neskutečně fungujou, a nezamlží se ani když byly zevnitř tak zadýchané, že mě začala stýkat po skle voda. Takže palec nahoru a vřele doporučuji všem: investice : 500.- ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Motorka byla obutá při koupi na pirelli Scorpion MX 120/100/18 vzadu a Mitas C-21 vpředu. Předek dost utíkal v blátě a měkkém terénu. zadní pneu byla na 125 nepřiměřená. Chtěl jsem trochu experimentovat takže jsem pořídil maxxisky. M7308 na zadek byl trochu úlet. Nicméně záběr to má jako kráva, a jediná nevýhoda je totální selhání v bočním náklonu. M7307 na předek. Absolutní spokojenost. Nic jiného si na motorce neumim představit. Později jsem měl ustřelování zadního kola už dost. Momentálně mám nasazenou na zadek: M 7312. Zatím si nemůžu stěžovat. pozn. při objednávce jsem spletl velikost zadní gumy. Nicméně s tímto webem naprostá spokojenost. Odesláno zpět a vyměněno. ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Pístní sada dnes dorazila. Athena si potrpí na balení. Za ty peníze se ani nedivím. Při sundavání a nandavání válce je důležité dodržovat absolutní čistotu. Motorku pořádně umýt při sundané nádrži, a důkladně omýt prostor nad motorem. Omýt motor a válec. Poté válec sundavat. Dbejte na to, aby vám do motoru nenapadalo bláto či jinej bordel. Každej kamínek či zrnko pístu není pro motor zrovna nejlepším mazivem. Při nandavání pístních kroužků je třeba dbát na to, aby nedošlo k poškrábání teflonu. Rukou ho nasadím na horní část pístu, a poté uchopím do kleštiček, a dám jednu stranu prvního kroužku těsně před první drážku. Poté to samé s druhou stranou kroužku. Poté přesadím přes první drážku až do druhé, a následně druhou stranu kroužku. Stejným způsobem nasadím druhý kroužek. Je potřeba dávat pozor na sílu, kterou stiskneme kleštěma kroužek. Jsou křehké, a může dojít k prasknutí. Poté nasadím jednu pérovku pístního čepu. Do horního ložiska injekční stříkačkou namačkám nějaký olej. Osadím píst na ojnici a nandám druhou pérovku. Píst poté celý namažu olejem. S pérovkama pro pístní čep je to vždy trochu boj. Snadno dojde k poničení teflonové vrstvy. Přemýšlím o přípravku, a až ho vyrobím a vyzkouším, nafotím a podělím se o zkušenosti. Když je píst nasazený, ujistím se že je dosedací plocha pro těsnění pod válcem čistá. Dám těsnění a zkontroluju dosedací plochu na válci. Lehce ji okamínkuju. Netlačit, a strhnout jen případné klepance. Nasadím válec, držím rukou, a zkusím nakopávačkou protočit píst. Musí jít zlehka. Nechám jej v horní úvrati. Nasadím hlavu, kterou předtím vyčistím. Hlavně prostor kolem svíčky, kde je většinou usazený písek a bláto. Našroubuju do hlavy ještě svíčku. Válec utahuju křížem, nejprve na 16Nm, poté znovu na 24Nm. Nasadím šrouby hlavy, a křížem utahuju nejprve na 8Nm, poté na 12Nm, a nakonec na 18Nm. Vždy nejvzdálenější šroub od toho, který utahuju. Nakonec vzpěru válce, fajfka, poté hadice na vodu, nádrž, sedlo, a je hotovo. Do chladiče Motul Motocool. S protokolem o měření celková cena 3.500.- ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== 117Mth Výměna brzd. destiček předek + zadek ---- 978.- Výměna pružiny zadního tlumiče ------------ 1.400.- Výměna zadního blatníku --------------------- 1.700.- Výměna vzduch filtru Putoline ----------------200.- Air filtr cleaner Denicol -------------------------240.- Sada nádob na mytí a olejování filtru -------200.- Celkem 4.718.