Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)

#21 03.02.2014 19:07:14

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


beachbitch:

přesně tak tady většina lidi píše že se zaklepavají ventily že je potřeba je seřizovat ale zapominají na to že to nejde do nekonečna a zřejmě si myslí že jsou nesmrtelne pokud nejdou natvrdo a pak  ou2  dobrý den ventil ven  a15 z toho vznikaji kultovní držáky a pak to koupí mladej kluk da tomu kouř na asgfaltě a hop
Titan se zas tak moc nezaklepava ne? ten rovnou upadne?


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#22 03.02.2014 19:11:38

beachbitch
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 988
Založená vlákna
Motorka: KTM sxf 250
3 1

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


cheef89:

myslím, že NIKDO ze zde přítomných ani mechanik od JGR  ti neřekne zda ano / ne vše to bude jen v rovině spekulací  wink ... Já osobně si myslím, že je lepší třeba nový psychici od Martina - motoline .. který vyjdou na pár korun .. než jetý titanový na který je bůhví kolik namotáno ...


Já si s ventily na yamaze neco užil takže bych byl sakra opatrnej už big_smile Mám třeba ted Kawu co má udajně 20mth .. opravudu vypada jak vyndaná z krabice ale stejně nevěřím a nechám to udělat komplet, protože lidi jsou kurvy  a1 

Tristan

čoveče nevim titan nebo ocel .. každopádně když uletěj .. je to ve výsledku jedno  smile  Radůz mám pocit jezdí taky ty levné ocelové psychic tak ten by třeba srovníní titan / ocel měl ...

Editoval beachbitch (03.02.2014 19:15:37)

 offline 

 

#23 03.02.2014 19:16:18

Thomas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 415
Založená vlákna
Místo: Kuřim
Motorka: PW 50
Věk: 9
4 1

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


beachbitch:

Ty jsi na to YZtko 450F dával ocelový? A jak často si je měnil?

 offline 

 

#24 03.02.2014 19:23:21

cheef89
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 22
Založená vlákna
Místo: Slovensko
Motorka: KTM 450 SXF
Věk: 24
0 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


beachbitch:

uz dlksiu dobu hladam na interne ci sa na tuto motorku robia aj ocelove ventile ale nepodarilo sa mi to najst vzhladom na to ze som hoby jazdec davat za titanovy ventil 3000kč sa mi naozaj nechce   a8  a este jedna otazka co znamena  (nový psychici) dakujem za vysvetlenie páni  lol 


Lakeť až k prednému kolesu...

 offline 

 

#25 03.02.2014 19:37:47

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


v nahradě neseženeš proto jsem se v minulem vlakně ptal kolik jsi dal protože když je schaněl ja tak cena byla 4200 x 5 což je palba jestli maš za 3 to už je lepší  ano 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#26 03.02.2014 19:59:50

cheef89
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 22
Založená vlákna
Místo: Slovensko
Motorka: KTM 450 SXF
Věk: 24
0 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


Tristan:

u nas na slovensku som nasiel titanove ventile kus po 100 eur= 400 eur len za ventily plus gufera plus struny sme sa sume cca 500 eur to je 14 000kč  ale na jednej ceskej stranke som nasiel kompletnu sadu ventilov s pruzinami a guferami a podlozkami za 10 700kč to je v preppocte asi 400 eur co sa mi zdaa dost dobra cena  preto hladam tie ventile nie titanove ale ocelove ale nikde som take nenasiel sad 


Lakeť až k prednému kolesu...

 offline 

 

#27 03.02.2014 20:02:17

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


cheef89:

maš novější model tak možna proto ten cenovy rozdíl.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#28 03.02.2014 20:06:37

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


beachbitch: njn  smile  3 mechoši a factory dílna s neomezeným rozpočtem ... krása smile

... servisovat se musí všechno ... RR náčiní pro motocros zvlášť.

Loni jsem koupil origo FC450 Berga na titanech z fabriky a řeknu že je to v akceleraci znát jako prase .... někde jsem čet že při 10.000 ot to dělá ve zrychlení setrvačných hmot 30kg a to je pecka ... jako by jsi byl postupně až -30kg. Top výkon ty ventili nepřidaj ale to dosažení otáček je o dost agresivnější .
Po 10mth jsem to preventivně rozdělal a jeden ventil už čekal že půjde kukat smile ... kvůli ceně a jistotě jsem to vyházel a jedu ocel. Jen už to není takovej bič smile.

Na titanu téměř nepoznáš, že je něco špatně... chce to ostříží oko a radši prevenci než následky.

 offline 

 

#29 03.02.2014 20:13:30

Thomas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 415
Založená vlákna
Místo: Kuřim
Motorka: PW 50
Věk: 9
4 1

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


MikiberG:

Ocelové nebo titanové ventily, to je časté téma debat se spoustou názorů. A neexistuje na to jednoduchá odpověď. Je tu mnoho okolností ke zvážení, i když některá fakta se musí vzít v úvahu určitě. Jeden chytrý chlápek dostal kdysi do hlavy jablkem a pak ho napadlo pár vzorečků, které platí dodneška. Třeba, že síla = hmotnost x zrychlení. A teď si to promítni do běžícího motoru. Typický dvěstěpadesátkový ventil z nerezové oceli váží asi 33 gramů (0,033 kg), typický titanový ventil asi 18 gramů (0,018 kg). I kdyby bylo zrychlení ventilů jenom 3000 m/s2, tak potom:
ventil z nerezové oceli: 0,033 kg x 3000 m/s2 = 99 N, čili zhruba 10 kilo
titanový ventil: 0,018 kg x 3000 m/s2 = 54 N, čili zhruba 5,5 kila

Takže tady vidíš. Buď si to vynásob čtyřma, páč ventily jsou čtyři (starší YZ450F byly dokonce pětiventilové), anebo ani nemusíš, protože i tak je jasné, že ocelové ventily působí na celý rozvodový mechanismus dvakrát větší silou než titanové.

Všechny krosové 250 mají titanové ventily, a tudíž jejich výměna za ocelové vnese do ventilového rozvodu téměř dvojnásobné namáhání, na které nejsou komponenty dělané. Neříkám, že za žádných okolností nejdou ventily vyměnit. Někdo třeba nevytáčí motor tak vysoko, takže tam to bude jinak. Nerezové ventily jsou skutečně odolnější a obecně vydrží déle. Titanové ventily mají na sobě tvrdou vrstvičku, která je silná asi 0,08–0,12 milimetru, a jakmile se tato vrstvička opotřebí, ventily je nutné vyměnit.

Ale na druhou stranu – s titanovými ventily na supersportech Yamaha a Suzuki, které běžně točí 14 000–15 000 ot/min, nejsou nejmenší, respektive vůbec žádné problémy, a ani servisní intervaly nemají jiné, tudíž ono zvýšené opotřebení ventilů v motokrosu je spíš tím, že se do motoru dostává prach. Takže ať titanové, nebo ocelové ventily - ze všeho nejdůležitější je udržet tvůj motor vevnitř v čistotě, jinými slovy klíčem je často prát vzduchový filtr.
Láďa Záruba - ČMN

 offline 

 

#30 03.02.2014 20:22:59

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


Thomas: ano  ano  smile  dobře ty  smile ... tak sem si to pamatoval dobře.

 offline 

 

#31 03.02.2014 20:28:44

Thomas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 415
Založená vlákna
Místo: Kuřim
Motorka: PW 50
Věk: 9
4 1

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


MikiberG:

Hele a k těm ocelovým, jak často je měníš, vydrží cca více než titakové nebo méně? Ocelové se dají oproti titanovým brousit, že? Jak si psal na titanových se toho moc nepozná, ale na ocelových se pozná, jak jsou opotřebovaný, takže je třeba je častějc kontrolovat, že?
Ale spíš mě zajímá jak často je měnit tak, aby to bylo bezpečné, ale nebylo to nějak zbytečně brzo. Cca 100, 200 MTH?

Editoval Thomas (03.02.2014 20:29:55)

 offline 

 

#32 03.02.2014 20:34:21

cheef89
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 22
Založená vlákna
Místo: Slovensko
Motorka: KTM 450 SXF
Věk: 24
0 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


este maly dotaz ohladom vacky na sacej vacke s dekompresorom mam mierne zdeformovanu nabehovu plochu (je zdrsnena) nic strasne ale je to trosku poznat  neutral  asi z dovodu ze to nemazalo lebo aj vahadielko bolo dost zodrete... a preto asi odisiel aj ten ventil...  neutral da sa to neako zabrusit do hladka alebo treba riesit novu vacku


Lakeť až k prednému kolesu...

 offline 

 

#33 03.02.2014 20:40:30

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


Thomas:

Tak to tě asi dostanu ale na bergovi je měním cca po 700 hod (když se dřív nic divnýho nestane) s celkovou GO motoru ... zabrušovat není co jsou poměrně dost zaklepaný. Ještě by třeba jely 100hod ale to už není důvod je tam nechávat. Obvykle děláme GO mezi 700-800hod to je cca 3-4 roky provozu. Pokud se něco v motoru vyklube dřív tak je měním preventivně třeba na 500 hod. Kolem 300 hod už je znát že jsou jetý. Seřizování 50 - 100mth .... cca 100mth - prevence - už je vůle znatelně menší ale jelo by to dýl.
Ktm ty starý motory je asi tak to samý - to je ověřený, ty nový cca stejně ale není ověřeno.

 offline 

 

#34 03.02.2014 20:42:09

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


cheef89: nutný vidět, někomu to zanes (někomu zkušenému), obecně na jistotu bez koukání to vyměň.

 offline 

 

#35 03.02.2014 20:48:15

Thomas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 415
Založená vlákna
Místo: Kuřim
Motorka: PW 50
Věk: 9
4 1

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


MikiberG:

Tak to si mě dostal, to čučím :-D Já to právě řeším na WR 450F (08) mám najetých tak 250MTH a motorka se zdá v naprostým pořádku, ventily byly potřeba seřizovat jen jednou a ted jsou teda už pomale na hraně. Říkám si, že to dojezdím do 300MTH a dám ocelový, ale tak nějak mám ted strach, aby nějakej nespadl a když čtu tady od borca, že mu ocelovej spadl po 80MTH, tak z toho taky nemám dobrej pocit a asi si do budoucna ty jízdy nebudu moc užívat :-D

 offline 

 

#36 03.02.2014 20:54:06

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


Thomas: Kontaktuj RSWR on má WR zvládlý do puntíku a řekne ti co a jak a kdy... já bych jen myslel to je hov.o ... lepší je vědět  ano 
WR má motor držák a má vysoký náběh mth bez nutnosti zásadně investovat.
Pokud tam máš titan a hnulo se to tak pryč s nima. Ocelový padaj výjimečně a je otázka zda před spadnutím vše probíhalo OK.

 offline 

 

#37 03.02.2014 21:27:16

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


MikiberG: Co spadlo nerozumím ? Jako tím myslíte, že se zásadně změnila ventilová vůle ?

Editoval Robinsson (03.02.2014 21:28:29)

 offline 

 

#38 03.02.2014 21:31:41

pospa5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 302
Založená vlákna
Motorka: YZ 125, TTR 600
1 0

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


Titan je fajn materiál, ale je u něj problém v tom, že se u něj v podstatě nedá určit únavová životnost. Z toho vyplývá, že u titanu nikdy nevíš a všechno je jen o domněnkách. Může vydržet dlouho, ale klidně nemusí.

 online 

 

#39 03.02.2014 22:37:46

beachbitch
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 988
Založená vlákna
Motorka: KTM sxf 250
3 1

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


Robinsson:

takhle padlo big_smile


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2152_20131118_145621.jpg



a poprvý takhle .. je fakt že titanový udělaly menší neplechu ... ale poprvý top adlo ve vzduchu a podruhý na vytočenou trojku na rovine big_smile



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2152_img_20120527_193729.jpg


ventilová vůle se tím drobně rozhodila .. to je fakt...

Editoval beachbitch (03.02.2014 22:43:19)

 offline 

 

#40 04.02.2014 01:05:21

Re: KTM 450 SXF ventil šiel na navštevu vo valca :-)


beachbitch:

no to je moc pěkný, to se ti stalo 2x na te samé mašině? To muselo být něco špatně, přišel jsi na příčinu?

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů