Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

prosím o radu KTM / Husqvarna

#221 19.01.2014 21:12:31

Ditrow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1142
Založená vlákna
Místo: OSTRAVA!!!
Motorka: KTM 520exc
Věk: 30
Tel: nakousnutý
4 3

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


nehadejte se a poradte jak to dat nejlevneji a nejrychleji dokupy at uz mi to jezdi  mad 

 offline 

 

#222 19.01.2014 21:16:35

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Ditrow:

Klid, udělá se vršek a věci o ktrerých jsme  se bavili a bude to ok.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#223 19.01.2014 21:19:18

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Ditrow: nech reálně změřit válec, někdo kdo tomu trochu rozumí ať koukne na píst jestli by tam ještě chvíli nepobyl, třeba to spravěj kruhy, kup jeden nebo 2 výfukáče, nech zabrousit sedla , dej rozvoďák, rolny, lož vačky... těs... a provozuj. To všechno je lepší aby řešil někdo kdo má zkušeost ....

 offline 

 

#224 19.01.2014 21:19:46

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Ditrow:

mi je tě líto, že chceš jezdit, ale není na čem a19  ale si přesně ukázkový případ toho, když někdo koupí starou vraždu a výsledek je, že máš moto za 30 - do oprav dáš dalších 20 a výsledná částka neodpovídá motorce z roku 2001 roll  ne  o "servisu" raději nemluvě  yikes  špatná investice z které ses ale poučil a tvoje další brko už na tom bude lépe  ano 

 offline 

 

#225 19.01.2014 21:26:36

Ditrow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1142
Založená vlákna
Místo: OSTRAVA!!!
Motorka: KTM 520exc
Věk: 30
Tel: nakousnutý
4 3

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Strejda-GC napsal(a):

Ditrow:

mi je tě líto, že chceš jezdit, ale není na čem a19  ale si přesně ukázkový případ toho, když někdo koupí starou vraždu a výsledek je, že máš moto za 30 - do oprav dáš dalších 20 a výsledná částka neodpovídá motorce z roku 2001 roll  ne  o "servisu" raději nemluvě  yikes  špatná investice z které ses ale poučil a tvoje další brko už na tom bude lépe  ano 

co uz stalo se s vydajema sem pocital wink at je nova nebo stara furt se do toho musi sypat jinak priste budu chytrejsi a radsi pri koupi pridam tech 20 wink

Editoval Ditrow (19.01.2014 23:02:15)

 offline 

 

#226 19.01.2014 21:30:05

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Strejda-GC: to je pravda ale je tak 5%motorek do kterých nemusíš nic nasypat a investice 10K je běžná ... měl to nechat a jezdit a pak to rozprodat... byl by na svým... jestli chtěl novou tak měl přitlačit a koupit něco do čeho se vyplatí investovat a došlechtit to... nebo novou ale to je blbost.

 offline 

 

#227 19.01.2014 21:31:33

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna

 offline 

 

#228 19.01.2014 21:32:22

Ditrow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1142
Založená vlákna
Místo: OSTRAVA!!!
Motorka: KTM 520exc
Věk: 30
Tel: nakousnutý
4 3

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


MikiberG napsal(a):

Strejda-GC: to je pravda ale je tak 5%motorek do kterých nemusíš nic nasypat a investice 10K je běžná ... měl to nechat a jezdit a pak to rozprodat... byl by na svým... jestli chtěl novou tak měl přitlačit a koupit něco do čeho se vyplatí investovat a došlechtit to... nebo novou ale to je blbost.

to tak neslo nechat vsude chcala voda nestartovalo to studene nedrzelo volnobeh a dalsi detaily ktere jsem chtel vyladit dopadlo to tak jak to dopadlo

 offline 

 

#229 19.01.2014 21:33:11

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


A to jsem si říkal že je tu posledni dobou technicka nuda a Miki to zatlouk  lol  ano  ano  ano 

Ditrow mam dobrýho kluka kousek od ovy na motory KTM a nebere si moc ale nevím jestli by si takove zvěrstvo vzal vubec na stul už jen proto že každy zavit je strhlý a ty ostatní po kompletaci před vystřelením  roll 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#230 19.01.2014 21:33:54

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


. . . hlavně ten komaxit rámu a novej výfuk. To je základní investice, bez toho by to nešlo. Vůbec nechápu, že jsem se nestyděl s tou motorkou jezdit po různých akcích. Tímto všem děkuji, že jste se mi dřív nesmáli  cool 

 offline 

 

#231 19.01.2014 21:35:49

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


MikiberG napsal(a):

Ditrow: nech reálně změřit válec, někdo kdo tomu trochu rozumí ať koukne na píst jestli by tam ještě chvíli nepobyl, třeba to spravěj kruhy, kup jeden nebo 2 výfukáče, nech zabrousit sedla , dej rozvoďák, rolny, lož vačky... těs... a provozuj. To všechno je lepší aby řešil někdo kdo má zkušeost ....