- Destičky DT modrý obal. Chtěl jsem dle doporučení na zadek černý, ale nesehnal jsem je u endurotuning.cz. Prý je přestali dovážet. Proběhlo rozebrání a vyčištění obou brzdičů, výměna brzdové kapaliny. Na čištění používám čistič na brzdy. Výborně to odmašťuje a hlavně rozpouští nečistoty. Jako sprej pod tlakem snadno čistí i špatně přístupná místa. Na mazání používám měď ve spreji. Udělá to takovou měděnou pěnu. Snadná aplikace a dlouhá životnost. Používám hlavně na středovou osu zadního náboje a na čepy brzdičů. Vyčištění zadního tlumiče a výměna za pružiny 63/250. Měl jsem 66/250. Vyčištění airboxu, výměna za nový ( putoline ). Výměna zadního blatníku se světlem. Ačkoliv jsem proti náhradám za originál, v tomto případě jsem usoudil, že lámat blatník za 1150kč, plus podblatník za 414kč a ničit případně světlo za 1837 kč, je fakt dost, a vyzkoušel jsem UFO blatník, který včetně světla stojí 1700.-, což je dost velký rozdíl. V tomto případě asi trefa do černého, blatník sedí skvěle, není poznat rozdíl oproti originálu, světlo je diodové, funguje jak má. Myslím, že není co řešit. Na cestě jsou odvzdušňovací ventílky na přední vidlice, nový potah sedla, a polepy, na který se těšim ze všeho nejvíc. ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== 31.5.2014 Stav MTh 231 Koupě nové řetězové sady. Převod změněn z 12/52 na 14/50, tak jsem zvědav jaký bude rozdíl. Investice 2109.- ================================================================================================================================== ================================================================================================================================== Tak jsem po enduro škole, mám nové poznatky, a chce to nový pneu. Zboží ------------------------------------------------------ 1 x 80/100-21 51M Moto pneu Maxxis M-7311 [72742420] = 909,- Kč bez DPH1100,- Kč s DPH 1 x Duše 18" Extra Hevy Duty [73673850] = 372,- Kč bez DPH450,- Kč s DPH 1 x 110/100-18 64M Moto pneu Maxxis M-6023 [72733400] = 826,- Kč bez DPH1000,- Kč s DPH 1 x Duše 21" Extra Hevy Duty [73699950] = 413,- Kč bez DPH500,- Kč s DPH ------------------------------------------------------ Mezisoučet: 2521,- Kč Doprava - PPL (Poplatek): 0,- Kč Doprava DPH: 0,- Kč celkem DPH 21%: 529,- Kč Celková cena: 3050,- Kč ================================================================================================================================== Výměna pístní sady, přetěsnění a čištění přívěry, výměna čidla motohodin. Najeto 258 Mth Zkusil jsem Vertex. S Athenou maximální spokojenost, ale jelikož Vertex se dává do KTM originál, chtěl jsem ho tam. Nicméně z pístu jsem poněkud zklamaný. Jeho samotné zpracování mě nijak neuchvátilo, a už od balení pístu v papírové krabici, s pístníma kroužkama které jsou naházené do pytlíku společně s pístním čepem, jsem k němu choval nedůvěru. Znovu bych jej už nekoupil. Číslo objednávky / variabilní symbol: 482 Datum objednávky: Úterý 07. říjen 2014 Detaily faktury: http://www.jm-moto.cz/index.php?main_pa … der_id=482 Velikost pístu - B Zboží ------------------------------------------------------ 1 x pístni sada Vertex SX/ EXC 125 01-14 2 kroužek = 2 790,- Kč ------------------------------------------------------ Mezisoučet: 2 790,- Kč Česká pošta - balík (Balík): 0,- Kč Skupinová sleva: -140,- Kč Dobírkový poplatek: 0,- Kč Celková cena: 2 651,- Kč Čidlo + těsnění kolena výfuku + sada těsnění horní část motoru + pružinky výfuku = 1790.- Celkem 4441,- ================================================================================================================================== Celková investice od data koupě 51.105,- bez výbavy jezdce. Editoval MichalEXC (16.11.2014 15:18:59) Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #2 18.02.2014 16:48:22
Re: KTM 125 EXC 2008
3kilo je o ničem. Na tom už může jezdit každej Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #3 18.02.2014 18:18:21
Re: KTM 125 EXC 2008jsme nanašel cenu? Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #4 18.02.2014 18:24:24
Re: KTM 125 EXC 2008Tristan: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #5 18.02.2014 18:24:48
Re: KTM 125 EXC 2008Tohle není inzerát , ale záložka MOJE GARÁŽ .. tady si asi každej může založit téma o vlastní motorce Editoval Thomaster (18.02.2014 18:25:27) offline #6 18.02.2014 18:31:19
Re: KTM 125 EXC 2008bude rychle pryč Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #7 18.02.2014 20:14:57
Re: KTM 125 EXC 2008Pěknej seriál offline #8 18.02.2014 21:56:12
Re: KTM 125 EXC 2008Tak tak neprodávam. Asi už všichni pochopili o čem sekce Moje garáž je Napadlo mě, že bych potřeboval nějakou stránku, kde bych si psal o svojí motorce, dával fotky, videa, zkušenosti s motorkou, servisování, údržba, opravy, návody na opravy, výbavu co jsem si na motku a na sebe koupil, zkušenosti atd atd. Prostě kam bych si zaznamenával všechno co se týká mě a ježdění. A kde jinde to mít, než právě tady na offmotu. Moje myšlenka byla taková, že by se zde vytvořila tak jako je Servis, tipy a triky, čtyřkolky atd, sekce Moje garáž, tam bych si vytvořil svoje vlákno KTM EXC 125 2008, a do něho to všechno nacpal. Ostatní by samozřejmě mohli libovolně přispívat tak, jako je tomu v ostatních vláknech. Já bych měl podrobný záznam všeho co se motorky týče, a při prodeji bych případného kupujícího odkázal na tuhle garáž, kde by si mohl vše pročíst a pomohlo by to při prodeji, páč by viděl co všechno s ní bylo děláno atd. Tolik ke garáži. Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #9 18.02.2014 21:58:36
Re: KTM 125 EXC 2008
Tohle nás trochu zmátlo Jsi měl napsat třeba: Fotka z inzerátu, když jsem ji kupoval. offline #10 18.02.2014 22:02:32
Re: KTM 125 EXC 2008
Pravda Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #11 18.02.2014 22:06:40
Re: KTM 125 EXC 2008MichalEXC: Editoval Noend (18.02.2014 22:09:44) offline #12 18.02.2014 22:09:02
Re: KTM 125 EXC 2008Noend: Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #13 18.02.2014 22:12:48
Re: KTM 125 EXC 2008noend ale ja chci tu Michalovu za ty penize a zitra pro ni jedu. Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #14 18.02.2014 22:20:59
Re: KTM 125 EXC 2008
Vždyť máš 250 ? Co bys dělal se 125 ? Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #15 18.02.2014 22:28:40
Re: KTM 125 EXC 2008rano na 250 a odpoledne jak bych nemohl tak na 125 Editoval Tristan (18.02.2014 22:34:06) Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #16 18.02.2014 22:39:02
Re: KTM 125 EXC 2008Tristan: Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #17 18.02.2014 22:43:56
Re: KTM 125 EXC 2008
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #18 19.02.2014 13:07:48
Re: KTM 125 EXC 2008MichalEXC: offline #19 19.02.2014 13:17:19
Re: KTM 125 EXC 2008viteka 32: offline #20 19.02.2014 13:27:06
Re: KTM 125 EXC 2008Bugs: No však a viteka chtěl jestli by moch u toho servisu psát co ho kolik stálo aby ostatní viděli že servis něco stojí offline |