Jo jo a já ti díky že jsi ze mě udělal tak leda vola... nevím jakou má vůli tvůj píst ve válci, a jakou má ovalitu válec ale pokud údaje které jsme tady předložili ti nestačí, a ty na takových číslech jezdíš, jezdi dál, nebo si kup x moto tam je to vlastně normální "opotřebení"  lol ale u 520 ktm bych už na takových číslech nejezdil, a to jen z toho důvodu že by byla možnost že se mi  to kousne někde na poli, a na 520 bych určitě nejel pomalu. Zdraví má kamarád Ditrow jen jedno.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#232 19.01.2014 21:35:54

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Nechci nějak chytračit ale udělal bych i ten spodek minimálně ojnici a ložiska na klice. Protože když dáš nový píst navýšíš tlaky a spodek půjde do kopru velice rychle  vyk! A neskočil vám spíš náhodou rozvod? Někde jsi psal že měl rozvoďák dost... ostatně ventil se neohne sám od sebe  heh2 

Editoval peTTR (19.01.2014 21:37:03)


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#233 19.01.2014 21:37:43

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


MikiberG napsal(a):

Ditrow: nech reálně změřit válec, někdo kdo tomu trochu rozumí ať koukne na píst jestli by tam ještě chvíli nepobyl, třeba to spravěj kruhy, kup jeden nebo 2 výfukáče, nech zabrousit sedla , dej rozvoďák, rolny, lož vačky... těs... a provozuj. To všechno je lepší aby řešil někdo kdo má zkušeost ....

Tak jsem to řešil já. Rozdělal, píst ve válci lítal asi víc než na foto. Zavezl jsem to p. Minarčíkovi, ten zkonstatoval, že origo nikasil i s ovalitou na hraně je lepší, než dělat nový, který vydrží houby. Dodal píst, rozvoďák  asložilo se a jezdilo. Samozřejmě kluk to nijak nešetřil, Noend tým tuplem ne.
Jinak o motoru jako takovému je zbytečné se bavit. Osobně bych na tom jezdil a zbytečně do toho žádné prachy nevrážel. Podepsalo se na něm hodně kutilů. Převodovku jsme dělali kvůli chybě nějakého předchozího mechanika, který zapoměl dát vymezovací kroužek na jednu vidličku, po půl roce to vyšrotovalo řadící segment, zničilo vidličku a 2 ozubené kola. Někdo podcenil ojnici a ta projela bloky, proto je to bvevnitř celé povyvařované, ale tak jsme to už koupili a neřešili. Závity byly stržené snad na všem, měnily se dva hlavní svorníky a přebrušovala hlava s válcem. Hřídelka vodní pumpy vydřená, jen se přeleštila a tak dále a tak dále. J
Jsem ale rád, aspoň jsme se na tomto motoru něčemu naučili, za 2 roky byl asi 4x venku usch 
Jelo to ale jak prase, je to SX kový motor doplněný 6 kvaltem a Petr si s ním užil zábavy dost ano 

 offline 

 

#234 19.01.2014 21:41:44

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Jak si představím, kolik je práce to odstrojit/nastrojit - kvůli komaxitu rámu, složit, aby to fungovalo, neponičit ložiska, ačkoliv když už se to rozhodí, tak stejně nemá smysl tam dávat staré ložiska a staré futra.. To je dráž než GO motoru..  heh2  Kvůli vzhledu rámu u motorky do lesa bez TP?! Omg.. Raději gumy, řetězovku, desky..

Proč to ztratilo kompres je "záhada". Jsem sice laik, ale ventil se sám neohne, někdo tomu odborně pomohl. Každopádně před tím by stačilo vyměnit píst (3500Kč), teď už i všechny ventily (4x800Kč), rozvoďák 1tis, těsnění 1tis. V KTM v Martinově mě to vyšlo na 10tis (i s olejem a filtry) a hotovo za 5 dnů.. Nikasil jsem měl OK.

Editoval C.J. (19.01.2014 21:44:18)

 offline 

 

#235 19.01.2014 21:45:55

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


viteka 32 napsal(a):

MikiberG napsal(a):

Ditrow: nech reálně změřit válec, někdo kdo tomu trochu rozumí ať koukne na píst jestli by tam ještě chvíli nepobyl, třeba to spravěj kruhy, kup jeden nebo 2 výfukáče, nech zabrousit sedla , dej rozvoďák, rolny, lož vačky... těs... a provozuj. To všechno je lepší aby řešil někdo kdo má zkušeost ....

Tak jsem to řešil já. Rozdělal, píst ve válci lítal asi víc než na foto. Zavezl jsem to p. Minarčíkovi, ten zkonstatoval, že origo nikasil i s ovalitou na hraně je lepší, než dělat nový, který vydrží houby. Dodal píst, rozvoďák  asložilo se a jezdilo. Samozřejmě kluk to nijak nešetřil, Noend tým tuplem ne.
Jinak o motoru jako takovému je zbytečné se bavit. Osobně bych na tom jezdil a zbytečně do toho žádné prachy nevrážel. Podepsalo se na něm hodně kutilů. Převodovku jsme dělali kvůli chybě nějakého předchozího mechanika, který zapoměl dát vymezovací kroužek na jednu vidličku, po půl roce to vyšrotovalo řadící segment, zničilo vidličku a 2 ozubené kola. Někdo podcenil ojnici a ta projela bloky, proto je to bvevnitř celé povyvařované, ale tak jsme to už koupili a neřešili. Závity byly stržené snad na všem, měnily se dva hlavní svorníky a přebrušovala hlava s válcem. Hřídelka vodní pumpy vydřená, jen se přeleštila a tak dále a tak dále. J
Jsem ale rád, aspoň jsme se na tomto motoru něčemu naučili, za 2 roky byl asi 4x venku usch 
Jelo to ale jak prase, je to SX kový motor doplněný 6 kvaltem a Petr si s ním užil zábavy dost ano 

Víš o čem mluvíš a vše je pravda...

Jak jsme už uvedli, udělá se vrch a cajk. Je škoda že ten spodek je tak povařenej, netěsní dosedací plocha s válcem. Čert ví jak se to vařilo jak to pak prošlo nástrojářskou dílnou. Svorníků jsem si všimnul, zatím drží obstojně


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#236 19.01.2014 21:50:30

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


C.J. napsal(a):

Jak si představím, kolik je práce to odstrojit/nastrojit - kvůli komaxitu rámu, složit, aby to fungovalo, neponičit ložiska, ačkoliv když už se to rozhodí, tak stejně nemá smysl tam dávat staré ložiska a staré futra.. To je dráž než GO motoru..  heh2  Kvůli vzhledu rámu u motorky do lesa bez TP?! Omg.. Raději gumy, řetězovku, desky..

Proč to ztratilo kompres je "záhada". Jsem sice laik, ale ventil se sám neohne, někdo tomu odborně pomohl. Každopádně před tím by stačilo vyměnit píst (3500Kč), teď už i všechny ventily (4x800Kč), rozvoďák 1tis, těsnění 1tis. V KTM v Martinově mě to vyšlo na 10tis (i s olejem a filtry) a hotovo za 5 dnů.. Nikasil jsem měl OK.

Komaxit rámu jsem nabídnul ditrow jen jako třešničku na dortu. Stejně se musí vyměnit ložiska v krku, na kyvce a sundat ohnutá podsedlovka takže už je to stejně fuk, ten rám bude očesanej tak i tak.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#237 19.01.2014 22:22:15

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


Tak pokud se to už fakt bude takhle rozebírat.. Ale má cenu dávat takový střep do 100% stavu? Vzhledem k hodnotě stroje bych asi řešit fakt jen to, co se vysype. Obzvlášť když nejsou money..  Protože sice se vymění ložiska v krku, kyvce, ale po půl roce to bude stejné....

 offline 

 

#238 19.01.2014 22:28:58

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


C.J.:

Také že jen měníme  pouze to "nejdůležitější" Vím jak na Fanticovi mi  odešly ložiska v krku, měsíc jsem to odkládal až se mi kouslo řízení úplně bliz2 točit šlo jen valnou silou, na projížďku v tu chvíli naprosto nepoužitelná motorka.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

#239 19.01.2014 22:47:00

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


No hlavně ať jste oba brzo na startovní čáře  gp 

Ať můžeme vyjet, až zahodím berle  heh2 

 offline 

 

#240 19.01.2014 23:19:02

Richichichi
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 515
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: Fantic Caballero 200
Věk: 22
1 5

Re: prosím o radu KTM / Husqvarna


C.J. napsal(a):

No hlavně ať jste oba brzo na startovní čáře  gp 

Ať můžeme vyjet, až zahodím berle  heh2 

S Ditrow to vydím minimálně  na 3 týdny, já mám  fantoše taky rozdělanýho a dřív jak v březnu nevyjedu mad 

... aspoň že taky chodí i normální  lidi, dík C.J.


Fantic Caballero 200 r.v. 2008

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů